-
Να δούμε πόσοι συμφωνούμε να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο.... ίσως να μπορέσουμε να αντισταθούμε στη κρατική λαίλαπα!!!!
θα παραμείνει ανοικτή η ψηφοφορία για 20 μέρες ..... αν θέλετε , καλό θα είναι να αιτιολογείτε τις απαντήσεις σας !!!
-
Να δούμε πόσοι συμφωνούμε να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο.... ίσως να μπορέσουμε να αντισταθούμε στη κρατική λαίλαπα!!!!
θα παραμείνει ανοικτή η ψηφοφορία για 20 μέρες ..... αν θέλετε , καλό θα είναι να αιτιολογείτε τις απαντήσεις σας !!!
-
Να δούμε πόσοι συμφωνούμε να δημιουργήσουμε ένα σύλλογο.... ίσως να μπορέσουμε να αντισταθούμε στη κρατική λαίλαπα!!!!
θα παραμείνει ανοικτή η ψηφοφορία για 20 μέρες ..... αν θέλετε , καλό θα είναι να αιτιολογείτε τις απαντήσεις σας !!!
-
Kalo akougetai, alla apo nomikhs apopshs mporoume na petyxoume tipota i tsampa to treximo?
Thelei ligo psaximo nomizw......alla ama petyxei tha einai poly kalo pisteuw
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Kalo akougetai, alla apo nomikhs apopshs mporoume na petyxoume tipota i tsampa to treximo?Thelei ligo psaximo nomizw......alla ama petyxei tha einai poly kalo pisteuw
Νομίζω ότι η επιτυχία ή όχι θα εξαρτηθεί από το σύνολο των οδηγών που θα συμμετέχουν στο σύλλογο..... και έχω την εντύπωση ότι αν κάνουμε την αρχή και γνωστοποιήσουμε την παρουσία μας (πχ φυλάδια στα διόδια) , θα μαζέψουμε αρκετό κόσμο..... και αρκετός κόσμος = μεγαλύτερη φωνή........
Τι να πω ρε παιδια ..... αν υπάρχει κάποιος τρόπος να αντιδράσουμε ας τον αναφέρουμε ......
-
Για τη δημιουργία ενός συλλόγου, αναγνωρισμένου από το κράτος, χρειάζονται αρκετά έξοδα και νομικές διαδικασίες.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανείς δικηγόρος που να προσφέρεται να αναλάβει δωρεάν τη σχετική γραφειοκρατία, νομίζω ότι θα π΄ρέπει να το ξεχάσουμε αυτό.
-
Τα έξοδα δε νομίζω οτι είναι το πρόβλημα.
Παρ'ότι είμαι υπέρ κάθε οργανωμένης κίνησης , το θεωρώ την υπέρτατη μορφή της άμεσης δημοκρατίας , παρατηρώ έναν ωχαδερφισμό , μία στάση του στύλ 'που να μπλεκόμαστε τώρα'.
Ένα αντίστοιχο τοπικ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=813 που είχα ανοίξει δεν τελεσφόρησε.
Ενδεχομένως να δικαιολογείται με το πιό κάτω σκεφτικό.
Δυστυχώς από την μία ,ο Έλληνας είναι 'καπετάν ένας' και βασιζόμενος στην προσωπική του καπατσωσύνη πιστεύει ότι θα τα λύσει όλα μόνος του.
Από την άλλη οι περισσότεροι σύλλογοι/σύνδεσμοι καταλήγουν 'τσιφλίκια' μίας κλίκας , αφού προηγουμένως φροντίσουν να απογοητεύσουν τα μέλη.
(βλέπε ΣΟΟΑ)Παρ'όλαυτά είμαι μέσα σε μιά τέτοια κίνηση.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Τα έξοδα δε νομίζω οτι είναι το πρόβλημα.Παρ'ότι είμαι υπέρ κάθε οργανωμένης κίνησης , το θεωρώ την υπέρτατη μορφή της άμεσης δημοκρατίας , παρατηρώ έναν ωχαδερφισμό , μία στάση του στύλ 'που να μπλεκόμαστε τώρα'.
Ένα αντίστοιχο τοπικ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=813 που είχα ανοίξει δεν τελεσφόρησε.
Ενδεχομένως να δικαιολογείται με το πιό κάτω σκεφτικό.
Δυστυχώς από την μία ,ο Έλληνας είναι 'καπετάν ένας' και βασιζόμενος στην προσωπική του καπατσωσύνη πιστεύει ότι θα τα λύσει όλα μόνος του.
Από την άλλη οι περισσότεροι σύλλογοι/σύνδεσμοι καταλήγουν 'τσιφλίκια' μίας κλίκας , αφού προηγουμένως φροντίσουν να απογοητεύσουν τα μέλη.
(βλέπε ΣΟΟΑ)Παρ'όλαυτά είμαι μέσα σε μιά τέτοια κίνηση.
Αν είχα δει το topic σου θα είχα ψηφίσει στα σίγουρα .... και ίσως να μην είχα ανοίξει αυτό........
αν μαζευτούμε καμιά τριανταριά 'καπεταν ένας'..... ίσως μπορέσουμε να 'ξεκουνήσουμε' και τους ωχαδερφιστές..... πάντως .... όποιον και να ρωτήσω απογοητευμένος είναι αλλά κανείς δεν ξέρει πως να αντιδράσει.....
-
Ena paromoio thema sizitousame ta meloi tou TFRC kai malista eipame gia mia kinitopoihsh...
Gia deite kai eseis.....
http://www.tfrc.gr/modules.php?op=modlo ... 545&page=1
-
This post is deleted! -
Μα δεν είπαμε για ποδοσφαιρική ομάδα !!!
Έτοιμη η 11αδα.Forum ole ole ole!!!!!
-
Αν μη τι άλλο ο σύλλογός μας θα τους ταράξει... στις κλοτσιές! Τι άλλο θέλουμε!
Αυτό που δεν μου αρέσει πάντως είναι πως ναι μεν δεν υπάρχουν υποστηρικτές, αλλά δεν υπάρχουν ούτε και αντίθετοι, πράγμα που επιβεβαιώνει την αδιαφορία μας. Μας αξίζει η τύχη μας
-
Να κάτσω πάγκο?
Εγώ πάντως είμαι μέσα σε περίπτωση μαζικής κινητοποίησης, και μάλιστα έχω και μια πρόταση:
Να πάρουμε τα τουτούνια μας και να κλείσουμε Μεσογείων-Αλεξάνδρας-Κηφησίας... Σαν τους αγρότες!!!! -
καλά εεεεεεεε... χλίδα... φτάσαμε στις 21 ψήφους ενώ το έχουν δει πάνω απο 100.... καλά να μη συμφωνούν.... αλλά ούτε και να ψηφίζουν ????? ... άντε παιδιά .... να μαζευτούμε να πάμε ...για ψάρεμα !!!
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
καλά εεεεεεεε... χλίδα... φτάσαμε στις 21 ψήφους ενώ το έχουν δει πάνω απο 100.... καλά να μη συμφωνούν.... αλλά ούτε και να ψηφίζουν ????? ... άντε παιδιά .... να μαζευτούμε να πάμε ...για ψάρεμα !!!ΟΧΙ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.ΟΧΙ ΚΑΙ 100 ΤΟ ΕΙΔΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΟΙ 100ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΟΧΙ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.ΟΧΙ ΚΑΙ 100 ΤΟ ΕΙΔΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΟΙ 100ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Το διαβάζουμε ξανά και ξανά για να το εμπεδώσουμε!! .....δηλαδή ....και στα υπόλοιπα άρθρα το ίδιο συμβαίνει ??? δηλαδή ....ούτε 2 εντεκάδες για να παίξουμε μπάλα δεν μαζευόμαστε???
-
Ο χρήστης Fast@Safe έγραψε:
ΟΧΙ ΒΡΕ ΦΙΛΕ.ΟΧΙ ΚΑΙ 100 ΤΟ ΕΙΔΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΟΙ 100ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Το διαβάζουμε ξανά και ξανά για να το εμπεδώσουμε!! .....δηλαδή ....και στα υπόλοιπα άρθρα το ίδιο συμβαίνει ??? δηλαδή ....ούτε 2 εντεκάδες για να παίξουμε μπάλα δεν μαζευόμαστε???
ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ!
-
Συμφωνώ με την δημιουργία συλλόγου, και προτείνω το εξής:
Κάποιος από εσάς με ευφράδεια λόγου να συντάξει ένα μικρό σχετικά κείμενο (το πολύ μια σελίδα) στο οποίο να παρουσιάζονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Το κείμενο αυτό να υπογραφεί από τουλάχιστον 300 άτομα (επώνυμα όχι ανώνυμες υπογραφές) και στην συνέχεια να δοθεί σε εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας (πχ ΝΕΑ) για δημοσίευση ή ακόμη καλύτερα αν είναι εφικτό να πάει σε τηλεοπτική εκπομπή όπου θα τεθούν τα προβλήματα και ερωτήματα σε κάποιο αρμόδιο άτομο.
Σαν πρώτη κίνηση προτείνω μόνο την παρουσίαση των προβλημάτων με μορφή ερώτησης (τι προτίθεστε να κάνετε κύριοι της κυβέρνησης πάνω σε αυτά?) να τους αναγκάσουμε να λάβουν θέση και να δώσουν συγκεκριμένες προτάσεις.
Σαν δεύτερη κίνηση ένα δεύτερο κείμενο με τις προτάσεις επίλυσης των προβλημάτων που υπάρχουν (επίσης υπογραμμένο). Στις προτάσεις επίλυσης θα πρέπει να αναφέρονται και τα υπέρ και κατά της όλης κίνησης.
Τελειώνοντας να πω και το εξής: με ενοχλεί που πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και διόδια σε ένα άθλιο οδικό δίκτυο, ΑΛΛΑ ΔΕΝ θα με πείραζε να έδινα τα διπλάσια ή και τριπλάσια αν ήμουν σίγουρος ότι πιάνουν τόπο και υπάρχει σχέδιο αξιοποίησης τους προς το συμφέρον όλων μας (ήτοι οδική ασφάλεια, καλύτερες συνθήκες κτλ).
Διότι κακά τα ψέματα σε έλλειψη πόρων θα ρίξουν την αιτία, και όταν τεθεί το ερώτημα τι προτίθεστε να κάνετε θα απαντήσουν με ερώτηση – που θα βρούμε τα κονδύλια για να υλοποιήσουμε όλα αυτά που ζητάτε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα?Φιλικά Κώστας Αρβανιτίδης
Υ.Γ. Τα κονδύλια από ΕΕ υπάρχουν, αλλά ίσως να μην καλύπτουν το 100% των απαραίτητων ή ίσως να μην γίνεται σωστή διαχείριση. Τελειώνοντας να πώ και το εξής: δεν είμαι σίγουρος αλλά κάπου άκουσα (μπορεί να είναι και ράδιο αρβύλα αυτό) πως η αττική οδός που είναι κοντά στα 50 χλμ στοίχισε παραπάνω από την Εγνατία που είναι 700+ χλμ, αν αυτό αληθεύει δεν είναι παράδοξο?
-
Κοιτάτε να δείτε ;.. τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε έχουν ως εξής :
- Χαμηλά όρια ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς (πχ. Κατερίνη - Θεσσαλονίκη 120 χαω!!! 3 μεγάλες λωρίδες και διαχωριστικό στη μέση)
- Ελλιπής φωτισμός στις Εθνικές οδούς
- Κακοτεχνίες στους δρόμους (λακκούβες-σαμαράκια-γλιστερό οδόστρωμα κλπ)
- Απαράδεκτη διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης (κάνε όπισθεν-στρίψε δεξιά-πάρκαρε αντί να σε βγάζουν στην κίνηση και στη Εθνική να βλέπουν πως οδηγείς)
- Απαράδεκτη η σήμανση στα περισσότερα σημεία των δρόμων (είτε δεν θα υπάρχουν πινακίδες , είτε θα υπάρχουν τόσες πολλές που θα σε τρελαίνουν)
- Απαράδεκτες οι διαδικασίες των όποιων αρμοδίων για δημιουργία λεωφορειόδρομων - πεζόδρομων και γενικά κατάργησης δρόμων για τα αυτοκίνητα αντί να φροντίζουν για μεγαλύτερους δρόμους)
- Απαράδεκτη η διαδικασία ελέγχου για τα όρια ταχύτητας ( σε περιπτώσεις που το radar είναι αλλού και το μπλόκο αλλού. Πως αποδεικνύεται ότι εσύ έκανες την παράβαση?- Μετά από στροφές, που δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα , τη στήνουν σε ευθείες ,που μπορείς να κινηθείς γρήγορα για να σε γράψουν που τρέχεις με 100 αντί για 70 που είναι το όριο)
Σίγουρα έχω ξεχάσει και κάποια άλλα...... συμπληρώστε παιδιά&....
-
Ο χρήστης fast&safe1 έγραψε:
Κοιτάτε να δείτε ;.. τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε έχουν ως εξής :- Χαμηλά όρια ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς (πχ. Κατερίνη - Θεσσαλονίκη 120 χαω!!! 3 μεγάλες λωρίδες και διαχωριστικό στη μέση)
- Ελλιπής φωτισμός στις Εθνικές οδούς
- Κακοτεχνίες στους δρόμους (λακκούβες-σαμαράκια-γλιστερό οδόστρωμα κλπ)
- Απαράδεκτη διαδικασία απόκτησης διπλώματος οδήγησης (κάνε όπισθεν-στρίψε δεξιά-πάρκαρε αντί να σε βγάζουν στην κίνηση και στη Εθνική να βλέπουν πως οδηγείς)
- Απαράδεκτη η σήμανση στα περισσότερα σημεία των δρόμων (είτε δεν θα υπάρχουν πινακίδες , είτε θα υπάρχουν τόσες πολλές που θα σε τρελαίνουν)
- Απαράδεκτες οι διαδικασίες των όποιων αρμοδίων για δημιουργία λεωφορειόδρομων - πεζόδρομων και γενικά κατάργησης δρόμων για τα αυτοκίνητα αντί να φροντίζουν για μεγαλύτερους δρόμους)
- Απαράδεκτη η διαδικασία ελέγχου για τα όρια ταχύτητας ( σε περιπτώσεις που το radar είναι αλλού και το μπλόκο αλλού. Πως αποδεικνύεται ότι εσύ έκανες την παράβαση?- Μετά από στροφές, που δεν μπορείς να κινηθείς γρήγορα , τη στήνουν σε ευθείες ,που μπορείς να κινηθείς γρήγορα για να σε γράψουν που τρέχεις με 100 αντί για 70 που είναι το όριο)
Σίγουρα έχω ξεχάσει και κάποια άλλα...... συμπληρώστε παιδιά&....
- Χαμηλά όρια ταχύτητας – σε ποια σημεία ακριβώς του οδικού δικτύου?
- Που? σε ποιο χιλιόμετρο? Κτλ
- Που?
- Αυτό δεν χρειάζεται απάντηση είναι fact
- Σε ποια σημεία είναι απαράδεκτη η σήμανση?
- Μελέτη δήμου
- Σταθερά μπλόκα πριν τις στροφές ή κάμερες (ρανταρ) και προειδοποιητικές πινακίδες 2 χλμ πριν
Για να απαντηθούν όλα αυτά φίλε Fast&safe1 πρέπει να συσταθεί επιτροπή από ειδικούς που θα ταξιδέψουν σε όλο το οδικό δίκτυο, και θα καταθέσει την μελέτη στις αρμόδιες αρχές η/και στην επιτροπή της ΕΕ που χρηματοδοτεί την χώρα μας για να επιδιορθώσει αυτά τα πράματα.
Η θα πρέπει να κατατεθεί πρόταση χρηματοδότησης προγράμματος στη ΕΕ και στην συνέχεια να ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρία ή σε κάποιο εγκεκριμένο φορέα, είτε αυτό λέγεται πανεπιστήμιο είτε ίδρυμα είτε σωματείο το οποίο θα χτενίσει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο και θα καταγράψει λεπτομερώς τις ατασθαλίες που υπάρχουν μέχρι και την τελευταία λακκούβα και σαμαράκι και να απαιτηθεί η επιδιόρθωση ή η επιβολή κυρώσεων σε εταιρίες-εργολάβους και τα συναφή για τα έκτροπα που παραδίδουν.Οπότε αν πραγματικά θέλουμε κάτι να κάνουμε θα πρέπει στα προβλήματα που μας απασχολούν να θέτουμε και συγκεκριμένα παραδείγματα (όπως πολύ σωστά έθεσες το όριο ταχύτητας στην εθνική θες/νικης – Κατερίνη) και να απαιτηθεί η σύσταση ομάδας εμπειρογνώμων όπου σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα (πχ ενός έτους) να είναι σε θέση να καταθέσει την μελέτη για ολόκληρο το εθνικό δίκτυο με βαθμούς προτεραιότητας στην επίλυση προβλημάτων υψηλού κινδύνου.
Ψηφοφορία για δημιουργία συλλόγου!!