Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    skoda fabia 1.2 tdi or tsi?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. skoda fabia 1.2 tdi or tsi?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    28
    1274
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
      Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
      Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
      To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?

      Καμια ενναλακτικη προταση?

      Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
        Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
        Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
        To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?

        Καμια ενναλακτικη προταση?

        Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
          Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
          Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
          To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?

          Καμια ενναλακτικη προταση?

          Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            audipassion last edited by

            Αν εννοείς τον τρικύλινδρο 1,2 πετρελαιοκινητήρα μακριά , θα ανεβάσεις την κατανάλωση πάνω από των tsi έχει πολύ μικρό εύρος λειτουργίας .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Το συγκεκριμένο diesel μοτέρ είναι μόνον για αυτοκινητόδρομους. Στην ελληνική επαρχία θα καις τα ίδια ή περισσότερα από τον tsi.
              Μήπως να σκεφτείς καμιά 320d;

              Καις λιγότερο από 5 λτ/100, πηγαίνοντας με μέση 180 χλμ/ώρα και επιπλέον έχεις και μπέμπα!

              Σκέψου το!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiestaros last edited by

                Μακρία από τον 1.2 tdi.Καλύτερες επιλογές είναι σίγουρα τα
                1.renault clio 1.5 dci 90 energy+esp(αν μπορεί και το dynamic 105 dci ακόμα καλύτερα,κάνει 15990€ με την έκπτωση αλλά έχει 6άρι σασμάν)
                2.opel corsa 1.3 ecoflex 95hp edition(χωρίς τέλη κυκλοφορίας και στάνταρ πλέον το esp)
                3.hyundai i20 1.4 diesel 90 hp με 6άρι σασμάν(δεν το αναφέρουν στο σάιτ οι ,αλλά υπάρχει πλέον)
                4.ford fiesta 1.6 tdci 95 hp trend(πρέπει να έχει μεγάλες εκπτώσεις πάνω από 2000€,ρωτησέ το και αυτό)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Θα το οδηγει υπαλληλος για 5 μερες την βδομαδα... ε οχι και 320!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Πρεπει να ειναι οπωσδηποτε φαμπια?? Αν ναι παρτου το βενζινης, αν οχι clio dci 105

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      clio or i20

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης cpp έγραψε:
                        Θα το οδηγει υπαλληλος για 5 μερες την βδομαδα... ε οχι και 320!

                        Ναι, αλλά είναι το benchmark της οικονομίας!
                        Μήπως θέλεις και φωτό; Έχουμε μπόλικες ---> [spoiler=κλικιτις:3edndzgx][url]http://www.4tforum.gr/phpBB3/search.php?keywords=&terms=all&author=Puntolord&fid[]=5&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=17337&submit=Αναζήτηση[/url][/spoiler:3edndzgx]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          το clio dci ξεκιναει απο 17κ ενω το fabia tsi απο 13κ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            efthymis last edited by

                            16 βασικα και το tce 12,5 http://www.renault.com.gr/additionalFil ... 11_PAS.jpg

                            δες και το i20 που σου ειπε ο σπυρος..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Για εταιρικό και το 1,2 βενζίνη καλό είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theo13 last edited by

                                γιατι δεν πας σε fiat punto 1.3 MJT η ακομα και τις εκδοσεις με αεριο? με τοσα χιλιομετρα θα κανεις σιγουρα αποσβεση. και εκτος αυτου θα εχει και εγγυηση σε ολο το χρονικο διαστημα που το θες σε αντιθεση με το fabia.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                                  γιατι δεν πας σε fiat punto 1.3 MJT η ακομα και τις εκδοσεις με αεριο? με τοσα χιλιομετρα θα κανεις σιγουρα αποσβεση. και εκτος αυτου θα εχει και εγγυηση σε ολο το χρονικο διαστημα που το θες σε αντιθεση με το fabia.

                                  this is good point. thx

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiestaros last edited by

                                    Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                    το clio dci ξεκιναει απο 17κ ενω το fabia tsi απο 13κ

                                    Το clio dci 105 έχει 15990 με την έκπτωση(καποιοι αντιπρόσωποι το δίνουν και με απόσυρση ακόμα και αν δεν έχεις να κάνεις και τότε έχει 14990€ ) και όχι 17.Παρόλα αυτά το φέρνουν και με το μικρό 1.5 των 85 ίππων που κάνει 14590€ χωρίς απόσυρση.Για τιμές ντίζελ i20 με το νέο 1.4 με το 6άρι δεν ξέρω,ας ενημερώσει κάποιος αν και δεν θα κάνει πάνω από 14000€.Βενζίνη με 50000 χλμ το χρόνο μόνο ως ανέκδοτο ακούγεται

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fiestaros last edited by

                                      Το punto evo έχει χειρότερο συνδυασμό τιμής-εξοπλισμού από το corsa ecoflex Και δεν έχει esp to φίατ,οπότε μεταξύ των 2 corsa.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        taurus last edited by

                                        Ρε για εταιρικό μιλάμε, τι σχέση έχει ο εξοπλισμος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          paddler last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                          Θα το οδηγει υπαλληλος σε επαρχια μονο.
                                          Θα υπαρχει διαφορα στην καταναλωση?
                                          Τα 75hp του diesel είναι ταφος?
                                          To οτι ο diesel ειναι τρικιλυνδρος είναι προβλημα?

                                          Καμια ενναλακτικη προταση?

                                          Θα κανει 50,000 χλμ το χρονο με στοχο αλλαγη στα 4 χρόνια και αρχικα ειναι 2,500 πιο ακριβο το diesel

                                          Με 50000 το χρόνο παίρνεις diesel, δίλημμα δεν υφίσταται. Όμως με 5άρι σασμάν δε στο συνιστώ, παρά μόνο σα λύση ανάγκης. Δεν ξέρω αν γίνεται να έχεις dsg7, ψάξε το. Τα 75hp του diesel ΔΕΝ είναι ταφος λόγω 18 κιλών ροπής. Θέλουν όμως το κατάλληλο κιβώτιο. Σε λίγα κυβικά πετρελαίου το 6άρι είναι μονόδρομος, αλλιώς έχεις κενά.

                                          Καις λιγότερο από 5 λτ/100, πηγαίνοντας με μέση 180 χλμ/ώρα και επιπλέον έχεις και μπέμπα!

                                          και εγώ diesel έχω, αλλά λιγότερο από 5λτ/100 με 180 μέση δεν γίνεται, η 320δ ε46 φίλου με 180 που λες είναι γύρω στα 12 με 5άρι κιβώτιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • V
                                            vasilis1 last edited by

                                            Mακρυα απο το τρικυλινδρο κομπρεσερ.Αφου και στα προπαγανδιστικα περιοδικα τους ξεφυγε και το εχουν γραψει οτι δεν ειναι για πολλα πολλα.
                                            Προτιμησε κατι απο fiat punto/panda mjt.Οικονομια,ποιοτητα και εμπειρια αφου εχουν πουλησει κυριολεκτικα εκατομμυρια sde.Tωρα για το εξαρι σασμαν,αφου θα το οδηγαει αλλος.........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr