-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Αυτό που καλύπτει τις πιο νέες προδιαγραφές ή τις περισσότερες και δυσκολότερες προδιαγραφές.
Π.χ η ΜΒ 229,3 ήταν ανώτερη της ΜΒ 229,1.
Και φυσικά να έχει ανταγωνιστική τιμή , ανάλογη των προδιαγραφών.
Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που ακούν στο όνομα ημιαγωνιστικά λιπαντικά όπως motul 300V , Red line , ίσως τα torco sr-5 ( αυτά είναι μάλλον τσιμπιμένα).+1
Και αν θέλει κάποιος να είναι εντελώς σίγουρος και δεν αρκείται σε ότι υποστηρίζουν οι διάφοροι κατασκευαστές για τις προδιαγραφές που καλύπτει το λάδι τους βλέπει και εδώ http://eolcs.api.org/saeViscosityGrades.aspx
Αλήθεια για τις άλλες προδιαγραφές που βλέπει (π.χ. A3, VW, BMW, Opel, Porsche κλπ) ;Φυσικά τα πιστοποιημένα amsoil είναι υποδεέστερα των μη.
ΥΓ
Τσιμπημένα τα torco & redline επειδή τα φέρνει μόνο ένας... -
Λάδια 5-30 δουλεμένα για 5.000χλμ, και το αυτοκίνητο πρόκειται τώρα να μείνει σε ακινησία για μεγάλο διάστημα (6-8 μήνες)
Είναι καλό να αλλαχτούν τα λάδια ή δεν παίζει ρόλο; -
Πόσο καιρό έχουν τα λάδια;
-
8-9 μήνες drdino
-
Ναι καλό είναι, ειδικά μετά τους 6-8 μήνες (αν και υπάρχουν ορισμένοι που υποστηρίζουν και πριν)
-
Εξαρτάται και από το λάδι και τις συνθήκες βέβαια, αλλά προσωπικά πιστεύω πως είναι υπερβολή πριν το 6μηνο.
Sent from my MB860 using Tapatalk
-
Ακόμα και μια εβδομάδα να είναι στο ράφι, θέλει πολύ γερό κούνημα για να ανακατευθούν ξανά τα πρόσθετα με το λάδι γιατί έχουν κατακαθήσει στον πάτο του δοχείου. Τώρα άμα είναι στο κάρτερ για καιρό ακίνητα, λίγα λεπτά στο ρελαντί χωρίς φορτίο είναι αρκετό για να ανακατευούν.
-
Γνωριζει κανεις οι προδιαγραφες της Renault RNO710 και RNO720 που ζηταει για τα λαδια στους κινητηρες τι πραγμα ειναι τελος παντων ??Καποιος φιλος ας μου δωσει να καταλαβω.
-
Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
Γνωριζει κανεις οι προδιαγραφες της Renault RNO710 και RNO720 που ζηταει για τα λαδια στους κινητηρες τι πραγμα ειναι τελος παντων ??Καποιος φιλος ας μου δωσει να καταλαβω.Εύκολο είναι φίλε μου
Η είναι η προδιαγραφή που πρέπει να πληρεί το λάδι που βάζεις στον κινητήρα του Renault σου και αλλάζει ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα και τα υπόλοιπα χαρακτηριστηκά του
Αν κρινω από το nickname σου έχεις diesel
Αν πεις ποιο θα σου πω κι ακριβώς ποιο λάδι μπορείς να βάλεις -
Επίσης μπορέις να δεις εδώ τα λάδια που προτείνει η Renault για τα αυτοκίνητά της μέσω της συνεργασίας της με την ELF
Την RN0720 πληρεί πάντως μόνο το Solaris (αυτό στην κινούμενη διαφήμιση ) -
Εχω το QQ 1.5 dci euro 5 με DPF γνωριζω οτι θελει μονον 5w-30 Α3/Β3/C3 .Oι RNO 710 και RNO 720 τι ζητανε απο τα λαδια λιγα λογια για την καθε μια θελω βρε παιδες ????
-
Ναι παίρνει μόνο το ELF Solaris 5W30
Το τι ζητάει μάλλον μόνο η εταιρεία το ξέρει
Έχει να κάνει με το λάδι και τα πρόσθετα που έχει μέσα -
Τι απο τα δυο SOLARIS LSX η SOLARIS DPF που ειναι για κινητηρα 2,2 dci???????
-
To DPF επειδή έχεις φίλτρο μικροσωματιδίων
-
Και το SOLARIS LSX ειναι για αμαξι με DPF γιατι εχει την προδιαγραφη C3????
-
http://www.lubricants.elf.com/Lub/lubRo ... enDocument
Δες εδώ
Αν δεις για τον δικό σου κινητήρα που είναι τις Renault προτείνονται τα DPF κι όχι τα LSX
Τώρα υπάρχει δυνατότητα να βρεις κι άλλα λάδια το οποία πιάνουν αυτή τη νόρμα (RN0720) απλά θέλει ψάξιμο -
Καποιος που να γνωριζει λιγα λογια το τι ειναι οι προδιαγραφες RNO710 και RNO720 της Renault ???????Ας κανει μια αναλυση.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ακόμα και μια εβδομάδα να είναι στο ράφι, θέλει πολύ γερό κούνημα για να ανακατευθούν ξανά τα πρόσθετα με το λάδι γιατί έχουν κατακαθήσει στον πάτο του δοχείου. Τώρα άμα είναι στο κάρτερ για καιρό ακίνητα, λίγα λεπτά στο ρελαντί χωρίς φορτίο είναι αρκετό για να ανακατευούν.Αν μια μάρκα λαδιού θέλει κούνημα για να ανακατευθούν τα πρόσθετα που περιέχει, αυτή τη μάρκα δεν θα την έβαζα στο αμάξι μου.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ακόμα και μια εβδομάδα να είναι στο ράφι, θέλει πολύ γερό κούνημα για να ανακατευθούν ξανά τα πρόσθετα με το λάδι γιατί έχουν κατακαθήσει στον πάτο του δοχείου. Τώρα άμα είναι στο κάρτερ για καιρό ακίνητα, λίγα λεπτά στο ρελαντί χωρίς φορτίο είναι αρκετό για να ανακατευούν.
Αν μια μάρκα λαδιού θέλει κούνημα για να ανακατευθούν τα πρόσθετα που περιέχει, αυτή τη μάρκα δεν θα την έβαζα στο αμάξι μου.
Τα πρόσθετα σε όλα τα λάδια είναι στερεά, πλαστικοποιητές, στάχτη, φώσφορο, και πολλά άλλα, όλα στερεά, αυτά έχουν την τάση με τον καιρό να κατακάθονται, αν βρείς λάδι με υγρά πρόσθετα, όχι στερεά, που μετά την ομογενοποίηση τους με το λάδι παραμένουν σε αιώρηση, να μου πείς τη μάρκα και εμένα για να αγοράσω.
-
Τα πρόσθετα που περιέχουν τα λάδια από γνωστές - καλές μάρκες παραμένουν σε αιώρηση ακόμα κι αν είναι τα κουτιά στο ράφι για βδομάδες.
Από τα πρόσθετα που κατακάθονται το πρώτο που μου έρχεται είναι το τεφλόν (δεν το βάζω στη μηχανή γιατί βουλώνει το φίλτρο λαδιού).
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]