-
Ρε παιδιά,μήπως ξέρει κανείς τι έχει γίνει με το περοιδικό Formula1 και δεν έχει βγάλει καινούργιο τεύχος για πολξύ καιρό τώρα?Το τελευταίο τεύχος ήταν το τεύχος Σεπτεμβρίου,τώρα είναι τέλη Νοεμβρίου και δεν έχει βγεί άλλο τεύχος ,τι γίνεται?Ξέρει κανείς?Δεν έχει ξαναγίνει αυτό τότε που άρχισε την κυκλοφορία του και ανησυχώ.
-
Ρε παιδιά,μήπως ξέρει κανείς τι έχει γίνει με το περοιδικό Formula1 και δεν έχει βγάλει καινούργιο τεύχος για πολξύ καιρό τώρα?Το τελευταίο τεύχος ήταν το τεύχος Σεπτεμβρίου,τώρα είναι τέλη Νοεμβρίου και δεν έχει βγεί άλλο τεύχος ,τι γίνεται?Ξέρει κανείς?Δεν έχει ξαναγίνει αυτό τότε που άρχισε την κυκλοφορία του και ανησυχώ.
-
Ρε παιδιά,μήπως ξέρει κανείς τι έχει γίνει με το περοιδικό Formula1 και δεν έχει βγάλει καινούργιο τεύχος για πολξύ καιρό τώρα?Το τελευταίο τεύχος ήταν το τεύχος Σεπτεμβρίου,τώρα είναι τέλη Νοεμβρίου και δεν έχει βγεί άλλο τεύχος ,τι γίνεται?Ξέρει κανείς?Δεν έχει ξαναγίνει αυτό τότε που άρχισε την κυκλοφορία του και ανησυχώ.
-
Δυστυχώς σταμάτησε η κυκλοφορία του Formula1 Grand Prix (χωρίς καμία ενημέρωση... )
-
Σταμάτησε αλλά πως?Στο έτσι?Στο άσχετο?Χωρίς να πούνε τους λόγους ή να πούνε αν είναι προσωρινό ή μόνιμο?
-
-
Όσο και αν θα θέλαμε να ήταν διαφορετικά, δυστυχώς το κοινό της Formula 1 στην Ελλάδα είναι εξαιρετικά περιορισμένο. Οπότε με δύο περιοδικά για τη Formula 1 μάλλον το να κλείσει το Formula1mag ήταν φυσικό επακόλουθο. Πόσο μάλιστα, όταν ακόμα και φανατικοί του σπορ δεν αγόραζαν το περιοδικό. Καθόλου απίθανο να κλείσει και το άλλο.
-
Δεν υπήρχαν γκαφρά.
-
Για να λεμε την αλήθεια, πολλοι ήταν κ αυτοι που δεν αντεχαν την συμπάθεια του περιοδικού προς την ferrari τον MS κ τον KRaikkonen.... εγώ πρωσοπικα σταμάτησα να το παίρνω για αυτών τον λόγο κ επίσης επειδή διάβαζα νέα τα οποία έβρισκα στο ιντερνετ γρηγορότερα κ φθηνότερα... κ πέρα αυτών το μονο διαφορετικό που πρόσφερε το περιοδικό ήταν άρθρα των συντακτών τα οποία αμφιβάλω για το πόσοι τα διάβαζαν... γενικα η πτώσεις πιστεύω πως μειώθηκαν λόγο του ιντερνετ....
-
παντως κρίμα γιατί μου άρεσε σαν περιοδικό!
-
Τα θέματα που έθιξε ο virus.exe νομίζω πως σηκώσουν πολύ συζήτηση.Η αλήθεια είναι πως το ίντερνετ είναι πολύ ταχύτερο σε θέματα ενημέρωσης αλλά υπάρχουν και άλλα περιοδικά τα οποία δεν έκλεισαν παρά την ύπαρξη του Ιντερνετ.Τα άρθρα,τα θέματα και τα αφιερώματα τα βρίσκω αξιόλογα και εγώ τουλάχιστον τα 'ξεζούμιζα''.Όσον αφορά την συμπάθειά του περιοδικού πρός Ferrari,M.Schumacher και Raikkonen εδώ το θέμα σηκώνει πολλή κουβέντα.Το περιοδικό θεωρώ ότι είναι(ή μάλλον ήταν) ικανοποιητικά αντικειμενικό αλλά ορισμένες φορές ίσως 'χρωματιζόταν' λίγο από τις συμπάθειες κάποιων συντακτών και έκανε κάποια 'επικοινωνιακά foul' αλλά σε γενικές γραμμές ήταν αντικειμενικό σε βαθμό ικανοποιητικό.Κάποια πράγματα που με εκνεύριζαν και νιώθω την ανάγκη να πω είναι πως για το σχηματισμό της εντύπωσης της συμπάθειας σε ορισμένους συνδυασμούς προέρχεται από τις συμπάθειες κάποιων συντακτών οι οποίοι-το ξεκαθαρίζω- κατά τα άλλα είναι αξιόλογοι και έχουν τον σεβασμό μου.Αναφέρομαι φυσικά στην προτίμηση του κ.Ευαγόρα Παπαθέου στην Φερράρι και τον Μ.Σουμάχερ η οποία κάποιες φορές έφτανε στα όρια του οπαδικού αισθήματος ή και της-ήπιας-'φανατίλας'.Ο άνθρωπος ήταν χρωματισμένος από αυτές τις προτιμήσεις του και ίσως κάποιες φορές δεν άφηνε όσο έπρεπε την κρίση του ανεπηρέαστη από αυτή.Ένα άλλο παρόμοιο χαρακτηριστικό τέτοιο ήταν η πασίγνωστη συμπάθεια του κ.Πουρναράκη στον Ραικόνεν και η εμπάθεια του προς τον Μοντόγια.Όσοι διάβαζαν το περιοδικό ξέρουν τι εννοώ.
Παρόλ'αυτά,επαναλαμβάνω ότι το περιοδικό ήταν το αγαπημένο μου και παρά τα όποια αρνητικά του σημεία,η ''σούμα'' ήταν θετική πάντα.Έχω δεθεί συναισθηματικά με αυτό γιατί από αυτό άρχισα να πρωτοασχολούμαι με την F1 και όλα τα χρόνια με αυτή την ενασχόληση πάντα υπήρχε το περιοδικό αυτό και με αυτό βίωσα όλες αυτές τις καταστάσεις.Όπως καταλαβαίνετε, με το κλεισιμό του κλείνει και ένα κομμάτι της καρδιάς μου.
Anyway,F1mag σε ευχαριστώ για όλα αυτά που μου προσέφερες!
και επειδή είμαι αισιόδοξος άνθρωπος,δεν λέω 'αντίο' αλλά εις το επανειδειν' αν και δεν νομίζω να πιάσει η ευχή μου... -
Ο χρήστης STORMRIDER έγραψε:
Τα θέματα που έθιξε ο virus.exe νομίζω πως σηκώσουν πολύ συζήτηση.Η αλήθεια είναι πως το ίντερνετ είναι πολύ ταχύτερο σε θέματα ενημέρωσης αλλά υπάρχουν και άλλα περιοδικά τα οποία δεν έκλεισαν παρά την ύπαρξη του Ιντερνετ.Τα άρθρα,τα θέματα και τα αφιερώματα τα βρίσκω αξιόλογα και εγώ τουλάχιστον τα 'ξεζούμιζα''.Όσον αφορά την συμπάθειά του περιοδικού πρός Ferrari,M.Schumacher και Raikkonen εδώ το θέμα σηκώνει πολλή κουβέντα.Το περιοδικό θεωρώ ότι είναι(ή μάλλον ήταν) ικανοποιητικά αντικειμενικό αλλά ορισμένες φορές ίσως 'χρωματιζόταν' λίγο από τις συμπάθειες κάποιων συντακτών και έκανε κάποια 'επικοινωνιακά foul' αλλά σε γενικές γραμμές ήταν αντικειμενικό σε βαθμό ικανοποιητικό.Κάποια πράγματα που με εκνεύριζαν και νιώθω την ανάγκη να πω είναι πως για το σχηματισμό της εντύπωσης της συμπάθειας σε ορισμένους συνδυασμούς προέρχεται από τις συμπάθειες κάποιων συντακτών οι οποίοι-το ξεκαθαρίζω- κατά τα άλλα είναι αξιόλογοι και έχουν τον σεβασμό μου.**Αναφέρομαι φυσικά στην προτίμηση του κ.Ευαγόρα Παπαθέου στην Φερράρι και τον Μ.Σουμάχερ η οποία κάποιες φορές έφτανε στα όρια του οπαδικού αισθήματος ή και της-ήπιας-'φανατίλας'.Ο άνθρωπος ήταν χρωματισμένος από αυτές τις προτιμήσεις του και ίσως κάποιες φορές δεν άφηνε όσο έπρεπε την κρίση του ανεπηρέαστη από αυτή.**Ένα άλλο παρόμοιο χαρακτηριστικό τέτοιο ήταν η πασίγνωστη συμπάθεια του κ.Πουρναράκη στον Ραικόνεν και η εμπάθεια του προς τον Μοντόγια.Όσοι διάβαζαν το περιοδικό ξέρουν τι εννοώ.
Παρόλ'αυτά,επαναλαμβάνω ότι το περιοδικό ήταν το αγαπημένο μου και παρά τα όποια αρνητικά του σημεία,η ''σούμα'' ήταν θετική πάντα.Έχω δεθεί συναισθηματικά με αυτό γιατί από αυτό άρχισα να πρωτοασχολούμαι με την F1 και όλα τα χρόνια με αυτή την ενασχόληση πάντα υπήρχε το περιοδικό αυτό και με αυτό βίωσα όλες αυτές τις καταστάσεις.Όπως καταλαβαίνετε, με το κλεισιμό του κλείνει και ένα κομμάτι της καρδιάς μου.
Anyway,F1mag σε ευχαριστώ για όλα αυτά που μου προσέφερες!
και επειδή είμαι αισιόδοξος άνθρωπος,δεν λέω 'αντίο' αλλά εις το επανειδειν' αν και δεν νομίζω να πιάσει η ευχή μου...Εκείνο το άρθρο που ξεκινούσε 'Ελάτε, ας μην το κρύβουμε, όλοι είμαστε λίγο Ferrari' μου είχε κάτσει στο λαιμό για μέρες. Τελικά το κατάπια.
-
Ο χρήστης STORMRIDER έγραψε:
και επειδή είμαι αισιόδοξος άνθρωπος,δεν λέω 'αντίο' αλλά εις το επανειδειν' αν και δεν νομίζω να πιάσει η ευχή μου...Πιστευεις στον Αγιο Βασιλη;
-
Εγώ πάντως επιμένω να πληρώνω εδώ και 3 χρόνια τον Άτλα (http://www.atlasf1.com) τα $40 ετησίως το οποίο κατ' εμέ είναι αρκετά αξιοπρεπές ποσό για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.
Το site αυτό ειναι κυριολεκτικά η εφημερίδα της F1 και νομίζω πως αδιαμφισβήτητα αποτελεί μία από τις πιο αξιόλογες και έγκυρες πηγές ενημέρωσης για τη F1 και όχι μόνο.
Ομοίως, οι συζητήσεις του forum του είναι πολύ υψηλού επιπέδου και ποτέ τα μέλη δεν τσακώνονται σαν παιδιά.
Νομίζω ο Άτλας ήταν το μόνο site που δεν είχε ψαρώσει με μια μούφα είδηση που μαγείρεψε ένα άλλο site και δημοσίευσε ως επίσημη για να δει τι θα γίνει, και την οποία έτρεξαν να δημοσιεύσουν όλοι οι άλλοι και τελικά έγιναν ρόμπες. Ήταν πριν κανα δυο χρόνια, δε θυμάμαι ακριβώς την περίπτωση, αλλά αν θέλετε μπορώ να το ψάξω.
Δεν είναι τυχαίο το ρητό που έχει βγει για F1 news ότι 'if it's not on atlasf1, it's not true'.
40 δολλάρια το χρόνο είναι σχεδόν τα μισά από το να αγοράζεις ένα περιοδικό F1 κάθε μήνα, οπότε οικονομικό θέμα δεν τίθεται. Το θέμα είναι τι ζητά ο καθένας.
-
Σε αυτό να προσθέσω ότι μία φορά που είχε κάνει λάθος σε μια αποκλειστική είδηση, 2-3 ώρες μετά το διόρθωσε και δημοσίευσε αναλυτικά το ΓΙΑΤΙ είχε γίνει αυτό.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Σε αυτό να προσθέσω ότι μία φορά που είχε κάνει λάθος σε μια αποκλειστική είδηση, 2-3 ώρες μετά το διόρθωσε και δημοσίευσε αναλυτικά το ΓΙΑΤΙ είχε γίνει αυτό.Από την στιγμή που είναι και συνδρομητικό νομίζω πως ήταν και λιγάκι υποχρεωμένοι να το κάνουν αυτο.
Fire_Bro a.k.a. The Weekly Grapevine
-
Ο χρήστης FireBro έγραψε:
Σε αυτό να προσθέσω ότι μία φορά που είχε κάνει λάθος σε μια αποκλειστική είδηση, 2-3 ώρες μετά το διόρθωσε και δημοσίευσε αναλυτικά το ΓΙΑΤΙ είχε γίνει αυτό.
Από την στιγμή που είναι και συνδρομητικό νομίζω πως ήταν και λιγάκι υποχρεωμένοι να το κάνουν αυτο.
Fire_Bro a.k.a. The Weekly Grapevine
Ασφαλώς και είναι υποχρεωμένοι. Δυστυχώς όμως το αυτονόητο δεν τηρείται ποτέ.
Πότε είδες για τελευταία φορά το F1racing (το περιοδικό εννοώ) να απολογείται για κάποιο λάθος που έγραψε;
By the way, τώρα που είπες Grapevine, το Άτλας είναι το μοναδικό μέσο που γνωρίζω που κάνει σαφή διαχωρισμό μεταξή φήμης και είδησης.
-
Μπλα μπλα μπλα...
Όλοι διαβάζουμε AtlasF1 επειδή μας έχει γοητεύσει η Biranet.
Άντε Βαγγελάκη, παραδέξου το.Fire_Bro a.k.a. abetone
-
A-VIPER 7 ,γι'αυτό το α΄ρθρο που λες δεν το θυμάμαι.Μήπως μπορείς να μου πεις τεύχος και σελίδα για να το βρώ?Πάντως,εμένα μου έχουν μείνει διάφορα άλλα άρθρα στα οποία έδινε την εντύπωση πως έγραφε σαν οπαδός.Μίλαγε με την Φερράρι και τον Σουμάχερ με λόγια που π.χ. θα έλεγα εγώ για τον Πανθηναικό κ.τ.λ.Πρέπει να παραδεχτώ ότι πολλές φορές μου έδινε στα νεύρα αυτό το πράγμα.
-
StormRider, μου επιτρέπεις μια διόρθωση στο quote του Senna που έχεις γράψει;
Το σωστό είναι: 'Racing, competing, is in my blood, is part of me, it's part of my life. I've been doing it all of my life. And it stands up before anything else'
To 'is in my blood' μην το πετάς, είναι όλα τα λεφτά
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ FORMULA1MAG?