-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Απο τα λεγομενα του Κιμι απορω αν βγει καποιο συμπερασμα γιατι εχουν παντελη απουσία συγκροτημενης σκεψης και ειρμουπραγματικά όμως! Αν οι δηλώσεις ήταν όντως έτσι, δεν βγάζουν και πολύ άκρη!
-
Μήπως να βλέπαμε και το πρωτότυπο;
-
Στα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο BBC είπαν σε στυλ κουτσομπολιού ότι η Virgin ή η HRT (δεν θυμάμαι ποια από τις 2) ζήτησαν για του χρόνου να αυξηθεί το όριο του 107% στο 110% και έφαγαν άκυρο. Ο σχολιαστής έκανε το σχόλιο ότι δεν είναι ότι καλύτερο για μια ομάδα που τώρα προετοιμάζεται για του χρόνου να ζητάει αυτό. Εγώ να το πάω ένα βήμα παραπέρα. Γιατί αφού σε 2 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να σκοράρουν ούτε έναν πόντο και πάνε από το κακό στο χειρότερο δεν τους λένε ευχαριστούμε αλλά γειά σας. Πέρυσι αν θυμάστε οι Virgin δεν είχαν μεγάλα ρεζερβουάρ να τελειώσουν τον αγώνα. Μήπως ήρθε η ώρα να τους πούνε αντίο και να προκηρύξουν τις θέσεις με κριτήριο όχι την κινητή διαφήμιση που θα φέρουνε αλλά την σοβαρότητα; Απορώ γιατί έφαγε άκυρο η Prodrive όταν είχε κατέβει ως υποψήφια νέα ομάδα. Τι να πω. Τουλάχιστον σήμερα δεν κατέστρεψαν τον αγώνα κανενός.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Στα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο BBC είπαν σε στυλ κουτσομπολιού ότι η Virgin ή η HRT (δεν θυμάμαι ποια από τις 2) ζήτησαν για του χρόνου να αυξηθεί το όριο του 107% στο 110% και έφαγαν άκυρο.Λες και το 107% που έχουμε τώρα τηρείται... Στη Σουζούκα ο Λιούτσι δεν το έπιασε και ούτε κινήθηκε σε καλούς χρόνους στα free practice αλλά πήρε άδεια να τρέξει...
-
To 107% τηρειται. Στην Αυστραλια δεν επετρεψαν στις HRT να τρεξουν γιατι δεν το επιασαν. Εκτοτε το επιασαν παντου. Στη Σουζουκα ο Ρικιαρντο με την αλλη HRT ηταν περιπου 1,5 δευτερολεπτο μεσα στο οριο.
Απλα επιτρεπουν, σε οσους δεν μπορεσουν να τρεξουν στο Q1 λογω προβληματος, να συμμετεχουν κανονικα στον αγωνα (και σωστα). Πχ Ροζμπεργκ στη Σουζουκα, Χαιντφελντ, Κομπαγιασι και αλλοι πιο νωρις.Οτι βεβαια οι ομαδες αυτες ειναι φυρα και δημοσιος κινδυνος και πρεπει να παρουν τον πουλο, συμφωνω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να ΚΑΤΕΒΕΙ το 107% σε πχ 104%, οποτε ή θα βελτιωθουν ή θα αποσυρθουν μονοι τους, αφου δεν θα υπαρχει διαφημιστικη προβολη τους στον αγωνα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
To 107% τηρειται. Στην Αυστραλια δεν επετρεψαν στις HRT να τρεξουν γιατι δεν το επιασαν. Εκτοτε το επιασαν παντου. Στη Σουζουκα ο Ρικιαρντο με την αλλη HRT ηταν περιπου 1,5 δευτερολεπτο μεσα στο οριο.
Απλα επιτρεπουν, σε οσους δεν μπορεσουν να τρεξουν στο Q1 λογω προβληματος, να συμμετεχουν κανονικα στον αγωνα (και σωστα). Πχ Ροζμπεργκ στη Σουζουκα, Χαιντφελντ, Κομπαγιασι και αλλοι πιο νωρις.Οτι βεβαια οι ομαδες αυτες ειναι φυρα και δημοσιος κινδυνος και πρεπει να παρουν τον πουλο, συμφωνω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να ΚΑΤΕΒΕΙ το 107% σε πχ 104%, οποτε ή θα βελτιωθουν ή θα αποσυρθουν μονοι τους, αφου δεν θα υπαρχει διαφημιστικη προβολη τους στον αγωνα.
Δες εδώ πόσες φορές δεν τηρήθηκε http://en.wikipedia.org/wiki/107%25_rul ... violations
Το ότι ο Ρικιάρντο ήταν στο όριο τι σχέση έχει με τον τιμ μέιτ του; Αυτός ο κανόνας δεν είναι για να μας προστατεύει μόνο από αργά μονοθέσια αλλά και από αργούς οδηγούς.
-
IIRC, υπήρξαν 1-2 ακόμη περιπτώσεις που δεν έπιασαν το 107% μέσα στη χρονιά. Στη Μελβούρνη σωστά απέκλεισαν τις Hispania γιατί ουσιαστικά δεν είχαν κάνει καθόλου δοκιμές όλο το χειμώνα, ήρθαν κατευθείαν στο 1ο αγώνα για shake down...
Από εκεί και πέρα, κατά τη γνώμη μου, ο κανονισμός του 107% υπάρχει ως ασφαλιστική δικλείδα για να κόβονται τραγικές περιπτώσεις άσχετων 'τρέχω στη F1 με τα λεφτά του μπαμπά', τύπου Paul Belmondo, Paolo Barilla κλπ (You gotta love then 90's ).
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Δες εδώ πόσες φορές δεν τηρήθηκε http://en.wikipedia.org/wiki/107%25_rul ... violationsΤο ότι ο Ρικιάρντο ήταν στο όριο τι σχέση έχει με τον τιμ μέιτ του; Αυτός ο κανόνας δεν είναι για να μας προστατεύει μόνο από αργά μονοθέσια αλλά και από αργούς οδηγούς.
Δεν θυμομουν την περιπτωση του Καναδα, ουτε ξερω γιατι επετρεψαν να τρεξει η Virgin, οποτε εκει εχεις δικιο.
Στο Σπα νομιζω οτι ολοι εγραψαν χρονους στο τελος λογω βρεγμενης πιστας, οποτε καποιοι δεν προλαβαν και για αυτο τους αφησαν.
Οτι ο ενας οδηγος μιας ομαδας ειναι μεσα στο οριο δεν σημαινει βεβαια οτι θα τα καταφερει και ο αλλος, αλλα ειναι μια ενδειξη. Και γενικα φανηκε οτι το 107% το 'ειχαν' φετος ολοι.
Οταν καποιος δεν γραψει καθολου χρονο, εγω το βρισκω σωστο να τον αφηνουν. Ασε που αν εκοβαν το λιμο, θα ειχαν προβλημα να δικαιολογησουν διαφορετικη αποφαση για τον τον Ροζμπεργκ.To 107% τηρειται.
Θα επρεπε να γραψω 'το 107% ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ τηρειται'.
-
Όταν κάποιος έχει ατύχημα ή τεχνικό πρόβλημα και δεν μπορεί να γράψει χρόνο ok λογικό να αφήσουν κάποιον οδηγό να τρέξει με την προϋπόθεση ότι όντως ισχύει αυτός ο ισχυρισμός και όχι ότι είναι μια δικαιολογία. Πάντως θα έπρεπε να τηρείτε ο κανονισμός αυστηρά ασχέτως ονόματος οδηγού ή ομάδας και θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω ότι θα έπρεπε να μειωθεί ίσως ο χρόνος σε μικρότερο ποσοστό ή να μπει κάποιος κανόνας που να ορίζει ότι οι ομάδες θα πρέπει να πάρουν έστω έναν βαθμό για να εξασφαλίσουν την συμμετοχή για του χρόνου αλλιώς για σας.
-
R.I.P. DAN WHELDON

-
-
-
Λέτε να με άκουσαν στην Φεράρι;
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 102259.asp
Τώρα για τα συμβόλαια που έχουν κλπ κλπ αυτά μα τα παν και παλιότερα επί κίμι - αλονσο αλλά έκαναν άλλα και δεν θα εκπλαγώ αν δούμε την φήμη να επιβεβαιώνεται. Μακαρι
-
Δε φερνουν κανενα Κομπραγιάση καλύτερα?
Τόσα πολλά Fiatακια εχουν να πουλήσουν στο Μέχικο? -
γιατί θα πουλήσουν ιαπωνία ;
-
δεν πιστευω να εχουν πρόβλημα...ειναι καλές βασεις για μοντιφιές τα Φιατάκια

-
αν ο κομπαγιάσι πάει στην Φέρραρι εγώ θα γίνω κινέζος
βέβαια, το παλλικάρι βγάζει μάτια στην σάουμπερ και πιθανόν να αποδειχτέι ιδανικός μπλοκέρ-τιμειτ για τον αλόνσο (θυμάστε τι έιχε γίνει το 2009 που παραλίγο να χάσει το πρωτάθλημα ο Μπάτον στην Μπρον στην Βραζιλία όταν είχε κολλήσει πίσω από την τογιότα του κόμπα ???)
-
kobayashi rocks!!!
Μακάρι να γίνει. Φανταστείτε μονομαχίες με τον Lewis αν έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο . Καλά το τι θα γίνετε δε σε Suzuka και Monza δεν το συζητάω. Πάντως κι εγώ το βλέπω δύσκολο δυστυχώς. Καλός ο Perez , ίσως ο καλύτερος από τους οδηγούς - χορηγούς αλλά με χαλάει αυτό το οδηγός - χορηγός και σίγουρα ο σχιστομάτης έχει αποδείξει την αξία του οδηγώντας κάρα. Πάντως πιστέυω ότι οποιοσδήποτε από τους 2 θα προσφέρει πολλά περισσότερα στην φεράρι από τον Massa .
-
Ο 26χρονος οδηγός αγώνων, που είναι εφτά χρόνια μικρότερος από τη Nicole, αποφάσισε πως χρειάζεται ένα διάλειμμα από τη σχέση τους καθώς τα φορτωμένα προγράμματα και των δύο δεν τους αφήνουν περιθώρια να βρίσκονται συχνά.
Ένας φίλος του ζευγαριού δήλωσε πως 'ναι χώρισαν, είναι κρίμα επειδή η Nicole προσπάθησε πολύ για αυτήν την σχέση.'
'Παραμένουν πάντως δυο καλοί φίλοι...'
ποιος θα ειναι το επομενο θυμα του στην πιστα τωρα πια?
-

+

Διαφορα Νεα - Οκτωβριος / Νοεμβριος 2011