Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 488
    • 489
    • 110 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dava last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

      Με ξεβίδωμα και βάλσιμο ένα δόντι πιο πάνω;

      θα το δοκιμασουμε...ξερει τι μεγεθος χρειαζεται για τη βιδα?

      12- 13 πολυγωνο ή καρυδακι .Μηπως θες και το εργαλειο ;

      Μηπως εχει βαλει λαθος μεγεθος υαλοκαθαριστηρες;

      μπα το εργαλειο το βρισκω..
      δε νομιζω να φταει στο μεγεθος..
      ευχαριστω για τη βοηθεια....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Μόλις λύσεις τη βίδα κατα 99% θα διαπιστώσεις οτι ο καθαριστήρας έχει κολήσει και δέν βγαίνει! Ρίξε αντισκωριακό και κάντον αριστερά δεξιά με προσοχή μη στραβώσεις τίποτα μέχρι να βγεί. Σε extreme καταστασεις μπορεί να χρειαστεί εξολκέας όπως αυτός: http://www.justoffbase.co.uk/Wxpert-Qua ... raper-WST6

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dava last edited by

          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
            Μόλις λύσεις τη βίδα κατα 99% θα διαπιστώσεις οτι ο καθαριστήρας έχει κολήσει και δέν βγαίνει! Ρίξε αντισκωριακό και κάντον αριστερά δεξιά με προσοχή μη στραβώσεις τίποτα μέχρι να βγεί. Σε extreme καταστασεις μπορεί να χρειαστεί εξολκέας όπως αυτός: http://www.justoffbase.co.uk/Wxpert-Qua ... raper-WST6

            Δε θέλει κόπο,θέλει τρόπο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              «Μηπως εχει βαλει λαθος μεγεθος υαλοκαθαριστηρες;»


              Εκεί το βλέπω, διότι να άλλαξε θέση το ‘μπράτσο’ το βλέπω ‘χλομό’.
              Α.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagnar last edited by

                Αναφέρθηκε στο θέμα με το υγραέριο οτι με φτωχά μείγματα αυξάνει η θερμοκρασία των καυσαερίων.
                Συμβαίνει και με την βενζίνη αυτό;
                Γιατί;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                  Αναφέρθηκε στο θέμα με το υγραέριο οτι με φτωχά μείγματα αυξάνει η θερμοκρασία των καυσαερίων.
                  Συμβαίνει και με την βενζίνη αυτό;
                  Γιατί;

                  Το υγραέριο κατά την καύση του ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία γιατί παράγει θερμότερα καυσαέρια το ίδιο το καύσιμο, όσο για τη βενζίνη τώρα, η ίδια η βενζίνη με τη λανθάνουσα θερμοκρασία που έχει σαν καύσιμο ρίχνει τη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, οπότε με λιγότερη βενζίνη από τη σωστή αναλογία, έχουμε πιο θερμά καυσαέρια. Τώρα πια είναι η σωστή αναλογία, από 10.5 : έως 13.8:1, περίπου κάπου εκεί, κάτω από το 10.2 έχουμε πολύ πλούσιο μίγμα και κάτω από το 14 έχουμε πολύ φτωχό μίγμα.

                  Το στοιχειομετρικό μίγμα στους κινητήρες βενζίνης είναι 14.5 :1, ( 14.5 μέρη αέρα προς 1 μέρος βενζίνης ) όμως μεταβάλλεται συνεχώς ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα από την ECU, πλούσιο μίγμα θεωρείται από 11.3 έως 10.2 :1, κανονικό είναι 12.5-13.4, όσο πλησιάζει στο στοιχειομετρικό τότε το μίγμα φτωχαίνει

                  Όταν έχουμε μεγάλη πίεση στους κινητήρες τούρμπο που σημαίνει πολύ θερμά καυσαέρια, φροντίζουμε να έχουμε πλούσιο μίγμα ( κάτω από 11.2 στο over ) ώστε να είναι τα καυσαέρια λιγότερο θερμά, όταν αυτό δεν φτάνει ψεκάζουμε στους θαλάμους νερό για να ρίξουμε και άλλο τη θερμοκρασία τους. στα τουρμπάτα μοτέρ η θερμοκρασία των καυσαερίων πρέπει να είναι όχι πάνω από 900-910 κελσίου, στο ρελαντί είναι περίπου 400, τότε είναι και ασφαλές να σβύσουμε το μοτέρ.

                  Πολύ φτωχό μίγμα σημαίνει τρύπια κορώνα εμβόλου, σπασμένα λούκια ελατηρίων, κατεστραμένα μπλόκ.

                  .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagnar last edited by

                    Λάθος μου δεν εξέφρασα σωστά την απορία. Ξανά.
                    Γιατί πηγαίνοντας από στοιχειομετρικό μείγμα(14,5) σε φτωχό(>14,5) αυξάνει η θερμόκρασία των καυσαερίων δεδομένου οτι μειώνεται η ποσότητα του καυσίμου οπότε πιο λίγη θερμότητα κατά την καύση και πρέπει να θερμανθεί η ίδια ποσότητα αέρα.
                    Ας υποθέσουμε οτι σε κάθε περίπτωση έχουμε και τον σωστό χρονισμό ανάφλεξης.
                    Για βενζίνη όλα αυτά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                      Αναφέρθηκε στο θέμα με το υγραέριο οτι με φτωχά μείγματα αυξάνει η θερμοκρασία των καυσαερίων.
                      Συμβαίνει και με την βενζίνη αυτό;
                      Γιατί;

                      Μόνο με υγρά καύσιμα (βενζίνη) το πλούσιο μείγμα (ή κανονικό μείγμα) μειώνει τη θερμοκρασία των καυσαερίων.
                      Επίσης, με συστήματα υγρού ψεκασμού υγραερίου.

                      Με αέρια καύσιμα δεν μειώνεται η θερμοκρασία με πλούσιο μείγμα και καθώς φτωχαίνει το μείγμα δεν παρατηρείται αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων σε σχέση με κανονικό/πλούσιο μείγμα.

                      Στα υγραεριοκίνητα αυτοκίνητα υπάρχει αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων όταν δουλεύουν με υγραέριο γιατί οι κινητήρες είναι φτιαγμένοι/ρυθμισμένοι για βενζίνη. Καθώς ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής, το υγραέριο δεν έχει προλάβει να τελειώσει τη καύση του και περνάει φλόγα πάνω από τη βαλβίδα εξαγωγής.
                      Σε άλλα αμάξια οι βαλβίδες εξαγωγής αντέχουν τη μεγαλύτερη θερμοκρασία σε άλλα αμάξια δεν αντέχουν.
                      Αν δεν τρέχεις το αμάξι όταν δουλεύει με υγραέριο, και να μην είναι πολύ σωστά ρυθμισμένος ο κινητήρας δεν θα πάθει ζημιά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                        Λάθος μου δεν εξέφρασα σωστά την απορία. Ξανά.
                        Γιατί πηγαίνοντας από στοιχειομετρικό μείγμα(14,5) σε φτωχό(>14,5) αυξάνει η θερμόκρασία των καυσαερίων δεδομένου οτι μειώνεται η ποσότητα του καυσίμου οπότε πιο λίγη θερμότητα κατά την καύση και πρέπει να θερμανθεί η ίδια ποσότητα αέρα.
                        Ας υποθέσουμε οτι σε κάθε περίπτωση έχουμε και τον σωστό χρονισμό ανάφλεξης.
                        Για βενζίνη όλα αυτά.

                        Καθώς φτωχαίνει υπερβολικά το μείγμα η θερμοκρασία πέφτει γιατί μπαίνει περίσσιος αέρας στον κινητήρα και κρυώνει το καυσαέριο.
                        Συμβαίνει με υγρά και με αέρια καύσιμα.

                        Το ίδιο συμβαίνει και στους λέβητες πετρελαίου για θέρμανση. Υπάρχουν τύποι που υπολογίζεις την απόδοση του λέβητα και όσο περισσότερο αέρα βάζεις (πάνω από αυτόν που χρειάζεται για να καεί το πετρέλαιο) μειώνεται η απόδοση του λέβητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagnar last edited by

                          Σε μικρές αλλαγές του λ; Από πχ 1 σε 1,05-1,1-1,15 ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Δεν αλλάζει σε όλους τους κινητήρες το ίδιο.
                            Και πιο σημαντικό, σε τι συνθήκες λειτουργίας; τέρμα γκάζι ή χαμηλό φορτίο, 2000 στροφές ή 5000 στροφές

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vagnar last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Δεν αλλάζει σε όλους τους κινητήρες το ίδιο.
                              Και πιο σημαντικό, σε τι συνθήκες λειτουργίας; τέρμα γκάζι ή χαμηλό φορτίο, 2000 στροφές ή 5000 στροφές

                              Ε όπου θα δούλευε στοιχειομετρικά, χαμηλομεσαίες στροφές μέτρια-μικρά φορτία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                                Ε όπου θα δούλευε στοιχειομετρικά, χαμηλομεσαίες στροφές μέτρια-μικρά φορτία.

                                Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι εκπεμπόμενοι ρύποι μπορείς άφοβα να το βάλεις όσο φτωχό θέλεις (μέχρι να αρχίσει να έχει αστοχίες ανάφλεξης).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  σκέφτομαι να πάρω αυτόν τον φορτιστή μπαταρίας
                                  http://www.einhell.com/englisch/englisch.aspx?search=EINHELL+BT-BC+12+&x=0&y=0#
                                  το θέμα είναι, είναι κατάληλος για τη μπαταρία του καρτ που είναι 12v με 7 κ κάτι αμπερ γιατί λέει στα specs:* min. 26 Ah - max. 200 Ah*

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    Με 17ε στο πρακτικερ. Και τι έχω 4 θηρία, αγόρασα ένα μικρό για τα μηχανάκια μας.
                                    Α.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                      Με 17ε στο πρακτικερ. Και τι έχω 4 θηρία, αγόρασα ένα μικρό για τα μηχανάκια μας.
                                      Α.

                                      πήγα αλλά κ εκεί αυτόν που ποσταρα πριν είχε
                                      θα παραγγείλω αν είναι τον παρακάτω, αν κ ήλπιζα να βρω κάτι φθηνότερο
                                      http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=TLS.050080

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                        Με 17ε στο πρακτικερ. Και τι έχω 4 θηρία, αγόρασα ένα μικρό για τα μηχανάκια μας.
                                        Α.

                                        πήγα αλλά κ εκεί αυτόν που ποσταρα πριν είχε
                                        θα παραγγείλω αν είναι τον παρακάτω, αν κ ήλπιζα να βρω κάτι φθηνότερο
                                        http://www.e-shop.gr/show_main.phtml?id=TLS.050080


                                        Είναι πολύ κομψός και προχωρημένης σχεδίασης. Τα 36ε μπορεί να μας λείπουν, μα αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ακριβός.
                                        Θα αγοράσω έναν, για το ‘δίποδο’ στο εξοχικό!. Μέσα στην σέλα….. και ΟΚ!. Στο 85%.
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Αυτόν τον Einhell (BT-BC 12) πρέπει να τον είχα παλιά, και είναι πολύ , δηλαδή δεν έχει καμία επιλογή για Lo/Hi φόρτιση, και φοβάμαι, ούτε και προστασία για υπερφόρτιση.
                                          Καλύτερα να προτιμήσεις τα ακριβότερα μοντέλα, εκτός να τον θες για περίπτωση ανάγκης, π.χ έμεινες από ρεύμα στο γκαράζ και τον συνδέεις στο αυτοκίνητο για 10 λεπτά να σου δώσει ρεύμα για μερικές .

                                          Αν υπάρχουν μπαταρίες, όμως, προς συντήρηση, δεν ξέρω πόσο ασφαλής είναι αυτός..

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikospappas last edited by

                                            Καλησπερα.
                                            Εχω ενα Κορολλα 1,6 του 2003 και θα ηθελα, αν γινεται να βελτιωσω την ¨αισθηση' του τιμονιου, το οποιο ειναι για εμενα το μεγαλυτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου.
                                            Εκτος απο αλλαγη ελαστικων και ζαντων, τι αλλο μπορω να κανω ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 110 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr