-
Μόνο εγώ την πάτησα έτσι και με παρέσυρες με το γατάκι που -δήθεν τυχαία- βρήκαμε εκεί που το χες κρύψει πριν και 'πάμε μια από το σπίτι να το αφήσουμε...'
Κιούση το νου σου, είναι πονηρός!send from a galaxy far far away
-
-
Σε ξεμπρόστιασα και δεν έχεις τι να πεις πονηρέ φωτογράφε...
send from a galaxy far far away
-
Δεν κόλλησα γιατι με ξεμπρόστιασες... απλά μου χάλασες το κόλπο και δεν ξέρω τι να λεω τώρα...
Μάλλον θα λεω το άλλο: Ρε έχω ενα μοτεράκι ρελαντί σπίτι μου, έλα να στο περάσω!
Καλό;
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παλι σημερα εμεινε το c2 απο τη ζεστη, αυτη τη φορα με τη μητερα μου μεσα κι εγω ετρεχα να βγαλω το φιδι απο τη τρυπαθυμαμαι οτι ο Κωσταντινος μου ειχε πει οτι το ολο προβλημα ειναι σε ενα καλωδιο της μιζας που οταν ζεσταινεται δεν κανει καλη επαφη
αυτο που εκανα εγω μολις εφτασα εκει ηταν αρχικα να ανοιξω το καπω για να φυγει η ζεστη και ειπα να βγαλω και τη μπαταρια μιας και συνηθως στρωνουν τα διαφορα ηλεκτρολογικα προβληματα του ετσι
πηρε τελικα μπροστα, αλλα δεν ειναι κατασταση αυτη
θυμαμαι τη περιγραφη που μου χε κανει ο Κωσταντινος για το πώς θα μπορουσα να παρεμβω και να σφιξω το καλωδιο ωστε να μην χανει επαφη, αλλα η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να το κανω μονος μου ελπιζω να μπορεσω να συνεννοηθω με καποιο μαστορα σχετικα με το θεμα ή απλα να αρχισουν τα κρυα
Eπειδή δε θυμάμαι τι ακριβώς είχες γράψει, να υποθέσω οτι όταν έχει ζεσταθεί αρκετά το αυτοκίνητο (και κάνει και ζέστη γενικότερα), το σβήσεις και προσπαθήσεις να το ξαναναψεις, δε γυρνάει καθόλου η μίζα, έτσι?
Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπουτόν της μίζας. Μια πρόχειρη λύση για να πάρει εκείνη τη στιγμη είναι λίγο χτύπημα της μίζας, αλλά καλό ειναι να την επισκευάσεις με την πρώτη ευκαιρία.Υπάρχει και άλλη πρόχειρη λύση, να φροντίζεις να το σβήνεις σε κατηφόρα.
-
Citroen: Mείωση τιμών
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen μείωσε τις τιμές πώλησης όλων των μοντέλων της που εισάγει στη χώρα μας, κάνοντας την αγορά τους ακόμη πιο ελκυστική.
Με τις νέες τιμές η Citroen εξακολουθεί να προσφέρει αυτοκίνητα εφοδιασμένα με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, που πλέον είναι ακόμη πιο προσιτά, απολαμβάνοντας και 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Παράλληλα με τις νέες μειωμένες τιμές, οι αγοραστές επωφελούνται τόσο από το μέτρο της κρατικής απόσυρσης, αλλά και από το πρόγραμμα «Green Bonus» της Citroen, με το συνολικό όφελος να διαμορφώνεται ανάλογα το μοντέλο από τα 1.600 έως και τα 2.800 ευρώ.
Αναλυτικά, οι μειώσεις ανά μοντέλο είναι ως εξής:
C1 3θυρο: 400 ευρώ
C1 5θυρο: 300 ευρώ
C3: 1.000 ευρώ
C3 Picasso: 1.000 ευρώ
C4: 500 ευρώ
C4 Picasso: 1.000 ευρώ
Grand C4 Picasso: 1.000 ευρώ
C5: 1.000 ευρώhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=13494
-
Στο τελος θα την χαριζουν τη c5...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
παλι σημερα εμεινε το c2 απο τη ζεστη, αυτη τη φορα με τη μητερα μου μεσα κι εγω ετρεχα να βγαλω το φιδι απο τη τρυπα
θυμαμαι οτι ο Κωσταντινος μου ειχε πει οτι το ολο προβλημα ειναι σε ενα καλωδιο της μιζας που οταν ζεσταινεται δεν κανει καλη επαφη
αυτο που εκανα εγω μολις εφτασα εκει ηταν αρχικα να ανοιξω το καπω για να φυγει η ζεστη και ειπα να βγαλω και τη μπαταρια μιας και συνηθως στρωνουν τα διαφορα ηλεκτρολογικα προβληματα του ετσι
πηρε τελικα μπροστα, αλλα δεν ειναι κατασταση αυτη
θυμαμαι τη περιγραφη που μου χε κανει ο Κωσταντινος για το πώς θα μπορουσα να παρεμβω και να σφιξω το καλωδιο ωστε να μην χανει επαφη, αλλα η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να το κανω μονος μου ελπιζω να μπορεσω να συνεννοηθω με καποιο μαστορα σχετικα με το θεμα ή απλα να αρχισουν τα κρυα
Eπειδή δε θυμάμαι τι ακριβώς είχες γράψει, να υποθέσω οτι όταν έχει ζεσταθεί αρκετά το αυτοκίνητο (και κάνει και ζέστη γενικότερα), το σβήσεις και προσπαθήσεις να το ξαναναψεις, δε γυρνάει καθόλου η μίζα, έτσι?
Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπουτόν της μίζας. Μια πρόχειρη λύση για να πάρει εκείνη τη στιγμη είναι λίγο χτύπημα της μίζας, αλλά καλό ειναι να την επισκευάσεις με την πρώτη ευκαιρία.Υπάρχει και άλλη πρόχειρη λύση, να φροντίζεις να το σβήνεις σε κατηφόρα.
το χτυπημα της μίζας είναι για να πατήσουν τα καρβουνάκια... δουλεύει μια δυο φορές και μετά καπούτ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
παλι σημερα εμεινε το c2 απο τη ζεστη, αυτη τη φορα με τη μητερα μου μεσα κι εγω ετρεχα να βγαλω το φιδι απο τη τρυπα
θυμαμαι οτι ο Κωσταντινος μου ειχε πει οτι το ολο προβλημα ειναι σε ενα καλωδιο της μιζας που οταν ζεσταινεται δεν κανει καλη επαφη
αυτο που εκανα εγω μολις εφτασα εκει ηταν αρχικα να ανοιξω το καπω για να φυγει η ζεστη και ειπα να βγαλω και τη μπαταρια μιας και συνηθως στρωνουν τα διαφορα ηλεκτρολογικα προβληματα του ετσι
πηρε τελικα μπροστα, αλλα δεν ειναι κατασταση αυτη
θυμαμαι τη περιγραφη που μου χε κανει ο Κωσταντινος για το πώς θα μπορουσα να παρεμβω και να σφιξω το καλωδιο ωστε να μην χανει επαφη, αλλα η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να το κανω μονος μου ελπιζω να μπορεσω να συνεννοηθω με καποιο μαστορα σχετικα με το θεμα ή απλα να αρχισουν τα κρυα
Eπειδή δε θυμάμαι τι ακριβώς είχες γράψει, να υποθέσω οτι όταν έχει ζεσταθεί αρκετά το αυτοκίνητο (και κάνει και ζέστη γενικότερα), το σβήσεις και προσπαθήσεις να το ξαναναψεις, δε γυρνάει καθόλου η μίζα, έτσι?
Επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα, μάλλον έχει να κάνει με το μπουτόν της μίζας. Μια πρόχειρη λύση για να πάρει εκείνη τη στιγμη είναι λίγο χτύπημα της μίζας, αλλά καλό ειναι να την επισκευάσεις με την πρώτη ευκαιρία.Υπάρχει και άλλη πρόχειρη λύση, να φροντίζεις να το σβήνεις σε κατηφόρα.
το χτυπημα της μίζας είναι για να πατήσουν τα καρβουνάκια... δουλεύει μια δυο φορές και μετά καπούτ...
- οτι μπορει να κανει μεγαλυτερη ζημια ετσι καθως δεν πατανε σωστα τα καρβουνακια.50€ ειναι να τα αλλαξουν και να εχεις μια μιζα σαν καινουργια.
-
Ποιά η διαφορά μεταξύ ΒΜΡ και απλού αυτόματου για το C3??
-
Παρουσιάστηκε το 4008 - C4 aircross αδερφάκι του ASX .
Περισσότερα στα νέα μοντέλλα . -
απλή ενημέρωση κάνω προς γνώση του ενδιαφερόμενου.
μόλις κυκλοφόρησε στο γιου-τουμπι βίντεο που θίγει ανεπανόρθωτα άνθρωπο και φίλο από το citroen-forumτο έδωσα και αμαρτία δεν έχω...........
-
Αν ειμαι εγω σ εχω τσιμεντωσει μεχρι να πεις κυμινο..
-
γιατί μυγιαστηκες,σε τσιμπάει καμιά μύγα η έκανες καμιά βρομοδουλειά.
-
Κρίμα να συμβαίνουν τέτοια πράγματα στο forum. Εδώ είμαστε μια παρέα.
-
δεν το ξέρεις πως από τον φίλο σου θα την βρεις.
άλλωστε δεν συνέβη στο φόρουμ,αλλού έλαβε χώρα το έγκλημα.
-
Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα.
-
έχω το λινκ του βίντεο αλλά δεν το δίνω.
-
Είναι ντροπή πια! Πρέπει οι πρωταίτιοι να παλουκωθούν πάραυτα προς παραδειγματισμό!
CITROËN FORUM