-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
για δωστε μια γνωμη, μιας και αρκετοι εχετε, ειχατε, naked, προς το παρον ειμαι μεταξυ er6-n και cb600 hornet ,
υποψιν ειμαι στα 1,93 κατηγορια φτερου 80 με φουλ ρουχισμοτο er ακι θα μου ρθει κοντο?, προς το παρον δοκιμασα, μεσα στην πολη, ενος φιλου, αλλα του εχει βαλει αποστατες στο τιμονι και το χει φερει πιο ψηλα,
σειρα να δοκιμασω και το honda,
θα μου πειτε κοιτα και το versys το οποιο ερχεται ψηλοτερα απο το ερακι, αλλα δεν φτανει το βαλαντιο
και κατι ακομα στα shoei και dainese πληρωνω μαρκα?
γιατι το shoei μου κατσε γαντι (το qwest)ευχαριστω
Υ.Γ. δεν εχω σκοπο να κοιταξω κατι πλην ιαπωνικου, μου φτανουν τα γαλλικα αμαξια που εχω , τη μηχανη τη θελω χωρις πολλα πολλα νταντεματα
Με ύψος 1.85 βαρεών βαρών (100kg ) νιώθω πολύ άνετα στο Hornet, τα πόδια πατάνε πλήρως κάτω σχεδόν τεντωμένα και γενικά αποπνέει μια αίσθηση ποδηλάτου στον χειρισμό...κρατάς ισορροπία πολύ εύκολα με μηδενική ταχύτητα και είναι πολύ σταθερό...βέβαια πάνω από 60χλμ/ω δεν το πήγα ακόμα αλλά μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.
-
καμιά φωτό θα βάλεις?
δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καμιά φωτό θα βάλεις?
δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.Θα βάλω όταν τοποθετήσω αυτά που λείπουν....φλας μπροστά, καθρέφτες, ΟΕΜ εξάτμιση, και το μαμα undertray...γ@μω τους κάγκουρες μου, κυκλοφορώ σαν τον Γαρδέλη
-
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καμιά φωτό θα βάλεις?
δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
καμιά φωτό θα βάλεις?
δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.
Τα παραθυρα ομως ανοιγουν αναποδα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
καμιά φωτό θα βάλεις?
δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.
Τα παραθυρα ομως ανοιγουν αναποδα
Προς τα πάνω;
-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Φοβάμαι οτι όντως θα σου έρθει κοντό το ER6-N. Μη νομίζεις ομως οτι και με το Χορνετ δε θα περισσεύεις...
Και τα 2 πάντως ειναι πολύ ωραία στην οδήγηση, με διαφορετικό στυλ το καθένα.
Πηγαινε σε κανεναν αντιπρόσωπο και καβαλα τα και τα 2 να δεις.το er το καβαλησα, με εντυπωσιασε, και γκαζι εχει και δυνατοτητες, και ωραιο, εξω απο τα συνηθισμενα στιλακι, αλλα δεν ειχα αποψη απο 3ο ατομο ποσο περισσευω και πως ειναι το θεαμα
για το cb θα ψαξω να κατσω σε κανενα, μαλλον εχει περισσοτερο γκαζι απο το er, ετσι? και αλλο χαρακτηρα λειτουρηγιας του μοτερ 4κυλινδρο vs 2κυλινδρο
ετσι κι αλλιως ψαχνω μονο στα μεταχειρισμενα, καινουριο δε σηκωνει η τσεπη
δλδ εμεις οι λιγο προικισμενοι στο υψος δεν εχουμε δικαιωμα στα naked? πρεπει αναγκαστικα να πεσουμε σε 'μοσχαρια'?
τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?
ιιιιιιιιι τι ειπεεεεε!!!! Γαργάρες με χλωρίνη για να ξεπλυθεί το στόμα
Το πόδι δεν μένει ΠΟΤΕ πάνω απο το λεβιέ του φρένου όταν δεν το χρησιμοποιούμε. Τα πόδια πατάνε πάντα τα μαρσπιέ με τις μύτες (το μπροστινο 1/3 της πατούσας, εκει που έχει το ψαχνό) και μετακινούνται για να αλλάξουν ταχύτητα η να φρενάρουν.Σκέψου το σαν το αυτοκίνητο. Το πόδι του συμπλέκτη πχ ξεκουράζεται και πατάει όποτε χρειάζεται μόνο, και το ίδιο με το φρένο, το πόδι φευγει απο το γκάζι και πάει στο φρένο. Ετσι και στη μηχανή, ο λόγος είναι οτι με τις μύτες στα μαρσπιέ και τους αστράγαλους κολλημένους στα πλαγια των rearsets 'κλειδώνεσαι' πάνω στη μηχανή σου ώστε τα χέρια να είναι χαλαρά για να έχουν την απαραίτητη ευαισθησία που απαιτεί ο χειρισμός του τιμονιού.
Προπονήσου και θα το μάθεις αέρα μεσα σε 1-2 μέρες
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?
ιιιιιιιιι τι ειπεεεεε!!!! Γαργάρες με χλωρίνη για να ξεπλυθεί το στόμα
Το πόδι δεν μένει ΠΟΤΕ πάνω απο το λεβιέ του φρένου όταν δεν το χρησιμοποιούμε. Τα πόδια πατάνε πάντα τα μαρσπιέ με τις μύτες (το μπροστινο 1/3 της πατούσας, εκει που έχει το ψαχνό) και μετακινούνται για να αλλάξουν ταχύτητα η να φρενάρουν.Σκέψου το σαν το αυτοκίνητο. Το πόδι του συμπλέκτη πχ ξεκουράζεται και πατάει όποτε χρειάζεται μόνο, και το ίδιο με το φρένο, το πόδι φευγει απο το γκάζι και πάει στο φρένο. Ετσι και στη μηχανή, ο λόγος είναι οτι με τις μύτες στα μαρσπιέ και τους αστράγαλους κολλημένους στα πλαγια των rearsets 'κλειδώνεσαι' πάνω στη μηχανή σου ώστε τα χέρια να είναι χαλαρά για να έχουν την απαραίτητη ευαισθησία που απαιτεί ο χειρισμός του τιμονιού.
Προπονήσου και θα το μάθεις αέρα μεσα σε 1-2 μέρες
καλα ντε, μη βαρας, δε σε βρισαμε κιολας
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σου φαίνονται πολλά ή λίγα?Λίγα μου φαίνονται.
-
Μια χαρά ειναι. Μιλάμε για Κύπρο που δεν υπάρχει τόσο η ανάγκη καθημερινής μετακίνησης με μοτοσυκλέτα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μια χαρά ειναι. Μιλάμε για Κύπρο που δεν υπάρχει τόσο η ανάγκη καθημερινής μετακίνησης με μοτοσυκλέτα.Μωρέ μια χαρά ανάγκη υπάρχει...απλά πολλοί τις οδηγούν μόνο Κυριακές και φυσικά οι αποστάσεις είναι μικρές.
-
blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.Εδώ είσαι εσύ http://www.hondahornet.co.uk/ καλό διάβασμα.
-
blackpug
drdino -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.drdino τι κρυφες επιθυμιες ειναι αυτες... την κινηση θα την κανω, το γρηγοτερο δυνατο!!!!
-
Ελάτε, ελάτε, να γίνουμε πολλές!
@ Ντίνος:
-
σου γράφω εδώ γιατί στο άλλο βγαίνουμε οφφ τοπικ
πριν αλλάξεις το χορνετ με το c250
α. οδήγησε μονοκύλινδρο 200+ κ.εκ. οι κραδασμοί είναι εκεί και είναι θέμα του καθενός αν τους ανέχεται ή όχι. δες το γιατί μπορεί να σου ξυνίσει ο υποβιβασμός.β. ψάξε λίγο την αγορά στα 250κκ. μου φαίνεται δύσκολο να κρατήσει στα 4κ τιμή μετά απο 2+ χρόνια.
το hornet σου έχει τελικά ABS? εδώ το 250 ο Σ το δίνει 5200 απο οτι είδα. άρα καλά το παίρνεις απο άποψη τιμής.
Hornet άλλα παρεμφερή