-
Κωνσταντινε, εχουμε διαφορετικα προγραμματα και το αυτοκινητο το χρειαζομαι καθημερινως και το Σαββατοκυριακο.
Τελος, δε ξερω τι κανουν οι αλλοι και δε με ενδιαφερει. Για μενα ειναι πιο σημαντικη η ασφαλεια μου και της οικογενειας μου καθως και η μετακινηση μου για να κανω τις δουλειες μου, παρα τα 50€ το μηνα για τα τελη.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
απ' οτι βλεπω εδω μεσα, λεφτα υπαρχουν...
τι αγχωνομαστε δεν εχω καταλαβει.. -
ρε συ edmond, μιας και είσαι κοντά θα πηγαίνεις τσιγάρα και εσπρεσσο στο dbeko?
θα μπει σύντομα στο τοπικό μνημείο για ανθρωποκτονία με δόλο κατά συρροή της οικογένειας του.
πάει να καταθέσει πινακίδες ο άθλιος -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κατα μεσο ορo 1-2 ταξιδακια το χρονο τα κανουμε. Εχω τετοιο αυτοκινητο και θα παω με το 500ακι; Για ποιο λογο;
καταλαβαινεις οτι ειναι αστεια 'δικαιολογια' τα 1-2 ταξιδια το χρονο ε; Γιατι πολυ απλα μπορεις για τα 2 αυτα ταξιδια να νοικιασεις απο seat leon μεχρι ferrari ff για να τα κανεις
πολυ πιο σημαντικη ειναι η καθημερινη χρηση.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Κατα μεσο ορo 1-2 ταξιδακια το χρονο τα κανουμε. Εχω τετοιο αυτοκινητο και θα παω με το 500ακι; Για ποιο λογο;
καταλαβαινεις οτι ειναι αστεια 'δικαιολογια' τα 1-2 ταξιδια το χρονο ε; Γιατι πολυ απλα μπορεις για τα 2 αυτα ταξιδια να νοικιασεις απο seat leon μεχρι ferrari ff για να τα κανεις
πολυ πιο σημαντικη ειναι η καθημερινη χρηση.
Όλα έχουν σημασία.
1-2 ταξίδια το χρόνο = 10 μέρες. Με 60 ευρώ τη μέρα, 600 ευρώ.
Δηλαδή όσο κάνουν τα τέλη.
Και ο λόγος?
Τι προσπαθείς ακριβώς να μου πεις? Ότι συμφέρει? Σε περισσότερα έξοδα θα μπω και δεν είναι καιρός γι'αυτά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κατα μεσο ορo 1-2 ταξιδακια το χρονο τα κανουμε. Εχω τετοιο αυτοκινητο και θα παω με το 500ακι; Για ποιο λογο;
καταλαβαινεις οτι ειναι αστεια 'δικαιολογια' τα 1-2 ταξιδια το χρονο ε; Γιατι πολυ απλα μπορεις για τα 2 αυτα ταξιδια να νοικιασεις απο seat leon μεχρι ferrari ff για να τα κανεις
πολυ πιο σημαντικη ειναι η καθημερινη χρηση.
Όλα έχουν σημασία.
1-2 ταξίδια το χρόνο = 10 μέρες. Με 60 ευρώ τη μέρα, 600 ευρώ.
Δηλαδή όσο κάνουν τα τέλη.
Και ο λόγος?
Τι προσπαθείς ακριβώς να μου πεις? Ότι συμφέρει? Σε περισσότερα έξοδα θα μπω και δεν είναι καιρός γι'αυτά.
Νικο μιλαω για το αν συμφερει να διατηρει καποιος ενα ακριβο αυτοκινητο για να κανει 2 ταξιδια το χρονο...
μπορει να κανει τη δουλεια του με ενα μικρο (οχι σαπακι) για καθημερινη χρηση στη πολη και τις 2 φορες που θα βγει εκτος πολης μπορει να νοικιασει κατι μεγαλυτερο.
και η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλη σε λεφτα. Τη λυση αυτη μαλιστα ακολουθουν παρα πολλοι στην Ευρωπη.
σου εχει κολησει οτι θελω να σου προτεινω τι να κανεις! ΔΕΝ θελω να σου πω τι να κανεις!
-
Ξεκαθαρίζε το λοιπόν απο την αρχή.
Προφανώς για 1-2 ταξίδια δε συμφέρει και συμφέρει για τα υπόλοιπα.
ΥΓ Μιλουσες σε πρώτο ενικό.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ξεκαθαρίζε το λοιπόν απο την αρχή.Προφανώς για 1-2 ταξίδια δε συμφέρει και συμφέρει για τα υπόλοιπα.
ΥΓ Μιλουσες σε πρώτο ενικό.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Νίκο, παραθέτω πιο κάτω απόσπασμα της προσφυγής του ΔΣΑ στο ΣΤΕ για το τέλος ακίνητης περιουσίας. Διάβασέ τη προσεκτικά για να δείς τις αναλογίες. Συνοπτικά, η υπέρμετρη φορολόγηση α) οδηγεί σε σταδιακή δήμευση της περιουσίας β) προσβάλλει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας εξαναγκάζοντας τον ιδιοκτήτη να προβεί σε πώληση προκειμένου να ανταπεξέλθει στη επιβολή φόρων. Παραβιάζονται έτσι το α.17 του Συντάγματος και το Πρώτο Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Ευρωπαϊκής συνθήκης των δικαιωμάτων του ανθρώπου.
Λοιπόν, ίσως να θέλεις να αναθεωρήσεις την ελαφρότητα με την οποία διατείνεσαι ότι ο 'κατέχων' την οποιαδήποτε περιουσία θα πρέπει απλά να την εκποιήσει εξ΄αιτίας των κρατικών υπερφορολογήσεων. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Άλλο να πέσουν έξω οι δουλειές σου και να αναγκαστείς να πωλήσεις, άλλο να δημιουργεί το κράτος, το οποίο έχει ΝΟΜΙΚΗ υποχρέωση να προστατεύει την περιουσία σου, τέτοιες συνθήκες που να σε εξαναγκάζει να τα πουλήσεις όλα.
Ελπίζω να δικαιωθεί η προσφυγή του ΔΣΑ - το λιγότερο όμως πιστεύω να καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν πάρα πολύ σοβαρά νομικά και ηθικά θέματα που εγείρονται από το ζήτημα αυτό και τα οποία υπερβαίνουν την αφέλεια με την οποία χειρίζεσαι το θέμα.
Υπενθυμίζω ότι νομικά αβάσιμος είναι πλέον και ο χαρακτηρισμός των τελών κυκλοφορίας ως ταύτα, όταν με νόμο τα χρήματα αυτά πηγαίνουν για την πληρωμή υπαλλήλων που μετατάχθηκαν από το δημόσιο στους ΟΤΑ (εξαλείφοντας έτσι την ανταποδοτικότητα του τέλους).
ΙΙ. Το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε. δεν πρέπει να αξιολογηθεί κατά τρόπο αυτόνομο, αλλά συνδυαστικώς και συνολικώς, ήτοι σε συνάρτηση με τις συνολικές φορολογικές επιβαρύνσεις της ακίνητης περιουσίας, που δημιουργούν υπέρμετρη φορολογική πίεση σε αυτή, απειλούσα την ιδία την ουσία της και καταλήγουσα, ουσιαστικώς, σε σταδιακή δήμευση αυτής. Πολλώ δε μάλλον, αφ ης στιγμής η φορολόγηση της κατοχής της ακίνητης περιουσίας δεν πραγματοποιείται αποκλειστικώς στην περίπτωση, που αυτή παράγει εισόδημα, ώστε και η αναλογούσα σε αυτή φορολογική επιβάρυνση να καταβάλλεται ακριβώς από ένα μέρος των εισοδημάτων αυτών, παρά ο νομοθέτης αρκείται, άνευ ετέρου, στην κατοχή αυτής. Περαιτέρω, προσβολή του δικαιώματος ιδιοκτησίας επέρχεται και διά του εξαναγκασμού του ιδιοκτήτη φορολογουμένου να προβεί σε εκποίηση της περιουσίας του αυτής, ώστε να καταφέρει να αντεπεξέλθει στην καταβολή των φόρων, που συνδέονται με αυτή, ιδίως σε περίοδο οξυτάτης οικονομικής υφέσεως, που χαρακτηρίζεται από τεραστία έλλειψη ρευστότητας. Κατά τον τρόπο δε αυτό, σημειώνεται παραβίαση των διατάξεων των άρθρων 17 του Συντάγματος και 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α..
-
Ο χρήστης komis1 έγραψε:
το λιγότερο όμως πιστεύω να καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν πάρα πολύ σοβαρά νομικά και ηθικά θέματα που εγείρονται από το ζήτημα αυτό και τα οποία υπερβαίνουν την αφέλεια με την οποία χειρίζεσαι το θέμα.Δεν αμφεβαλα ποτε για το παραλογο των τελων . & -
Επειδη οπως λες το αντιμετωπιζω με αφελεια, πες μου λοιπον τι λυση θα εδινες σε καποιον που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του καθημερινως (αλλωστε αυτη ειναι και η δουλεια του).
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
ρε παίδες αφήστε το νίκο ήσυχο! έχει τη δυνατότητα να κινεί το αυτοκίνητο (προς το παρόν) όποιο και αν είναι το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει...και ήταν σαφής ότι αν δεν έχει τη δυνατότητα θα το πούλαγε
το να προσπαθείς στην Ελλάδα να μιλήσεις σε κάποιον για το καλό της συνοχής των μορφών αντιδράσεων είναι λίγο ουτοπικό...όπως λέει και το άνω ποστ, νικο το θέμα είναι ότι αυτό που εσύ αγόρασες με 1002 τρόπους έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του γιατί το κράτος το είδε σαν παχιά αγελάδα και το άρμεξε...να χεις δώσει 30κ πχ και τώρα να μη μπορείς σε 2 χρόνια να πάρεις ούτε 15 πίσω και αν το βλέπω λίγο κάπως...
τα λοιπά περί ασφάλειας οκ...για τα συγκεκριμένα 2λιτρα δε βλέπω πως είναι τόσο δραματικά καλύτερα από ενα 1.6 ή 1.4 που μπορεί να είναι και τουρμπάκι για να καλύψω την ενεργητική μεριά...εμάς μας συμφέρει φυσικά να πληρώνει ο κάτοχος του 2λιτρου για να καθυστερήσει το χαράτσι στα μικρότερα
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ρε παίδες αφήστε το νίκο ήσυχο! έχει τη δυνατότητα να κινεί το αυτοκίνητο (προς το παρόν) όποιο και αν είναι το ποσό που θα πρέπει να καταβάλλει...και ήταν σαφής ότι αν δεν έχει τη δυνατότητα θα το πούλαγε
το να προσπαθείς στην Ελλάδα να μιλήσεις σε κάποιον για το καλό της συνοχής των μορφών αντιδράσεων είναι λίγο ουτοπικό...όπως λέει και το άνω ποστ, νικο το θέμα είναι ότι αυτό που εσύ αγόρασες με 1002 τρόπους έχει χάσει τεράστιο μέρος της αξίας του γιατί το κράτος το είδε σαν παχιά αγελάδα και το άρμεξε...να χεις δώσει 30κ πχ και τώρα να μη μπορείς σε 2 χρόνια να πάρεις ούτε 15 πίσω και αν το βλέπω λίγο κάπως...
τα λοιπά περί ασφάλειας οκ...για τα συγκεκριμένα 2λιτρα δε βλέπω πως είναι τόσο δραματικά καλύτερα από ενα 1.6 ή 1.4 που μπορεί να είναι και τουρμπάκι για να καλύψω την ενεργητική μεριά...εμάς μας συμφέρει φυσικά να πληρώνει ο κάτοχος του 2λιτρου για να καθυστερήσει το χαράτσι στα μικρότερα
Συμφωνω απολυτα οτι για να το πουλησω, μαλλον πρεπει να τους πληρωσω αντι να με πληρωσουν.
Ενας λογος παραπανω γιατι θα πρεπει να το απολαμβανουμε οσο και εφοσον μπορουμε, απο το να σαπιζει σε ενα γκαραζ. Μονο ετσι θα κανει αποσβεση.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Τέλος πάντων, την ανταλαγή θα την κοιτάξω....
Περιμένω άλλο ένα χρόνο τουλάχιστον για να δω αν η έκτακτη θα πεθάνει και μετά σοβαρά θα κυκλοφορώ χωρίς πινακίδες ή θα τυπώσω αμερικάνικες... MALAKAS NY
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αντε παλι τα ιδια.Εχεις 2ο αυτοκινητο! Δε σε νοιαζει!
Το δεύτερο είναι της γυναίκας μου, αλλά με κάποιες εκατέρωθεν παραχωρήσεις θα τα βρούμε...
Οι αλλοι που δεν εχουν, να πανε να τα φανε στην Αυστρια μεσα στην υφεση;
Ειναι λυση αυτη;Εκεί έχει ανάπτυξη δεν έχει Πασοκ!
αλλά και σε κάθε περίπτωση είναι πιο συμφέρον και ανταποδοτικό από το να... νοικιάζω ένα αυτοκίνητο που έχω αγοράσει.Όπως και 'χει ο καθένας μας πορεύεται όπως νομίζει οπότε να χαίρεσαι το αυτοκίνητό σου, και του χρόνου, εδώ θα είμαστε να λέμε για τις νέες αυξήσεις! Όσοι δεν έχουμε μεταναστεύσει!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τέλος πάντων, την ανταλαγή θα την κοιτάξω....Περιμένω άλλο ένα χρόνο τουλάχιστον για να δω αν η έκτακτη θα πεθάνει και μετά σοβαρά θα κυκλοφορώ χωρίς πινακίδες ή θα τυπώσω αμερικάνικες... MALAKAS NY
Καν' το MALAKAS LA από το Lekanopedio Attikhs!
ή τώρα που το σκέφτομαι θα πάω να το κατοχυρώσω για προσωπική χρήση για το 2013! -
δε μ αρεσει... μπορεί να εχει έκτακτη 500 ευρω λόγω ΑΤΤΙΚΗΣ
-
Μήπως τελικά η λύση leasing πλέον φαίνεται ελκυστική?
-
λες να μην τα εχουν υπολογισει οι εταιρίες;
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μήπως τελικά η λύση leasing πλέον φαίνεται ελκυστική?Εξαρταται. Για ιδιωτη δε νομιζω να συμφερει ομως. Για καποιον ΕΕ, ισως γιατ εκπιπτει το ΦΠΑ.
Παντως ενας φιλος πηρε prius με 16000κμ μτχ με leasing 350€/μηνα. Για 120i που ειχα ρωτησει ηταν ενα τρελο ποσο...620 το μηνα χωρις option to buy.
Ολα συν ΦΠΑ.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
το prius το σκέφτομαι κι εγω λόγω του δακτυλίου. Γλυτώνω και 1,5 ευρω την ημέρα εισιτήρια.... !!!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μήπως τελικά η λύση leasing πλέον φαίνεται ελκυστική?
Εξαρταται. Για ιδιωτη δε νομιζω να συμφερει ομως. Για καποιον ΕΕ, ισως γιατ εκπιπτει το ΦΠΑ.
Δεν ισχύει αυτό.
Τέλη κυκλοφορίας