-
Μην σας φανεί περίεργο αλλά εγώ βαθμολογώ τον εαυτό μου με 9.
Μετά από 20 χρόνια εμπειρίας, με σχετική καλή γνώση και εφαρμογή εώς ένα σημείο του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, με ερασιτεχνική γνώση για την συντήρηση του αυτοκινήτου, και με ότι βλέπω κάθε μέρα στους ελληνικούς δρόμους, δεν μπορώ να βάλω χαμηλότερο βαθμό.
Εάν υπολογίσω ακόμα πως όταν οδηγώ, θεωρώ τους άλλους οδηγούς ότι είναι τρελοί, μεθυσμένοι, και γενικότερα ότι δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα (παθητική οδήγηση) θα μου έβαζα 100.
Πάντως νομίζω ρε παιδιά πως οι βαθμοί που βάλατε δεν
ήταν με το χέρι στην καρδιά, αλλά από μετριοπάθεια.Υ.Γ. Manosk ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σου.
-
Σας εχω πει οτι μου αρεσουν πολυ οι πατατες; Οχι;
Λοιπον ειναι αληθεια μου αρεσουν πολυ, γιαυτο και μου εβαλα 8. Κανω που και που λιγες πατατουλες στο δρομο!!! -
Φυσικά πρέπει να σκεφτούμε πως θα αντιδράσουμε σε δύσκολη κατάσταση.
Μην βάζουμε 9 επειδή μέσα στην Αθήνα 60 χρόνια δεν τρακάραμε ποτέ
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Φυσικά πρέπει να σκεφτούμε πως θα αντιδράσουμε σε δύσκολη κατάσταση.Μην βάζουμε 9 επειδή μέσα στην Αθήνα 60 χρόνια δεν τρακάραμε ποτέ
μα μεσα στην Αθηνα ειναι σχεδον κατορθωμα να μην τρακαρεις!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μα μεσα στην Αθηνα ειναι σχεδον κατορθωμα να μην τρακαρεις!!!πες τα σε μένα αυτά
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
μα μεσα στην Αθηνα ειναι σχεδον κατορθωμα να μην τρακαρεις!!!
πες τα σε μένα αυτά
Σπύρος
με τις συνθηκες κινησης στην Αθηνα, που ειναι ενας συνδιασμος ασχημων δρομων + ελλειπους σημανσης + κινησης + χιλιαδων ασχετων οδηγων, το τρακαρισμα μαλλον ειναι θεμα χρονου.
απλα εμεις πρεπει να προσεχουμε και να κανουμε οτι μπορουμε για να κινουμαστε με τη μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
-
5 και κάτω. Ελπίζω με τον καιρό να βελτιωθώ.
-
Ένα 7ρακι νομίζω ότι το παίρνω... τώρα αν η κλίμακα ανέβαινε ανά 0.5 θα έβαζα 7.5
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Φυσικά πρέπει να σκεφτούμε πως θα αντιδράσουμε σε δύσκολη κατάσταση.Μην βάζουμε 9 επειδή μέσα στην Αθήνα 60 χρόνια δεν τρακάραμε ποτέ
Δύσκολη κατάσταση: με παλιότερο Accent χωρίς ABS και τα ρέστα κατέβαινα φουριόζος και πέρασα ένα κίτρινο φανάρι. Όμως για κακή μου τύχη πέρασε με κόκκινο ένας τύπος με τζιπάκι που είχε (κλασικά) περάσει μπροστά από τη σειρά που περίμενε στο φανάρι του αντίθετου ρεύματος και δεν έβλεπε το φανάρι του. Όταν με είδε να έρχομαι με χίλια κοκκάλωσε στη λωρίδα μου κι εγώ πήγαινα με φόρα να τον εμβολίσω στο δεξί του πλάι. Φρένο πανικού 10 μέτρα πριν τον φτάσω, το τιμόνι γρήγορα δεξιά, τετακέ και ακινητοποίηση στο 1 μέτρο και τελείως παράλληλα με το άλλο αυτοκίνητο. Κωλοφαρδία ή καλή αντίδραση; Έκανα πάντως αρκετή ώρα να συνέλθω.
-
Εγώ θεωρώ οτι ανήκω τουλάχιστον στο 1% των οδηγών. Δηλαδή κατά αναλογία ανάμεσα σε 100 τυχαίους οδηγούς είμαι ο καλύτερος.
Βέβαια έχω καθήσει και δίπλα στο Στρατισσίνο για κάποιους γύρους στα μέγαρα και μπορώ να πω οτι εντυπωσιάστικα από τα αντανακλαστικά του.
Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω πως μπόρεσε να φρενάρει και ταυτόχρονα να κατεβάσει διαδοχικά 3 ταχύτητες μέσα σε 2 sec.... -
Βάση!Έχω διαβάσει πολλά πράγματα και προσπαθώ να τα εφαρμόζω,συμπεριφέρομαι σα να είναι ολοι οι υπόλοιποι τρελοί,προσπαθώ να τους ψυχολογώ και να 'διαβάζω' τον (άγνωστο) δρόμο,αλλά οδηγώντας Χριστούγεννα-Πάσχα-καλοκαίρι,σίγουρα δε φτάνει...Πάντως νομίζω ότι με συνεχή,καθημερινή τριβή μπορώ να βελτιωθώ αρκετά.
-
Δεν μπορώ να βάλω ένα βαθμό οπότε θα βάλω 7 εξαιρώντας το χιόνι και πάγο όπου έχω μικρή εμπειρία. Για το χώμα ένα πεντάρι και αυτό με επιφύλαξη μια και εδώ η εμπειρία με εκτός δρόμου αυτοκίνητα δεν είναι μεγάλη. Όπως καταλαβαίνετε είμαι κυρίως ασφάλτινος και εκεί μπορώ να πω ότι είμαι πάνω από το μέσω όρο ίσως μάλιστα πολύ πάνω αν αναλογιστείς τι βλέπουμε κάθε μέρα. Σε σχέση με τον ΚΟΚ θα έλεγα ότι είμαι κατά βάση νόμιμος εκτός από τα όρια ταχύτητας όπου είναι εκτός τόπου και χρόνου τις περισσότερες φορές.
Μια παράμετρος που αφορά τον καλό οδηγό και είναι πολύ σημαντική για μένα είναι να έχει επαρκείς γνώσεις μηχανικής έστω και σε θεωρητικό επίπεδο. -
Ένα 8αράκι για μενα παρακαλώ!
Αφήνουμε τους παραπάνω βαθμούς για τους ΠΟΛΥ έμπειρους και χεράδες...Αν και μεταξύ μας, μάλλον το 7,5 μου ταιριάζει, η στρογγυλοποίηση βλέπετε!!!
-
Ρώτησα 4 φίλους μου, χθες το βράδυ, αν είναι καλοί οδηγοί.
Οι απαντήσεις: Μα, φυσικά ο ένας, πάμε μια κόντρα ο άλλος;, εγώ ρε όταν έδωσα για δίπλωμα... ο τρίτος, και ο τέταρτος, όταν ήμουνα φαντάρος οδηγούσα ένα ...
Τελικά δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη. -
Αν και δηλωσα οτι μου εβαλα 8 νομιζω οτι πρεπει να διευκρινησω και το γιατι το εκανα αυτο.
Λοιπον εβαλα 8 γιατι:- ΠΑΝΤΑ χρησιμοποιω φλας. Ειπαμε 'ο δρομος δεν ειναι δικος μας' και 'τιποτα δεν ειναι δεδομενο στην οδηγηση'
- πριν το φλας παντα κοιταζω καθρευτη.
- γενικα κοιταζω πολυ τους καθρευτες.
- Στα Αγγλικα: Always plan ahead!!!
Φυσικα ειναικαι αλλα που πρεπει να κανουμε αλλα αυταθεωρω ως βασικα.
Να πω επισης οτι ακουω πολυ rock στο αμαξι!!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Να πω επισης οτι ακουω πολυ rock στο αμαξι!!!
Οκ, Μάνο, 8αρι με την άξία σου . (Ανάρρωσες>?)
-
Εγώ δεν έχω καμία εμπειρία σε χώμα, πάγο ή χιόνι. Οπότε, μεγάλος βαθμός αποκλείεται. Από βροχές, δόξα τω θεώ, είμαι πολύ δοκιμασμένος. Ακόμα θυμάμαι μια υδρολίσθηση διαρκείας στην Υλίκη με 110... Γενικά, είμαι ασφάλτινος, αυτήν ξέρω αυτήν εμπιστεύομαι. Στα δυο χρόνια που οδηγώ, έχω δει αρκετά πράγματα (αν και never ending quest οι ελληνικοί δρόμοι) και μπορώ να πω ότι προσπαθώ να αποφεύγω την κακοτοπιά, από το να προσπαθώ να τη σώσω. Στο σώσιμο, δεν νομίζω να είμαι καλύτερος από τον μέσο φορουμίστα. Από γρήγορη οδήγηση, απλά ξέρω τα βασικά. Σε μια ευνομούμενη κοινωνία όπου τα λαμόγια δεν θα έπαιρναν δίπλωμα, θα το έπαιρνα, αλλά από τους τελευταίους.
Κίνηση σε πόλη: 8
ΚΟΚ: 9 (όχι όρια ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομο)
Πάγος/χιόνι: 0
Εθνική: 9
Πρόληψη: 7
Σώσιμο: 5
Ο Θεός να βάλει το χέρι του να σωθούμε: 6 (δυο φορές ως τώρα)Άρα, μάλλον το 6 μου ταιριάζει.
Βαθμολογείστε τον ευατό σας.