Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hornet άλλα παρεμφερή
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Hornet άλλα παρεμφερή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 10
    • 11
    • 4 / 11
    Μοτοσικλέτα
    25
    220
    607
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimik last edited by

      Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
      για δωστε μια γνωμη, μιας και αρκετοι εχετε, ειχατε, naked, προς το παρον ειμαι μεταξυ er6-n και cb600 hornet ,
      υποψιν ειμαι στα 1,93 κατηγορια φτερου 80 με φουλ ρουχισμο

      το er ακι θα μου ρθει κοντο?, προς το παρον δοκιμασα, μεσα στην πολη, ενος φιλου, αλλα του εχει βαλει αποστατες στο τιμονι και το χει φερει πιο ψηλα,

      σειρα να δοκιμασω και το honda,

      θα μου πειτε κοιτα και το versys το οποιο ερχεται ψηλοτερα απο το ερακι, αλλα δεν φτανει το βαλαντιο

      και κατι ακομα στα shoei και dainese πληρωνω μαρκα?
      γιατι το shoei μου κατσε γαντι (το qwest)

      ευχαριστω

      Υ.Γ. δεν εχω σκοπο να κοιταξω κατι πλην ιαπωνικου, μου φτανουν τα γαλλικα αμαξια που εχω , τη μηχανη τη θελω χωρις πολλα πολλα νταντεματα

      Με ύψος 1.85 βαρεών βαρών (100kg ) νιώθω πολύ άνετα στο Hornet, τα πόδια πατάνε πλήρως κάτω σχεδόν τεντωμένα και γενικά αποπνέει μια αίσθηση ποδηλάτου στον χειρισμό...κρατάς ισορροπία πολύ εύκολα με μηδενική ταχύτητα και είναι πολύ σταθερό...βέβαια πάνω από 60χλμ/ω δεν το πήγα ακόμα αλλά μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        καμιά φωτό θα βάλεις?
        δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimik last edited by

          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
          καμιά φωτό θα βάλεις?
          δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.

          Θα βάλω όταν τοποθετήσω αυτά που λείπουν....φλας μπροστά, καθρέφτες, ΟΕΜ εξάτμιση, και το μαμα undertray...γ@μω τους κάγκουρες μου, κυκλοφορώ σαν τον Γαρδέλη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης wannabe έγραψε:
              καμιά φωτό θα βάλεις?
              δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.

              Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης zorz έγραψε:

                καμιά φωτό θα βάλεις?
                δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.

                Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.

                Τα παραθυρα ομως ανοιγουν αναποδα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  καμιά φωτό θα βάλεις?
                  δεν έχω δει και δεξιοτίμονο hornet ποτέ.

                  Το ίδιο είναι, απλώς καβαλάς από τη δεξιά μεριά.

                  Τα παραθυρα ομως ανοιγουν αναποδα

                  Προς τα πάνω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sinanai last edited by

                    Χμ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blackpug106 last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:
                      Φοβάμαι οτι όντως θα σου έρθει κοντό το ER6-N. Μη νομίζεις ομως οτι και με το Χορνετ δε θα περισσεύεις...
                      Και τα 2 πάντως ειναι πολύ ωραία στην οδήγηση, με διαφορετικό στυλ το καθένα.
                      Πηγαινε σε κανεναν αντιπρόσωπο και καβαλα τα και τα 2 να δεις.

                      το er το καβαλησα, με εντυπωσιασε, και γκαζι εχει και δυνατοτητες, και ωραιο, εξω απο τα συνηθισμενα στιλακι, αλλα δεν ειχα αποψη απο 3ο ατομο ποσο περισσευω και πως ειναι το θεαμα

                      για το cb θα ψαξω να κατσω σε κανενα, μαλλον εχει περισσοτερο γκαζι απο το er, ετσι? και αλλο χαρακτηρα λειτουρηγιας του μοτερ 4κυλινδρο vs 2κυλινδρο

                      ετσι κι αλλιως ψαχνω μονο στα μεταχειρισμενα, καινουριο δε σηκωνει η τσεπη

                      δλδ εμεις οι λιγο προικισμενοι στο υψος δεν εχουμε δικαιωμα στα naked? πρεπει αναγκαστικα να πεσουμε σε 'μοσχαρια'?

                      τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        odyssey last edited by

                        Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:

                        τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?

                        ιιιιιιιιι τι ειπεεεεε!!!! Γαργάρες με χλωρίνη για να ξεπλυθεί το στόμα
                        Το πόδι δεν μένει ΠΟΤΕ πάνω απο το λεβιέ του φρένου όταν δεν το χρησιμοποιούμε. Τα πόδια πατάνε πάντα τα μαρσπιέ με τις μύτες (το μπροστινο 1/3 της πατούσας, εκει που έχει το ψαχνό) και μετακινούνται για να αλλάξουν ταχύτητα η να φρενάρουν.

                        Σκέψου το σαν το αυτοκίνητο. Το πόδι του συμπλέκτη πχ ξεκουράζεται και πατάει όποτε χρειάζεται μόνο, και το ίδιο με το φρένο, το πόδι φευγει απο το γκάζι και πάει στο φρένο. Ετσι και στη μηχανή, ο λόγος είναι οτι με τις μύτες στα μαρσπιέ και τους αστράγαλους κολλημένους στα πλαγια των rearsets 'κλειδώνεσαι' πάνω στη μηχανή σου ώστε τα χέρια να είναι χαλαρά για να έχουν την απαραίτητη ευαισθησία που απαιτεί ο χειρισμός του τιμονιού.

                        Προπονήσου και θα το μάθεις αέρα μεσα σε 1-2 μέρες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blackpug106 last edited by

                          Ο χρήστης odyssey έγραψε:

                          τα λεβιεδακια φρενου και ταχυτητων ρεγουλερνονται καπως, ωστε να ειναι σε ανετη θεση το ποδι, ή θα πρεπει να παθει αγκυλωση, ιδιως το δεξι, ωστε να μην ξεχνιεται πανω στο φρενο?

                          ιιιιιιιιι τι ειπεεεεε!!!! Γαργάρες με χλωρίνη για να ξεπλυθεί το στόμα
                          Το πόδι δεν μένει ΠΟΤΕ πάνω απο το λεβιέ του φρένου όταν δεν το χρησιμοποιούμε. Τα πόδια πατάνε πάντα τα μαρσπιέ με τις μύτες (το μπροστινο 1/3 της πατούσας, εκει που έχει το ψαχνό) και μετακινούνται για να αλλάξουν ταχύτητα η να φρενάρουν.

                          Σκέψου το σαν το αυτοκίνητο. Το πόδι του συμπλέκτη πχ ξεκουράζεται και πατάει όποτε χρειάζεται μόνο, και το ίδιο με το φρένο, το πόδι φευγει απο το γκάζι και πάει στο φρένο. Ετσι και στη μηχανή, ο λόγος είναι οτι με τις μύτες στα μαρσπιέ και τους αστράγαλους κολλημένους στα πλαγια των rearsets 'κλειδώνεσαι' πάνω στη μηχανή σου ώστε τα χέρια να είναι χαλαρά για να έχουν την απαραίτητη ευαισθησία που απαιτεί ο χειρισμός του τιμονιού.

                          Προπονήσου και θα το μάθεις αέρα μεσα σε 1-2 μέρες

                          καλα ντε, μη βαρας, δε σε βρισαμε κιολας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης taurus έγραψε:
                            Σου φαίνονται πολλά ή λίγα?

                            Λίγα μου φαίνονται.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Μια χαρά ειναι. Μιλάμε για Κύπρο που δεν υπάρχει τόσο η ανάγκη καθημερινής μετακίνησης με μοτοσυκλέτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimik last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                Μια χαρά ειναι. Μιλάμε για Κύπρο που δεν υπάρχει τόσο η ανάγκη καθημερινής μετακίνησης με μοτοσυκλέτα.

                                Μωρέ μια χαρά ανάγκη υπάρχει...απλά πολλοί τις οδηγούν μόνο Κυριακές και φυσικά οι αποστάσεις είναι μικρές.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimik last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.

                                    Εδώ είσαι εσύ http://www.hondahornet.co.uk/ καλό διάβασμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aris last edited by

                                      blackpug
                                      drdino

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        blackpug106 last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        blackpug106, άντε κάνε την κίνηση γιατί με βλέπω να σε ακολουθώ και γω.

                                        drdino τι κρυφες επιθυμιες ειναι αυτες... την κινηση θα την κανω, το γρηγοτερο δυνατο!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zorz last edited by

                                          Ελάτε, ελάτε, να γίνουμε πολλές!

                                          @ Ντίνος:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wannabe last edited by

                                            σου γράφω εδώ γιατί στο άλλο βγαίνουμε οφφ τοπικ

                                            πριν αλλάξεις το χορνετ με το c250
                                            α. οδήγησε μονοκύλινδρο 200+ κ.εκ. οι κραδασμοί είναι εκεί και είναι θέμα του καθενός αν τους ανέχεται ή όχι. δες το γιατί μπορεί να σου ξυνίσει ο υποβιβασμός.

                                            β. ψάξε λίγο την αγορά στα 250κκ. μου φαίνεται δύσκολο να κρατήσει στα 4κ τιμή μετά απο 2+ χρόνια.

                                            το hornet σου έχει τελικά ABS? εδώ το 250 ο Σ το δίνει 5200 απο οτι είδα. άρα καλά το παίρνεις απο άποψη τιμής.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 4 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr