Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 306
    • 307
    • 105 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39221
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kosnear last edited by

      Ο χρήστης samatistas έγραψε:
      Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό συντήρησης του Duster όπως μου τον προώθησε ο surudos:

      https://rapidshare.com/files/3769517482/Gmail.zip

      Είναι αρχείο zip με 3 pdf!

      Ωραίος!!!! Βέβαια νομίζω ότι λάδια κάθε 30.000χλμ είναι πολλά όπως επίσης και ο ιμάντας χρονισμού στις 160.000χλμ λίγο παρακινδυνευμένο άσχετα αν το προτείνει ο κατασκευαστής
      Σε γενικές γραμμές από τα αρχεία που έστειλες φαίνεται ότι το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου είναι σχετικά χαμηλό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexis-5 last edited by

        Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
        Σωστος alexis5 πρεπει παντα να φοραμε ζωνη ειτε στην πολη ειτε στο ταξιδι.Εγω μιλαω για καποιες στιγμες που ειμαι στην μεση του πουθενα και σταματαω ξεκιναω καθε 50-100 μετρα και ειναι εκνευριστικο το μπιπ μπιπ.Κατα τα αλλα παντα ζωνη!!!

        Κοιτα... με βαση το clio αν δεν περασεις τα 20χλμ δεν βαραει... και εγω οταν θελω να κινηθω καπου κοντα χωρις ζωνη κοιταζω να μην περασω τα 20χλμ ή αν ξεκινησει να βαραει παταω μια το κουμπωμα και σταματαει... αλλα φυσικα θα ξανα ξεκινησει σε λιγο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kriti40 last edited by

          Σερβις στα 30.000

          Αλλαγή λαδιών (Solaris dpf 5w30) ===>50,40 E
          Αλλαγή φίλτρο λαδιού ===>4,24 E
          Αλλαγή φίλτρου A/C ===>16,96 E
          Εργασία ====>60,00 Ε
          Σύνολο 161,87 Ε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kosnear last edited by

            Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
            Σερβις στα 30.000

            Αλλαγή λαδιών (Solaris dpf 5w30) ===>50,40 E
            Αλλαγή φίλτρο λαδιού ===>4,24 E
            Αλλαγή φίλτρου A/C ===>16,96 E
            Εργασία ====>60,00 Ε
            Σύνολο 161,87 Ε

            Μια χαρά! Με μια ενδιάμεση αλλαγή λαδιών - φίλτρου το κόστος για 30.000χλμ είναι περιπού στα 230€ - 250€. Πολύ καλά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rafi last edited by

              Ο χρήστης kriti40 έγραψε:
              Σερβις στα 30.000

              Αλλαγή λαδιών (Solaris dpf 5w30) ===>50,40 E
              Αλλαγή φίλτρο λαδιού ===>4,24 E
              Αλλαγή φίλτρου A/C ===>16,96 E
              Εργασία ====>60,00 Ε
              Σύνολο 161,87 Ε

              Πολυ εργασια για μισης ωρας δουλεια χρεωσανε..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vespas
                vespas last edited by

                Ο χρήστης rafi έγραψε:

                Σερβις στα 30.000

                Αλλαγή λαδιών (Solaris dpf 5w30) ===>50,40 E
                Αλλαγή φίλτρο λαδιού ===>4,24 E
                Αλλαγή φίλτρου A/C ===>16,96 E
                Εργασία ====>60,00 Ε
                Σύνολο 161,87 Ε

                Πολυ εργασια για μισης ωρας δουλεια χρεωσανε..

                +1

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hlias_gr last edited by

                  ευχαριστούμε όλους για την ενημέρωση και φυσικά τον surudos

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samatistas last edited by

                    Πράγματι τα ανταλλακτίκα είναι σε απόλυτα λογικές τιμές.
                    Εχουν κοπανήσει όμως αρκετή εργατοώρα. Αν σκεφτεί κανεις ότι η ώρα χρεώνται 40-45 euro έχουν χρεώσει 1μιση ώρα που το βρίσκω πολύ για αυτές τις εργασίες. Θεωρώ ότι υπάρχουν και αντιπροσωπείες με καλύτερη αντιμετώπιση σε αυτό το θέμα. Θα ήταν ακόμη καλύτερα τα κόστη συντήρησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stathis1980 last edited by

                      Tην πέμπτη πήγα για αλλαγή καντράν και φλοτερ,σε 20 λεπτά το είχαν αλλάξει είχα 25000χιλ.και μετά 1χιλ(όταν το αγόρασα είχε 30)κατά τα αλλά ευχαριστημένος και με το αμάξι αλλά και στην εξυπηρέτηση της αντιπροσωπείας. στο βιβλίο δεν έγραψαν τίποτα όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι φαίνεται στο σύστημα η αλλαγή. Καλά χιλιόμετρα στους καινούργιους κατόχους των duster!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos-pure-clio
                        panos-pure-clio last edited by

                        Παιδια δεν ειμαι κατοχος dacia duster,απλα εχω παρακολουθησει τα γραφομενα σας και θελω να σας πω καποια πραγματα για το αυτοκινητο που εχετε επιλεξει.Το 2008 οταν πρωτοκυκλοφορησε το vw τιγκουαν ημουν απο τους πρωτους που ετρεξαν να το αγορασουν,μαλιστα ημουν ο ενας απο τους 15 πρωτους πανελλαδικα που ειχαν αγορασει το 2λιτρο με τους 200ιππους.Το συγκεκριμενο αυτοκινητο μου στοιχισε περιπου 33000 ευρω με ικανοποιητικο εξοπλισμο ανεσης και πληρες πακετο ασφαλειας.Οι εντυπωσεις που μου αφησε στα 3,5 χρονια συμβιωσης μαζι του ηταν εξαιρετικες,ποιοτητα κατασκευης φοβερη με εκτος δρομου δυσκολες διαδρομες δεν ακουστηκε ποτε το παραμικρο τσικ,ταμπλο και πορτες ντυμενες απο μαλακο υλικο ,κινητηρας φοβερος με διπλο τουρμο και αφθονη ροπη,παρολ'αυτα ομως το αυτοκινητο ηταν ασυμφορο οσο αφορα το κοστος λειτουργιας του.Με την τιμη της βενζινης στο 1.70+ και την καταναλωση που τις περισσοτερες φορες ηταν πανω απο τα 10 και 11 λιτρα/100 χλμ,τον φορο πολυτελειας και τα ακριβα σερβις,αναγκαστηκα να το πουλησω και να στραφω στην παραγγελια ενος clio,105 dci.Οσον αφορα τωρα το duster,πιστευω οτι μπορει το αυτοκινητο να εχει καποια ψεγαδια ως προς την ποιοτητα των υλικων του,να βγαζει καποια προβληματα παιδικων ασθενειων,να εχει καποιους μικροτριγμους ομως δεν παυει να ειναι ενα τιμιο και σκληρο εργαλειο,για τα λεφτα του.Αλλωστε πιστευω οτι οι περισσοτεροι απο εσας που το αγορασατε το πηρατε οντως συνειδητοποιημενοι,οτι για σημα δεν φερει ουτε ρομβο ουτε αστερι,αλλα ενα σημα μιας εταιρειας που μεσα απο την ρενω,προσπαθει να μπει δυναμικα στον χωρο του ευρωπαικου αυτοκινητου και ειμαι σιγουρος οτι θα τα καταφερει.Το duster,πιστευω οτι συγκεντρωνει πολλα περισσοτερα πλεονεκτηματα απο τα μειονεκτηματα του και προκειται για εναν πολυ καλο εργατη που θα αναλαβει να σας παει παντου με ασφαλεια και με μικρο κοστος....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Και εγω είμαι πολύ θετικός ... στην ύπαρξη του!
                          Ακόμα είναι βεβαια νωρίς διότι όλα είναι εντός εγγύησης και δεν υπάρχει εικόνα τιμών aftersales σε σέρβις και ανταλλακτικά.
                          Θα μπορούσε κάποιος κάτοχος να πει κάτι γι' αυτά?
                          Ποσο κοστίζει ένας μηχανισμός ηλεκτρικού παραθυρου? Ποσο βγαίνει η αλλαγη ιμαντα χρονισμού? Πόσο κοστίζει ένα φαναρι ομίχλης?
                          Πρότερος 'εντιμος' βίος σ' αυτά στην Renault δεν υπήρχε. Στην Dacia τι παίζει?

                          Ιδιαίτερα όμορφη η πρόσοψη του βραζιλιάνικου Renault Duster με το bull bar και τα έξτρα φανάρια που είναι ...επιπλέον προβολείς? (Δεν είναι φωτα ομίχλης, ούτε πορείας κλπ).
                          http://www.noticiasautomotivas.com.br/renault-duster-por-49-990-reais-e-o-que-informa-comercial-do-modelo/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Αυτά τα φωτάκια δεν ξέρω τι είναι αλλα το εσωτερικό που έχω δει στα dacia(renault) της νοτίου Αμερικής πρέπει στα Facelift να περάσουν και στα δικά μας
                            Πολύ βελτιωμένα κατα την γνώμη μου σε σχέση με τα ρουμάνικα
                            Τώρα για τις τιμές στα παραπάνω Κώστα μάλλον ίδιες θα είναι οι τιμές αν και πλέον δεν υπάρχει θέμα με τα παράθυρα
                            Οι εξουσιοδοτημένοι στην Ελλάδα με 50 ευρώ την ώρα εργατικά μια ζωή θα μας γδέρνουν
                            Το μόνο που σώζει την κατάσταση είναι τα μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής σε σχέση με πριν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Δεν μου αρέσει η εσωτερική κονσόλα των Λατινοαμερικάνικων. Προτιμώ την απλότητα σε σχεδίαση και εμφάνιση των 'δικό μας'.

                              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                              ... αν και πλέον δεν υπάρχει θέμα με τα παράθυρα

                              Σταμάτησε η Bosch να βαζει πλαστικά πιαστράκια/στηρίγματα για τα παραθυρα που αν έσπαγαν (που έπσαγαν) χρειαζόταν ... ολική αντικατασταση του μηχανισμού?

                              Τα μεγαλύτερα διαστήματα σύμφωνα με χιλιόμετρα δεν πολυ παίζουν σημασία όταν έχουν εναλλακτικά και τον -υποχρεωτικά- χρονικό 'ετησιο' όρο.
                              Και εκεί υπάρχει αναγκαστικά η δαπανη συντήρησης πέρα απο κάποια αναλώσιμα που όπως και να έχει θα πρέπει να αλλαχθούν.
                              Στην Suzuki ύπηρχε μεν επιλογή σε χιλιομετρα (κάθε 7500 χλμ μια επίσκεψη) ή 'ετος', το έτος όμως δεν το θεωρούσαν δεδομένο. (Στο πρώτο χρόνο του το Splash είχε περίπου τα 6.000 χλμ και πήγε όταν έκανε τα 7.500 περίπου στους 17 μήνες). Αντιθετα στην Nissan επιλέγεις υποχρεωτικά όποιο 'κατσει' πρώτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Έχουν αλλάξει (βελτιωθεί) οι μηχανισμοί όμως δεν είναι ίδιοι
                                Και τα χρονικά όρια έχουν ανέβει.
                                Οι ιμάντες είναι στα 6 χρόνια.Τα λάδια-service κάθε 2 (δεν το δοκιμάζω όμως) μπουζί κάθε 4 και πάει λέγωντας
                                Έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Ωραία!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos-pure-clio
                                    panos-pure-clio last edited by

                                    η μαμα renault,τα τελευταια 4-5 χρονια εχει βελτιωσει αισθητα την ποιοτητα των αυτοκινητων της οπως επισης και την συνεργασια με τους προμηθευτες της οι οποιοι ειναι πλεον πιο αξιοπιστοι....η βελτιωση αυτη εχει θετικο αντικτυπο και στα αυτοκινητα της dacia τα οποια πλεον εχουν απαλλαχτει απο πολλες παλιες αμαρτιες....η βελτιωση βεβαια δεν σταματα ποτε και παντα τα αυτοκινητα που εχουν λιγο χρονο απο την ημ/νια παρουσιασης τους λογικο ειναι να εμφανιζουν καποιες παιδικες ασθενειες....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pozpilot last edited by

                                      Και εγώ αντιμετώπισα το πρόβλημα με το δείκτη καυσίμου. Για την ακρίβεια μετά από μια έντονη ανηφόρα με κλίση πρός την πλευρά του οδηγού εμφανίστικε η ρεζέρβα και ταυτόχρονα εξαφανίστικαν όλες οι παύλες στην ένδειξη του ρεζερβουάρ παρόλο που υπύρχαν 35 λίτρα μέσα. Έκτοτε τι σε ισωμα πήγα τι το κλειδί έβγαλα τι πέρασε μια ολόκληρη μέρα, αυτό επιμένει. Δεν καταλαβένω γιατί αλλαζουν φλοτέρ και κατράν ταυτόχρονα. Μπορείς κάποιος να μου το εξηγήσει?

                                      Πάντος εκτός δρόμου σε γρασίδι με λάσπή και κλίση 15% καθώς και στο παραπάνω ανηφορικό κομάτι (20%) που ανέφερα το οποίο ήταν σάρα (κομένες πέτρες οι οποίες ολισθαίνουν) το αμάξι με άφησε άφωνο παρόλο που έχω δει τους τελευταίους 13 μήνες όλα τα βίντεο που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο. Στην εθνική μέχρι τα 130 που πήγα ταξιδευεις άνετα χωρίς θορύβους και με την αίσθηση οτι το αμάξι πατάει καλά ατα πόδια του χωρίς πλεύσεις με άλλα λόγια δεν απαιτούνται ασπιρίνες και δραμαμίνες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kriti40 last edited by

                                        Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
                                        Και εγώ αντιμετώπισα το πρόβλημα με το δείκτη καυσίμου. Για την ακρίβεια μετά από μια έντονη ανηφόρα με κλίση πρός την πλευρά του οδηγού εμφανίστικε η ρεζέρβα και ταυτόχρονα εξαφανίστικαν όλες οι παύλες στην ένδειξη του ρεζερβουάρ παρόλο που υπύρχαν 35 λίτρα μέσα. Έκτοτε τι σε ισωμα πήγα τι το κλειδί έβγαλα τι πέρασε μια ολόκληρη μέρα, αυτό επιμένει. Δεν καταλαβένω γιατί αλλαζουν φλοτέρ και κατράν ταυτόχρονα. Μπορείς κάποιος να μου το εξηγήσει?

                                        Η απάντηση που μου έδωσε ο μηχανικός της Renault: 'Δεν συνεργάζεται το φλοτέρ με το καντράν και η οδηγία είναι να αλλαχθούν και τα δύο'..... Γιατί και πως δεν ρώτησα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pozpilot last edited by

                                          http://www.youtube.com/watch?v=IvKOO7bZgdc
                                          http://www.youtube.com/watch?v=ycW86OK6 ... re=related
                                          http://www.youtube.com/watch?v=AlMD4tV1 ... re=related

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            Ο χρήστης PozPilot έγραψε:
                                            http://www.youtube.com/watch?v=IvKOO7bZgdc
                                            http://www.youtube.com/watch?v=ycW86OK6 ... re=related
                                            http://www.youtube.com/watch?v=AlMD4tV1 ... re=related

                                            παιδια sorry αν ρωταω κατι που εσεις ηδη ξερετε, αλλα η renault το ειχε ηδη σαν μοντελο και το εδωσε στην dacia ή αυτο ειναι λατινοαμερικανικη 'πατεντα'?
                                            απ' εξω φαινεται καρμπον αλλα απο μεσα εχω την εντυπωση (χωρις να γνωριζω ακριβως το dacia), πως εκτος του οτι ειναι διαφορετικο, ειναι και καλυτερο ποιοτικα.
                                            φυσικα δεν σχολιαζω το ταμπελακι 2.0 που εχει πισω.. !!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 105 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr