-
http://www.ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=184&cat=35
Ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί για το 2005!!
National τέλος,αλλαγές στα βάρη,έλεγχος αναγνωρίσεων,λιγότεροι αγώνες κλπ κλπ!
Τι γνώμη έχετε οι εμπλεκόμενοι και μή??!!!!
-
http://www.ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=184&cat=35
Ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί για το 2005!!
National τέλος,αλλαγές στα βάρη,έλεγχος αναγνωρίσεων,λιγότεροι αγώνες κλπ κλπ!
Τι γνώμη έχετε οι εμπλεκόμενοι και μή??!!!!
-
http://www.ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=184&cat=35
Ανακοινώθηκαν οι νέοι κανονισμοί για το 2005!!
National τέλος,αλλαγές στα βάρη,έλεγχος αναγνωρίσεων,λιγότεροι αγώνες κλπ κλπ!
Τι γνώμη έχετε οι εμπλεκόμενοι και μή??!!!!
-
Εχει βήματα προς τα μπρος αλλά έχει και κάτι απίστευτα όπως :
**Οι αναγνωρίσεις θα γίνονται αποκλειστικά το προηγούμενο Σαββατοκύριακο από αυτό του αγώνα και δύο μέρες κατ’ ανώτατο στην εβδομάδα πριν τον αγώνα (συνιστάται στις λέσχες να είναι οι δύο τελευταίες μέρες πριν τον αγώνα).
**Οταν περιορίζεις τις δοκιμές σε 2 μέρες, ο κίνδυνος ατυχήματος μεγαλώνει δραματικά. Προσωπικά, όποτε έχω πάει για δοκιμές τις προκαθορισμένες μέρες, γίνεται κόλαση.
**Ολοι οι οδηγοί/ συνοδηγοί που έχουν αγωνιστική άδεια και συμμετέχουν στα Πρωταθλήματα και Κύπελλα Ράλλυ, απαγορεύεται να διέρχονται από τις διαδρομές διεξαγωγής των αγώνων, καθ’ οιανδήποτε στιγμή, εκτός εάν αποδεδειγμένα κατοικούν στη συγκεκριμένη περιοχή.
**Να δω αυτό πως θα ελεγχθεί... Εν πάσει περιπτώσει εμείς οι αγωνιζόμενοι φταίμε διότι όταν ήταν χαλαρά τα πράγματα γινόντουσαν αίσχη.
**
Η ΕΘΕΑ θα εποπτεύει την τήρηση των ανωτέρω με την χρήση radar αφ’ ενός, και της σταδιακής εγκατάστασης στα αυτοκίνητα των δοκιμών ενός «πιλοτικού» προγράμματος ελέγχου της κίνησης και της τήρησης των ορίων ταχύτητας αφ’ ετέρου.**Αυτό το μέτρο να επεκταθεί σε όλους τους αγωνιζόμενους (να δίνεται η σχετική συσκευή για τοποθέτηση στο αυτοκίνητο δοκιμών μαζί με την αγωνιστική άδεια) και οι δοκιμές να αφεθούν εντελώς ελεύθερες. Να ενημερωθούν οι αστυνομικές αρχές των περιοχών ώστε να πυκνώσουν τους ελέγχους και όποιος παραβιάζει τους κανόνες, να του επιβάλλεται η σχετική ποινή. Εννοείται ότι όλους, μας ενδιαφέρει καταρχήν η ασφάλειά μας και η ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής.
**
ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 40%
**
Καλό αυτό.
**
Aγώνες Tαχύτητας ΔΩΡΕΑΝ
**
Κι'αυτό ακόμα καλύτερο.Γενικά όμως, ανέβηκαν τα παράβολα πολύ...
-
Διαβασα με πολλη προσοχη τους νεους κανονισμους. Ανεξαρτητα απο την συμφωνια η την διαφωνια μου σε ορισμενα σημεια, πρεπει να τονισω οτι ειναι η πρωτη φορα που γινεται μια τοσο ξεκαθαρη και εγκαιρη παρουσιαση τους,κι αυτο απο μονο του, αξιζει συγχαρητηριων.
Τωρα για τα επι μερους, φυσιολογικα εχουμε εναν ολοκληρο χρονο μπροστα μας (και μια αρχη) για να συζητησουμε, να αποφασισουμε και να πεισουμε, οπου κι αν χρειαζεται να γινουν αλλαγες.
Ενα μονο σημειο,προς το παρον, ειναι αυτο που θα δημιουργησει τριβες.
Αυτο που αφορα στην διελευση διαδρομων εκτος τοπου κατοικιας. Δηλαδη δεν θα παμε για σκι στα Καλαβρυτα,εκδρομη με τα τζιπ στα Βαρδουσια και την Οιτη, σκι στον Παρνασο απο Αμφικλεια ,κατασκηνωση στη λιμνη του Καλλιδρομου και προσκυνημα στη Μονή....Δυσκολο κι ανεφαρμοστο,η αδικα εφαρμοσιμο.Ας προσεχθει...Στρατη,Γ.Μεσημερη? -
TA ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ 'ΚΡΑΤΗΣΑ' ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΤΟ 2005. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΖΕΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΑ.
2.ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ SHAKE DOWN ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ (ΑΟΡΙΣΤΟ) ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΓΩΝΕΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΘ.Ε.Α. 24 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ.
3.ΤΑ WRC.Α/8,Ε/12 ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΚΥΠΕΛΛΑ.ΚΡΙΜΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΤΟ 2005. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΖΕΣΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΚΡΙΒΑ.
-
Καλή ανάγνωση , φυσικά , σε όσους θέλουν ...
Τα σχόλια μετά απο το διάβασμα ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ !Αποστόλης.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ενα μονο σημειο,προς το παρον, ειναι αυτο που θα δημιουργησει τριβες.
Αυτο που αφορα στην διελευση διαδρομων εκτος τοπου κατοικιας. Δηλαδη δεν θα παμε για σκι στα Καλαβρυτα,εκδρομη με τα τζιπ στα Βαρδουσια και την Οιτη, σκι στον Παρνασο απο Αμφικλεια ,κατασκηνωση στη λιμνη του Καλλιδρομου και προσκυνημα στη Μονή....Αν θες να δείξεις στο έτερον σου ήμισυ που τρως τον χρόνο σου όταν είναι μόνη της στο σπίτι και βρίζει αγώνες και αγωνιζόμενους ειδικά για μας που η εμπλοκή μας είναι από ελάχιστη ως μηδαμινή?????
-
ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΣ 2005.
Ο ΝΟΜΟΣ ΑΡΧΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ...
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΙΠΟΤΑ...
ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟΥΣ ΣΕΡΙΦΙΔΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΗ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ?! ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΜΕ ΚΟΣΜΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ, ΤΟΣΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΜΕ ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟ...
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΡΩΝΑΣ !
ΑΛΛΑ Ο ΕΜΠΕΓΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΜΑ. ΒΑΡΒΑΡΟ
Να είναι φθηνοί, ιδιαίτερα στις χαμηλού κόστους κατηγορίες με σκοπό την προσέλκυση νέων αγωνιζομένων στο χώρο
ΟΙ ΦΘΗΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΛΠ ???????????????
Να είναι ρεαλιστικοί στην εφαρμογή τους και συγκεκριμένα να μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και με την υπάρχουσα “βάση” αυτοκινήτων
ΕΙΝΑΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ???????????
ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΑΝ?
ΠΩΣ ΒΓΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ?
ΜΕ ΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ?
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΩ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ?Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ , ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ , ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ , ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 3000 ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΛΛΙΩΣ ΑΡΧΗΣΕ Η ΝΕΑ ΕΘΕΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΥΡΕΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΦΤΑΝΕΙ ΝΟΜΙΖΩ.
ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑΚΙ, ΤΡΕΛΑ, ΟΡΕΞΗ, ΜΙΑ ΑΣΧΟΛΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ. ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ.
ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΠΕΙΡΑΖΕΙ?ΑΣ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΣΟΥΜΕ-ΒΑΦΤΙΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΟΝΤΑΙ. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΜΑ. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ.
-
Ωραία πράγματα!!!.....
Στη «σωστή» κατεύθυνση οι νέοι κανονισμοί, ιδιαίτερα στον τομέα προβολής/προώθησης του Σπορ...
KATHPΓHΣAN τη μια P I T Σ Ω N A, αγώνα που στη χειρότερη μαζεύει μια δεκαριά χιλιάδες φιλάθλους.
Σωστά, σωστά, τι να τους κάνουν οι αγώνες όλους αυτούς;...
Θα ζαλιστούν οι αγωνιζόμενοι με τόσο κόσμο...
Kαλύτερα το Λιβάδι που οδηγώντας τους μετράς έναν-έναν και γνωρίζεις τους περισσότερους...
Mια χαρά πάμε κοπέλια... Nα καταργήσουμε και την άλλη Pιτσώνα... Tι να τον κάνουμε τόσο κόσμο;... για μπελάδες;... δώσε μαύρα ρόδα στην άκρη του τίποτα... βάλε αγώνες στη μέση του πουθενά και κρύφτους καλά να μην τους μάθει ο κοσμάκης και μαζευτεί και γίνουμε tready... -
Παιδια
Το δεν παω για παιδακια στον Μερκουρη,η δεν περναω απο Ριτσωνα πηγαινοντας απο Χαλκιδα Λαμια ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!!!!
Θα δημιουργησει προβληματα,να ειμαστε σιγουροι. Δεκτο αν αυτο γινεται απο την ανακοινωση της διαδρομης (ενα μηνα πριν). Σε αντιθετη περιπτωση μπλεκουμε σε περιπετειες που μπορει να εχουν αφετηρια την
κακοπροαιρετη διαθεση καποιων και να καταληξουν σε διαμαχες επιπεδου
Προσωπικων Δεδομενων με δικηγορους και εισαγγελεις.. Δεν υπερβαλω. ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ!
Δεν γκρινιαζω γμτ μου. Παμε να βγαλουμε τα ματια μας με τα ιδια μας τα χερια.
Προτασεις? Αν συλληφθει το πληρωμα αυτουσιο να γραφει. Αν ο οδηγος-αγωνιζομενος υπερβαινει ορια η προκαλει ατυχημα. Αν η διελευση επαναλαμβανεται στην ιδια φορα μεσα στην ιδια μερα χωρις προηγουμενα να εχει ειδοποιηθει με φαξ η ΕΘΕΑ. Τοτε ναι. Τιμωρια. Οχι ομως δεν πας στη δουλεια σου απ οπου σου κανει κεφι! Προεδρε ΦΑΟΥΛ. Δεν ειμαστε αποφυλακισμενοι με αναστολη... -
Είμαι για τα επόμενα χρόνια μόνιμος κάτοικος εξωτερικού.
Ταυτόχρονα όμως, όποτε επιτρέπει το πρόγραμμα και υπάρχει ευκαιρία δεν παύω να είμαι Έλληνας αγωνιζόμενος εν Ελλάδι και ελληνική λισάνς.
Παράλληλα τα Χριστούγεννά που έρχομαι πετάγομαι για σκι στα Καλάβρυτα. Και ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι δρόμοι που οδηγούν εκεί, είτε άμεσα είτε έμμεσα είναι ειδικές!!
Δηλαδή να επιλέξω ανάμεσα στα χομπι μου, σκι χιονιού και αγώνες;Τα Χριστούγεννα αν έχει χιόνι και έρθω θα πάω για σκι. Αν είναι βάλτε μου καπέλο προκαταβολικά.
ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ δεν θα καταλάβουμε σε αυτόν τον χώρο πως και 500 περάσματα να κάνω ΔΕΝ ενοχλούν κανένα, αρκεί να είναι ΣΥΝΝΟΜΑ!!!!!!!
Απεναντίας αν περάσω ΜΙΑ φορά με 200 ΕΝΟΧΛΩ, ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ!!!
Και εις άλλα με υγεία...
-
Τελικα οι αναγνωρισεις πρεπει να ειναι το σπουδαιοτερο θεμα των Ελληνικων αγωνων. Δεν εξηγειται αλλιως, τοσες σελιδες κανονισμων, τοσες αλλαγες και απο οτι βλεπω αυτο ειναι το φλεγον ζητημα. Ισως βολευει κιολας, ενα αμφιλεγομενο θεμα προσφερεται για χρηση γενικως.
Κατα τα αλλα διαβαζω για το ποσο κακο ειναι που φευγει ενας επαναλαμβανομενος αγωνας και μενει ενας που δικαιολογει τον τιτλο του Πανελληνιου στο πρωταθλημα αναβασεων. Σωστα, αλλωστε αν γινοντουσαν και οι 8 αγωνες στη Ριτσωνα ολα θα ηταν υπεροχα για το σπορ που ως γνωστον αφορα μονο την Αττικη. Επισης μου αρεσει που το κοστος συμμετοχης εξαντλειται στο παραβολο.
-
επισης πετανε μια εκπτωση αλλα ανεβαζουν και το παραβολο συμμετοχες.....η συμμετοχη για αναβαση 300 ευρω....εδω του ντριφτ πηγε 130 απο 95
μαλλον οπου μυριζονται χρημα πανε να το αρπαξουνε -
Τα παράβολα είναι πολύ ακριβά πλέον.
Κατά τα άλλα, μου φαίνεται κακή η τοποθέτηση για το θέμα των αναγνωρίσεων και συμφωνώ με τους παραπάνω
-
Με μια γρήγορη ματιά που εριξα εχω ήδει ξενερώσει.300 ευρώ οι αναβάσεις για 5 λεπτά αγώνα?απο 210 που έδινα στην Ν1?αυτά είναι τα κίνητρα?8 αγώνες και να μετράνε οι 7?είδα και άλλα πάλι που λογω τις περασμένης ώρας που είναι αυτή την στιγμή που γράφω δεν τα διάβασα λεπτομερός.Στο επανηδείν αν δεν μου την βαρέσει δηλαδή να τα πουλήσω όλα και να μην ξανασχοληθώ με αγώνες ούτε σαν θεατής!!!!!!
Είχε Δικιο ο castor αν δεν κανω λάθος αυτός ήταν που έθεσε σε μια ενότητα το θέμα της αποχής. -
Διαβάζοντας την Ανακοίνωση της ΕΘΕΑ για το 2005, βλεπω σαφως μια προσπαθεια για βελτίωση της καταστασης.....Με αυτο ομως που δεν συμφωνω ΚΑΘΟΛΟΥ ειναι οτι αυξάνονται τα παράβολα χωρις να διασφαλίζεται:
-
Την ποιοτητα του service park (ποσες φορε; καναμε service μεσα στα χωματα...με ανωμαλιες εδαφους, που για να βαλεις τον γρυλλο εκανες μαγικα!!!!)
-
Οτι δε θα οργανωνονται αγωνες σε μερη που με μια ψιχάλα θα γινεται λασπομαχία...(Παλι το Μ.Ροδο θα γινει στην Ευβοια?)
3.Οτι θα σταματήσουν να ακυρώνονται ειδικές με το παραμικρό. (φετινό Λιβαδειάς, Ολύμπιο….)
Αυτα γιατι πρεπει να δουλεψουμε και λιγο......
-
-
Go for Pole, εχεις δικηο. Απλα οι αναγνωρισεις δεν ειναι το κυριο Θεμα.
Θεμα ομως ειναι ο τροπος με τον οποιο ο κανονισμος μπαινει στην ιδιωτικη μας ζωη και οι συνειρμοι και τα διληματα που αυτος δημιουργει. Και βεβαια
την κακη διαθεση για αποδοχη κι αλλων μετρων,που πιθανα να δινουν καποιες λυσεις.
Τωρα, οσον αφορα στο οικονομικο, υπαρχουν μερικα λεπτα σημεια. Για
παραδειγμα,διαμαρτυρομαστε για τα αυξημενα παραβολα. Ομως ζηταμε
πιο πολλους ενδιαμεσους, καλυτερη ασφαλεια, ενημερωμενους κριτες,καταρτισμενους τεχνικους εφορους. Αυτα ολα θελουν λεφτα.
Εδω ειναι το κεντρικο σημειο. Τα λεφτα δεν πρεπει να αντλουνται απο τους αθλητες. Τα λεφτα οφειλουν να τα δινουν οσοι επενδυουν στο σπορ και κερδιζουν απ αυτο. Χορηγοι, διαφημιζομενοι, επαγγελματιες οργανωτες. Για να πληρωσουν αυτοι, θελουν ομως ποιοτητα ,θεαμα, κοσμοσυρροη. Ε,ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, ΚΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ, οχι στα 40 ευρω της συμμετοχης. Χανουμε το δασος...
Ειχα συμμετασχει σε συζητηση, οπου προτεινοταν να καταρτισθει καταλογος απαραιτητων προυποθεσεων για την διοργανωση ενος αγωνα
και βαθμολογηση (αξιολογηση) με αντικειμενικα κριτηρια της επιδοσης του οργανωτη. (Π.Χ. υποχρεωση για εκτυπωση και διαθεση 1000 αφισων, καλυψη των γεγονοτων απο ΜΜΕ, δημοσιοτητα γενικα κ.λ.π.) Δεν βλεπω να πραγματοποιειται. Γιατι?
Εν πασει περιπτωσει, πρεπει να καταθεσω την αποψη μου.Αυτη συνοψιζεται στα εξης:- Εκτιμω την προσπαθεια νοικοκυρεματος.
- Πιστευω οτι υπαρχουν ακομη περιθωρια (χρονικα και ουσιασατικα) βελτιωσεων προς την κατευθυνση της ποιοτητας και της διαδοσης των αγωνων.
- Θεωρω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ την δουλεία της απαγορευσης απλης διελευσης απο Ε.Δ.
- Συμφωνω απολυτα με τα μετρα ασφαλειας, οσο κι αν αυτα κοστιζουν.
- Αποδεχομαι να συμμετασχω το 2005 στους αγωνες με τον παροντα κανονισμο, και το μονο που δεν θα σεβαστω με οποιοδηποτε κοστος,ειναι το αρθρο που περιοριζει τις προσωπικες μου μετακινησεις. Εκτος αν μ ονομασουν οδηγο FIA WRC και με αποζημιωσουν με ετησιο εισοδημα
500.000 Ευρω. (Προς αρσιν αστειου επιχειρηματος)
6.Ξεκινω να φωναζω ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ να φτιαξουμε εναν συλλογο
που να εχει την δυναμη να ΕΠΙΒΑΛΕΙ τις αλλαγες που θα κρινουμε απαραιτητες. - Παυω να δινω πιστωση χρονου, σ οποιονδηποτε ειτε κατεχει αξιωμα χωρις ερεισματα (Γ.Μεσημερη και Δ.Σ. ΣΟΑΑ),ειτε κανει αντιπολιτευση απο την καφετερια, την εκπομπη του Φωτεινελη η το παρασκηνιο και δεν
αναλαμβανει ενεργα δραση. Ο καιρος περναει, και του χρονου ο Νοεμμβρης ειναι κοντα!
Καλημερα σας.
-
Ολα καλά εκτός από:
-
Τα πολύ ακριβά παράβολα ειδικά για αναβάσεις.Δεν πρέπει να επομιστούμε οι υπόλοιποι το ΔΩΡΕΑΝ της πίστας.
-
Το ανεκδιήγητο περί απαγόρευσης διέλευσης αγωνιζομένων από διδρομές που χρησιοποιούνται σε αγώνες.....Κανένας δεν μπορεί να μου απαγορεύσει να πάω Μερκούρη για παϊδάκια ή για μπάνιο Σχοινιά μέσω Πεντέλης...Είναι αντισυνταγματικό....Ούτε ένα μήνα πριν κύριε Χρήστο...Να ρωτήσουμε και την Καλομοίρα..
-
Τα περί SHAKEDOWN στα οποία θα συμφωνήσω με το Λώρη..
-
-
Καλημέρα
Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά με την λογική που βάζουν κάποιοι στην ενότητα αυττή οι των Αθηνών είσαστε αποκλεισμένοι. Δεν μπορείτε να πάτε Μερκούρη, άρα προς Βαρυπόμπη κλεισ΄τος ο δρόμος, δεν μπορείτε να πάτε Πεντέλη, άρα προς Ν. Μάκρη από το βουνό κλειστά, δεν μπορείτε να πάτε προς Αγ. Κων/νο, κλπ. άρα πάτε μόνο από παραλιακή και πάλι πίσω, δεν μπορείτε να πάτε προς Μαραθώνα, διότι ίσως άυριο μπεί και πάλι ΄κάποια ειδική τύπου Αγ. Στέφανος, Φράγμα κ.λ.π.Μάλλον θα μείνετε στην Ομόνοια και έτσι μυρίζομαι ότι είναι ευκαιρία να πάρω πρωτάθλημα όντας έξω από Αθήνα.
Μάλλον ανάλογες τοποθετήσεις κρύβουν αστειότητες ή σκιαγραφούν την προσωπική διευκόλυνση του καθενός -γιά κάποιους που συμμετέχουν και ενδεχομένως τον αποπροσανατολισμό όσων δεν συμμετέχουν.
Μα είναι ποτέ δυνατόν να βγεί ο Παπακώστας στον Μερκούρη το γενάρη και να κάνει έλεγχο στο αυτοκίνητο κάθε τυχόν αγωνιζόμενου που πάει στην ταβέρνα; Θα πάει όμως ένας άνθρωπος της λέσχης ένα μήνα πριν τον αγώνα και με την προϋπόθεση ότι ακολουθεί αγώνας με την ειδική αυτή, από όσα φαντάζομαι.
Διαφωνώ με τους νέους κανονισμούς, αλλά όχι με την λογική αυτή που λέει ΄ φίλτατε George ότι τάχα δεν θα πάμε φέτος Καλάβρυτα ή Παρνασσό επειδή είναι ειδικές αγώνων. Όμως άλλο Παρνασσός και άλλο Δροσοχώρι. Παρνασσός και τα δύο, ο ένας δρόμος πάει Φτερόλακα και άλλος από Δροσοχώρι κατεβαίνει Γραβιά και κάπου ΄αλλού με παραπέμπει.
Και βεβαίως ανάλογα θέματα έχουν λυθεί ακόμη και όταν αφορούν παραμονή αγώνα, όπως π.χ.΄στην περίπτωση της Πορταριάς, όπου πολλοί μένουν στην Πορταριά ή στα Χάνια και όμως ανεβοκατεβαίνουν ακόμη και το προηγούμενο βράδυ χωρίς πρόβλημα. Το έχουμε αντιμετωπίσει. Έτσι θεωρώ αποπροσανατολιστικό το θέμα των δοκιμών έτσι όπως τίθεται. Γιά μένα το ζητούμενο είναι η τήρηση του κανονισμού, όποιος και αν είναι αυτός από όλους. Όσον αφορά δε τα τέσσερα περάσματα, αν συζητήσει κανείς με οδηγούς όλοι ισχυρίζονται ότι δεν περνάνε πάνω από τέσσερις φορές, επομένως ποιό το πρόβλημα; Το πρόβλημα είναι σε όλους αυτούς, που κανένας μας μέχρι σήμερα δεν 'καταχέριασε' οι οποίοι προκαλούν και μάλιστα άγρια, μέχρι και προκαλούν ακόμη και ατυχήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι πολυπρωταθλητής υπερηφανευόταν ότι είχε κάνει 70 φορές τη Φτέρη (κατ' ελάχιστο βλάξ αφού δεν καταλάβαινε ότι συνεχώς έκανε 70 φορές τα ίδια λάθη γιά να την χάσει τελικά) .
Το πρόβλημα είναι σε όσους εμπλεκόμενους με την διοργάνωση, στην οποία μεγάλη συμμετοχή έχουν άνθρωποι των λεσχών, οι οποίοι βγάζουν στη δημοσιότητα τον αγώνα, επειδή ακριβώς του βολεύει να μην ελέγχουν τις ειδικές πριν τον αγώνα, αφού κάτι τέτοιο συνεπάγεται έξοδα γιά την λέσχη. Αν θέλουν μπορούν και νομίζω ότι γενικά οι λέσχες δεν το καλοβλέπουν το θέμα του ελέγχου των δοκιμών. Κοντόφθαλμα πράγματα.
Δεν μπορούμε να αφήσουμε το θέμα ανεξέλεγκτο και από την άλλη να θέλουμε ειδικές κοντά σε αστικά κέντρα γιά να έχουν εύκολη πρόσβαση οι θεατές.
Εγώ έχω να κάνω μιά άλλη πρόταση. Επειδή η Ριτσώνα μαζεύει κόσμο, προτείνω να κάνουμε ένα ραλλύ που θα ξεκινάει από Κηφισιά, θα έχει 4 φορές Ριτσώνα και 4 φορές Μερκούρη και πάλι Κηφισιά.
Που να πηγαίνουμε επαρχία, χωρίς κόσμο, στα βουνά, με στροφές άγνωστες. Γενικώς χάλι (όχι ο του φόρουμ) αλλά με τους κανονισμούς και τις τοποθετήσεις.
Θα επανέλθω, μου αρέσει αυτό το θέμα, αφού οι νέοι κανονισμοί προκαλούν.
Lev
Νέοι Κανονισμοί για το 2005!