-
Ζητω συγνωμη απο την διαχειριση του Forum για την παραπλευρη απαντηση.
ευχαρηστω.
Δεν θα σχολειασω καθολου τα μαγνιτακια ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ (πεστε πως δεν υπαρχουν)
ενας τροπος για οικονομια ειναι η απλα η οικονομικη οδηγιση
ξεχναμε τις μαγκιες -τις ασκοπες επιταχινσεις-και εκμεταλευομαστε τις ευνωηκες κλεισεις των δρομων για να παμε με κενο διατηροντας την την προυπαρχουσα ταχυτητα οχι ομως μεχρι να σταματισει το αμαξι, γιατι μετα θα ξανα καταναλοσουμε αρκετο καυσημο για επιταχινση.
Π.Χ. επιταχινουμε ομαλα οχι πανω απο 3000/λεπτο, διατιρουμε στην πορια χαμηλες στροφες ( σε 1600 κυβικα με 2500 με 3000/λεπτο εχουμε 80 με 90χλμ/ωρα)
οταν εχουμε 80 ή 90χλμ/ωρα και μπενουμε σε κατηφοριτσα εστω και ελαχιστη βγαλτε κενο οταν πεσετε στα 60χλμ/ωρα ξαναβαλτε ταχυτητα(4η) και ξανα συνεχιστε ομαλα
οταν πλυσιαζουμε σε φαναρι αφηνουμε να ρολαρει (ειπαμε οχι ασκοπες επιταχυνσεις)μπρει να γελατε διαβαζοντας αυτα αλλα πραγματικα ειναι ενα τροπος οικονομιας καυσιμου πολυ οικανοπιοιτικος (περισοτερο απο καθε μαγνιτακι)
ευχαριστω
-
Ζητω συγνωμη απο την διαχειριση του Forum για την παραπλευρη απαντηση.
ευχαρηστω.
Δεν θα σχολειασω καθολου τα μαγνιτακια ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ (πεστε πως δεν υπαρχουν)
ενας τροπος για οικονομια ειναι η απλα η οικονομικη οδηγιση
ξεχναμε τις μαγκιες -τις ασκοπες επιταχινσεις-και εκμεταλευομαστε τις ευνωηκες κλεισεις των δρομων για να παμε με κενο διατηροντας την την προυπαρχουσα ταχυτητα οχι ομως μεχρι να σταματισει το αμαξι, γιατι μετα θα ξανα καταναλοσουμε αρκετο καυσημο για επιταχινση.
Π.Χ. επιταχινουμε ομαλα οχι πανω απο 3000/λεπτο, διατιρουμε στην πορια χαμηλες στροφες ( σε 1600 κυβικα με 2500 με 3000/λεπτο εχουμε 80 με 90χλμ/ωρα)
οταν εχουμε 80 ή 90χλμ/ωρα και μπενουμε σε κατηφοριτσα εστω και ελαχιστη βγαλτε κενο οταν πεσετε στα 60χλμ/ωρα ξαναβαλτε ταχυτητα(4η) και ξανα συνεχιστε ομαλα
οταν πλυσιαζουμε σε φαναρι αφηνουμε να ρολαρει (ειπαμε οχι ασκοπες επιταχυνσεις)μπρει να γελατε διαβαζοντας αυτα αλλα πραγματικα ειναι ενα τροπος οικονομιας καυσιμου πολυ οικανοπιοιτικος (περισοτερο απο καθε μαγνιτακι)
ευχαριστω
-
Ζητω συγνωμη απο την διαχειριση του Forum για την παραπλευρη απαντηση.
ευχαρηστω.
Δεν θα σχολειασω καθολου τα μαγνιτακια ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ (πεστε πως δεν υπαρχουν)
ενας τροπος για οικονομια ειναι η απλα η οικονομικη οδηγιση
ξεχναμε τις μαγκιες -τις ασκοπες επιταχινσεις-και εκμεταλευομαστε τις ευνωηκες κλεισεις των δρομων για να παμε με κενο διατηροντας την την προυπαρχουσα ταχυτητα οχι ομως μεχρι να σταματισει το αμαξι, γιατι μετα θα ξανα καταναλοσουμε αρκετο καυσημο για επιταχινση.
Π.Χ. επιταχινουμε ομαλα οχι πανω απο 3000/λεπτο, διατιρουμε στην πορια χαμηλες στροφες ( σε 1600 κυβικα με 2500 με 3000/λεπτο εχουμε 80 με 90χλμ/ωρα)
οταν εχουμε 80 ή 90χλμ/ωρα και μπενουμε σε κατηφοριτσα εστω και ελαχιστη βγαλτε κενο οταν πεσετε στα 60χλμ/ωρα ξαναβαλτε ταχυτητα(4η) και ξανα συνεχιστε ομαλα
οταν πλυσιαζουμε σε φαναρι αφηνουμε να ρολαρει (ειπαμε οχι ασκοπες επιταχυνσεις)μπρει να γελατε διαβαζοντας αυτα αλλα πραγματικα ειναι ενα τροπος οικονομιας καυσιμου πολυ οικανοπιοιτικος (περισοτερο απο καθε μαγνιτακι)
ευχαριστω
-
To να βαζεις κενο η νεκρα οπως θες πες το... (κενο αερος?) δε κανεις οικονομια στο καυσιμο. Αφηνοντας την ταχυτητα μεσα χωρις να πατας γκαζι τοτε καις 0 μεχρι να πεσουν οι στροφες κατω απο τις 1.500-1.600... Πιο κατω παλι καις λιγακι.
-
αυτο το λες βαση της ενδιξης του υπολογιστη ταξιδιου;;
-
Βάση της αρχής λειτουργίας των συστημάτων ψεκασμού.
-
Νομιζω ο υπολογιστης ταξιδιου σου δειχνει 0 ακομα και πιο κατω απο τις 1.500-1.600... δεν το χω προσεξει... ισχυει παντως... απο τις 1.500 και κατω ο κινητηρας κραταει κατι σαν ρελαντι ακομα και χωρις γκαζι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βάση της αρχής λειτουργίας των συστημάτων ψεκασμού.ακομη καλητερα (δεν το ηξερα )
οπως και να εχει με τον ποιο οικονομικο τροπο
-
Νοερα βαζουμε 1 αυγο αναμεσα στο ποδι μας και το πηδαλι του γκαζιου.Δηλαδη επιταχυνουμε αργα.Αλλαζουμε ταχυτητα οσο το δυνατον σε χαμηλοτερες στροφες.Αναλογως των συνθηκων και του καθε αυτοκινητου.Προβλεπουμε την κινηση και τα φαναρια που θα μας πιασουν και ετσι γλυτωνουμε απο τα εντονα φρεναρισματα που συνεπαγονται και χαμενη ενεργεια για την επιταχυνση πριν το φρεναρισμα.Γενικως οι επιταχυνσεις καταναλωνουν πολλα καυσιμα.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Νομιζω ο υπολογιστης ταξιδιου σου δειχνει 0 ακομα και πιο κατω απο τις 1.500-1.600... δεν το χω προσεξει... ισχυει παντως... απο τις 1.500 και κατω ο κινητηρας κραταει κατι σαν ρελαντι ακομα και χωρις γκαζι.Αν αφήσεις το γκάζι πάνω από τις 2000 σαλ και έχει ταχύτητα, ο υπολογιστής ταξιδιού θα δείχνει 0 μέχρι τις στροφές του ρελαντί, περίπου 900, μετά θα αρχίσουν τα σκορτσαρίσματα ( πάντα με ταχύτητα μέσα και χωρίς γκάζι ) αν αφήσεις το γκάζι στις πχ 1500 σαλ με ταχύτητα μέσα, δεν θα δείξει 0 αλλά θα δείχνει κατανάλωση συνεχώς μειούμενη.
Το fuel cut off κόβει στα περισσότερα αυτοκίνητα μόνο πάνω από τις 2000 σαλ.
-
Να συμπληρώσω,την σωστή διάσταση των ελαστικών,τον συχνό έλεγχο της πίεσης στα λάστιχα ,το άδειασμα από περιττά βάρη του πορτ-μπαγκάζ,και τέλος όχι απότομο πάτημα του γκαζιού ,ειδικά από στις χαμηλές στροφές όταν έχει μεγάλη σχέση (3η +)επάνω.
-
με ρελαντι εχεις καταναλωση 0.5-0.6, με ταχυτητα και αφηνοντας το γκαζι ειναι καθαρα θεωρητικα μηδεν,πρακτικα θα ειναι καπου στο 1.5-3.0 αναλογα με τις στροφες που θα εχει ο κινητηρας εκεινη τη στιγμη
και η δικα μου η γνωμη ειναι καλυτερα να ρολαρει με κενη παρα με ταχυτητα (εκτος και αν εχω βρεγμενο- ολισθηρο η χιονισμενο οδοστρωμα) -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
με ρελαντι εχεις καταναλωση 0.5-0.6, με ταχυτητα και αφηνοντας το γκαζι ειναι καθαρα θεωρητικα μηδεν,πρακτικα θα ειναι καπου στο 1.5-3.0 αναλογα με τις στροφες που θα εχει ο κινητηρας εκεινη τη στιγμη
και η δικα μου η γνωμη ειναι καλυτερα να ρολαρει με κενη παρα με ταχυτητα (εκτος και αν εχω βρεγμενο- ολισθηρο η χιονισμενο οδοστρωμα)Απο που προκύπτει αυτό;
-
Απο δικια μου εμπειρια βασει του υπολογιστη ταξιδιου του Α3 μου βλεπω οτι οταν ρολαρω με 5η και 2000 στροφες χωρις να παταω γκαζι εχω 0 lt/100km στιγμιαια καταναλωση.Αν εκεινη τη στιγμη απο 5η βαλω νεκρα τοτε η στιγμιαια καταναλωση πηγαινει στο 2-2,5lt/100km.
Eπισης αν ειμαι με 5η χωρις γκαζι με πολυ χαμηλες στροφες (γυρω στις 1000-1200) επισης γραφει μια μικρη καταναλωση της ταξης των 2lt.Πρεπει να κατεβασω σε 4η για να μηδενισει..Κατα τ'αλλα οπως τα ειπαν τα παιδια παραπανω οσον αφορα την οικονομικη οδηγηση.Εαν εφαρμοζετε τους παραπανω κανονες εχετε μια σιγουρη μειωση της ταξης του 30% σε σχεση με τη συνηθισμενη σας καταναλωση.
-
αμα εχεις καμια καταπιωλα δεν σε σωζει τιποτα απο τα παραπανω.......
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βάση της αρχής λειτουργίας των συστημάτων ψεκασμού.Νομιζω ο υπολογιστης ταξιδιου σου δειχνει 0 ακομα και πιο κατω απο τις 1.500-1.600... δεν το χω προσεξει... ισχυει παντως... απο τις 1.500 και κατω ο κινητηρας κραταει κατι σαν ρελαντι ακομα και χωρις γκαζι.
Εχω την εντυπωση οτι οταν εισαι πολυ χαμηλες rpm εκει που αρχιζει να ξαναριχνει καυσιμο, σου δειχνει καταναλωση κανονικα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι οταν εισαι πολυ χαμηλες rpm εκει που αρχιζει να ξαναριχνει καυσιμο, σου δειχνει καταναλωση κανονικα.
Nαι,ισχυει,το εγραψα λιγο παραπανω.
''Eπισης αν ειμαι με 5η χωρις γκαζι με πολυ χαμηλες στροφες (γυρω στις 1000-1200) επισης γραφει μια μικρη καταναλωση της ταξης των 2lt.Πρεπει να κατεβασω σε 4η για να μηδενισει..''
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Νομιζω ο υπολογιστης ταξιδιου σου δειχνει 0 ακομα και πιο κατω απο τις 1.500-1.600... δεν το χω προσεξει... ισχυει παντως... απο τις 1.500 και κατω ο κινητηρας κραταει κατι σαν ρελαντι ακομα και χωρις γκαζι.
Αν αφήσεις το γκάζι πάνω από τις 2000 σαλ και έχει ταχύτητα, ο υπολογιστής ταξιδιού θα δείχνει 0 μέχρι τις στροφές του ρελαντί, περίπου 900, μετά θα αρχίσουν τα σκορτσαρίσματα ( πάντα με ταχύτητα μέσα και χωρίς γκάζι ) αν αφήσεις το γκάζι στις πχ 1500 σαλ με ταχύτητα μέσα, δεν θα δείξει 0 αλλά θα δείχνει κατανάλωση συνεχώς μειούμενη.
Το fuel cut off κόβει στα περισσότερα αυτοκίνητα μόνο πάνω από τις 2000 σαλ.
Τα αμάξια έχουν μικροδοαφορές μεταξύ τους.
Το δικό μου κόβει το καύσιμο πάνω από τις 1500 στροφές όταν αφήσω το γκάζι,
αλλά αν αφήσω το γκάζι με λιγότερες από 1500 στροφές και με την κατηφόρα ανέβουν οι στροφές, ΔΕΝ θα κόψει το καύσιμο παρά μόνο όταν περάσει ο κινητήρας τις 3500 στροφές. -
σε γενικες γραμες: ποτε καιει λιγοτερο σε κατηφορακι με 5η και χωρις γκαζι;;; ή με κενη ;;
-
Με 5η και χωρίς γκάζι, οπότε δεν καίει καθόλου.
Αν έχεις υπολογιστή ταξιδιού όταν έχεις ταχύτητα θα δείχνει κατανάλωση 0 ενώ αν βάλεις νεκρα θα δείχνει κατανάλωση περί το λίτρο.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ :υπαρχει λυση για οικονομια καυσιμου?