-
ΡΩΤΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙΑ DIESEL (TAXI) 1,9 TDI , 2008 MONTEΛΟ , OCTAVIA 5 , 105 HP , ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΑ , ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ TSI 1800 , ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ , Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΞΩ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ (ΣΤΑ DIESEL) , ΑΚΟΜΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΤΑ ΚΟΥΩ ΛΙΓΟ ΗΜΙΤΑΣΙΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ , ΥΠΑΡΧΗ ΛΥΣΗ ? , ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? , ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.........ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΜΕ (ΙΝΑ) ΩΣΤΗΡΙΑ , Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΙ ΠΡΟΤΗΝΕΤΑΙ ? 10W40 , 10W50 , η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? , ΟΝΤΩΣ ΤΑ ARAL ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΕΞΩ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ? ΤΟ ΜOTORKOTE ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ , η ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ?...............
-
ΡΩΤΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙΑ DIESEL (TAXI) 1,9 TDI , 2008 MONTEΛΟ , OCTAVIA 5 , 105 HP , ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΑ , ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ TSI 1800 , ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ , Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΞΩ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ (ΣΤΑ DIESEL) , ΑΚΟΜΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΤΑ ΚΟΥΩ ΛΙΓΟ ΗΜΙΤΑΣΙΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ , ΥΠΑΡΧΗ ΛΥΣΗ ? , ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? , ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.........ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΜΕ (ΙΝΑ) ΩΣΤΗΡΙΑ , Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΙ ΠΡΟΤΗΝΕΤΑΙ ? 10W40 , 10W50 , η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? , ΟΝΤΩΣ ΤΑ ARAL ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΕΞΩ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ? ΤΟ ΜOTORKOTE ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ , η ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ?...............
-
ΡΩΤΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙ Η ΠΑΡΕΑ ΓΙΑ DIESEL (TAXI) 1,9 TDI , 2008 MONTEΛΟ , OCTAVIA 5 , 105 HP , ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΑ , ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ TSI 1800 , ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ , Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΕΞΩ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ (ΣΤΑ DIESEL) , ΑΚΟΜΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ , ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜ , ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑΛΛΩΝ , ΤΑ ΚΟΥΩ ΛΙΓΟ ΗΜΙΤΑΣΙΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ , ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ , ΥΠΑΡΧΗ ΛΥΣΗ ? , ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ? , ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΕΙ ΕΞΩ.........ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ , ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΡΚΑΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΜΕ (ΙΝΑ) ΩΣΤΗΡΙΑ , Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΙ ΠΡΟΤΗΝΕΤΑΙ ? 10W40 , 10W50 , η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ? , ΟΝΤΩΣ ΤΑ ARAL ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΑΠΕΞΩ ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΙΜΟΥ ? ΤΟ ΜOTORKOTE ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ , η ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ?...............
-
Σιγουρα βαζεις τα σωστα λαδια;Ταξιτζης με το ιδιο αμαξι μου ζητησε 5-40 λαδι και κοιταγε τις προδιαγραφες που ειχε πισω.Καστρολ κοιταζε συγκεκριμμενα.
Γραφε με μικρα καθως τα κεφαλαια δηλωνουν οτι φωναζεις
-
.......οκ , λοιπον , βαζω 10w40 Valvoline ημι και τα κραταω 5.000 χλμ.....βεβαια τα πρωτα δυο χρονια βαρελι απο την Σκοντα ( ημουνα λεει στην εγγυηση , τρομαρα μου, και μου βαζανε , ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ,10W40),,,,,
-
Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:
.......οκ , λοιπον , βαζω 10w40 Valvoline ημι και τα κραταω 5.000 χλμ.....βεβαια τα πρωτα δυο χρονια βαρελι απο την Σκοντα ( ημουνα λεει στην εγγυηση , τρομαρα μου, και μου βαζανε , ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ,10W40),,,,,Το βιβλιαρακι του αμαξιου τι γραφει;
-
Δεν ειναι καμια τρομερη διαφορα αυτη στα λαδια για να προκαλεσει ζημια. Τα 10-40 ημι για 5000 ειναι μια χαρα. Δες και το εγχειριδιο του αμαξιου να δεις τι προτεινει. Αληθεια ποσο παει αυτη η ζημια? Θυμαμαι μια φορα ειχα παει στον Καντζο για το ΙΧ μου και ηταν ενας ταξιτζης με το octavia 1.9 και αλλαζαν εκκεντροφορο. Ακουγα τον ταξιτζη που οριοταν για την συχνοτητα που το παθαινει...
-
Μπορει να μην ειναι αλλα οταν φτανει 200000 χλμ και βγαζει προβλημα μπορει να φταιει μια μικρη διαφορα στα λαδια.
-
Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:
ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜΚάθε 200.000Km και όχι κάθε 20.000Km; Σωστά διαβάζουμε ή έγινε κάποιο λάθος κατά την πληκτρολόγηση;
Για μοτέρ που είναι όλη μέρα στην κίνηση κάποιας μεγαλούπολης (είσαι Αθήνα;) και δουλεύει 2 - 2½ (συνήθως) βάρδιες όλο πρώτη δευτέρα και ατελείωτη κίνηση; Τα μοτέρ σας αγαπητέ φίλε δουλεύουν απίστευτες ώρες σε νεκρά και θανατηφόρες ταχύτητες 10 - 20Km/h για παρατεταμένα διαστήματα που σημαίνει ότι τα Km που σου είπαν από το service μάλλον πολύ καλά είναι.Αν πάλι μιλάμε για 20.000Km μάλλον κάτι φταίει και σίγουρα δεν είναι το λάδι, δεν δικαιολογεί τέτοιες φθορές οποιοδήποτε σύγχρονο λάδι ακόμα και κάτω από τέτοια χρήση.
ΥΓ. Καθαρά από περιέργεια, πόσο δλδ πρέπει να σας βγάζει ένας κινητήρας στα ταξί - χωρίς εκτεταμένες επισκευές - για να είσαστε ευχαριστημένοι;
-
Δεν είμαστε στο 1970.
200,000 χλμ δεν είναι πολλά ιδίως για πετρελαιοκινητήρες. -
Ο χρήστης Sun έγραψε:
ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΕ 200.000ΧΛΜ
Κάθε 200.000Km και όχι κάθε 20.000Km; Σωστά διαβάζουμε ή έγινε κάποιο λάθος κατά την πληκτρολόγηση;
Για μοτέρ που είναι όλη μέρα στην κίνηση κάποιας μεγαλούπολης (είσαι Αθήνα;) και δουλεύει 2 - 2½ (συνήθως) βάρδιες όλο πρώτη δευτέρα και ατελείωτη κίνηση; Τα μοτέρ σας αγαπητέ φίλε δουλεύουν απίστευτες ώρες σε νεκρά και θανατηφόρες ταχύτητες 10 - 20Km/h για παρατεταμένα διαστήματα που σημαίνει ότι τα Km που σου είπαν από το service μάλλον πολύ καλά είναι.Αν πάλι μιλάμε για 20.000Km μάλλον κάτι φταίει και σίγουρα δεν είναι το λάδι, δεν δικαιολογεί τέτοιες φθορές οποιοδήποτε σύγχρονο λάδι ακόμα και κάτω από τέτοια χρήση.
ΥΓ. Καθαρά από περιέργεια, πόσο δλδ πρέπει να σας βγάζει ένας κινητήρας στα ταξί - χωρίς εκτεταμένες επισκευές - για να είσαστε ευχαριστημένοι;
Ταρίφας δεν είμαι.
Αν ο diesel αγαπητέ δεν βγάζει 1,5 εκατομύριο km το λέω ευθαρσώς είναι για πέταμα,όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε,χώρια τις ζημιές που παθαίνουν σε συστήματα τροφοδοσίας κλπ,common rail και π@@τσες μπλε.
Η VW στους diesel γαμούσε κι έδερνε,ε αν τα σκάτωσε κι εδώ απ ότι διαβάζω είναι για κλωτσιές. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δεν είμαστε στο 1970.
200,000 χλμ δεν είναι πολλά ιδίως για πετρελαιοκινητήρες.Ποιό 1970 ρε Λεωνίδα,ξέρεις πόσα km έβγαζαν οι κινητήρες της mercedes τότε?
Εχουν βάλει τον κόσμο στο λούκι και κάθε τρεις και μια είναι στο συνεργείο,για τα μπουρδέλα δουλεύουν οι επαγγελματίες,όχι τάχα τα λάδια,όχι φταίει ο καιρός όχι δεν το δούλεψες καλά και πράσινα άλογα. -
Ξέρω γιατί ακόμα έχουμε ένα παλιό μερσεντές.
Και αν μου λέγανε ότι κάθε 200.000 χλμ χαλάει ο εκκεντροφόρος...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ξέρω γιατί ακόμα έχουμε ένα παλιό μερσεντές.Και αν μου λέγανε ότι κάθε 200.000 χλμ χαλάει ο εκκεντροφόρος...
A να μπράβο.
Σήμερα,δώσανε του κερατά τις πιέσεις,στα συστήματα ψεκασμού 1500bar και οι αντλίες kαι τα μπέκ είναι από χώμα.
Φτιάξανε τα μοτέρ να στροφάρουν με τρλές συμπιέσεις και τα καπάκια/πιστόνια και στρόφαλα πάνε σύνεφο.
Ποιά τεχνολογία και τρίχες κατσαρές?
Η φτιάξτο σωστό και αξιόπιστο ή πάνε αυτοκτόνα κι άσε την Toyota να πουλάει ταξί. -
Για τη λίπανση έπρεπε να ακολουθήσεις αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.
Το καλύτερο που μπορείς να βάλεις είναι το delvac 1 της mobil , είναι 5W40 και κοστίζει κοντά στα 17e το λίτρο.
Για τα χιλιόμετρα που μπορεί να σου βγάλει ( και είναι πολλά) ρωτάς εδώ:
http://www.steico.gr/659C34FF.el.aspx , μπορεί να σου προτείνουν κάποιο άλλο φτηνότερο και πιο κατάλληλο.και εδώ στη Valvoline:
http://www.athensgear.gr/contactsΤα συγκεκριμένα10W40 δεν ήταν καλή επιλογή ρώτα στη Mobil και τη valoline να δεις τι θα σου πουν.
-
.......ευχαριστω παιδια για τις αμεσες απαντησεις σας , θα το ψαξω περισσοτερο με τα λαδια , αν και δεν σας το ειπα οτι εχω αλλαξει 352 μαρκες και τυπους , μπορει και αυτο να επαιξε το ρολο του , ομως diesel σημαινη 1,5 εκατ χλμ , και φυσικα ΔΕΝ πρεπει να χαλαει καθε 200 χιλιαδες αλλα καθε ΠΟΤΕ , στο 4αρι που ειχα αυτα δεν υπηρχαν και γενικως πρωτη φορα μου συνβαινη απο το 92' , ΦΤΑΙΕΙ η γαμ@μενη τεχνολογια που βγαζη τα κερατα της απο 1,9 , καλυτερα θα ηταν 2500cc χωρις τουρμπο , anyway σημερα παντως ειναι pay day , θα φτιαχθη σημερα και θα πιασω στα χερια μου το ρημαδι να δω που στον ανεμο το παθε..........
-
.......λοιπον , εφτιαχθη , τα ωστηρια ειναι ο αδυνατος κρικος διοτι ειναι ο κοινος παρανομαστης στις επισκευες , δηλ υπαρχουν μονο μαρκας ΙΝΑ , οπως δηλ και της μανας του , ο εκκεντροφορος χαλαει μονο εαν δεν προλαβεις να αλλαξεις εγκερα τα ωστηρια , εκκεντοφορους βρηκα εναν Γερμανικο SWAG και καποιον Πολωνικο που δεν μου γεμησε το ματι και φυσικα της μανας του που δεν ξερω τι ειναι και δεν με ενδιαφερει , ωστηρια οχι μονο μια μαρκα αλλα ειναι και απο την μηχανη που φοραγε το 4 , και ερχονται με τον ιδιο κωδικο που λεει για μηχανη με 130 hp , δηλ παει πισω αυτη η ιστορια , ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ BOY'S , ΑΝ υπαρχουν στην αγορα αλλη μαρκα εκτος της ΙΝΑ ? Γιατι η λυση απο δω και περα ειναι αλλαγη καθε 200.000 χλμ αλλαγη ωστηριων για να προφυλαχθη ο εκκεντροφορος , δλδ 108 εουρω αγορα και 73 εουρω τοποθετηση με αποδειξη , δεν ειναι πολλα αλλα ειναι θεμα αξιοπιστιας-αξιοπρεπειας ..
Η μαμα δυστηχως μας εχει βαλει στο ιδιο ΚΑΛΑΘΗ , και οταν την ρωτησα τι λαδια να βαλω , μου ειπε 15w40 η 10W40 , λαθος το βιβλιο λεει απο 5W30 μεχρι 10W40 , αρα 5w30 Xειμωνα και 5W40 Kαλοκαιρι ? Σωστα ? By The Way , τι σημαινη ο κωδικος : VW 506 01 ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΗ ΓΙΑ ΟΛΑ , ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ........ -
Ο χρήστης ΖΟΖΟΣ έγραψε:
.......λοιπον , εφτιαχθη , τα ωστηρια ειναι ο αδυνατος κρικος διοτι ειναι ο κοινος παρανομαστης στις επισκευες , δηλ υπαρχουν μονο μαρκας ΙΝΑ , οπως δηλ και της μανας του , ο εκκεντροφορος χαλαει μονο εαν δεν προλαβεις να αλλαξεις εγκερα τα ωστηρια , εκκεντοφορους βρηκα εναν Γερμανικο SWAG και καποιον Πολωνικο που δεν μου γεμησε το ματι και φυσικα της μανας του που δεν ξερω τι ειναι και δεν με ενδιαφερει , ωστηρια οχι μονο μια μαρκα αλλα ειναι και απο την μηχανη που φοραγε το 4 , και ερχονται με τον ιδιο κωδικο που λεει για μηχανη με 130 hp , δηλ παει πισω αυτη η ιστορια , ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ BOY'S , ΑΝ υπαρχουν στην αγορα αλλη μαρκα εκτος της ΙΝΑ ? Γιατι η λυση απο δω και περα ειναι αλλαγη καθε 200.000 χλμ αλλαγη ωστηριων για να προφυλαχθη ο εκκεντροφορος , δλδ 108 εουρω αγορα και 73 εουρω τοποθετηση με αποδειξη , δεν ειναι πολλα αλλα ειναι θεμα αξιοπιστιας-αξιοπρεπειας ..
Η μαμα δυστηχως μας εχει βαλει στο ιδιο ΚΑΛΑΘΗ , και οταν την ρωτησα τι λαδια να βαλω , μου ειπε 15w40 η 10W40 , λαθος το βιβλιο λεει απο 5W30 μεχρι 10W40 , αρα 5w30 Xειμωνα και 5W40 Kαλοκαιρι ? Σωστα ? By The Way , τι σημαινη ο κωδικος : VW 506 01 ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΗ ΓΙΑ ΟΛΑ , ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ........Βάλε το πιο λεπτό λάδι που γράφει το βιβλίο του αυτοκινήτου και κράτα το για όλο το χρόνο. Βάλε τα φουλ συνθετικά long life κλπ. λάδια που να καλύπτουν τις προδιαγραφές της VW και μην τα αλλάζεις συχνά. Θα σου έλεγα να τα κρατήσεις για όσο λέει ο κατασκευαστής αλλά ξέρω ότι δε θα το κάνεις οπότε τουλάχιστον κράτα τα μέχρι τα μισά χιλιόμετρα. Αν έχεις service computer μπορείς να στηριχτείς σε αυτό.
Το ότι έως τώρα έχεις αλλάξει 50 φορές λάδι και έχεις χρησιμοποιήσει 15 διαφορετικούς τύπους/μάρκες δεν είναι καλό...
Κάνε ό,τι λέει ο κατασκευαστής και μόνο ό,τι λέει ο κατασκευαστής στο βιβλίο του αυτοκινήτου. -
VW 506 01 Είναι προδιαγραφή της VW για το λάδι, τα φτιαγμένα λάδια και τα τακάκια σε σκοτεινά υπόγεια για τα ταξί, έχουν αυτό το αποτέλεσμα.
Τα λάδια δεν προσδιορίζονται μόνο από το ιξώδες τους αλλά και από το είδος και τη σύνθεση των πρόσθετων που περιέχουν, οι προδιαγραφές των κατασκευαστών περισσότερο έχουν να κάνουν με το είδος και τη σύνθεση των πρόσθετων παρά με το ιξώδες.
Να μη προσπερνάμε εύκολα τις οδηγίες των κατασκευαστών, αυτοί ξέρουν καλύτερα από όλους τις ιδιαιτερότητες των αυτοκινήτων τους.
-
........ΚΟΛΗΣΑΜΕ , ΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ 5W30 , ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ , ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ AFTER MARKET ?
ΒΛΑΒΗ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΚΑΙ ΩΣΤΗΡΙΩΝ ΣΕ SCONDA OCTAVIA 1,9 TDI