Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Για αγωνιστικά μοτέρ δεν είναι αυτό?
και όχι μόνο , nippon is right .
'TYPE OF USE
Racing cars with atmospheric or turbocharged engines, race or qualifying engines, requiring maximum
power output and fastest rev raisings : Qualifying sessions, drag racing, race on tracks, Nascar, single
brand races, uphill races, rallyes…
Engine designed to run low viscosity lubricants and to minimise fuel dilution in the oil.
Other applications : Gasoline or diesel engines, turbocharged, direct injection and catalytic converters
STANDARDS : Above existing standards
http://www.opieoils.co.uk/pdfs/MOTUL/30 ... 8GB%29.pdf
Προβλέπεται να μπει λίαν συντόμως στο Matiz .
Όπως έλεγε κάποιος , όνειρό του ήταν να ταξιδέψει στο διάστημα αλλά δεν...το μόνο κοντινότερο σε αυτό ήταν να αγοράσει το ρολόϊ Ωμέγα των αστροναυτών , και το έκανε.
Τα motul είναι πολύ φθηνότερα από ένα Omega.
Ουδείς διαφωνεί για την απόλυτη ανωτερότητα των 300V, αλλά το ερώτημα είναι η καταλληλότητα, σε σχέση με τις προδιαγραφές ρύπων του κάθε κινητήρα (δηλαδή των πολύ καθαρών).
Διερωτώμαι (πράγματι ρωτάω, δεν κάνω τον έξυπνο) μήπως τυχόν μη απόλυτη συμβατότητα σε SAPs κάνει τον αισθητήρα Λάμδα του καταλύτη να δίνει στον 'εγκέφαλο' (ECU) πληροφορίες που αποπροσανατολίζουν τον τελευταίο και τον κάνουν να δίνει λάθος εντολές ως προς τροφοδοσία - ανάφλεξη.
Τέλος, είναι σαφές ότι με τα 300V το διάστημα αλλαγής θα πρέπει να είναι 6 μήνες ή μέγιστο 8.000χλμ, (μόνον αν είναι όλα σε ανοιχτό δρόμο - όχι πόλη, όχι μικρές διαδρομές). Δεν είναι δηλαδή για 1 χρόνο βρέξει-χιονίσει-ζεματίσει, με πιθανή συμπλήρωση στο μεταξύ, όπως άλλα πλήρως συνθετικά, που είναι για long-life χρήση.