-
Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης
-
Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης
-
Πριν καμιά ώρα με πήγε βόλτα φίλος με μία 1000άρα μοτοσυκλέτα. Δεν έχει σημασία ποια ήταν, δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι ότι μετά από τόσα χρόνια πώρωσης με αυτοκίνητα, μετά από συνοδήγηση με μερικά από τα δυνατότερα γκάζια που μπορείς να βρεις στον ελληνικό χώρο (TVR, Ferrari, Sunny GTiR αρκετά ανεβασμένο), έχασα τη μπάλα. Καμία σχέση με οποιοδήποτε τετράτροχο είχα βιώσει μέχρι τώρα. Μήπως χάνουμε κάτι εμείς οι των τεσσάρων τροχών; Μήπως τα καλά είναι στις δύο; Αν σκεφτεί κανείς ότι κάποιος από εμάς θα δώσει 15000Ε για να αγοράσει Puno HGT ή C2 VTS (βλέπε άλλο topic), ενώ με τα ίδια λεφτά μπορεί να αγοράσει το καλύτερο δίτροχο, τότε σε λάθος μέρος ψάχνουμε την αέναη πηγή αδρεναλίνης
-
Εχεις απόλυτο δίκιο! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αδρεναλίνη που σου προσφέρει μια μηχανή σε σχέση με ενα αυτοκίνητο!!! Ειχα πάει μια βολτίτσα με την Aprillia Rsv-Mille του φίλου μου και τα είδα όλα!!!! Επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις που δεν τα ζείς με αυτοκίνητο!!! Εδω και μια BMW 650F σου προσφέρει αδρεναλίνη σε σχέση με αυτοκίνητο διλιτρο. Μπορεί να μην έχει τελικές αλλά σου προσφέρει καλή επιτάχυνση.
Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!
-
Εξαρταται αν εκτος απο την μηχανη εχεις και αυτοκινητο.Δηλαδη τι να την κανω εγω την μηχανη οταν το μαγαζι απο το σπιτι μου απεχει 20χλμ και χειμωνα καλοκαιρι πρεπει να κανω αυτη την διαδρομη ;Οταν βρεχει/χιονιζει/φυσαει πως θα πηγενοερχομαι ;Που θα βαζω τα πραγματα που πρεπει να μεταφερω ;Αν ειχα ηδη ενα καλο αυτοκινητο μια μηχανη για διασκεδαση θα υπηρχε σαν σκεψη αλλα μεχρι εκει,οχι για καθε μερα.
-
[quote='stilskin']
Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.
quote]Δηλαδή σαν τον ΙΚΕ ένα πράγμα; ΙΚΕ είσαι το πρότυπό μου
-
Στις μηχανες καταλαβαινεις πραγμετικα με ποσα πας ειναι τρελο να πηγαινεις με 300 km/h η 280 και μα εισαι εκτεθημενος στον αερα ειναι πολυ τρελο αυτο. στην μηχανη καυ@@@νεις πιο πολυ απο τι στο αμαξι, το αμαξι εχει τη δικια του μαγεια και η μηχανη την δικια της μαγεια
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Εχεις απόλυτο δίκιο! Δεν συγκρίνεται με τίποτα η αδρεναλίνη που σου προσφέρει μια μηχανή σε σχέση με ενα αυτοκίνητο!!! Ειχα πάει μια βολτίτσα με την Aprillia Rsv-Mille του φίλου μου και τα είδα όλα!!!! Επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις που δεν τα ζείς με αυτοκίνητο!!! Εδω και μια BMW 650F σου προσφέρει αδρεναλίνη σε σχέση με αυτοκίνητο διλιτρο. Μπορεί να μην έχει τελικές αλλά σου προσφέρει καλή επιτάχυνση.
Τώρα όποιος μπορεί και τα συνδυάζει και τα δυο είναι τέλειος.Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!
αν μιλαμε για αριθμους τα 3.3δ στα 0-100 και 9 τα 0-200 με λιγοτερο απο 15000 ευρω που κανει η συγκεκριμενη μοτο δεν νομιζω οτι μπορει να συγκριθουν με οποιοδηποτε τετρατροχο μαζικης παραγωγης.
βεβαια οι δυο και οι τεσσερις τροχοι ειναι δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και δεν μπορει να υπαρξει συγκριση.
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!Έτσι ακριβώς είναι...
Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει... -
ÐáéäéÜ üôé êáé íá ëÝìå åßíáé åíôåëþò äéáöïñåôéêü ðñÜãìá íá ðçãáßíåéò ìå 200 ðÜíù óå 2 ñüäåò êáé Üëëï ðÜíù óå ôÝóóåñéò.ÐÜíôùò áí èÝëåôå ôé ãíþìç ìïõ åãùò ðñïôéìþ ôéò ôÝóóåñéò ñüäåò.
-
Το κάθε ένα έχει την δική του χάρη και στιγμή και δεν αναιρεί το ένα το άλλο.....
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
βεβαια οι δυο και οι τεσσερις τροχοι ειναι δυο τελειως διαφορετικα πραγματα και δεν μπορει να υπαρξει συγκριση.
**Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!! **
Εντάξει οταν βρέχει παίρνεις το αυτοκίνητο σου και είσαι μια χαρά!!! Εξάλλου και ο φίλος μου έχει ενα κατσαριδάκι για την πόλη και την μηχανή για την όρεξη του και για κανα ταξιδάκι! Εχει παει Αθήνα-Θεσ. 2 φορές κατά την διαρκεια του στρωσίματος.
Εξάλλου και για μέσα στο κέντρο δεν είναι οτι καλύτερο μια μηχανή μεγάλου κυβισμού!!!Υ.Γ. Σύγκριση κάνω ανάμεσα στην Bmw F650 και σε δίλιτρο. Μπορεί να έχει τελική γύρω στα 180 αλλά στα μπάμ δεν την πιάνεις! Οταν αρχίσει να φτάνει στα ορια της η 650 τότε θα την περάσει το δίλιτρο.
Με καμία περίπτωση δεν θα σύγκρινα την Απρίλια με δίλιτρο. Με ενα Σκαιλαιν τουμπανιασμένο μέχρι αηδίας και αν.... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!
Έτσι ακριβώς είναι...
Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει...Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώ
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν και λάτρης των αυτοκινήτων μπορώ να πώ οι μηχανές πάιζουν σε άλλο επίπεδο!
Έτσι ακριβώς είναι...
Οι καινούργιες 1000αρες κάνουν το 0-200 σε 7.5' όταν οι ΕNZO και F1 παλεύουν να πάνε κάτω από τα 10'... και οι τιμές τους νομίζω ότι αντιστοιχούν σε καλό μικρό πόλης.
Το θέμα είναι τί γίνεται όταν βρέχει...Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώ
Μετα εισαι αρχοντας,εχεις οχημα και για μετακινηση αλλα και για διασκεδαση
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
[
Οπότε αντί να δώσει κάποιος τα 30.000Ε για να ένα αξιοπρεπές γκάζι (π.χ. Civic Type-R), δίνει τα μισά για αυτοκίνητο με πλήρες εξοπλισμό και άλλα τόσα για το υπέρτατο μηχανάκι και είναι ο πρώτος. Και σε βροχή και σε στεγνό, θα έχει ένα όχημα για κάθε χρήση. Και αν κάποιος πει ότι δε θα μπορεί να τρέξει στη βροχή, συγγνώμη αλλά πόσοι από μας τρέχουν στο βρεγμένο; Πάντως όχι εγώκαλη σαν σκεψη ομως εδω υπαρχει και ενα αλλο θεμα.....τις γρηγορες μοτο τις επιλεγουν ατομα που εχουν μια γενικοτερη ''πορωση'' με τα διτροχα και την ταχυτητα και δεν δινουν και πολυ σημασια στους πολυ μεγαλυτερους κινδυνους που τους απειλουν ενω οι υπολοιποι προτιμουν την οποια μεγαλυτερη ασφαλεια τους παρεχει ενα αυτοκινητο.
γνωριζα ενα ατομο που ειχε περασει απο swift gti -106rally-honda crx ολα φτιαγμενα και καποια στιγμη πηρε και ενα cbr 600 το οποιο μετα απο λιγο καιρο το πουλησε γιατι φοβοταν καθε φορα που ανοιγε το γκαζι αφου εκανε σουζα για πλακα.
τα διτροχα λοιπον δεν εχουν καμμια απολυτως σχεση με τα τετρατροχα οπως και αυτοι που τα επιλεγουν μεταξυ τους και οποια συγκριση ειναι ατυχης.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
cbr 650 το οποιο μετα απο λιγο καιρο το πουλησε γιατι φοβοταν καθε φορα που ανοιγε το γκαζι αφου εκανε σουζα για πλακα.Αποκλειεται να πειρε CBR 650. 600 μηπως;
Σαν κατοχος street μηχανης μεσαιου κυβισμου και εχοντας κανει το Αθηνα Πατρα, Μοναστηρακι Θυσειο εχω να πω πως οι μηχανες ειναι αλλου σε θεμα διασκεδασης και ταχυτητας.
Ειναι απο ακριβες ως πολυ ακριβες στη συντηρηση και οχι πολυ χρηστικες.Τελος οι street 1000 δεν εχουν ουσιαστικο λογω υπαρξης παρα μονο την κ@υλα. Το γκαζι τους ειναι πολυ και παρα πολυ σπανια ανοιγει τερμα.
-
Στη δικιά μου περίπτωση, σε αρκετές στιγμές άνοιξε τέρμα και τα ματάκια μου γίνανε κάπως έτσι
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στη δικιά μου περίπτωση, σε αρκετές στιγμές άνοιξε τέρμα και τα ματάκια μου γίνανε κάπως έτσιΤο θεμα δεν ειναι μονο να ανοιξει τερμα το γκαζι αλλα να μεινει και εκει.
Και σε τετοιες μηχανες πιστεψε με δεν γινεται να μεινει το γκαζι ανοιχτο. Δεν ειναι αδυναμια του χειριστη, αλλα σπανια υπαρχει χωρος για να μεινει ανοιχτο το γκαζι με οποιαδηποτε ταχυτητα. -
Όπως και να έχει, χάρηκα που βίωσα το 'λιγότερο από 4 για τα 0-100'. Τώρα μπορώ να καταλάβω πως θα νιώθει (σχεδόν) όποιος έχει Enzo, Carrera GT, Zonda, AX τούμπανο με 500+ άλογα
-
Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
[...............Αποκλειεται να πειρε CBR 650. 600 μηπως;........................
τραγικο σφαλμα.......... διορθωθηκε ηδη!!!!
CAR vs BIKES