-
Πιο πολύ μπηχτή προς την BMW μου ακούστηκε να σου πω την αλήθεια. Ότι παρόλο που είναι πρίμιουμ δεν το κάνει αυτό. Που εδώ που τα λέμε τι εξωπραγματικό κάνει δηλαδή το τιμόνι του i30? Έχει μαλακό στοπ;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πιο πολύ μπηχτή προς την BMW μου ακούστηκε να σου πω την αλήθεια. Ότι παρόλο που είναι πρίμιουμ δεν το κάνει αυτό. Που εδώ που τα λέμε τι εξωπραγματικό κάνει δηλαδή το τιμόνι του i30? Έχει μαλακό στοπ;Δεν νομιζω να ειναι μπηχτη στη BMW , απο την στιγμη που λεει : Εμεις δεν μπορουμε να το κανουμε , ουτε η Bmw μπορει να το κανει ,ενω η Audi π.χ μπορει ? προφανως αναφέρετε σε ολα τα προϊοντα του γκρουπ.
-
Στα hyundai ως γνωστόν η θερμοκρασία δεν φτάνει ποτέ στα κόκκινα.
Γι’ αυτό το όργανο της θερμοκρασίας τώρα με την κρίση χρησιμοποιείται και σαν μετρητής κατανάλωσης ρεύματος
π.χ. όταν έχουμε ξεχάσει τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ, κάποιο φλας, τα μεγάλα φώτα ή τα προβολάκια χτυπάει κόκκινο!!! -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Στα hyundai ως γνωστόν η θερμοκρασία δεν φτάνει ποτέ στα κόκκινα.
Γι’ αυτό το όργανο της θερμοκρασίας τώρα με την κρίση χρησιμοποιείται και σαν μετρητής κατανάλωσης ρεύματος
π.χ. όταν έχουμε ξεχάσει τον ανεμιστήρα του καλοριφέρ, κάποιο φλας, τα μεγάλα φώτα ή τα προβολάκια χτυπάει κόκκινο!!! -
εν ετη 2000 τον 7ο μηνα πηρα μαζι με father ενα accent 4d. με το που το παιρνουμε κουτα και παμε την πρωτη βολτα, στα πρωτα 10 km ξεκιναει και παιρνει τα προς τα... πανω του ο δεικτης της θερμοκρασιας . μεχρι να το καταλαβω εχει φτασει μισο χιλιοστο πριν το κοκκινο και κανω αμεσως στην ακρη και σβηνω (δεν συνισταται αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα). περιμενω 1 λεπτο με τον πατερα μου να ειναι ετοιμος να το στειλει οπως ειναι πισω, και γυρναω το κλειδι μια σκαλα πριν το ignition (ίσα για να αναψω τα ρευματα). αμεσως πηρε μπροστα το βεντιλατερ του ψυγειου το οποιο και προφανως ειχε 'κολλησει', η θερμοκρασια κατεβηκε στα προβλεπομενα και μετα απο 246.000 km ο σχετικος δεικτης δεν εχει κουνηθει ΠΟΤΕ και για ΚΑΝΕΝΑΝ λογο (ως οφειλει, αλλα και αυτο ειναι αλλη κουβεντα).....
-
Με παρόμοια έτη και χιλιόμετρα λειτουργίας είναι η πρώτη φορά που είδα την ένδειξη να ανεβαίνει. Επειδή ανεβοκατέβαινε γρήγορα σαν στροφόμετρο κατάλαβα ότι η αιτία ήταν κάποια διακοπή στο ρεύμα που είχα κάνει νωρίτερα. Το περίεργο ήταν που ανέβαινε μόλις άνοιγα κάποια ηλεκτρική κατανάλωση. Με την επαναφορά του ρεύματος πλέον όλα ρολόι..
-
-
Η Hyundai θα προσφερει κιβωτιο με 10 σχεσεις απο το 2014 .
Can you count to 10? Well done, so does Hyundai, and in particular the Korean company’s engineering team responsible for car transmissions. According to a Bloomberg News report, Hyundai Motor Group president Park Seong Hyon said that 10-speed automatic transmissions will become available in the group’s luxury models from 2014.
Only a few years ago, six-speed automatic gearboxes were available only in top-of-the-line cars. Then the gear count started to increase gradually: first at seven, which seemed like a novelty, and quite recently at eight, which most luxury carmakers rushed to adopt.
Even though it seems like overkill, the reason for the increasing gear count is simple: CAFE, or Corporate Average Fuel Economy, regulations are becoming stricter every year. Downsizing engines is one solution to the problem, but it can only go so far, especially in large luxury models.
Therefore, automakers employed another way to achieve low average consumption and CO2 emissions: gearboxes with as many gears as possible, with the top sets having a very long ratio.
Porsche has even gone as far as introducing the world’s first seven-speed manual gearbox in the new 911, borrowing many components from the dual-clutch PDK semi-automatic.
Now Hyundai is breaking new ground with the 10-speed auto, which will most likely find its way under the hood of the 2014MY Equus and Genesis saloons.
Something tells us it's only a matter of time before someone else announces an 11-speed auto, making Hyundai’s transmission old news… http://carscoop.blogspot.com/2011/09/re ... -auto.html
-
Αλλη μια φωτο απο το Genesis Coupe του 2012
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Το βιντεο με τον προεδρο της VW και τι λεει για το i30 με Αγγλικους υποτιτλουςαφου του πηρε και μετρα τωρα ξερουμε πως θα ειναι το επομενο golf και οτι θα ειναι και λιγο ακριβοτερο
-
Genesis του 2012; Κιόλας πέρασε τόσοσς καιρός που κυκλοφορεί ή υπάρχον γενιά και πρέπει να ανανεωθεί;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το βιντεο με τον προεδρο της VW και τι λεει για το i30 με Αγγλικους υποτιτλους
αφου του πηρε και μετρα τωρα ξερουμε πως θα ειναι το επομενο golf και οτι θα ειναι και λιγο ακριβοτερο
λόγο της κρίσης δε νομίζω να είναι ακριβότερο, απλά κάποια ανταλλακτικά θα γράφουν 'made in Korea' , τα μέτρα πάρθηκαν για να ταιριάζουν (τα ανταλλακτικά).
-
Hyundai: Αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων
Ντεμπούτο το 2014Στο παιχνίδι των εντυπώσεων αλλά και της ουσίας, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ότι μέχρι το 2014 θα έχουν έτοιμο ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ακολουθώντας τη λογική της BMW με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, η Hyundai παρουσίασε τη δική της εκδοχή για ένα 8αρι αυτόματο κιβώτιο για το 2012, στα αμερικανικού προσανατολισμού Genesis και Equus.
Το κυνήγι της χαμηλής κατανάλωσης και των μειωμένων εκπομπών CO2 θα φέρει το 2014 κάποια premium μοντέλα της Hyundai με το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.πηγη inews.gr
-
σαν τα 18αρια μαουντεν μπαικ τα κιβώτια...
-
Ο χρήστης futureshock έγραψε:
Hyundai: Αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων
Ντεμπούτο το 2014Στο παιχνίδι των εντυπώσεων αλλά και της ουσίας, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ότι μέχρι το 2014 θα έχουν έτοιμο ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ακολουθώντας τη λογική της BMW με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, η Hyundai παρουσίασε τη δική της εκδοχή για ένα 8αρι αυτόματο κιβώτιο για το 2012, στα αμερικανικού προσανατολισμού Genesis και Equus.
Το κυνήγι της χαμηλής κατανάλωσης και των μειωμένων εκπομπών CO2 θα φέρει το 2014 κάποια premium μοντέλα της Hyundai με το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.πηγη inews.gr
Ακριβως προηγουμενη σελιδα
-
θα εχει και διακοπτακι στο λεβιε για αργο-γρηγορο σαν κατι παλιες νταλικες?
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αλλη μια φωτο απο το Genesis Coupe του 2012κυκλοφορεί παρόμοιο 2t καιρό τώρα στην αμερική
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Αλλη μια φωτο απο το Genesis Coupe του 2012
κυκλοφορεί παρόμοιο 2t καιρό τώρα στην αμερική
2t ? τι ενοεις ?
-
2000cc turbo
-
Συνέδριο αυτές τις ημέρες από την Χιουντάι με προσκεκλημένους, ανάμεσα σε άλλους, εκπρόσωπους από Μπος, Ντέλφι, Κοντινένταλ, Ντένσο κ.α. όπου θα παρουσιαστούν ανάμεσα σε άλλα τα κάτωθι πρότζεκτς :
Ντίζελ euro6, 1.600ρης τούρμπο με 204 αλόγατα,εξάρι διπλοσύμπλεκτο, υβρίδια κ.α.
Τι λέγαμε για τους Κορεάτες?http://www.autoblog.com/2011/10/21/hyundai-veloster-turbo-to-get-204-horsepower/#aol-comments
HYUNDAI FORUM