-
To είδα σήμερα τυχαία από κοντά παρκαρισμένο στη Δράμα που πετάχτηκα.Σε μαύρο χρώμα,η δεύτερη έκδοση νομίζω active με τους βαμμένους καθρέπτες και χειρολαβές.Αισθητικά από αδιάφορο ως παλιομοδίτικο,ιδίως το πίσω μέρος αίσχος ,ακόμα και το νέο focus από πισω καλύτερο είναι .Για τα περαιτέρω δεν ξερω,θα παίξει σύντομα test drive έτσι για την πλάκα.Πάντως το εσωτερικό πλέον θυμίζει εποχές starlet τελείως παλιομοδίτικο .Αυτό με τα εσωτερικά στα micra-yaris κάποτε πρέπει να αλλάξει,δείχνουν πολύ φτηνιάρικα από μέσα και με θέση οδήγησης πάντα άβολη και ψηλή και με μηδενική στήριξη.Αυτό με τα μαλακά πλαστικά δεν υπάρχει πουθενά,τα ίδια λέγανε και στο facelift auris .Ειναι να απορείς πως πουλάνε τόσο και τα 2.Θες γιαπωνέζικο,χίλιες φορές new swift,mazda 2,honda jazz.Πλέον και το αξιόλογο kia rio.Για να μην πω τα σαφώς ανωτερα ευρωπαικά όπως fiesta,207,clio tce,polo,ibiza,punto evo...Oxι άλλα θύματα,πριν πάρετε κάποιο μικρό ΕΛΕΓΞΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΙΝ(οι περισσότεροι που επιλέγουν micra-yaris δεν βλέπουν καν τι έχει ο ανταγωνισμός,ανύπαρκτη έρευνα αγοράς ).
-
Ειναι να απορείς πως πουλάνε τόσο και τα 2.Θες γιαπωνέζικο,χίλιες φορές new swift,mazda 2,honda jazz.Πλέον και το αξιόλογο kia rio.Για να μην πω τα σαφώς ανωτερα ευρωπαικά όπως fiesta,207,clio tce,polo,ibiza,punto evo...Oxι άλλα θύματα,πριν πάρετε κάποιο μικρό ΕΛΕΓΞΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΙΝ(οι περισσότεροι που επιλέγουν micra-yaris δεν βλέπουν καν τι έχει ο ανταγωνισμός,ανύπαρκτη έρευνα αγοράς ).
+1. Δυο γνωστούς έχω που πήραν γιαρις, κ οι δυο δεν πήγαν καν να δουν άλλο
τρώνε κ σπρώξιμο από τα περιοδικά γιατί..έτσι σμιλέψανε το μέταλλο, toyota hellas forever κ άλλες αρλούμπες που τις λέει μέχρι κ ο racing ΣΧ. φοβίζουν το κοσμάκη κ τσιμπάει...
πολλα τα παίρνουν κ γκόμενες που ακούνε τους πατεράδες που τα σκάνε
Αλλά κυρίως, παίζαν κ πάρα πολλά leasing. Δες τωρα που η όπελ δίνει καλές τιμές leasing το κορσα παίζει κ αυτό για πρωτιά -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ειναι να απορείς πως πουλάνε τόσο και τα 2.Θες γιαπωνέζικο,χίλιες φορές new swift,mazda 2,honda jazz.Πλέον και το αξιόλογο kia rio.Για να μην πω τα σαφώς ανωτερα ευρωπαικά όπως fiesta,207,clio tce,polo,ibiza,punto evo...Oxι άλλα θύματα,πριν πάρετε κάποιο μικρό ΕΛΕΓΞΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΙΝ(οι περισσότεροι που επιλέγουν micra-yaris δεν βλέπουν καν τι έχει ο ανταγωνισμός,ανύπαρκτη έρευνα αγοράς ).
+1. Δυο γνωστούς έχω που πήραν γιαρις, κ οι δυο δεν πήγαν καν να δουν άλλο
τρώνε κ σπρώξιμο από τα περιοδικά γιατί..έτσι σμιλέψανε το μέταλλο, toyota hellas forever κ άλλες αρλούμπες που τις λέει μέχρι κ ο racing ΣΧ. φοβίζουν το κοσμάκη κ τσιμπάει...
πολλα τα παίρνουν κ γκόμενες που ακούνε τους πατεράδες που τα σκάνε
Αλλά κυρίως, παίζαν κ πάρα πολλά leasing. Δες τωρα που η όπελ δίνει καλές τιμές leasing το κορσα παίζει κ αυτό για πρωτιάOπως τα λες είναι φίλε,δυστυχώς υπάρχουν πολλά πρόβατα και πολύ προκατάληψη και ασχετοσύνη.Εδώ πριν 3 χρόνια μια γνωστή πήρε aygo με 12500€
-
Ρε σεις αυτά που γράφετε είναι για τα πανυγήρια.
Τι να μουρίσει το Μάζντα 2 από χώρους στο οποιοδήποτε Γιάρις? Ή από μοτέρ με τα 75 άλογα στα 1.300 ή τα 86? Τόσα είχε το Στάρλετ του 1990 (75 και αυτό) ή το δικό μου Στάρλετ του 1998 (82 αλόγατα ). Να πάρουμε τον 1500άρι των 103 ολόκληρων ίππων (αραβίας όμως έ όλα κι όλα), τόσα πάνω κάτω έχει το 1300άρι Γιάρις εδώ και χρόνια.
Να μιλήσουμε για κόστος με τα 13.600 ευρά για το 1300άρι των 75 ημίαιμων, ή για 16.000 ευρά για ένα 86άρι καλά εξοπλισμένο? Ή να μιλήσουμε για τα σπάνια και πανάκριβα ανταλλακτικά του?Να πιάσουμε τον χιλιάρι ή τον ντίζελ του Γιάρις ή το εξάρι αυτόματο που παίρνει, ή να μιλήσουμε για το CVT του με αλλαγές από το λεβιέ αλλά ΚΑΙ αυτάκια στο τιμόνι και με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις.
Και με τι να τα συγκρίνουμε αυτά? Με το αρχαίο 4άρι αυτόματο που φέρνει κατόπιν παραγγελίας και αντίστοιχης χρέωσης η Μάζντα ή το πουθενάδικο CVT που δεν το έχει δει κανένας? Να μείνουμε στα μάνιουαλ? Ωραία, βάλτε το 5άρι του Μάζντα με το 6άρι του 1300αριού Γιάρις δίπλα δίπλα.
Μη μου πείτε για κρατήματα, γιατί θα βάλω τα γέλια. Θα πάρω το 75άρι της Μάζντα και θα πάω δίπλα σε ένα Γιάρις ένα πρωί στη μποτιλιαρισμένη Μεσογείων και θα του πω 'τι πήρες ρε άνθρωπε, εγώ έχω καλύτερο'.Για το Σουίφτ πάλι τι είναι αυτά που λέτε? Έχετε μπει μέσα καταρχήν, αν χωράτε δηλαδή. Το πορτμπαγκάζ το έχετε δει που χωράει ένα δέμα όρθιο και μόνο αυτό? Για το ταμπλώ του, την προσβασιμότητα στο πίσω κάθισμα τι έχετε να πείτε? Για τον ντίζελ που δεν έχει ή τα κιβώτια που είναι σαν του Μάζντα, παρωχημένα δηλαδή ? Το έχετε ακούσει εν κινήσει πως κάνει μέσα?
Για το ΚΙΛ Ρίο ρε σεις θα με κουφάνετε, δεν καταλαβαίνετε ότι εκτείθεστε? Το αμάξι ΔΕΝ έχει έρθει ακόμη να το δούμε και να μάθουμε περισσότερα και το βγάζετε αξιόλογο? Άλλος Κίκιζας μας προέκυψε...
Ομοίως μπορώ να συνεχίσω και για άλλα που αναγράφετε, αλλά δεν έχει νόημα.
Κάτι το ουσιώδες έχετε να αναφέρετε?
Και να μην έχετε δηλαδή δεν πειράζει, γράφτε να γελάει ο κόσμος. -
.....Αισθητικά από αδιάφορο ως παλιομοδίτικο,ιδίως το πίσω μέρος αίσχος ,ακόμα και το νέο focus από πισω καλύτερο είναι ....
.....Αυτό με τα εσωτερικά στα micra-yaris κάποτε πρέπει να αλλάξει,δείχνουν πολύ φτηνιάρικα από μέσα .....
....Ειναι να απορείς πως πουλάνε τόσο και τα 2......
......Oxι άλλα θύματα,πριν πάρετε κάποιο μικρό ΕΛΕΓΞΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΙΝ(οι περισσότεροι που επιλέγουν micra-yaris δεν βλέπουν καν τι έχει ο ανταγωνισμός,ανύπαρκτη έρευνα αγοράς )......
......μέσα είναι αντικειμενικά αθλιο......
.....Νομίζω πως κ αυτό σχεδιάστηκε για τις αγορές της ασίας, σαν την άλλη μούφα, το MICRA.....
.....ισχύει μόνο στο μικρόκοσμο της ελλάδας λόγω κάλου των αγοραστών κ μαλακίας του ειδικού τύπου.....
Η αντικειμενικότητα σπάει κόκκαλα......
Καλό θα ήταν να στείλετε μια επιστολή στην Τουότα Ιαπωνίας, που θα εξηγείτε (εσείς, οι μόνοι γνώστες) το πως φτιάχνονται τα (καλά) αυτοκίνητα, γιατί οι άνθρωποι έχουν άγνοια.....
Επίσης να ενημερώσετε και τους αδαείς συμπολίτες σας, που έπεσαν θύματα του μάρκετιν της Τουότα, να επανορθώσουν άμεσα, καθώς και τους υποψήφιους αγοραστές, μη τυχόν και την πατήσουν.....Μα, νιώθετε τις μ@λ@κίες που γράφετε;;;;;
-
απαγορεύεται να μην αρέσει ??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
απαγορεύεται να μην αρέσει ??Έλα μου ντε...
-
από red_monster » 27/10/11 3:52
απαγορεύεται να μην αρέσει ??
Μα γιατί λέω ότι είναι για τα πανυγήρια αυτά που γράφουν? Αραδιάζουν ένα σωρό άκυρα ή και λάθος επιχειρήματα, ή ακόμη και επιχειρήματα-μπούμερανγκ, ενώ είναι φανερό ότι δεν γνωρίζουν το αυτοκίνητο (αλλά και την αγορά...), και δεν μένουν μόνο σε αυτό που είναι θεμελιώδες, έστω και καθαρά υποκειμενικό.
Σε όσους αρέσει και κάνει, για τους άλλους δεν θα μπορέσει το αμαξάκι. -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Καλό θα ήταν να στείλετε μια επιστολή στην Τουότα Ιαπωνίας, που θα εξηγείτε (εσείς, οι μόνοι γνώστες) το πως φτιάχνονται τα (καλά) αυτοκίνητα, γιατί οι άνθρωποι έχουν άγνοια.....
Επίσης να ενημερώσετε και τους αδαείς συμπολίτες σας, που έπεσαν θύματα του μάρκετιν της Τουότα, να επανορθώσουν άμεσα, καθώς και τους υποψήφιους αγοραστές, μη τυχόν και την πατήσουν.....Μα, νιώθετε τις μ@λ@κίες που γράφετε;;;;;
μαλακίες γράφει εσύ για επιστολές, ενημέρωση των αγοραστών γιάρις κτλ κτλ αν δεν το καταλαβαινεις, υπάρχει γενικότερο πρόβλημα
Εμείς τη γνώμη μας λέμε, κ δεν γυρίσαμε στον dstou πχ να του πούμε οτι λεει μαλακίες για σκληρό πάνω ταμπλό που δεν χαλάει από τον ήλιο πχη σύγκριση με το 2 της μάζντα που κολλάει? ποιος το ανέφερε?
γιατί δεν γίνεται σύγκριση με τον ευρωπαικό ανταγωνισμό ή το jazz?Σε όσους αρέσει και κάνει, για τους άλλους δεν θα μπορέσει το αμαξάκι.
αρα να κλείσουν όλα τα θέματα κ να μη σχολιάζουμε κανένα αμάξι?
και δεν μένουν μόνο σε αυτό που είναι θεμελιώδες, έστω και καθαρά υποκειμενικό.
εγώ δεν μίλησα για οδική συμπεριφορά, ποιοτητα κύλισης ή οτιδήποτε άλλο αφού δεν το εχω οδηγήσει.
-
Αν γίνει σύγκριση δηλαδή με ευρωπαικό ανταγωνισμό,πιστεύεις οτι το Fiesta πχ κερδίζει hands down?
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
.....Αισθητικά από αδιάφορο ως παλιομοδίτικο,ιδίως το πίσω μέρος αίσχος ,ακόμα και το νέο focus από πισω καλύτερο είναι ....
.....Αυτό με τα εσωτερικά στα micra-yaris κάποτε πρέπει να αλλάξει,δείχνουν πολύ φτηνιάρικα από μέσα .....
....Ειναι να απορείς πως πουλάνε τόσο και τα 2......
......Oxι άλλα θύματα,πριν πάρετε κάποιο μικρό ΕΛΕΓΞΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΡΙΝ(οι περισσότεροι που επιλέγουν micra-yaris δεν βλέπουν καν τι έχει ο ανταγωνισμός,ανύπαρκτη έρευνα αγοράς )......
......μέσα είναι αντικειμενικά αθλιο......
.....Νομίζω πως κ αυτό σχεδιάστηκε για τις αγορές της ασίας, σαν την άλλη μούφα, το MICRA.....
.....ισχύει μόνο στο μικρόκοσμο της ελλάδας λόγω κάλου των αγοραστών κ μαλακίας του ειδικού τύπου.....
Η αντικειμενικότητα σπάει κόκκαλα......
Καλό θα ήταν να στείλετε μια επιστολή στην Τουότα Ιαπωνίας, που θα εξηγείτε (εσείς, οι μόνοι γνώστες) το πως φτιάχνονται τα (καλά) αυτοκίνητα, γιατί οι άνθρωποι έχουν άγνοια.....
Επίσης να ενημερώσετε και τους αδαείς συμπολίτες σας, που έπεσαν θύματα του μάρκετιν της Τουότα, να επανορθώσουν άμεσα, καθώς και τους υποψήφιους αγοραστές, μη τυχόν και την πατήσουν.....Μα, νιώθετε τις μ@λ@κίες που γράφετε;;;;;
Ρε φίλε τι πίνεις και δεν μας δίνεις?Εντάξει το καταλάβαμε ότι έχεις ψώρα με την τογιότα και εσύ και ο dstou,και άλλοι αγαπήσαμε δεν κάναμε έτσι .Για το mazda 2 f/l τώρα ήρθε το 86άρι εκδοση touring πλέον έχει καλή τιμή γύρω στα 12.5-13 χιλ,τι 16 και μαλακίες?Ελεος.Σιγά τα 100 άλογα του yaris,το ηλεκτρόγκαζο που έχει δεν λέγεται έτσι είναι τα 100 άλογα?Ειδα και τα 132 σε φιλου με avensis,μέχρι τις 3000 σαλ το αμάξι είναι νεκρό,καμία σχέση π.χ με το μοτέρ 1.6 vti 120 της psa-bmw Επίσης το νέο swift είναι ένα από τα καλύτερα μικρά,το μόνο γιαπωνέζικο με ποιοτικό εσωτερικό και όχι γκρι πλαστικούρα .Επίσης για το νέο jazz f/l που κάνει 13900 το 1.4 γαργάρα.Για το cvt θα συμφωνήσω πως είναι καλό αυτόματο σε σχέση με τα αρχαία 4τάχυτα κάποιων .Διαφωνείς όμως ότι το 70% των αγοραστών yaris είναι κολλημένοι,δεν βλέπουν τον ανταγωνισμό,δεν κάνουν test drive,λες και οι υπολοιποι φτιάχνουν κοτέτσια?Για το kia rio δεν περιμένουμε την οδήγηση στην Ελλάδα,ήδη γίνανε δοκιμές στο εξωτερικό,ματάκια έχουμε για να διαβάζουμε και ξένα σάιτ.Tο αυτοκίνητο είναι πολύ ολοκληρωμένο.Δεν είναι τυχαίο που και οι ίδιοι οι γερμανοί το συγκρίνουν ευθέως με το polo.
-
η σύγκριση με το 2 της μάζντα που κολλάει? ποιος το ανέφερε?
Διαβάζεις τα αποσπάσματα των ποστ που παραθέτεις ή όχι? Για να σε βοηθήσω, για τσεκάρισε την σελίδα πάνω πάνω.
γιατί δεν γίνεται σύγκριση με τον ευρωπαικό ανταγωνισμό ή το jazz?
Το Τζαζ εγώ το πρωτοανέφερα στην προηγούμενη σελίδα, όταν άλλοι έγραψαν για Πούντο και TCE . Τζίζους δηλαδής, υπάρχει άτομο που αμφιταλαντεύεται μεταξύ τουρμποκινητήρα σε Κλιό ή άτμο Γιάρις, ή σκέφτεται παράλληλα και για Φίατ? Για πόσα ppm του αγοραστικού κοινού μιλάνε?
Παίρνω τυχαία τώρα ένα άλλο ευρωπαικό, π.χ. το Κόρσα που πουλάει τρελλά. Τι έχει να αντιπαραθέσει στην εξαετή εγγύηση του Γιάρις, στην 3ετή δωρεάν οδική, στην δωρεάν οθόνη 6,1'' (έστω και για λίγο καιρό), στην ευκολία μεταπώλησης του ιάπωνα, στους βενζινοκινητήρες του, στις αυτόματες μεταδόσεις του ή στα εξάρια μάνιουαλ, στoυς χώρους του, στην κατανάλωσή του?
Ότι έχει έκδοση με 1.6 τούρμπο OPC ενώ το άλλο όχι (μπορεί απλώς όχι ακόμη). Ωραία, ας αγοράσει αυτό, το τούρμπο λοιπόν. Άμα δεν τον ενδιαφέρουν όμως τα τουρμπάλογα (λέμε τώρα, υποθετικό σενάριο ) και αντίθετα του αρέσουν τα πρώτα, πιο είναι καλύτερο στην περίπτωσή του?
Το κάθε πράγμα έχει ΚΑΙ συν ΚΑΙ πλην. Ας τα ζυγίσει ο καθένας με βάση τις ανάγκες του, και ας αποφασίσει αναλόγως.Σε όσους αρέσει και κάνει, για τους άλλους δεν θα μπορέσει το αμαξάκι.
αρα να κλείσουν όλα τα θέματα κ να μη σχολιάζουμε κανένα αμάξι?
Όχι, γράψτε ελεύθερα. Αλλά αν γράψετε ΚΑΙ εύστοχα είναι ακόμη καλύτερα. Με ορισμένα που γράφτηκαν στις δύο τελευταίες σελίδες, κάποιοι έδειξαν ότι όχι απλώς δεν γνωρίζουν το νέο Γιάρις (καλά αυτό δεν είναι μεμπτό, άλλωστε το αμάξι τώρα ήρθε και τους είναι και αδιάφορο κι αποπάνω), αλλά έδειξαν ότι δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα της αγοράς, ή κάνω λάθος?
Εμείς τη γνώμη μας λέμε, κ δεν γυρίσαμε στον dstou πχ να του πούμε οτι λεει μαλακίες για σκληρό πάνω ταμπλό που δεν χαλάει από τον ήλιο πχ
Τι λες ρε φίλε τώρα, έχεις αναλογιστεί τι έχεις γράψει τις τελευταίες δύο σελίδες και πόσες φορές έχεις πιαστεί αδιάβαστος?
Το φόρουμ διερωτάται, και εγώ απλώς αναγράφω την απορία του.έδιτ
Εντάξει το καταλάβαμε ότι έχεις ψώρα με την τογιότα και εσύ και ο dstou,
Πάλι δεν κατάλαβες καλά Φιέσταρε.
Σπίκινγκ αμπάουτ μι, ΧΕΣΜΕΝΗ έχω την κάθε Τουότα. Μόλις χτες έδωσα κλωτσηδόν και το Στάρλετ μου, και δεν έχω ούτε αμάξι, ούτε μετοχές της εταιρείας. Για πες το ίδιο και εσύ π.χ. για το Φορντ Φιέστα που το έχεις κάνει και παρατσούκλι σου. -
Τι λες ρε φίλε τώρα, έχεις αναλογιστεί τι έχεις γράψει τις τελευταίες δύο σελίδες και πόσες φορές έχεις πιαστεί αδιάβαστος?
την παλεύεις? που έχω πιαστεί αδιάβαστος? ποιο φόρουμ αναρωτιέται. για πες μας
εσύ κ ο άλλος αρχίσατε προσωπικές επιθέσεις κ χαρακτηρισμούς σα φανμπους. -
O fiestaros logiko einai na thewrei to diko tou autokinhto kalutero apo ta upoloipa,giauto k to agorase.logiko epishs na uposthrizei to aderfo mazda 2 enanti toy yaris.logiko k se kathe dilhmma poy paraththetai apo epidoksous agorastes na uposthrizei ta oxhmata ths ford(prwtistw,mazi me alla eyrwpaika kuriws bebaiws).o realzeus exei thema me ta yaris genikotera.xexexexe.apo ekei k pera omws den mporw epoydeni na thewrhsw fiesta k mazda 2 synolika kalytera apo to yaris.oute kan apo to montelo poy kykloforouse mexri proteinws k to opoio exoume sthn katoxh mas.k entelei,den psaxoun oloi epidoseis k ena wannabe( k praktikws oxi) kalutero krathma h frena.opote giati na pane se turbo gia ena aytokinhto pou tha xrhsimopoieitai kathhmerina k entws polews?oso gia to atomo pou phra aygo,kata th gnwmh moy polu kala ekane.tou arese,ayta ta xrhmata diethete k protimhse ena mikro me kalo eksoplismo k aproblhmatisto para ena megalytero k pio adeio. Zhtw sygnwmh gia ta agglika alla to pc pou xrhsimopoiw dystxws den exei k den einai k diko mou.
-
Λογικό να μην διβάσουμε τι γράφεις... greek please
-
από chemic » 27/10/11 13:09
Τι λες ρε φίλε τώρα, έχεις αναλογιστεί τι έχεις γράψει τις τελευταίες δύο σελίδες και πόσες φορές έχεις πιαστεί αδιάβαστος?
την παλεύεις? που έχω πιαστεί αδιάβαστος? ποιο φόρουμ αναρωτιέται. για πες μας
εσύ κ ο άλλος αρχίσατε προσωπικές επιθέσεις κ χαρακτηρισμούς σα φανμπους.Καλά σοβαρολογείς?
Όταν διερωτάσαι 'τι δουλειά έχει το Μάζντα 2 και ποιός το ανέφερε', και λίγα ποστ πιο πάνω ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ εν είδη εξαπτέρυγου έχεις παραθέσει το ποστ του Φιέσταρου που το έχρισε 1.000 φορές καλύτερο του Γιάρις χωρίς να αιτιολογήσει κάτι επ' αυτού και πλειοδοτείς κι από πάνω ( στο +1 αναφέρομαι), ρωτάς που έχεις πιαστεί αδιάβαστος?Όταν δηλώνεις με άπειρη βεβαιότητα στο αρχικό σου ποστ ότι 'το Γιάρις έχει θεόσκληρα πλαστικά, και μάλιστα πιο σκληρά και από το Πούντο', αλλά παράλληλα είναι φανερό ότι δεν αντελήφθηκες τη διαφορά στη σκληρότητα από το επάνω σκούρο μέρος του ταμπλώ με αυτό μπροστά το μαλακότερο γκρίζο (αν μπήκες στο αμάξι δηλαδή...), πως λέγεται αυτό ? Ότι είσαι πλήρως διαβασμένος και ενήμερος?
Όταν διερωτάσαι κατόπιν πολλών ποστ γιατί δεν κάνουμε συγκρίσεις με το Τζαζ, και εγώ στην προηγούμενη σελίδα σου γράφω πρώτος ότι 'δεν είδα κάποια σύγκριση να κάνεις για το Γιάρις 3 σε σχέση με το Τζάζ, τον άμεσο αντίπαλό του', τι είσαι και εδώ? Ενήμερος ή αδιάβαστος για πολλοστή φορά για τα ποστ που γράφουν οι άλλοι πολύ πριν από εσένα?
Όταν σου λέω ότι το σκούρο πλαστικό στο επάνω μέρος του ταμπλώ δεν είναι μαλακό γιατί δεν χρειάζεται, και γιατί το βαράει ο ήλιος και θέλουμε αντοχή, εσύ μου γράφεις :
Η λέξους έχει το ίδιο σκληρό πλαστικό εχεί για να μη το χτυπάει ο Ήλιος?
Ναι, η Λέξους όχι το Τογιότα Γιάρις 3 ή το IQ που το πρωτοφόρεσε (!), και για να μην το χτυπάει ο ήλιος, το φεγγάρι και ο αυγερινός. Έτσι...
**Συνεχίζεις να διερωτάσαι που έχεις πιαστεί αδιάβαστος chemic? **
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
O fiestaros logiko einai na thewrei to diko tou autokinhto kalutero apo ta upoloipa,giauto k to agorase.logiko epishs na uposthrizei to aderfo mazda 2 enanti toy yaris.logiko k se kathe dilhmma poy paraththetai apo epidoksous agorastes na uposthrizei ta oxhmata ths ford(prwtistw,mazi me alla eyrwpaika kuriws bebaiws).o realzeus exei thema me ta yaris genikotera.xexexexe.apo ekei k pera omws den mporw epoydeni na thewrhsw fiesta k mazda 2 synolika kalytera apo to yaris.oute kan apo to montelo poy kykloforouse mexri proteinws k to opoio exoume sthn katoxh mas.k entelei,den psaxoun oloi epidoseis k ena wannabe( k praktikws oxi) kalutero krathma h frena.opote giati na pane se turbo gia ena aytokinhto pou tha xrhsimopoieitai kathhmerina k entws polews?oso gia to atomo pou phra aygo,kata th gnwmh moy polu kala ekane.tou arese,ayta ta xrhmata diethete k protimhse ena mikro me kalo eksoplismo k aproblhmatisto para ena megalytero k pio adeio. Zhtw sygnwmh gia ta agglika alla to pc pou xrhsimopoiw dystxws den exei k den einai k diko mou.Tι λες ρε φίλε .Ετσι νομίζεις?Ε λοιπόν σου λέω πως το καλύτερο γιαπωνέζικο μικρό είναι το jazz και όχι το yaris.Eπισης και ένα 207 1.4 vti,renault clio tce,fabia-polo-ibiza 1.2 tsi,fiesta,corsa είναι σαφώς καλύτερα αυτοκίνητα,με ποιοτητα στο εσωτερικά και όχι φτηνοδουλειές,για να μην πω την μεγάλη διαφορά όχι μόνο σε κράτημα που λές αλλά και αίσθηση τιμονιού όπως και ηχομόνωσης.Ακομη θέλω να τονίσω πως δεν υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο αξιοπιστίας,είναι περισσότερο θέμα νεότητας μοντέλου και τύχης.Τι να σου συμβεί σήμερα σε ένα 207 ή clio όταν και οι ίδιες οι εταιρίες πλέον δίνουν 5 χρόνια εγγύηση?Στο φινάλε η μόνη εταιρία που ξεχωρίζει στο θέμα εγγύηση είναι η ΚΙΑ με 7 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΙΜΑ και όχι η toyota.Στο φινάλε προτιμώ το kia rio που έχει 7 χρόνια εγγύηση,καλό κινητήρα 1.2 με 85 ίππους και co2 κάτω από 120,μεγάλους χώρους,ωραία σχεδίαση,5 αστέρια στην παθητική,στάνταρ esp και τιμή κάτω από 12000€,όσο ένα πλούσιο(λέμε τώρα)aygo.Επίσης θεωρώ απαράδεκτο ΣΗΜΕΡΑ ένα αυτοκίνητο να διαθέτει τόσο άβολη θέση οδήγησης,που βολεύει μόνο το 1/3 των σωματοτυπων.Απλα προσπάθησε να βολευτείς στο καθισμα του οδηγού σε ένα polo ή fiesta που πραγματικά κουμπώνεις,ενώ στο yaris(2ης γενιάς τουλάχιστον,όπως και στο auris) δεν βολεύεσαι με τίποτα και κάνεις συμβιβασμούς.Και να ξες φιλε μου εγώ δεν είμαι κολλημένος σήμερα έχω fiesta(που και αξιόπιστο χωρίς το παραμικρό προβλημα είναι εδώ και 5 χρόνια,αλλά και ωραίο και ευχάριστο στην οδήγηση και με όμορφο εσωτερικό) αύριο θα έχω ένα 207rc ή golf tsi ή mito ή και mx-5.Εσυ τι θα έχεις ή ο κάθε τυπικός συντηρητικός αγοραστής toyota?Ας πάρει και πάλι toyota αλλά να μην πάει σαν πρόβατο ή σαν κολλημένος,να συγκρίνει και να δοκιμάσει πρώτα .Εγώ πριν 5 χρόνια που παρήγγειλα το fiesta έκανα έρευνα αγοράς είδα seat ibiza 1.4 sport,206 1.6 gti,colt cz3 1.3 και μετά αποφάσισα(ουτε είχα ford ούτε καν κάποιος γνωστός μου).Αν κάποτε και ένα yaris ή auris αποκτήσει πραγματικά ποιοτικό με μαλακό πλαστικό ταμπλό,όμορφες διχρωμίες και ευχάριστο διάκοσμο,θέση οδήγησης στα μέτρα κάθε όδηγου και όχι σε στυλ γιαγιάς 65 χρονης που είναι κοντή και δεν βλέπει,μοτέρ τούρμπο άμεσου ψεκασμού και μια σωστή συμπεριφορά δρόμου με σαφή πληροφόρηση τότε ναι θα το πάρω.Αλλά θα τα έχει ποτέ αυτά?Γιατί τώρα δεν
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Καλά σοβαρολογείς?
Όταν διερωτάσαι 'τι δουλειά έχει το Μάζντα 2 και ποιός το ανέφερε', και λίγα ποστ πιο πάνω ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ εν είδη εξαπτέρυγου έχεις παραθέσει το ποστ του Φιέσταρου που το έχρισε 1.000 φορές καλύτερο του Γιάρις χωρίς να αιτιολογήσει κάτι επ' αυτού και πλειοδοτείς κι από πάνω ( στο +1 αναφέρομαι), ρωτάς που έχεις πιαστεί αδιάβαστος?
ο αντίπαλος του γιάρις είναι το ανύπαρκτο μάζντα 2? ή τα πολύ καλύτερα του jazz, πόλο κ όλα τα άλλα ευρωπαικά? Κ τα τούρμπο της κατηγορίας βέβαια, που για κάποιο λόγο τα θεωρείς εκτός διλημματος για τον αγοραστή της κατηγορίας
Όταν δηλώνεις με άπειρη βεβαιότητα στο αρχικό σου ποστ ότι 'το Γιάρις έχει θεόσκληρα πλαστικά, και μάλιστα πιο σκληρά και από το Πούντο', αλλά παράλληλα είναι φανερό ότι δεν αντελήφθηκες τη διαφορά στη σκληρότητα από το επάνω σκούρο μέρος του ταμπλώ με αυτό μπροστά το μαλακότερο γκρίζο (αν μπήκες στο αμάξι δηλαδή...), πως λέγεται αυτό ? Ότι είσαι πλήρως διαβασμένος και ενήμερος? στο πάνω μέρος, που ειναι κ το μεγαλύτερο κομμάτι, έχει θεοσκληρα κοκαλινα πλαστικά που προκαλούν γέλοιο. Το πιο κάτω, πολύ μικρότερ κομμάτι, απλά δεν είναι τόσο χάλιαΌταν διερωτάσαι κατόπιν πολλών ποστ γιατί δεν κάνουμε συγκρίσεις με το Τζαζ, και εγώ στην προηγούμενη σελίδα σου γράφω πρώτος ότι 'δεν είδα κάποια σύγκριση να κάνεις για το Γιάρις 3 σε σχέση με το Τζάζ, τον άμεσο αντίπαλό του', τι είσαι και εδώ? Ενήμερος ή αδιάβαστος για πολλοστή φορά για τα ποστ που γράφουν οι άλλοι πολύ πριν από εσένα?
ωραία, για πες μου ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ σου, πως στέκεται το γιαρις σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Όταν σου λέω ότι το σκούρο πλαστικό στο επάνω μέρος του ταμπλώ δεν είναι μαλακό γιατί δεν χρειάζεται, και γιατί το βαράει ο ήλιος και θέλουμε αντοχή, εσύ μου γράφεις :Η λέξους έχει το ίδιο σκληρό πλαστικό εχεί για να μη το χτυπάει ο Ήλιος?
Ναι, η Λέξους όχι το Τογιότα Γιάρις 3 ή το IQ που το πρωτοφόρεσε (!), και για να μην το χτυπάει ο ήλιος, το φεγγάρι και ο αυγερινός. Έτσι...
καταρχας στο μυαλό σου πρέπει να καταλαβεις κάτι. Υπάρχει το μαλακό πλαστικό που υπάρχει σε πάρα πολλά αμάξια της κατηγοριας κ όχι μόνο στα ντουπερ σουπερ λέξους (πχ 207,πολο, rio), το σκληρό πλαστικό που βάζουν κάποιοι άλλοι (πχ γκραντε πουντο) κ η ¨τσίγκινη¨γυαλιστερή αντιαισθητική μαλακία που πήγε κ έβαλε η τογιοτα. Αν καταλαβεις αυτό το ξανασυζητάμε (αρκεί να μην επιμένεις πως το βάζουν για να μη χαλάει το ταμπλό από τον ήλιο )
**Συνεχίζεις να διερωτάσαι που έχεις πιαστεί αδιάβαστος chemic? **τo πιο πάνω ποστ του φιεσταρου με βρίσκει 100% σύμφωνο + ότι θεωρώ ότι το RIO είναι κ όμορφο μέσα έξω. εχω πραγματική απορία πως θα είναι τα τεστ των περιοδικών ανάμεσα σε αυτά τα δύο, με την 7ετη εγγύηση της KIA
-
Ζητω συγνωμη για το προβλημα με τα αγγλικα πριν.λυθηκε οπως βλεπετε.στο θεμα μας τωρα,ποιος σου ειπε φιεσταρε οτι εγω εχω τογιοτα? σιροκκο εχω.επισης απο ποτε εχουν τουρμπο αμεσου ψεκασμου τα αυτοκινητα που μου παραθετεις???
Οπως κ να εχει εγω ειπα την αποψη μου κ εντελει δεν σου επιτεθηκα ουτε μιλησα με ιδιαιτερο υφακι wannabe knowitall.απεναντιας ειπα οτι ειναι λογικη η αντιδραση σου.την προσωπικη μου αποψη εξεφρασα.κ εντελει φιλε φιεσταρε,που δεν γνωριζω την ηλικια σου κ βεβαιως κ τον γενικοτερο τροπο σκεψης σου,δεν αγοραζουν ολοι αυτοκινητα επειδη κ καλα εχουν καλυτερη οδικη συμπεριφορα,η γκαζια.οπως επισης η εμφανιση ειναι καθαρα υποκειμενικη,οποτε γιατι την βαζεις στη ζυγαρια ενος οποιουδηποτε υποψηφιου αγοραστη???
Κ να καταληξω οτι δεν αναφερθηκα πουθενα σε τζαζ κ ριο που τα θεωρω μαζι με το γιαρις τα κορυφαια στην κατηγορια
Να συμπληρωσω οτι αυτο που ΕΓΩ θεωρω ποιοτητα κατασκευης ειναι το να παραμεινει το αυτοκινητο μετα απο 5-10 ετη στην κατασταση που βρισκοταν στην αρχη του.οσο για την αξιοπιστια..τυχαιο που μονο τογιοτα κ χοντα υποχρεωνουν τους εργαζομενους στα συνεργεια τους να παρακολουθουν σεμιναρια κ σχολες απο την μαμα εταιρια?
Τεσπα,δεν ξερω γιατι το πηρες τοσο πατριωτικα,πιθανως επειδη σε διακρινει ωριμοτητα κ αντικειμενικοτητα,αλλα για να μη μαλωσουμε,οκ.ολα τα αλλα κ κυριως τα ευρωπαικα ειναι καλυτερα του νεου γιαρις.ευχαριστημενος?καλη συνεχεια..Υ.γ.
Τι το θελω κ εκφερω την προσωπικη μου αποψη(κ μονο,χωρις να προσπαθω να την υιοθετησουν με το ζορι κ οι υπολοιποι) ο μ@λ@κ@ς? -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
.Τι να σου συμβεί σήμερα σε ένα 207 ή clio όταν και οι ίδιες οι εταιρίες πλέον δίνουν 5 χρόνια εγγύηση?όπα όπα... μην τα πετάς αυτά έτσι...
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)