Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Οκτωβριος / Νοεμβριος 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Οκτωβριος / Νοεμβριος 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 3 / 13
    Formula 1
    43
    244
    430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sparticle last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Απο τα λεγομενα του Κιμι απορω αν βγει καποιο συμπερασμα γιατι εχουν παντελη απουσία συγκροτημενης σκεψης και ειρμου

      πραγματικά όμως! Αν οι δηλώσεις ήταν όντως έτσι, δεν βγάζουν και πολύ άκρη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • eddie_147
        eddie_147 last edited by

        Μήπως να βλέπαμε και το πρωτότυπο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gakost last edited by

          Στα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο BBC είπαν σε στυλ κουτσομπολιού ότι η Virgin ή η HRT (δεν θυμάμαι ποια από τις 2) ζήτησαν για του χρόνου να αυξηθεί το όριο του 107% στο 110% και έφαγαν άκυρο. Ο σχολιαστής έκανε το σχόλιο ότι δεν είναι ότι καλύτερο για μια ομάδα που τώρα προετοιμάζεται για του χρόνου να ζητάει αυτό. Εγώ να το πάω ένα βήμα παραπέρα. Γιατί αφού σε 2 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να σκοράρουν ούτε έναν πόντο και πάνε από το κακό στο χειρότερο δεν τους λένε ευχαριστούμε αλλά γειά σας. Πέρυσι αν θυμάστε οι Virgin δεν είχαν μεγάλα ρεζερβουάρ να τελειώσουν τον αγώνα. Μήπως ήρθε η ώρα να τους πούνε αντίο και να προκηρύξουν τις θέσεις με κριτήριο όχι την κινητή διαφήμιση που θα φέρουνε αλλά την σοβαρότητα; Απορώ γιατί έφαγε άκυρο η Prodrive όταν είχε κατέβει ως υποψήφια νέα ομάδα. Τι να πω. Τουλάχιστον σήμερα δεν κατέστρεψαν τον αγώνα κανενός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fn1m last edited by

            Ο χρήστης gakost έγραψε:
            Στα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο BBC είπαν σε στυλ κουτσομπολιού ότι η Virgin ή η HRT (δεν θυμάμαι ποια από τις 2) ζήτησαν για του χρόνου να αυξηθεί το όριο του 107% στο 110% και έφαγαν άκυρο.

            Λες και το 107% που έχουμε τώρα τηρείται... Στη Σουζούκα ο Λιούτσι δεν το έπιασε και ούτε κινήθηκε σε καλούς χρόνους στα free practice αλλά πήρε άδεια να τρέξει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kantoniou last edited by

              To 107% τηρειται. Στην Αυστραλια δεν επετρεψαν στις HRT να τρεξουν γιατι δεν το επιασαν. Εκτοτε το επιασαν παντου. Στη Σουζουκα ο Ρικιαρντο με την αλλη HRT ηταν περιπου 1,5 δευτερολεπτο μεσα στο οριο.
              Απλα επιτρεπουν, σε οσους δεν μπορεσουν να τρεξουν στο Q1 λογω προβληματος, να συμμετεχουν κανονικα στον αγωνα (και σωστα). Πχ Ροζμπεργκ στη Σουζουκα, Χαιντφελντ, Κομπαγιασι και αλλοι πιο νωρις.

              Οτι βεβαια οι ομαδες αυτες ειναι φυρα και δημοσιος κινδυνος και πρεπει να παρουν τον πουλο, συμφωνω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να ΚΑΤΕΒΕΙ το 107% σε πχ 104%, οποτε ή θα βελτιωθουν ή θα αποσυρθουν μονοι τους, αφου δεν θα υπαρχει διαφημιστικη προβολη τους στον αγωνα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fn1m last edited by

                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                To 107% τηρειται. Στην Αυστραλια δεν επετρεψαν στις HRT να τρεξουν γιατι δεν το επιασαν. Εκτοτε το επιασαν παντου. Στη Σουζουκα ο Ρικιαρντο με την αλλη HRT ηταν περιπου 1,5 δευτερολεπτο μεσα στο οριο.
                Απλα επιτρεπουν, σε οσους δεν μπορεσουν να τρεξουν στο Q1 λογω προβληματος, να συμμετεχουν κανονικα στον αγωνα (και σωστα). Πχ Ροζμπεργκ στη Σουζουκα, Χαιντφελντ, Κομπαγιασι και αλλοι πιο νωρις.

                Οτι βεβαια οι ομαδες αυτες ειναι φυρα και δημοσιος κινδυνος και πρεπει να παρουν τον πουλο, συμφωνω. Μια καλη ιδεα θα ηταν να ΚΑΤΕΒΕΙ το 107% σε πχ 104%, οποτε ή θα βελτιωθουν ή θα αποσυρθουν μονοι τους, αφου δεν θα υπαρχει διαφημιστικη προβολη τους στον αγωνα.

                Δες εδώ πόσες φορές δεν τηρήθηκε http://en.wikipedia.org/wiki/107%25_rul ... violations

                Το ότι ο Ρικιάρντο ήταν στο όριο τι σχέση έχει με τον τιμ μέιτ του; Αυτός ο κανόνας δεν είναι για να μας προστατεύει μόνο από αργά μονοθέσια αλλά και από αργούς οδηγούς.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zorz last edited by

                  IIRC, υπήρξαν 1-2 ακόμη περιπτώσεις που δεν έπιασαν το 107% μέσα στη χρονιά. Στη Μελβούρνη σωστά απέκλεισαν τις Hispania γιατί ουσιαστικά δεν είχαν κάνει καθόλου δοκιμές όλο το χειμώνα, ήρθαν κατευθείαν στο 1ο αγώνα για shake down...

                  Από εκεί και πέρα, κατά τη γνώμη μου, ο κανονισμός του 107% υπάρχει ως ασφαλιστική δικλείδα για να κόβονται τραγικές περιπτώσεις άσχετων 'τρέχω στη F1 με τα λεφτά του μπαμπά', τύπου Paul Belmondo, Paolo Barilla κλπ (You gotta love then 90's ).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kantoniou last edited by

                    Ο χρήστης fn1m έγραψε:
                    Δες εδώ πόσες φορές δεν τηρήθηκε http://en.wikipedia.org/wiki/107%25_rul ... violations

                    Το ότι ο Ρικιάρντο ήταν στο όριο τι σχέση έχει με τον τιμ μέιτ του; Αυτός ο κανόνας δεν είναι για να μας προστατεύει μόνο από αργά μονοθέσια αλλά και από αργούς οδηγούς.

                    Δεν θυμομουν την περιπτωση του Καναδα, ουτε ξερω γιατι επετρεψαν να τρεξει η Virgin, οποτε εκει εχεις δικιο.
                    Στο Σπα νομιζω οτι ολοι εγραψαν χρονους στο τελος λογω βρεγμενης πιστας, οποτε καποιοι δεν προλαβαν και για αυτο τους αφησαν.
                    Οτι ο ενας οδηγος μιας ομαδας ειναι μεσα στο οριο δεν σημαινει βεβαια οτι θα τα καταφερει και ο αλλος, αλλα ειναι μια ενδειξη. Και γενικα φανηκε οτι το 107% το 'ειχαν' φετος ολοι.
                    Οταν καποιος δεν γραψει καθολου χρονο, εγω το βρισκω σωστο να τον αφηνουν. Ασε που αν εκοβαν το λιμο, θα ειχαν προβλημα να δικαιολογησουν διαφορετικη αποφαση για τον τον Ροζμπεργκ.

                    To 107% τηρειται.

                    Θα επρεπε να γραψω 'το 107% ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ τηρειται'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Όταν κάποιος έχει ατύχημα ή τεχνικό πρόβλημα και δεν μπορεί να γράψει χρόνο ok λογικό να αφήσουν κάποιον οδηγό να τρέξει με την προϋπόθεση ότι όντως ισχύει αυτός ο ισχυρισμός και όχι ότι είναι μια δικαιολογία. Πάντως θα έπρεπε να τηρείτε ο κανονισμός αυστηρά ασχέτως ονόματος οδηγού ή ομάδας και θα συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω ότι θα έπρεπε να μειωθεί ίσως ο χρόνος σε μικρότερο ποσοστό ή να μπει κάποιος κανόνας που να ορίζει ότι οι ομάδες θα πρέπει να πάρουν έστω έναν βαθμό για να εξασφαλίσουν την συμμετοχή για του χρόνου αλλιώς για σας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        ckastam last edited by

                        R.I.P. DAN WHELDON

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          speedy-gio last edited by

                          το ατυχημα...http://thedailywh.at/2011/10/16/rip-dan-wheldon-at-33/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • sprsk
                            sprsk last edited by

                            Multi Camera Replay

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gakost last edited by

                              Λέτε να με άκουσαν στην Φεράρι;

                              http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 102259.asp

                              Τώρα για τα συμβόλαια που έχουν κλπ κλπ αυτά μα τα παν και παλιότερα επί κίμι - αλονσο αλλά έκαναν άλλα και δεν θα εκπλαγώ αν δούμε την φήμη να επιβεβαιώνεται. Μακαρι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vengas last edited by

                                Δε φερνουν κανενα Κομπραγιάση καλύτερα?
                                Τόσα πολλά Fiatακια εχουν να πουλήσουν στο Μέχικο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  γιατί θα πουλήσουν ιαπωνία ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vengas last edited by

                                    δεν πιστευω να εχουν πρόβλημα...ειναι καλές βασεις για μοντιφιές τα Φιατάκια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      ckastam last edited by

                                      αν ο κομπαγιάσι πάει στην Φέρραρι εγώ θα γίνω κινέζος

                                      βέβαια, το παλλικάρι βγάζει μάτια στην σάουμπερ και πιθανόν να αποδειχτέι ιδανικός μπλοκέρ-τιμειτ για τον αλόνσο (θυμάστε τι έιχε γίνει το 2009 που παραλίγο να χάσει το πρωτάθλημα ο Μπάτον στην Μπρον στην Βραζιλία όταν είχε κολλήσει πίσω από την τογιότα του κόμπα ???)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gakost last edited by

                                        kobayashi rocks!!!

                                        Μακάρι να γίνει. Φανταστείτε μονομαχίες με τον Lewis αν έχει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο . Καλά το τι θα γίνετε δε σε Suzuka και Monza δεν το συζητάω. Πάντως κι εγώ το βλέπω δύσκολο δυστυχώς. Καλός ο Perez , ίσως ο καλύτερος από τους οδηγούς - χορηγούς αλλά με χαλάει αυτό το οδηγός - χορηγός και σίγουρα ο σχιστομάτης έχει αποδείξει την αξία του οδηγώντας κάρα. Πάντως πιστέυω ότι οποιοσδήποτε από τους 2 θα προσφέρει πολλά περισσότερα στην φεράρι από τον Massa .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cabala10 last edited by

                                          Ο 26χρονος οδηγός αγώνων, που είναι εφτά χρόνια μικρότερος από τη Nicole, αποφάσισε πως χρειάζεται ένα διάλειμμα από τη σχέση τους καθώς τα φορτωμένα προγράμματα και των δύο δεν τους αφήνουν περιθώρια να βρίσκονται συχνά.

                                          Ένας φίλος του ζευγαριού δήλωσε πως 'ναι χώρισαν, είναι κρίμα επειδή η Nicole προσπάθησε πολύ για αυτήν την σχέση.'

                                          'Παραμένουν πάντως δυο καλοί φίλοι...'

                                          ποιος θα ειναι το επομενο θυμα του στην πιστα τωρα πια?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by


                                            +

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 3 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr