Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 939
    • 940
    • 268 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    140101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Είναι Ορέστη.

      Βασίλη καλύτερα όχι τα ER300. Από αυτά που λες μάλλον τα Primacy ή τα Fast Resonse. Εγώ είμαι ευχαριστημένος και από τα C.Drive 2 πάντως αν και ίσως είναι ένα κλικ πιο σκληρά από όσο θα ήθελες για τέτοια χρήση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ae70gts last edited by

        προσεξε τα er300 γιατι πολλα δεν εχουν DOT

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          famas last edited by

          Ευχαριστώ παιδιά.
          Για bridgstone δεν θα ξαναπήγαινα μετά τα πολύ σκληρά και θορυβώδη, πρώτης -ακόμα- τοποθέτησης, αλλά τα reviews τα δίνουν καλές κριτικές.
          Αλέξανδρε, δεν θέλω πολύ μαλακό λάστιχο, λόγω του πεζοδρομίου που ανέφερα. Το C drive γιατί το λες σκληρό;

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Το C.Drive 2 έχει μαλακά σχετικά πλαϊνά αλλά 'σφιχτή' γόμα. Δεν έχει μέτρηση treadwear καθώς δεν πωλείται στις ΗΠΑ και έτσι δεν υποχρεούται να έχει, αλλά από ότι με ενημέρωσε και η Yokohama Αγγλίας πρέπει να είναι σαν τα C.Drive 1, δηλαδή κοντά στο 300. Έχοντας έναν κάπως ψιλοσπορτίφ προσανατολισμό, θέλει λίγο ζεσταματάκι αλλά όταν ζεσταθεί κρατάει πολύ καλά και έχει θετική πληροφόρηση στο τιμόνι, ενώ είναι και προοδευτικό στο όριο της πρόσφυσής του. Νομίζω απλά ότι τα Fast Response και τα Primacy έχουν πιο μαλακή γόμα και έτσι θα σε βολέψουν περισσότερο μέσα στην πόλη. Ευχαρίστως πάντως να σου δώσω μια βόλτα το Focus όταν βρεθούμε για να δεις και μόνος σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              famas last edited by

              Μάλιστα και δεν μου λες Αλέξανδρε από κοπάνημα πως πάνε;

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Σχετικά ψηλό προφίλ, με μαλακό πλαϊνό άρα δεν έχει κοπάνημα. Focus έχεις εξάλλου... αναρτησάρα που θα έλεγε και ο Ποπ! Πάντως εγώ δεν είμαι και ο πιο καλός κριτής σε αυτά τα θέματα. Οτιδήποτε δεν χοροπηδάει σαν 680 Μ3 καλό μου φαίνεται. Να φανταστείς επειδή θέλω πιο άμεσο τιμόνι έχω τις πιέσεις στα 34 PSI αντί για τα 30 ή 32 (για υψηλές ταχύτητες) που λέει ο κατασκευαστής. Έτσι σκληραίνει το πλαινό και δεν έχω μαγούλιασμα υπό πίεση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nek last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Το C.Drive 2 έχει μαλακά σχετικά πλαϊνά αλλά 'σφιχτή' γόμα. Δεν έχει μέτρηση treadwear καθώς δεν πωλείται στις ΗΠΑ και έτσι δεν υποχρεούται να έχει, αλλά από ότι με ενημέρωσε και η Yokohama Αγγλίας πρέπει να είναι σαν τα C.Drive 1, δηλαδή κοντά στο 300. Έχοντας έναν κάπως ψιλοσπορτίφ προσανατολισμό, θέλει λίγο ζεσταματάκι αλλά όταν ζεσταθεί κρατάει πολύ καλά και έχει θετική πληροφόρηση στο τιμόνι, ενώ είναι και προοδευτικό στο όριο της πρόσφυσής του. Νομίζω απλά ότι τα Fast Response και τα Primacy έχουν πιο μαλακή γόμα και έτσι θα σε βολέψουν περισσότερο μέσα στην πόλη. Ευχαρίστως πάντως να σου δώσω μια βόλτα το Focus όταν βρεθούμε για να δεις και μόνος σου.

                  ~ μετα απο ~ 500 χιλιομετρα αυτο το σςυμπερασμα εχω βγαλει και γω μετα απο τα PE2 στο τελος της ζωη τους. Τα c.drive μου δεινουν την αισθηση οτι δεν πατανε, εχει αλλη αισθηση το τιμονι και ακριβεια ενω τα PE2 ηταν βεντουζα στο δρομο, κρύα ή ζεστα. Τα c.drive θελουν ζεσταμα για να βασιστει κανεις στο κρατημα τους αν και ακομη δεν εχω ξεκαθαρη αποψη για τα ορια τους. Παντως λιγο που τα πιεσα ζεστα κρατανε και δεν τζιριζουν με τιποτα.
                  Κοπανημα δεν ειδα διαφορα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sxinthecity last edited by

                    Σημερα περασα τα pirelli p7 cinturato σε διασταση 205\60\16 στο sx4.Σε σχεση με τα προηγουμενα continental sp2 ειναι πολυ πιο αθορυβα,πολυ καλλυτερη ανεση.Οδηγικη συμπειφορα δεν τα τεσταρισα ακομα.Μονο στην αισθηση του τιμονιου μου φαινεται οτι εχασε λιγο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
                      Σημερα περασα τα pirelli p7 cinturato σε διασταση 205\60\16 στο sx4.Σε σχεση με τα προηγουμενα continental sp2 ειναι πολυ πιο αθορυβα,πολυ καλλυτερη ανεση.Οδηγικη συμπειφορα δεν τα τεσταρισα ακομα.Μονο στην αισθηση του τιμονιου μου φαινεται οτι εχασε λιγο.

                      Για τσέκαρε και πες και σε μας που έχουμε την ίδια διάσταση και ψαχνόμαστε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                        Σημερα περασα τα pirelli p7 cinturato σε διασταση 205\60\16 στο sx4.Σε σχεση με τα προηγουμενα continental sp2 ειναι πολυ πιο αθορυβα,πολυ καλλυτερη ανεση.Οδηγικη συμπειφορα δεν τα τεσταρισα ακομα.Μονο στην αισθηση του τιμονιου μου φαινεται οτι εχασε λιγο.

                        Για τσέκαρε και πες και σε μας που έχουμε την ίδια διάσταση και ψαχνόμαστε

                        Μην ρωτας! Θα τα παρεις τα Πιρελλι . Ειδικα στο βρεγμενο απεδειξαν την αξια τους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Λοιπόν κύριοι μια και το τονίζει ο κύριος
                          Ετοιμάζομαι για αλλαγή ελαστικων
                          Είμαι μεταξύ P7 Cituranto και Primacy HP 205-60-16 (Η το Pirelli και V το Michelin καθότι δεν έχει χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας σ' αυτή τη διάσταση)
                          Η μέχρι τώρα έρευνα τιμών δείχνει Cituranto αλλα θα ήθελα άποψη για τα Primacy

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eleos last edited by

                            Εγω στον ραλο είχα pilot exalto 2 και μετα έβαλα yokohama s drive το οποιο ήταν αθλιο ελαστικό αν και διάβαζα διθυραμβους για αυτο. Ξεράθηκε στον 2 χρόνο και δεν ζεσταινόταν ποτε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sxinthecity last edited by

                              Σε ενα τεστ του AUTOBILD σε διασταση 205\55\16 τα P7 τα εβγαζε καλυτερα απο ολα στο βρεγμενο.Και δεν ηταν τα cinturato,ηταν τα πρωτα P7.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                τα πρώτα p7, είναι άθλια ..... μετά από 20.000χλμ τα πέταξα .... μετά από μια επίσκεψη στα μέγαρα γιατί λυπόμουν να έχουν και 100% τακούνι στον κάδο απορριμάτων ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sinanai last edited by

                                  Συμφωνώ εν πολλοίς με προλαλήσαντα. Δεν έχει κανένα νόημα να βάλει κανείς P7 σήμερα. Υπάρχουν πολύ ικανότερα λάστιχα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                    Λοιπόν κύριοι μια και το τονίζει ο κύριος
                                    Ετοιμάζομαι για αλλαγή ελαστικων
                                    Είμαι μεταξύ P7 Cituranto και Primacy HP 205-60-16 (Η το Pirelli και V το Michelin καθότι δεν έχει χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας σ' αυτή τη διάσταση)
                                    Η μέχρι τώρα έρευνα τιμών δείχνει Cituranto αλλα θα ήθελα άποψη για τα Primacy

                                    Ορέστη, 205/55 δεν γίνεται να βάλεις ; Είναι κάπως οριακή η μείωση διαμέτρου (-3,24% ή περίπου 2 cm), αλλά θα χαμηλώσεις και λίγο το κέντρο βάρους ...
                                    Το λέω, γιατί μόνο σ' αυτήν τη διάσταση έχω συναντήσει τα 55άρια να είναι ...φθηνότερα από τα 60άρια ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Τα καινούρια P7 πάντως έχουν πολύ καλές κριτικές. Είναι και θέμα αυτοκινήτου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panorg last edited by

                                        Επειδη ειμαι λιγο (πολυ) ασχετος με τους υπολογιστες και το διαδυκτιο και δεν ξερω να σας δωσω εδω την ακριβη διευθυνση ας το κανει σας παρακαλω καποιος αλλος.Στο http://www.adac.de καπου στα τεστ βρηκα ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ δοκιμες ελαστικων σε διαφορα μεγεθη με αναλυτικη βαθμολογια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          johnkyr last edited by

                                          δεν ξέρω πόσο μπορώ να εμπιστεύομαι τα τεστ του adac, μιας και γίνονται σε γερμανική άσφαλτο ...... χαχαχα

                                          μέχρι τώρα με το στιλ οδήγησης μου, χρειάζομαι λάστιχο με πολύ μαλακό πέλμα, μιας και μέχρι τώρα (p7,pc2,pe2,pc,firestonesz), πρώτα ξεραίνονται χωρίς να φτάνουν ποτέ τους δείκτες φθοράς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Πιο μαλακά από τα PC2? Δεν θέλεις λάστιχο, Big Bubble θέλεις! Μήπως να αρχίσεις να οδηγείς λίγο πιο επιθετικά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 268 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr