-
Αν θυμάμαι καλα αυτά τα χέρουλια ανοίγουν ευκολότερα σε περίπτωση ατυχήματος.
-
Τα εμπρός φανάρια μου φέρνουν σε new M1 (οχι 1Μ)... μάλλον σε συνδιασμό μα την μάσκα.
Το εσωτερικό για ακόμα μια φορά δεν μου αρέσει. Δεν μπα να είναι απο μασίφ τιτάνιο και να μην ακους κιχ; Δεν είναι καθόλου οδηγοκεντρικό... μα καθόλου. Και είναι κρίμα που μια εταίρια απο το 1970 μέχρι το 2005 να είχε ταμπλό που ¨κοιτούσαν¨ τον οδηγό, τώρα να φτιάχνει αυτά τα επίπεδα ταμπλό. Τι και αν έχει μεσαίο τούνελ που δεν θες τεμπέλη για να ακουμήσεις τον αγκόνα σου; πφφφφ
Που είναι ο Βαγκνέρ;! Που είναι ο Πουτσίνη;! Που είναι η λιτότητα τον σχεδίων του αμαξώματος;! Που είναι οι χυτές απαλές γραμμές;!
Απο την προηγούμενη γεννιά, είναι σαν κορεάτικο... κέρατο.
Απο κοντά δείχνουν ωραίες, αν και να πω την αλήθεια μου, μόνο του Νίκου, μου αρέσει και αυτό μάλλον λόγο του Μ-Pack.
Αυτή η νέα, οκ ψιλοδυναμικιά σε συγκεκριμένα χρώματα... στα υπόλοιπα ειναι... χιουντάι... Τι να το κάνω που είναι μεγαλύτερη απο ενα Octavia...; πφφφ²Την 46άρα μου δεν την αλλάζω με καμία.
Ας είναι πιο δυνατή η νέα, ας είναι καλύτερη, ας είναι στιβαρότερη, ας πηγαίνει πιο γρήγορα...
Οχι ευχαριστώ... Αυτά που βλέπω και νιώθω στην δικιά μου, μου φτάνουν, μου αρέσουν και κατά την ταπεινή μου γνώμη και κατά τα ταπεινά μου μάτια, η δικιά μου ειναι ομορφότερη. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτι που παρατηρώ σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα και με λυπεί είναι η κατάργηση της κλασικής πετούγιας της πόρτας και η αντικατάσταση με αυτά τα αντιαισθητικά χερούλια...
αυτα ειναι του 1920....καποτε πρεπει να εναρμονιστεις....
Αν και καταλαβαίνω το καρφάκι ( ), αυτά τα ωραιότατα χερούλια υπήρχαν μέχρι το 2000+ και ήταν πολύ ομορφότερα από αυτές τις γκουμούτσες. Χωρίς δε να είμαι αεροδυναμιστής πιστεύω ότι διαταράσσουν λιγότερο και την αεροδυναμική καθως δεν προεξέχουν από το αμάξωμα. Κωλοχερούλια-κρεμάστρες!
Οι παλιές έσπαγαν τα νύχια και γλυστρούσαν. Οι καινούριες και με μια επινικέλωση ... εντυπωσιάζουν!
Και μην πεις τίποτα! Σε Αlfa Romeo τις πρωτοθυμάμαι σε inox και ήταν υπέροχες!Στις παλιές χειρολαβές μου την έδεινε που οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν την κλειδαριά κάπου ξέμπαρκη απο την χειρολαβή ... πάνω, κατω, στο πλάι κλπ!
Εκείνο που δε μ΄αρέσει και τοσο είναι που δεν ενσωματώνουν την μασκα στο καπό (που καποτε έτσι έφτιαχναν) και δημιουργούν έναν ξεχωριστό αρμό επάνω απο το σήμα!
Οσο βλέπω την πρόσοψη της νέας 3άρας τόσο μ' αρεσει! -
Συμφωνω οτι η μουρη ειναι καλυτερη στην οψη απο την προηγουμενη. Επισης αν και ποτε δεν θεωρουσα τις μπεμπες εργα τεχνης καπου εχουν ξεφυγει στο θεμα σχεδιασμος και ακολουθουν την πετυχημενη συνταγη του γκολφ: λιγες αλλαγες, αναγνωρισιμο προιον, βαρετο σχεδιο
Eπισης αληθευει οτι ειναι heavy facelift της προηγουμενης?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εκείνο που δε μ΄αρέσει και τοσο είναι που δεν ενσωματώνουν την μασκα στο καπό (που καποτε έτσι έφτιαχναν) και δημιουργούν έναν ξεχωριστό αρμό επάνω απο το σήμα!
Ευτυχώς που το κάνουν έτσι....με ένα ψιλοχτύπημα θα ήθελες αντικατάσταση καπό όπως παλιά....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εκείνο που δε μ΄αρέσει και τοσο είναι που δεν ενσωματώνουν την μασκα στο καπό (που καποτε έτσι έφτιαχναν) και δημιουργούν έναν ξεχωριστό αρμό επάνω απο το σήμα!
Ευτυχώς που το κάνουν έτσι....με ένα ψιλοχτύπημα θα ήθελες αντικατάσταση καπό όπως παλιά....
Γιώργο σωστά αλλα για καποιο λόγο το θεωρούσα πιο προσεγμένο και premium στην εμφανιση ακόμα και στα μικρά!
-
Θάνο, το ταμπλό της F30 είναι πιο οδηγοκεντρικό από της Ε90.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Λες η schnitzer με νεο προγραμμα, να εχει προβλημα γενικως να βγαλει αξιοπιστα τετοια δυναμη?Ωραία. Δεν έχει πρόβλημα. Συμφωνούμε. Θα φτάνει τα 200 τσε βάλε.
Δεν είναι εκεί το θέμα μου. Δεν είναι το παν η δύναμη.
Παμε τωρα στην αισθηση. Πραγματι η Si ειναι ΤΟP σε οδηγικη αισθηση. Ειναι οτι καλυτερο σε επιπεδο Ε90.
Γιατι ομως ΤΟΣΟ σιγουρος οτι η νεα με M-pack δεν θα ειναι ΕΞΙΣΟΥ καλη? (δεν λεω καλυτερη, αλλα εξισου καλη...)
Μην μου προβαλλεις ως δικαιολογια το υδραυλικο τιμονι...Τα υδραυλικα ΠΕΘΑΝΑΝ. ΤΕΛΟΣ. R.I.P υδραυλικα, ΚΑΙ στην bmw.
Μπορει να μην εχουν το ΤΕΛΕΙΟ μηχανικο βαρος, τα νεα ηλεκτρομηχανικα, ξερεις πολυ καλα ομως οτι η bmw στα τιμονια δεν παιζει...(αν οδηγησες ειδικα με το variable sport steering γραναζωμα στην 1, θα το εχεις ηδη καταλαβει)
Κατα τα αλλα, παροτι η δικη σου ως Si ειναι η στιβαροτερη Ε90 ever, η τεχνολογια προχωραει.Η αίσθηση που αποκόμισα από την 118i δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. ΠΟΣΟ διαφορετικό να είναι το F30 318i?
Λες για το M-Pack. Δεν είναι το παν το M-Pack. H si δεν είναι μια 320i με Mpack! Αυτό είναι που δε καταλαβαίνεις και είναι λογικό γιατί δεν την έχεις οδηγήσει.
Έχει άλλες ρυθμίσεις (camber/caster), διαφορετικό γκάζι, έλλειψη valvetronic, άλλο σύστημα εξαγωγής (άρα άλλο ήχο), διαφορετική τοποθέτηση μοτέρ (που αλλάζει όλη τη συμπεριφορά του εμπρός μέρους), είναι συνολικά πιο ελαφρύ, διαφορετική λειτουργία μοτέρ, υδραυλικό τιμόνι (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), σύστημα ψύξης από 325i, διαφορετική τελική σχέση διαφορικού, άλλο βολάν, διαφορετικά και πιο άμεσα φρένα από το 320i και άλλα πολλά που είναι πρωί δε μου έρχονται στο μυαλό. Γενικώς είναι πιο 'παραδοσιακό' και πιο hardcore από την απλή 320i. Μέχρι και ο θερμοστάτης της είναι μηχανικός.
Όλα τα παραπάνω κάνουν το αυτοκίνητο να έχει συμπεριφορά point-n-shoot. Εμένα μόνο η συμπεριφορά στο off-throttle μου φτάνει. Δεν έχει κάτι τέτοιο και ούτε πρόκειται να έχει το μοτέρ της 318i με καμιά βελτίωση.
Άρα η αίσθηση ΔΕΝ θα είναι ίδια γιατί έχουμε περάσει πλέον στην ηλεκτρική εποχή και όσο να'ναι έχει χαθεί αρκετά η αίσθηση.
Η F30 θα ειναι στιβαροτερη. Δεν εχω στοιχεια, αλλα λιγο-πολυ οσοι ασχολουμαστε γενικως, ξερουμε οτι ετσι γινεται σε νεοτερες κατασκευες, τετοιου επιπεδου. Εχθρος του πολυ καλου Νικο, ειναι το ακομα καλυτερο.
Συμφωνοι, σε εσενα ο κινητηρας με το ανθρακονηματινο καπακι βαλβιδων, ειναι 11εκατοστα πιο πισω απο την 'απλη' 320i E90.
Εκει δεν ξερουμε τι εχουν κανει οι Bαυαροι στην F30. Μπορει να εχουν by default προσφερει παρομοια θεση στον κινητηρα/ζυγισμα στο σασι, μπορει και οχι. Η M αναρτηση παντως της F30, χειροτερη απο την δικη σου, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ να ειναι.
Οποτε ας περιμενουμε λιγο, να την οδηγησει ο ξενος ειδικος τυπος, και μετα θα εχουμε πρωτες ενδειξεις.
Μην ξεχναμε οτι υπαρχει διαφορα στην τεχνολογια τουλαχιστον εξι ετων, ακομα και αν η Si υπηρξε αυτοκινητο περιορισμενης παραγωγης. To κοστος της εξαλλου δεν προσεγγιζε αυτο της M3 Ε92 για να υποστηριξει κανεις ευλογα, οτι το R&D και η χρηση υλικων ηταν σε απιαστα επιπεδα, σε σχεση με τις ταπεινες Ε90...Περα απο την μετακινηση του μοτερ, και το ανθρακονηματινο καπακι βαλβιδων, σε επιπεδο στησιματος, αν δεν κανω λαθος φοραει την Μ αναρτηση η si, ετσι δεν ειναι?
Ε, εφοσον η νεα φοραει και αυτη την -εξτρα- Μ αναρτηση, και σε συνδυασμο με χρηση ελαφρυτερων υλικων που ειπωθηκε οτι μειωσε κατα μεχρι 40κιλα το βαρος, σε σχεση με την E90, θα ειναι και πολυ κοντα στο βαρος της ελαφρωμενης Si.
Με το νεο σασι ομως και την αυξημενη στιβαροτητα, σχεδιαση αναρτησης, προσωπικα ΔΕΝ πιστευω οτι ακομα και η ψαγμενη si
θα ειναι καλυτερη σε οδηγικη αισθηση απο την F30.
...και μην μου αναφερεις το γκαζι με συρματοσχοινο, και το ελαφρωμενο βολαν, που εχει στανταρ η si. Μιλαμε για αισθηση κατα το στριψιμο...(δεν έχει γκάζι με συρματόσχοινο η si)
Θα, θα, θα, θα...μπορεί, μπορεί, μπορεί, μπορεί
Να τους χ€σω τους δημοσιογράφους. Γ@μ@τη θα τη βγάλουν, στο λέω από τώρα. Έχουν ζήσει με το si? Όχι! Τι να το κάνω? Όταν το οδηγήσω θα σου πω.
Εμένα άλλο είναι το θέμα μου, που δε καταλαβαίνεις. Επειδή θα του βάλεις ένα M-Pack και ένα πρόγραμμα δεν το έχεις κάνει αυτόματα καλύτερο αυτοκίνητο από το si σε θέμα αίσθησης και πρόσφυσης. Δε ξέρω πως να στο εξηγήσω.
Για μένα, στη κατηγορία αίσθησης/πρόσφυσης δεν πρόκειται να είναι το ίδιο με το si. Ο μοναδικός λόγος που θα σκεφτόμουν αλλαγή (με άγνωστο αυτοκίνητο) δε θα ήταν επειδή όπως λες 'newer is better', δεν ισχύει πάντα αυτό...θα ήταν λόγω μ@λ@κινσης του Ελληνικού κράτους που θα φτάσει να κάνει το 2λτ να κοστίζει 1.500 το χρόνο μόνο για τα τέλη.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οι παλιές έσπαγαν τα νύχια και γλυστρούσαν. Οι καινούριες και με μια επινικέλωση ... εντυπωσιάζουν!Νυχοκόπτης! Αμάν ρε με τα νίκελ...
Στις παλιές χειρολαβές μου την έδεινε που οι περισσότεροι κατασκευαστές είχαν την κλειδαριά κάπου ξέμπαρκη απο την χειρολαβή ... πάνω, κατω, στο πλάι κλπ!
Οι καλές υλοποιήσεις τις είχαν ενσωματωμένες και σε ορισμένα μοντέλα ήταν και φωτιζόμενες με οπτικές ίνες...
Γιώργο σωστά αλλα για καποιο λόγο το θεωρούσα πιο προσεγμένο και premium στην εμφανιση ακόμα και στα μικρά!
Πιο παλαβή παρατήρηση δεν έχω ακούσει...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για μένα, στη κατηγορία αίσθησης/πρόσφυσης δεν πρόκειται να είναι το ίδιο με το si. Ο μοναδικός λόγος που θα σκεφτόμουν αλλαγή (με άγνωστο αυτοκίνητο) δε θα ήταν επειδή όπως λες 'newer is better', δεν ισχύει πάντα αυτό...θα ήταν λόγω μ@λ@κινσης του Ελληνικού κράτους που θα φτάσει να κάνει το 2λτ να κοστίζει 1.500 το χρόνο μόνο για τα τέλη.
ναι να παρακαλαμε να μας βαλουν τελη 1500Ε για να εχουμε αλλοθι να παρουμε την 318...
ασε που με ενα προγραμματακι....μια ζαντουλα...ενα αλκανταρα...ενα Μ πακ και σπορ αναρτηση...ενα τιμονακι... ..
οΚ κατι θα κοστισει...αντε πχ 25χιλ πιο πανω απο το si και την δικη μου 320 αλλα μας γλυτωνει απο τα 1500Ε ...Τωρα που το λες...
ΥΓ.μιλαω ειρωνικα για το κρατος μας αγαπητε οχι για σενα!
Γενικα εγω πιστευω οτι θα ειναι οντως καλυτερη απο την Ε90 στον δρομο αλλα αυτο μενει να το δουμε στην πραξη...
Ρωτηστε και τον αληθινο Δια...το Φοκους του ειναι πιο κοφτερο σε κρατημα απο το καινουριο ή οχι...;
Προσωπικα το Φοκους το 1 ειχε πιστευω καταπληκτικο κρατημα...το τελευταιο καπως πιο παπουδιστικο εγινε.. -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
το τελευταιο καπως πιο παπουδιστικο εγινε..Πράγματι!
ΥΓ: Καλησπέρα και σε σένα αγαπητέ.
-
Όποιον τον ενδιαφέρει, από εδώ μπορεί να κατεβάσει τον κατάλογο της νέας 3άρας.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όποιον τον ενδιαφέρει, από εδώ μπορεί να κατεβάσει τον κατάλογο της νέας 3άρας.Και τώρα το είδα, μέσα σε αυτόν είναι οι 316d, 318d και 320i. Η τελευταία βγάζει 184 άλογα και 27 κιλά ροπή. Δίνει και καλό 0-100, αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Βάρος κατά EU (90% βενζίνη και 68κιλά επιβάτη) 1.490. Γρηγόρη 70 κιλά πιο βαριά από την si (1.420 είναι η si EU)
Here you go:
-
δεν μπορω να πιστεψω πως το αμαξι ειναι πανεμορφο σε προφιλ και απο πισω και μολις βλεπω το μπροστινο απλα δεν το χωνευω...
θελει ΚΑΡΓΑ Μ πακ και σκουρο χρωματακι...
Κατα τα αλλα εντυπωσιακο το οτι οι 316d,218d,320d, ολες ειναι 2 λιτρα...στα μετρα της ελληνικης αγορας...
μεγαλες διαφορες ομως ειδικα αν το δειτε σε ανοικτα χρωματα ,εχει το μπροστινο του αυτοκινητου αναμεσα στις 3 διαθεσιμες εκδοσεις...
βασικα δινουν 3 διαφορετικους προφυλακτηρες....
Η τελευταια luxury εκδοση ειναι αυτη πιο κοντα σε κατι το αξιοπρεπες σε σχεση με τις αλλες δυο...
-
Ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω ποιό σημείο ακριβώς σε χαλάει Δημητρη...
-
δεν μου αρεσει η διαμορφωση του προφυλακτηρα στις πρωτες δυο εκδοσεις με την καμμια...εκεινα τα νικελακια που κανουν στροφες γυρω απο τους προβολεις ομιχλης.
Επισης δεν μου αρεσει που το καπω πεφτει~χαμηλωνει αποτομα λιγο πριν το σημα...και το οτι εκει ειναι εντελως φλατ δεν εχει νευρο.
στο εσωτερικο δε,δεν μου αρεσει τιποτα...
Γι αυτο φωναζω γι αυτην την εκδοση που εδειξα και την Μ πακ με τις φωτο που ποσταρε ο Νικος.
πιστευω να ημουν αρκετα σαφης.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
ομορφο αμαξι ευχομαι να το χαρουν οι φιλοι μας οι Ιταλοι γιατι αν φυγει ο Γαμικουλας απο την ηγεσια ,η αριστερα θα παραδοσει την χωρα απλα.Bunga bunga o no....ο 'ξύπνιος ιταλός' θα αγοράσει τώρα Ε90 318d Εletta με 27 χιλιαρικάκια και Ε90 320d Attiva με 35Κ.....φυσικά a Km zero,από τα οποία θα γίνει τους επόμενους μήνες κατακλυσμός (εντός και εκτός rete)
Κάνε μια βολτίτσα στο showroom της Autovanti San Donato στο Granarolo ή πετάξου μέχρι το Casalecchio να δεις τι θα παίξει...και σε τι τιμέςΚατα τα αλλα μην νομιζετε και στην Ιταλια η F10 δεν πουλαει οσο η Ε60 και αυτο γιατι δεν εχει χρηματα ο κοσμος να αλλαξει αμεσως το μοντελο.
Σωστό εν μέρει αυτό, αλλά οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι το E segment το εγκατέλειψαν προς χάριν του D segment οι εταιρείες leasing και noleggio a lungo termine.Παρόλα αυτά η F10 μέσα στο 2011 τους έχει πάρει το κρανίο στην κατηγορία,αφού ήδη από Γενάρη μέχρι και Σεπτέμβρη έχουν ταξινομήθει πάνω από 7000 5er (όσες περίπου και οι 3er της ίδιας περιόδου!!!!)και κατά 1/3 περισσότερες από την δεύτερη E klasse....ενώ το Α6 ταξινομεί τα μισά κομμάτια.
Το 'occhiometro' μπορεί δικαίως να δείχνει Ε60 (80Κ κομμάτια πούλησε πάνω κάτω όλα αυτά τα χρόνια στην ιταλική αγορά),αλλά και η F10 δεν πάει καθόλου άσχημα,δεδομένης της περιόδου των ισχνών αγελάδων,αφού βλέπω να κλείνει το έτος κοντά στις 9000 κομμάτια (όσα περίπου πούλαγε και η Ε60 το 2008).με τον φιλο μου τον Αλμπα θα διαφωνισω σε ενα μονο πραγμα...
Εννοειται ειναι πιο συγχρονη η νεα σειρα αλλα τουλαχιστον στο μπροστινο μερος μοιαζει σαν να μην εχει ολοκληρωσει καποιος την σχεδιαστικη του εργασια.
Εκει η Ε90 για μενα προσωπικα παραμενει απαιχτη αρκει καποιος να εχει κανει τις σωστες προθυκες
(calandra ,xenon,modanatura ,τροχοι 17 και πανω)Εγώ; Ε92 320d 184cv, usata....tutta la vita...
Ciau...
-
Παμε τωρα στην αισθηση. Πραγματι η Si ειναι ΤΟP σε οδηγικη αισθηση. Ειναι οτι καλυτερο σε επιπεδο Ε90.
Γιατι ομως ΤΟΣΟ σιγουρος οτι η νεα με M-pack δεν θα ειναι ΕΞΙΣΟΥ καλη? (δεν λεω καλυτερη, αλλα εξισου καλη...)
Μην μου προβαλλεις ως δικαιολογια το υδραυλικο τιμονι...Τα υδραυλικα ΠΕΘΑΝΑΝ. ΤΕΛΟΣ. R.I.P υδραυλικα, ΚΑΙ στην bmw.
Μπορει να μην εχουν το ΤΕΛΕΙΟ μηχανικο βαρος, τα νεα ηλεκτρομηχανικα, ξερεις πολυ καλα ομως οτι η bmw στα τιμονια δεν παιζει...(αν οδηγησες ειδικα με το variable sport steering γραναζωμα στην 1, θα το εχεις ηδη καταλαβει)
Κατα τα αλλα, παροτι η δικη σου ως Si ειναι η στιβαροτερη Ε90 ever, η τεχνολογια προχωραει.Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Η αίσθηση που αποκόμισα από την 118i δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. ΠΟΣΟ διαφορετικό να είναι το F30 318i?
Ναι, μονο που η 118i που οδηγησες, και οδηγησα και εγω, δεν ειναι σημειο αναφορας...
Ουτε Μ αναρτηση ειχε, και γενικοτερα οπως σου ειπα, σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας, μου φανηκε -παραδοξως(?)- χειροτερη απο την μικρη αυτοματη αδελφη της. Επλεε σαν ψαροτρατα στις στροφες, συν το οτι με την 118i αν θυμασαι, μετα και απο καποια driftaκια που καναμε μαζι, τα s001 που φορουσε ζεσταθηκαν αρκετα πισω, και το αμαξι μετα αντι να ανοιγει ουρα στις στροφες οπως πριν, εβγαζε μουτρα...
Η 116i με τα μετρια efficient grip τουλαχιστον, παντα εδιωχνε ουρα, και τα ηλεκτρονικα επεμβαιναν αρκετα γλυκα και προοδευτικα.
Να ειχες οδηγησει 118i με Μ-αναρτηση, ή καλυτερα με Μ-pack , και ΤΟΤΕ, ναι, η συγκριση ειναι σαφεστατα ρεαλιστικη.Λες για το M-Pack. Δεν είναι το παν το M-Pack. H si δεν είναι μια 320i με Mpack! Αυτό είναι που δε καταλαβαίνεις και είναι λογικό γιατί δεν την έχεις οδηγήσει.
Καναμε μια βολτα, χωρις πιεση σε στροφες βεβαια, μολις την ειχες παρει, δεν ηθελε και πολυ παντως για να καταλαβω σαφεστατα οτι ειναι η πιο καλορυθμισμενη και στριφτερη Ε90.
Επιπλεον δεν ειπα οτι ΜΟΝΟ το m-pack κανει την διαφορα. Αυτα που λες παρακατω, τα ειπα και εγω βρε Νικο, και τα ξαναλες... Ενταξει τον ηχο αυτο που εχει το δικο σου ΔΕΝ θα εχει, ουτε την αμεση αποκριση του κλασσικου συρματοσχοινου στο γκαζι, και ουτε το ελαφρωμενο βολαν. Η μεγιστη οδηγικη ευχαριστηση ομως δεν ερχεται απαραιτητως και ΜΟΝΟ απο αυτα. Ερχεται απο την στιβαροτητα πλαισιου, τις εξαιρετικες ρυθμισεις αναρτησης, και το γενικοτερο ζυγισμα , κατανομη βαρους. Ολα αυτα , η νεα 3αρα τα ΕΧΕΙ, εκτος ισως απο την πιο τραβηγμενη προς τα πισω θεση του κινητηρα, και την ελαφρια μειωση κεντρου βαρους στο μοτερ που εχει η Si.Έχει άλλες ρυθμίσεις (camber/caster), διαφορετικό γκάζι, έλλειψη valvetronic, άλλο σύστημα εξαγωγής (άρα άλλο ήχο), διαφορετική τοποθέτηση μοτέρ (που αλλάζει όλη τη συμπεριφορά του εμπρός μέρους), είναι συνολικά πιο ελαφρύ, διαφορετική λειτουργία μοτέρ, υδραυλικό τιμόνι (με ό,τι συνεπάγεται αυτό), σύστημα ψύξης από 325i, διαφορετική τελική σχέση διαφορικού, άλλο βολάν, διαφορετικά και πιο άμεσα φρένα από το 320i και άλλα πολλά που είναι πρωί δε μου έρχονται στο μυαλό. Γενικώς είναι πιο 'παραδοσιακό' και πιο hardcore από την απλή 320i. Μέχρι και ο θερμοστάτης της είναι μηχανικός.
Όλα τα παραπάνω κάνουν το αυτοκίνητο να έχει συμπεριφορά point-n-shoot. Εμένα μόνο η συμπεριφορά στο off-throttle μου φτάνει. Δεν έχει κάτι τέτοιο και ούτε πρόκειται να έχει το μοτέρ της 318i με καμιά βελτίωση.
Άρα η αίσθηση ΔΕΝ θα είναι ίδια γιατί έχουμε περάσει πλέον στην ηλεκτρική εποχή και όσο να'ναι έχει χαθεί αρκετά η αίσθηση.
Δεν ειναι μονο η αισθηση στο off-throttle που διακρινει ενα αυτοκινητο για την οδηγικη αισθηση.
και βασικα ειναι θεμα γουστου. Σε καποιους (οπως σε εσενα πχ) αρεσει να 'κοβει' το αμαξι αμεσα με το αφημα γκαζιου, σε αλλους δεν αρεσει και τοσο. Ειδικα αυτο σε μεγαλες χλμ αποστασεις ειναι εως και κουραστικο.(δεν έχει γκάζι με συρματόσχοινο η si)
Τι εχει, ηλεκτρικο? Ε τοτε, ΟΛΑ ρυθμιζονται και λυνονται ...
Μπορεις να παιξεις με τις ρυθμισεις ηλεκτρογκαζου στην νεα 3αρα και να ειναι πιο αμεσες
(να εχεις υποψιν βεβαια οτι στα m-pack πιθανοτατα αυτο να γινεται ηδη... )Θα, θα, θα, θα...μπορεί, μπορεί, μπορεί, μπορεί
Να τους χ€σω τους δημοσιογράφους. Γ@μ@τη θα τη βγάλουν, στο λέω από τώρα. Έχουν ζήσει με το si? Όχι! Τι να το κάνω? Όταν το οδηγήσω θα σου πω.
Νικο, οσο και να τους χεζεις, δεν ειναι ολοι στο ιδιο καζανι που τους βαζουν πολλοι, και προφανως και εσυ.
Υπαρχουν καποιοι, που εχουν σημεια αναφορας αυτοκινητων που δεν εχουμε οδηγησει εμεις και δεν προκειται να οδηγησουμε
και εμπειριες πολυ υψηλοτερου επιπεδου.
Δεν ειναι αναγκη να 'ζεις' με ενα αυτοκινητο, για να καταλαβαινεις καποια πραγματα, αμα ξερεις και ασχολεισαι σοβαρα με το αντικειμενο. Μια ολοκληρη μερα δοκιμης φτανει για τα περι οδηγικης αισθησης. Για εργονομιες, αξιοπιστιες κτλ, εκει ειναι αλλαζει το θεμα...Εμένα άλλο είναι το θέμα μου, που δε καταλαβαίνεις. Επειδή θα του βάλεις ένα M-Pack και ένα πρόγραμμα δεν το έχεις κάνει αυτόματα καλύτερο αυτοκίνητο από το si σε θέμα αίσθησης και πρόσφυσης. Δε ξέρω πως να στο εξηγήσω.
Μα ειδες που καταλαβαινεις αλλο πραγμα? Δεν ειπα ρε συ οτι θα ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΗ απο την si μια f30 με m-pack.
Ειπα, να μην εισαι σιγουρος οτι θα ειναι χειροτερη. Μπορει δηλαδη να ειναι περιπου στα ιδια.
οκ υδραυλικο ειπαμε τελος, αλλα για τα υπολοιπα, θα δουμε...Για μένα, στη κατηγορία αίσθησης/πρόσφυσης δεν πρόκειται να είναι το ίδιο με το si. Ο μοναδικός λόγος που θα σκεφτόμουν αλλαγή (με άγνωστο αυτοκίνητο) δε θα ήταν επειδή όπως λες 'newer is better', δεν ισχύει πάντα αυτό...θα ήταν λόγω μ@λ@κινσης του Ελληνικού κράτους που θα φτάσει να κάνει το 2λτ να κοστίζει 1.500 το χρόνο μόνο για τα τέλη.
Δεν ειναι απλως newer is better ενος οποιουδηποτε κατασκευαστη. Mιλαμε για τον πλεον οδηγοικεντρικο μαζικο κατασκευαστη σημερα. Σαφεστατα το diversification λειτουργει ρολοι, και αυτα τα αυτοκινητα ακομη φλωρευουν για να ικανοποιηθει και η κομμωτρια της γειτονιας , ΑΛΛΑ παντα θα υπαρχουν (εξτρα φυσικα) οι δυνατοτητες εργοστασιακης βελτιωσης σε θεμα οδηγικης αισθησης.
-
@Γρηγόρης Κίκιζας
Είσαι insider ή beta tester της καινούργιας 3άρας?
Δεν γίνεται να είσαι ΤΟΣΟ απόλυτος για ένα αυτοκίνητο που δεν έχουμε δει καν,πόσο μάλλον να κάνεις και σύγκριση..Φιλικά..
-
Ενταξει Γρηγορη.
Η 316i mpack με το προγραμμα θα ειναι ιδια και ισως καλυτερη απο το si
Δεν εχει νοημα να συνεχισουμε τη κουβεντα γιατι δε καταλαβαινεις. Δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα δυο.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
@Γρηγόρης ΚίκιζαςΕίσαι insider ή beta tester της καινούργιας 3άρας?
Δεν γίνεται να είσαι ΤΟΣΟ απόλυτος για ένα αυτοκίνητο που δεν έχουμε δει καν,πόσο μάλλον να κάνεις και σύγκριση..Φιλικά..
Δεν καταλαβαινεις ΟΥΤΕ εσυ...
Ειναι το χαλασμενο τηλ που λεμε, το κακο με το forum...
Εγω αντεδρασα και αντεκρουσα την αποψη του Νικου, που ειπε, οτι de facto, και καλα οτι μια νεα f30 ακομα και με M-pack και 200αλογα και πανω, δεν θα εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση, σε οδηγικη αισθηση με την si ...
Απαντησα δηλαδη στην ΑΠΟΛΥΤΗ αποψη του Νικου.
...και ειμαι εγω τωρα απο πανω 'ΤΟΣΟ απολυτος'...?
Κανεις απο εμας στο forum (εκτος αν καποιος ειναι, να μας διαφωτισει κιολας... ) δεν ειναι beta tester.
Ακριβως για αυτο το λογο λεω στον Νικο να μην ΠΡΟΔΙΚΑΖΕΙ κατι ως τετελεσμενο.
BMW 3-Series 2012 - F30/F32