-
Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?Καμια ενναλακτικη προταση?
Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel
-
Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?Καμια ενναλακτικη προταση?
Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel
-
Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?Καμια ενναλακτικη προταση?
Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel
-
Αν εννοείς τον τρικύλινδρο 1,2 πετρελαιοκινητήρα μακριά , θα ανεβάσεις την κατανάλωση πάνω από των tsi έχει πολύ μικρό εύρος λειτουργίας .
-
Το συγκεκριμένο diesel μοτέρ είναι μόνον για αυτοκινητόδρομους. Στην ελληνική επαρχία θα καις τα ίδια ή περισσότερα από τον tsi.
Μήπως να σκεφτείς καμιά 320d;Καις λιγότερο από 5 λτ/100, πηγαίνοντας με μέση 180 χλμ/ώρα και επιπλέον έχεις και μπέμπα!
Σκέψου το!
-
Μακρία από τον 1.2 tdi.Καλύτερες επιλογές είναι σίγουρα τα
1.renault clio 1.5 dci 90 energy+esp(αν μπορεί και το dynamic 105 dci ακόμα καλύτερα,κάνει 15990€ με την έκπτωση αλλά έχει 6άρι σασμάν)
2.opel corsa 1.3 ecoflex 95hp edition(χωρίς τέλη κυκλοφορίας και στάνταρ πλέον το esp)
3.hyundai i20 1.4 diesel 90 hp με 6άρι σασμάν(δεν το αναφέρουν στο σάιτ οι ,αλλά υπάρχει πλέον)
4.ford fiesta 1.6 tdci 95 hp trend(πρέπει να έχει μεγάλες εκπτώσεις πάνω από 2000€,ρωτησέ το και αυτό) -
Θα το οδηγει υπαλληλος για 5 μερες την βδομαδα... ε οχι και 320!
-
Πρεπει να ειναι οπωσδηποτε φαμπια?? Αν ναι παρτου το βενζινης, αν οχι clio dci 105
-
clio or i20
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα το οδηγει υπαλληλος για 5 μερες την βδομαδα... ε οχι και 320!Ναι, αλλά είναι το benchmark της οικονομίας!
Μήπως θέλεις και φωτό; Έχουμε μπόλικες ---> [spoiler=κλικιτις:3edndzgx][url]http://www.4tforum.gr/phpBB3/search.php?keywords=&terms=all&author=Puntolord&fid[]=5&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=17337&submit=Αναζήτηση[/url][/spoiler:3edndzgx] -
το clio dci ξεκιναει απο 17κ ενω το fabia tsi απο 13κ
-
16 βασικα και το tce 12,5 http://www.renault.com.gr/additionalFil ... 11_PAS.jpg
δες και το i20 που σου ειπε ο σπυρος..
-
Για εταιρικό και το 1,2 βενζίνη καλό είναι
-
γιατι δεν πας σε fiat punto 1.3 MJT η ακομα και τις εκδοσεις με αεριο? με τοσα χιλιομετρα θα κανεις σιγουρα αποσβεση. και εκτος αυτου θα εχει και εγγυηση σε ολο το χρονικο διαστημα που το θες σε αντιθεση με το fabia.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
γιατι δεν πας σε fiat punto 1.3 MJT η ακομα και τις εκδοσεις με αεριο? με τοσα χιλιομετρα θα κανεις σιγουρα αποσβεση. και εκτος αυτου θα εχει και εγγυηση σε ολο το χρονικο διαστημα που το θες σε αντιθεση με το fabia.this is good point. thx
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
το clio dci ξεκιναει απο 17κ ενω το fabia tsi απο 13κΤο clio dci 105 έχει 15990 με την έκπτωση(καποιοι αντιπρόσωποι το δίνουν και με απόσυρση ακόμα και αν δεν έχεις να κάνεις και τότε έχει 14990€ ) και όχι 17.Παρόλα αυτά το φέρνουν και με το μικρό 1.5 των 85 ίππων που κάνει 14590€ χωρίς απόσυρση.Για τιμές ντίζελ i20 με το νέο 1.4 με το 6άρι δεν ξέρω,ας ενημερώσει κάποιος αν και δεν θα κάνει πάνω από 14000€.Βενζίνη με 50000 χλμ το χρόνο μόνο ως ανέκδοτο ακούγεται
-
Το punto evo έχει χειρότερο συνδυασμό τιμής-εξοπλισμού από το corsa ecoflex Και δεν έχει esp to φίατ,οπότε μεταξύ των 2 corsa.
-
Ρε για εταιρικό μιλάμε, τι σχέση έχει ο εξοπλισμος?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?Καμια ενναλακτικη προταση?
Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel
Με 50000 το χρόνο παίρνεις diesel, δίλημμα δεν υφίσταται. Όμως με 5άρι σασμάν δε στο συνιστώ, παρά μόνο σα λύση ανάγκης. Δεν ξέρω αν γίνεται να έχεις dsg7, ψάξε το. Τα 75hp του diesel ΔΕΝ είναι ταφος λόγω 18 κιλών ροπής. Θέλουν όμως το κατάλληλο κιβώτιο. Σε λίγα κυβικά πετρελαίου το 6άρι είναι μονόδρομος, αλλιώς έχεις κενά.
Καις λιγότερο από 5 λτ/100, πηγαίνοντας με μέση 180 χλμ/ώρα και επιπλέον έχεις και μπέμπα!
και εγώ diesel έχω, αλλά λιγότερο από 5λτ/100 με 180 μέση δεν γίνεται, η 320δ ε46 φίλου με 180 που λες είναι γύρω στα 12 με 5άρι κιβώτιο.
-
Mακρυα απο το τρικυλινδρο κομπρεσερ.Αφου και στα προπαγανδιστικα περιοδικα τους ξεφυγε και το εχουν γραψει οτι δεν ειναι για πολλα πολλα.
Προτιμησε κατι απο fiat punto/panda mjt.Οικονομια,ποιοτητα και εμπειρια αφου εχουν πουλησει κυριολεκτικα εκατομμυρια sde.Tωρα για το εξαρι σασμαν,αφου θα το οδηγαει αλλος.........
skoda fabia 1.2 tdi or tsi?