-
H διαφορά είναι,όμως,ότι το προιόν (Focus,S40) στηρίζει τα λεγόμενα της διαφήμησης,κάτι που δεν συμβαίνει συχνά νομίζω....
-
Πάντως δίκαια πιστεύω ότι πήρε τον τίτλο το Prius. Η λογική του COTY δεν είναι να βραβευτεί ένα όμορφο αμάξι, με καλές επιδόσεις, αλλά ένα αυτοκίνητο που έχει κάτι ξεχωριστό να δώσει, ξεπερνάει σε κάποιους τομείς τα συνηθισμένα και ει δυνατόν αποτελεί την πύλη της αυτοκίνησης προς το μέλλον.
Στην ερώτηση κάποιων γιατί δεν μπήκε τότε το ΙΜΑ, ή αλλες παρόμοιες εφαρμογές και στην παρατήρηση ότι το Toyota μπήκε απλά για να μπει, επειδή απλά είναι υβριδικό, η απάντηση είναι ότι προκειται για το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας που ξεπέρασε τους όποιους περιορισμούς και τις όποιες 'παιδικές ασθένειες' (εξ ού και η 9χρονη εγγύηση) και μπορεί άνετα και απροβλημάτιστα να ανταπεξέλθει σε καθημερινή χρήση.
Πάντως αν είχα οικογένεια, ένα τέτοιο θα έπαιρνα.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως δίκαια πιστεύω ότι πήρε τον τίτλο το Prius. Η λογική του COTY δεν είναι να βραβευτεί ένα όμορφο αμάξι, με καλές επιδόσεις, αλλά ένα αυτοκίνητο που έχει κάτι ξεχωριστό να δώσει, ξεπερνάει σε κάποιους τομείς τα συνηθισμένα και ει δυνατόν αποτελεί την πύλη της αυτοκίνησης προς το μέλλον.Στην ερώτηση κάποιων γιατί δεν μπήκε τότε το ΙΜΑ, ή αλλες παρόμοιες εφαρμογές και στην παρατήρηση ότι το Toyota μπήκε απλά για να μπει, επειδή απλά είναι υβριδικό, η απάντηση είναι ότι προκειται για το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της τεχνολογίας που ξεπέρασε τους όποιους περιορισμούς και τις όποιες 'παιδικές ασθένειες' (εξ ού και η 9χρονη εγγύηση) και μπορεί άνετα και απροβλημάτιστα να ανταπεξέλθει σε καθημερινή χρήση.
Πάντως αν είχα οικογένεια, ένα τέτοιο θα έπαιρνα.
το ΙΜΑ εχει 7 χρονια? Δεν ειναι εκει το σημειο τριβης
Ειναι μια επιλογη της toyota που πρεπει να ενισχυθει... Το ψηφισαν ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΡΟΙΟΙ με 10.... Δειτε τα στατιστικα... (σουηδοι, νορβηγοι φιλανδοι... κλπ)Εντυπωση κανει η χαμηλη βαθμολογια της 1 απο τους Γερμανους δημοσιογραφους....
Θα ηθελα να δω απο τους 4 τροχους ενα σχολιασμο για την ψηφοφορία των αλλων. Οχι απλως μια αναπαραγωγη της ειδησης
-
Θα βρεις τα πάντα μεθαύριο στο τεύχος Ιανουαρίου και μαζί τι ψήφισαν οι 4τροχοί... Πάντως αν βιάζεσαι μπες στο site του COTY. Αν δεν κάνω λάθος είναι caroftheyear.org
Στρ -
Συγγνώμη. Δεν είχα δει το προηγούμενο post.
Ρώτησέ με πάντως ότι θέλεις. Στη διαθεσή σου
ΣΧ -
Aναλυτικά το Voting Grid από το επίσημο http://www.caroftheyear.org που έδωσε ο ΣΧ.
-
Eξήγηση-ενημέρωση
Καθενας μας από τα μέλη του COTY είναι υποχρεωμένος και εξηγεί γιαρτί έτσι και όχι αλλοιώς. Πιστεύω πως και αυτά τα βσχόλια θα τα βρείτε στο σχετικό site...
Πάντως επειδή ο φίλος coyote θέλει να κρίνουμε την ψήφο των άλλων όσο επιτρέπει η δεοντολογία τον σχολιάσμό να σημειώσω πως οι συνάδελφοι δεν ψήφισαν αυτοκίνητο αλλά το θάρρος, θράσος της Τογιότα να προσφέρει στην κοινωνία κάτι πολύ καθαρό και οικονομικό. Οποιος ψήφισε καθαρά αυτοκίνητο σε σχέση με συμ΄περιφορά-επιδόσεις κ.λπ το αγνόησε. Οι περισσότεροι το ψήφισαν προσπερνώντας ακόμα και το ότι ουσιαστικά ο καταναλωτής καλείται να πληρώσει αυτός τη διαφορετική αυτή τεχνολόγία. Στην Τογιότα έκαναν πολύ καλή δουλεία δίνοντας στα μέλη του COTY να δοκιμάσουν και άλλες υβριδικές προτάσεις όπως το Λέξους RX400 και την εξελιγμένη έκδοση του Πριους που είναι ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο εφ όλης της ύλης. Αλλο σύστημα διέυθυνσης, άλλη ανάρτηση κλπ.
Πάντως όπως πολλές φορές έχουμε γράψει στους 4Τροχούς μετά από 6μηνη συνύπαρξη με το Πρίους εκτός από τα απορτισερ του που έδειξαν σημεία κόπωσης αποδείχθηκε τέρας αξιοπιστίας. Τώρα... ουδέποτε πέσαμε κάτω από τα 6,6-6,8 λίτρα σε μέσες τιμές κατανάλωσης ενώ προσωπικά έκαψα όσο και με το δίλιτρο Αλτέα τούρμπο ντίζελ. Δηλαδή 7,1 με 7,2 λίτυρα/100 χιλ πατώντας βαθειά το γκάζι όπως καλώς ή κακώς το κάνω γενικότερα. Για την ιστορία οι Γερμανοί κυρίως της ΒΜW υποστηρίζουν πως με τα εξελιγμένα τους ντίζελ μπορούν να κάψουν λιγότερο από τα υβριδικά εξασφαλίζοντας και επιδόσεις βενζίνης!
Κρίνοντας λοιπόν το προϊόν επέλεξα το Φόκους χωρίς να υποτιμήσω το άλμα της Σιτροέν με τη C4 που πάντως πιστεύω π[ως υπολείπεται σε ποιότητα. Στη Φορντ ανέβασαν πολύ ψηλά τον πήχυ!
Μερικές διευκρηνίσεις...
Το ότι δεν δημοσιεύουμε δεν σημαίνει πως δεν οδηγούμε. Οδήγησα λοιπόν 1η φορά τη C4 το Μάιο και το Φόκους τον Ιούνιο παραμονή του Ακρόπολις. Η πολύ δουελειά πάντως έγινε το Σεπτέμβριο στη Δανία όπου μαζευόμαστε όλοι οδηγούμε τα υποψήφια αυτοκίνητα σε όλες τους τις εκδόσεις και αμέσως μετά επιλέγουμε τα επτά που ξεχωρίζουμε. Ακολουθεί η ψηφοφορία με άριστα το 10 (κάθενας μας μοιράζει 25 βαθμούς και μπορεί να ψηφίσει τουλάχιστον πέντε, π.χ. έδωσα μηδέν στην BMW 1 αν και το καλύτερο αντικειμκενικά αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι στο δικό μου πνεύμα της εκλογής, και μηδε΄ν στο Ρενώ αφού το θεωρώ μεμονομένη πρόταση και όχι εκπρόσωπο οικογένειας-γκαμας). Στο μεταξύ κάθε αντιπροσωπεία φροντίζει ώστε να οδηγήσεις το αυτοκίνητο στη χώρα σου και ανάλογα θέτει όρους για το χρόνο δημοσίευσης για να μη γίνει μαλιά κουβάρια με τον υπόλοιπο ειδικό τύπο. Φέτος η Σιτροέν έθεσε εμπαργκο και για τη Δανάι και για αυθτό διαβάσατε καθυστερημένα τη γνωριμία της C4. Από τον Οκτώβριο οδηγώ στην Ελλάδα δίλιτρο Φόκους και αντίστοιχη C4 ενώ δυό βδομάδες πριν ψηφίσω είχα στη διαθεσή μου και τις εκδόσεις 1600!
Είναι όλα πολύ καθαρά και πιστεύω πως παίζει ρόλο και το προσωπικό στοιχείοΠάντα στη διαθεσή σας και κριμα που όλα αυτά δεν τα έχετε διαβάσει στο περιοδικό......
Φταίμε και εμείς! Σίγουρα!!!!Καλό βραδι
Στρατης -
Μου προκαλει φοβερο ενδιαφερον το οτι ενας ανθρωπος τοσο πολυασχολος σαν τον ΣΧ καθισε να γραψει στους αναγνωστες του forum 9 παρα Παρασκευη βραδυ
Μπράβο!Ευχαριστουμε!Αυτο που ελεγα ειναι ότι αισθανομαι οτι ΠΡΕΠΕΙ να επιδοτηθει η προσπαθεια της Toyota και αυτό γίνεται με το car of the Year 2005
Το αν πρεπει να κρίνουμε τι ψηφίζουν οι άλλοι και τι όχι, εγω πιστεύω ότι είναι καλό και ότι η στατιστική δείνει απαντήσεις. Γι αυτό μίλησα για Βορειους (PRUIS Δαγκωτο) και Νότιους, Γερμανους και μη.
Και είναι επίσσης αλήθεια ότι λόγω του μέσου όρου ηλικίας του CAR of the YEAR (τουλαχιστον όπως το είχα δει κάποτε) εχει πολυ περισσότερο μυαλό απ ότι συναίσθημαΑυτο που ειναι φοβερο και πρεπει να φύγει για το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι ότι το 'πόδι¨του ΣΧ με diesel καει τοσο λίγο... Αρα κυριε Σουφλια μηπως είστε λίγο υπερβολικός και αδικος
- θα παω να οδηγησω Focus εν καιρό για να βεβαιωθώ.
-
Καταρχήν να ευχαριστήσω και εγώ τον ΣΧ για αυτή τη λεπτομερέστατη ενημέρωση. Τα κριτίρια με βάση τα οποία κάνατε τις δικές επιλογές τα βρίσκω λογικά. Η δική μου ένσταση είναι οτι κάποτε θα έπρεπε να γίνει η αρχή ώστε αυτοκίνητα όπως το Prius να σταματήσουν να υπάρχουν στο περιθώριο θεωρώντας τα ουρανοκατέβατα. Το προηγούμενο Prius φάνηκε οτι είχε αδυναμίες για χαρακτηριστεί πλήρες ως αυτοκίνητο αλλά το τρέχον μοντέλο με αφορμή και αυτόν το τίτλο θα μπορούσε κάλλιστα να προωθηθεί απο τις κυβερνήσεις ,με μειωμένη τιμή τουλάχιστον, ώστε να φανεί οτι μπορεί να ανταπεξέλθει πλήρως στις ανάγκες του μέσου οικογενιάρχη σκεφτόμενοι παράλληλα τ οπεριβάλλον και την οικονομία στο καύσιμο. Αλλά απο να τα περιμένουμε αυτά θα μου πείτε,απο τα ίδια άτομα που απαγορεύουν ακόμη τη πετρελαιοκίνηση;
-
Πάντως μιας και μιλάμε για το Prius, είδα τα δύο πρώτα στο Μαρούσι που μένω...
-
Εγώ επίσης χάρηκα γιατί το C4 βγήκε 2ο στο COTY ενώ εδώ οι συμφορουμίτες το βγάζουν μέχρι στιγμής προτελευταίο...μάλλον το υποτιμήσατε κύριοι!
-
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=28509
Αναλυτικά οι τιμές του νέου C4:
1.4 XT Coupe 13,900
1.4 VTR Coupe 14,890
1.6 VTR Coupe 15,990
1.6 VTR Coupe Pack 16,950
1.6 VTS Coupe 18,950**2.0 VTS Coupe 22,950 **
1.4 S 5d 14,470
1.4 SX 5d 15,100
1.6 SX 5d 16,200
1.4 SX Pack 16,200
1.6 SX Pack 17,350
1.6 Exclusive 19,300 -
Απο πλευράς τιμής χτυπάει στα ίσα το Opel Astra (ευτυχώς για το C4 - αν ήταν ακριβότερο θα το έτρωγε η μαρμάγκα ).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Απο πλευράς τιμής χτυπάει στα ίσα το Opel Astra (ευτυχώς για το C4 - αν ήταν ακριβότερο θα το έτρωγε η μαρμάγκα ).Κάνε όρεξη opel-άκια...
-
Κρίμα, έπρεπε να είναι ακριβότερο το VTS...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ επίσης χάρηκα γιατί το C4 βγήκε 2ο στο COTY ενώ εδώ οι συμφορουμίτες το βγάζουν μέχρι στιγμής προτελευταίο...μάλλον το υποτιμήσατε κύριοι!Σκεφτείτε ότι το 307 πρίν 2 χρόνια ήταν που βγήκε αυτοκίνητο της χρονιάς.
Ε! το C4 είναι ένα 307 μετά απο 2 χρόνια πλήρως εξελιγμένο (μέχρι και σημαντικότατες αλλαγές στο πάτωμα υπάρχουν όπου έχουν επενδυθεί συνολικά 300 εκατομύρια ευρώ για αλλαγές στην πλατφόρμα 2 και μόνον όπως αναφέρετε στους 4T όπου βασίζονται τα 307-C4).
Διαβάζοντας την δοκιμή και στο περιοδικό διακρίνουμε ότι πράγματι είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με αρκετές καινοτομίες για την κατηγορία του και πρωτοτυπία σε design (τουλάχιστον) ενώ οδηγικά δεν έχει καμία σχέση με το ουσιαστικά αδιάφορο αδερφάκι 307.Αρα λέω εγώ τώρα 1ο το Prius (και εγώ αυτό θα ψήφιζα για 1ο) και 2ο το C4.
Στην Ford προτίμησαν την λύση καλή ομάδα δεν την αλλάζουμε (όπως χαρακτηριστικά αναφέρετε στο σχετικό άρθρο) και έκαναν αλλαγές στα σημεία σε ένα αυτοκίνητο που ήταν κορυφαίο το 1998 (μην φωνάζετε τα σημεία που αναφέρω είναι και η ποιότητα των υλικών που χρειαζόταν επειγόντος επαναπροσδιορισμό). Τώρα απο πλευράς Design συγνώμη αλλά δεν είναι απόγονος του Focus.
Εκείνο όταν βγήκε παραμίλησε πολύς κόσμος (σε άλλους δεν άρεσε, σε αρκετούς άρεσε αλλά σημασία έχει ότι ήταν και είναι διαφορετικό) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ôé êáëõôåñï å÷åé ôï prius áðï ôï IMA? ãåíéêÜ?Ößëå coyote sorry ãéá ôïí åôåñï÷ñïíéóìü ôçò áðÜíôçóçò.Ôï Prius å÷åé ÷áñáêôçñéóôåß ðëÞñåò õâñéäéêü (óåéñéáêü/ðáñÜëëçëï), åíþ ôï IMA óåéñéáêü.
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
τι καλυτερο εχει το prius απο το IMA? γενικά?
Φίλε coyote sorry για τον ετεροχρονισμό της απάντησης.Το Prius εχει χαρακτηριστεί πλήρες υβριδικό (σειριακό/παράλληλο), ενώ το IMA σειριακό.
μαλλον πρεπει να μου στειλεις κατι να διαβασω....
Σειριακό/παράλληλο?) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ôé êáëõôåñï å÷åé ôï prius áðï ôï IMA? ãåíéêÜ?
Ößëå coyote sorry ãéá ôïí åôåñï÷ñïíéóìü ôçò áðÜíôçóçò.Ôï Prius å÷åé ÷áñáêôçñéóôåß ðëÞñåò õâñéäéêü (óåéñéáêü/ðáñÜëëçëï), åíþ ôï IMA óåéñéáêü.
ìáëëïí ðñåðåé íá ìïõ óôåéëåéò êáôé íá äéáâáóù....
Óåéñéáêü/ðáñÜëëçëï?)Ðïëý áðëÜ óôï IMA ï âåíæéíïêéíçôÞñáò ëåéôïõñãåß óõíå÷þò.Åíþ ï çëåêôñïêéíçôÞñáò ëåéôïõñãåß åðéêïõñéêÜ üôáí áõôü ÷ñåéáóôåß.
Ôï Prius åßíáé ðëÞñåò õâñéäéêü.Ãéá ðåñéóóüôåñåò ëåðôïìÝñåéåò êïßôáîå óôçí åíüôçôá ÔÅ×ÍÉÊÁ-ÈÅÌÁÔÁ >
Αυτοκινητο του 2005!!!