-
Τροφή για σκέψη: μήπως τελικά τη μειωμένη κατανάλωση λόγω επιλογής μεγάλων σχέσεων από πολύ λίγα χιλιόμετρα την πληρώνουμε πιο πολύ μακροπρόθεσμα με γρηγορότερη φθορά του κιβωτίου/συμπλέκτη, λόγω των πιο πολλών αλλαγών?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τροφή για σκέψη: μήπως τελικά τη μειωμένη κατανάλωση λόγω επιλογής μεγάλων σχέσεων από πολύ λίγα χιλιόμετρα την πληρώνουμε πιο πολύ μακροπρόθεσμα με γρηγορότερη φθορά του κιβωτίου/συμπλέκτη, λόγω των πιο πολλών αλλαγών?βιβλίο αυτοκινήτου: διάρκεια ζωής συμπλέκτη 'ευ όρου ζωής'.
Κοινώς πρώτα θα 'πεθάνει' η μηχανή και μετά το DSG. -
Nαι, όπως εφ' ορου ζωής έχουν διάρκεια οι μπαταρίες στα υβριδικά.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Nαι, όπως εφ' ορου ζωής έχουν διάρκεια οι μπαταρίες στα υβριδικά.Δεν ξέρω να σου πω για τα υβριδικά.
Πάντως εφ' όρου ζωή είναι και η διάρκεια ζωής του συμπλέκτη σε ΟΛΑ τα αυτόματα που έχουν το συμπλέκτη τους εμβαπτισμένο σε λάδι (δεν ξέρω για τα 'ξηρού συμπλέκτη' τι παίζει).
Επιπλέον στο DSG καταπονείται ο κάθε δίσκος κατά το ήμισυ σε σχέση με ένα οποιοδήποτε αυτόματο που έχει ένα συμπλέκτη, άρα νομίζω ότι πέραν από το τι λέει το βιβλιαράκι, το συμπέρασμα επιβεβαιώνει την 'επίσημη ανακοίνωση'.Δεν ξέρω αν σε κάλυψα.
-
Για τα ξηρού πέφτει κλάμα. Και κοστίζει πολύ το δάκρυ....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
...
Δεν κατάλαβες τι λέω ρε Κωνσταντίνε!
μια χαρά κατάλαβα, καθυστερημένος δεν είμαι...
Τόσο χάλια το εξήγησα και πήγες σε συγκρίσεις αυτόματων και χειροκίνητων εφ' όλης της ύλης?!...
Δεν αντιλέγω ότι ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ κάνει οικονομία το DSG (και σου δίνει ένα πολύ πιο ομαλό powercurve προς τις ρόδες σε σχέση με ένα χειροκίνητο κιβώτιο - άλλο θέμα αυτό), αυτό που διερωτώμαι είναι αν σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ συνθήκες στις οποίες ξεκινάς στο φανάρι και σταματάς στο επόμενο, 100 μέτρα παρακάτω, συμφέρει να κάνει όλες αυτές τις αλλαγές που κάνει, φτάνοντάς μέχρι την 5η και ξανά πάλι απ' την αρχή, και εάν -και κατά πόσον- είναι λιγότερη όλη αυτή η ενέργεια που καταναλώνεται για τόσες αλλαγές, από την ενέργεια της παραπάνω βενζίνης που θα κατανάλωνες λόγω λίγο υψηλότερων [κατά μέσο όρο] στροφών λειτουργίας του κινητήρα με τη χειροκίνητη έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου, στην οποία όλη η ενέργεια για τις αλλαγές προέρχεται από τα ...δημητριακά που έφαγες το πρωί κι όχι απ' τη βενζίνη που του έχεις βάλει, αν το πήγαινες π.χ. 1η, 3η και στοπ στο φανάρι. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός - το ξέρω ότι είναι λίγο ιερόσυλο και περισσότερο 'φιλοσοφικό' το ερώτημα όταν αναφερόμαστε σε σπορ αμάξια, ειδικά ως χρήστες και όχι ως μηχανικοί-σχεδιαστές (και το ξέρω ότι δε σε πολυ... αφορά, όπως θα έλεγε κι ένας άλλος φίλος ). Δεν έχει να κάνει με το πόσο τέλεια κάνει τις αλλαγές, αλλά με το πόση ενέργεια ξοδεύει σε αλλαγές τις οποίες αν είχε μια κάμερα και 'ήξερε' τι υπάρχει μπροστά του μπορεί να μην τις έκανε, με αποτέλεσμα και να μην 'κουραζόταν' τόσο και να ήταν ακόμα πιο οικονομικό.
Στην πράξη, who cares (πέρα από αυτούς που τα εξελίσσουν)?!
πάντως για του λόγου το αληθές, το αγόρι μιας φίλης μου που είχε χειροκίνητο και πήγε σε ημιαυτόματο κατάφερε να οδηγεί πιο νευρικά/ άστατα και πάλι να μειώσει την καταναλωση...
Μιλάμε για το ίδιο ακριβώς αμάξι με μόνη διαφορά το κιβώτιο, για τις ίδιες διαδρομές και για τις ίδιες συνθήκες, έτσι?..
νια, μιλάμε για S3 με και χωρίς DSG...
Αν όχι, έπρεπε να είχες οδηγήσει το τριτάχυτο αυτόματο Volvo 240 του '81 του νονού του αδερφού μου, που μου το έδινε καμιά φορά όταν ήμουν φαντάρος... Ό,ΤΙ και να οδηγούσες μετά, σου φαινόταν τρομερά οικονομικό!
ώς συνήθως, συμβαίνει σε ηλεκτρονικό χώρο συζήτησης κια σχεδόν ποτέ σε τυπογραφημένα κείμενα*, δεν διάβασες προσεχτικά αυτα που έγραψα... σου απάντησα ότι δεν ανεβάζει πάντα μέχρι την 5η και ποτέ αν δενέχει χώρο να ξεδιπλωθεί... και δεν δέχεται συνεχόμενα όλο και περισσότερο πίεση στο πετάλι του γκαζιού ώστε να πιστεύει ότι έχει πράγματι χώρο να αναπτύξει ταχύτητα... κι επειδή όπως λες δεν έχει δικές του κάμερες αλλά τον οδηγό, δηλαδή εμένα κι εσένα, καλό είναι εμείς να βλέπουμε πόσοι είναι και που μπροστά μας και ανάλογα να βυθίζουμε το γκάζι σε πάτημα και σε χρόνο... δηλαδή ο οδηγός μπορεί, άμα θέλει και γνωρίζει πως λειτουργεί το αυτόματο, να μην το αφήσει η καλύτερα να μην του ζητήσει παρατεταμένα γκάζι και έτσι να μην γίνουν όλες αυτές οι αλλαγές που, λανθασμένα, συμπαιρένεις ότι καταναλώνουν παραπανίσια ενέργεια...
εξάλλου πέραν των επιχειρημάτων που έγραψα περι διαχείρησης του πεταλιού, για να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε κάτι τέτοιο εμείς οι δύο θα έπρεπε να είχαμε ένα πλήρες σετ λαπτοπ και λιγισμικών εργαλείων που θα 'εβλεπε' την κατανάλωση σε συνθήκες και θα διαφοροποιούταν κατεντολή δική μας σε λιγότερες ή και περισσότερες αλλαγές για την επίτευξη μιας σταθερής ταχύτητας Α, συλλέγοντας παράλληλα όλα αυτά τα στοιχεία ώστε να βγάλουμε αξιόλογα συμπεράσματα.
Άρα πιστεύω ότι κάτι τέτοιο έχει γίνει από τους μηχανικούς εξέλιξης της VW και τώρα το κατά πόσο επιτυχημένο ήταν το αποτέλεσμα αυτών των μικρορυθμίσεων στην εξέλιξη του προγράμματος διαχείρησης του αυτόματου κιβοτίου φαίνεται στην οικονομικότερη καθημερινότητα μας...
αυτά κι άλλα [πολλά] έχουμε όμως αναλύσει δειξοδικά ΝΊκο σε προηγούμενες συζητήσεις όπως είδη ανέφερα, ρίξε μια ματιά και μιλάμε ξανά από κοντά... εδώ το παραχέ...
*= μόλις σήμερα διάβασα σχετική έρευνα που αποδευκνύει ατράνταχτα ότι η ανθρώπινη όραση επειρεάζεται σαφώς από μέσο αναμετάδοσης της πληροφορίας και σε πολύ μεγάλο ποσοστό, οι οθόνες TFT δεν επιτυγχάνουν μεγάλες χρονικές περιόδους συγκέντρωσης του βλέματος αλλά και ικανοποιητικά επίπεδα επεξεργασίας του γραπτού λόγου όσο σε τυπομένα μέσα επικοινωνίας όπως στο χαρτί...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
... όσο για τις ταχύτητες που αλλάζει, ΔΕΝ αλλάζει πάντα προς τα πάνω τόσες πολλές σε μένα... μόνο αν πάς επιταχύνοντας γλυκά όλο και περισσότερο και έχεις πολύ χώρο μπροστά σου για να συνεχίσεις γιατί αν σταματάς και ξεκινάς συνέχεια, όπως αναφέρεις, ούτως ή άλλως δεν αλλάζει τόσες πολλές...
......
@nidosan
αν κατάλαβα καλά η ερώτησή σου έχει ως πηγή κυρίως ΙΣΩΣ τις υπερβολικές (για εμάς) αλλαγές ταχυτήτων που κάποιες φορές μοιάζουν (σε μας πάλι) άσκοπες όπως στην περίπτωση που περιγράφεις.φίλε απάντησα παραπάνω στον Νίκο το ότι ΔΕΝ γίνονται πάντα όλες αυτές οι αλλαγές που εμείς λανθασμενα 'νομίζουμε' όιτ είναι πολλές...
Επειδή είχα την ίδια απορία με σένα και μου την έσπαγε που άλλαζε 500 φορές ταχύτητα οδηγώντας σε δρόμο με αυτού του τύπου την κίνηση, αποφάσισα να οδηγώ με χειροκίνητο πρόγραμμα σε τέτοιες καταστάσεις.
Ξέρεις τι παρατήρησα?
Επειδή ακριβώς επιτάχυνα μέχρι τις 2500rpm (αποφεύγοντας πχ να βάλω 3η ή 4η που θα έβαζε το DSG) αντί για τις 2000rpm που κρατάει το dsg (σε αυτές τις περιπτώσεις) είχα στο τέλος περισσότερη κατανάλωση.εμένα αλλάζει και χαμηλότερα και υψηλότερα τις τραχύτητες, ανάλογα με το πόσο 'επίμονος' είσαι στο γκάζι...
Άρα ακόμα κι αν καταναλώνει περισσότερη ενέργεια γιατί αλλάζει ταχύτητες περισσότερες από όσο (νομίζουμε εμείς ότι) είναι σκόπιμο, στο τέλος το σύνολο είναι λιγότερο (δηλαδή η ενέργεια που κατανάλωσε το DSG είναι μικρότερη από την ενέργεια - σε καύσιμο- που χάλασε ο κινητήρας σου μένοντας για 200-300-400rpm πιο ψηλά.πραγματι τα υγρά DSG σε σχέση με τα ξηρά εχουν πολυ λίγα εως καθόλου προβλήματα... τα ξηρά καταναλώνουν δίσκους και στα πρώτα 30χιλ.χιλιόμετρα χρήσης δυνατών κινητήρων όπως ο 168άρης αλλά από άλλους χρήστες, οι οποίοι έχουν κάνει και αναβάθμιση, έχουν αντέξει και 50κ... άντε βγάλε άκρη...
Νομίζω ότι ψάχνεις κάτι τέτοιο ως απάντηση έτσι?
ΥΓ: sorry που πετάχτηκα αλλά δεν κρατήθηκα
μη ζητάς συγγνώμη, το θέμα δεν είναι διαπροσωπικό αλλά αφορά όλους τους ενδιαφερόνους συζητητές εδώ... αλλά αρκετά εκτός αν θέλετε να μιλήσουμε για την συγκεκριμένη εφαρμογή του στο Scirocco R για να μην είμαστε εκτός θέματος και να μην αναμασάμε τα παλιά...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@nidosan
αν κατάλαβα καλά η ερώτησή σου έχει ως πηγή κυρίως ΙΣΩΣ τις υπερβολικές (για εμάς) αλλαγές ταχυτήτων που κάποιες φορές μοιάζουν (σε μας πάλι) άσκοπες όπως στην περίπτωση που περιγράφεις.Επειδή είχα την ίδια απορία με σένα και μου την έσπαγε που άλλαζε 500 φορές ταχύτητα οδηγώντας σε δρόμο με αυτού του τύπου την κίνηση, αποφάσισα να οδηγώ με χειροκίνητο πρόγραμμα σε τέτοιες καταστάσεις.
Ξέρεις τι παρατήρησα?
Επειδή ακριβώς επιτάχυνα μέχρι τις 2500rpm (αποφεύγοντας πχ να βάλω 3η ή 4η που θα έβαζε το DSG) αντί για τις 2000rpm που κρατάει το dsg (σε αυτές τις περιπτώσεις) είχα στο τέλος περισσότερη κατανάλωση.
Άρα ακόμα κι αν καταναλώνει περισσότερη ενέργεια γιατί αλλάζει ταχύτητες περισσότερες από όσο (νομίζουμε εμείς ότι) είναι σκόπιμο, στο τέλος το σύνολο είναι λιγότερο (δηλαδή η ενέργεια που κατανάλωσε το DSG είναι μικρότερη από την ενέργεια - σε καύσιμο- που χάλασε ο κινητήρας σου μένοντας για 200-300-400rpm πιο ψηλά.Νομίζω ότι ψάχνεις κάτι τέτοιο ως απάντηση έτσι?
ΥΓ: sorry που πετάχτηκα αλλά δεν κρατήθηκα
Γιώργο ναι, κάτι τέτοιο ψάχνω ως απάντηση, και καλά έκανες και 'πετάχτηκες' (όλοι μαζί συζητάμε ρε συ, γι αυτό το γράφω εδώ κι όχι σε pm ή από κοντά με τον Κων/νο!)
Από περιέργεια θα ήθελα να ήξερα πόσο 'κοστίζει' σε βενζίνη (σε χιλιοστά του ml ίσως ) μια αλλαγή σχέσης με διαφόρων ειδών ημιαυτόματα κιβώτια και πόσο γλιτώνεις (ΑΝ γλιτώνεις...) αλλάζοντας όσο καλά αλλάζει ο μέσος οδηγός με το χέρι σε χειροκίνητο. Επίσης, τι θα προέκυπτε αν το DSG μπορούσε να πηδάει σχέσεις σε πολύ χαλαρή επιτάχυνση (όπως καμιά φορά κάνουμε σε ελαφρώς κατηφορηκούς δρόμους) - θα είχε νόημα?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Από περιέργεια θα ήθελα να ήξερα πόσο 'κοστίζει' σε βενζίνη (σε χιλιοστά του ml ίσως ) μια αλλαγή σχέσης με διαφόρων ειδών ημιαυτόματα κιβώτιακαθε αλλαγη προς τα πανω κοστιζει 0,003ml και καθε κατεβασμα 0,0018ml
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Από περιέργεια θα ήθελα να ήξερα πόσο 'κοστίζει' σε βενζίνη (σε χιλιοστά του ml ίσως ) μια αλλαγή σχέσης με διαφόρων ειδών ημιαυτόματα κιβώτια και πόσο γλιτώνεις (ΑΝ γλιτώνεις...) αλλάζοντας όσο καλά αλλάζει ο μέσος οδηγός με το χέρι σε χειροκίνητο. Επίσης, τι θα προέκυπτε αν το DSG μπορούσε να πηδάει σχέσεις σε πολύ χαλαρή επιτάχυνση (όπως καμιά φορά κάνουμε σε ελαφρώς κατηφορηκούς δρόμους) - θα είχε νόημα?
Ενδιαφέρον αλλά έτσι όπως λειτουργεί θα καταλάβεις και μόνος σου ότι αυτό που περιγράφεις δεν έχει νόημα γιατί δεν κρατάει ποτέ μία ταχύτητα τόσο ώστε να μπορεί μετά να 'πηδήξει' την επόμενη.
Σκέψου ότι όταν το έχεις στο D αναλόγως πόσο πατάς το γκάζι (κι άρα πόσο θες να επιταχύνεις), αποφασίζει να σου βάλει (κάποια στιγμή) την επόμενη ταχύτητα. Αν πατάς τόσο που θα μπορούσες μετά να 'πηδήξεις' μία ταχύτητα (πχ από 1η->3η) τότε από πριν θα σου είχε βάλει την ταχύτητα που 'υπολόγιζες να πηδήξεις' (τη 2α). Κι αυτό γιατί ασχέτως αν μας βολεύει στην οδήγηση κάποιες φορές, ΞΕΡΟΥΜΕ ότι είναι λάθος χειρισμός και λάθος τρόπος εκμετάλλευσης της δύναμης του κινητήρα μας.
Πραγματικά αν οδηγήσεις ένα DSG όχημα θα σου λυθούν περισσότερες απορίες από όσες έχεις αυτή τη στιγμή.
Πού....είπαμε ότι μένεις?Από περιέργεια θα ήθελα να ήξερα πόσο 'κοστίζει' σε βενζίνη (σε χιλιοστά του ml ίσως ) μια αλλαγή σχέσης με διαφόρων ειδών ημιαυτόματα κιβώτια
καθε αλλαγη προς τα πανω κοστιζει 0,003ml και καθε κατεβασμα 0,0018ml
Σπύρο, δεν μπορώ να πιάσω το ύφος της απάντησής σου.
Απαντάς σοβαρά υποθέτω...έτσι?@__vellerefontis__
αναλόγως το γκάζι και το φορτίο που δέχεται ο κινητήρας αλλάζει ταχύτητα και σε άλλες στροφές αλλά και θυμάται πώς οδηγούσες πριν.
Αν δηλαδή του τα 'χώσεις' και ξαφνικά αποφασίσεις να πας χαλαρά, θα παρατηρήσεις ότι στην αρχή κρατάει την ταχύτητα παραπάνω από το 'φυσιολογικό'.
Χαίρομαι πάντως που σε σένα βελτιώσανε όλα αυτά τα σημεία στα οποία το DSG έχανε (σε αίσθηση). Αυτό σημαίνει ότι δεν επαναπαύτηκαν στις 'δάφνες τους' και το DSG δεν ήταν 'μια φωτοβολίδα' για λόγους marketing. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πραγματικά αν οδηγήσεις ένα DSG όχημα θα σου λυθούν περισσότερες απορίες από όσες έχεις αυτή τη στιγμή.
Πού....είπαμε ότι μένεις?Έχω οδηγήσει κάποια 6άρια (μεταξύ αυτών και το Scirocco R) και ένα 7άρι (Α1) για μερικές εκατοντάδες χλμ.
Δεν είχα ποτέ δικό μου DSG, μόνο 'παραδοσιακό' αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Θα με ενδιέφερε πολύ αν μπορούσα να μάθω τι διαφορές έχουν στον προγραμματισμό και τη λειτουργία ένα σαν το δικό σου κι ένα σαν του Κων/νου (ακόμα καλύτερα να έβλεπα τον κώδικα από πρώτο χέρι ).αναλόγως το γκάζι και το φορτίο που δέχεται ο κινητήρας αλλάζει ταχύτητα και σε άλλες στροφές αλλά και θυμάται πώς οδηγούσες πριν.
Αν δηλαδή του τα 'χώσεις' και ξαφνικά αποφασίσεις να πας χαλαρά, θα παρατηρήσεις ότι στην αρχή κρατάει την ταχύτητα παραπάνω από το 'φυσιολογικό'.Αυτό ακριβώς συζητούσαμε χθες με τον Κων/νο....
-
ααααρρρρρρρρρρρ!
-
θέλω [ένα] καπό τώρα!!!!!!!!!!!!
-
Εγώ σου είπα ποια είναι η λύση με το γείτονα που έχεις...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Έχω οδηγήσει κάποια 6άρια (μεταξύ αυτών και το Scirocco R) και ένα 7άρι (Α1) για μερικές εκατοντάδες χλμ.
Δεν είχα ποτέ δικό μου DSG, μόνο 'παραδοσιακό' αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Θα με ενδιέφερε πολύ αν μπορούσα να μάθω τι διαφορές έχουν στον προγραμματισμό και τη λειτουργία ένα σαν το δικό σου κι ένα σαν του Κων/νου (ακόμα καλύτερα να έβλεπα τον κώδικα από πρώτο χέρι ).ψιλοαχετο, αλλα το 7αρι dsg ειναι γτπκ απο αποψη αξιοπιστιας ντροπη για τη vw που βαζει ενα τοσο προβληματικο ανταλλακτικο στα αυτοκινητα της
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έχω οδηγήσει κάποια 6άρια (μεταξύ αυτών και το Scirocco R) και ένα 7άρι (Α1) για μερικές εκατοντάδες χλμ.
Δεν είχα ποτέ δικό μου DSG, μόνο 'παραδοσιακό' αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Θα με ενδιέφερε πολύ αν μπορούσα να μάθω τι διαφορές έχουν στον προγραμματισμό και τη λειτουργία ένα σαν το δικό σου κι ένα σαν του Κων/νου (ακόμα καλύτερα να έβλεπα τον κώδικα από πρώτο χέρι ).ψιλοαχετο, αλλα το 7αρι dsg ειναι γτπκ απο αποψη αξιοπιστιας ντροπη για τη vw που βαζει ενα τοσο προβληματικο ανταλλακτικο στα αυτοκινητα της
είναι νέας τεχνολόγίας και... από ότι μαθαίνω από τους φίλους μηχανικούς μου το... σπάνε... λίγο οι ιδιοκτήτες που έχουν θέμα... και το θέμα συνήθως είναι αλλαγή δίσκου σε σχετικά λιγότερα χλμ από ότι σε χειροκίνητο...
-
όπως και μου είχε προτείνει ο drdino ανοίγω κουβέντα στο παρόν θέμα με θέμα το αν αξίζει να βάλω αεριοκίνηση στο Scirocco R
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Έχω οδηγήσει κάποια 6άρια (μεταξύ αυτών και το Scirocco R) και ένα 7άρι (Α1) για μερικές εκατοντάδες χλμ.
Δεν είχα ποτέ δικό μου DSG, μόνο 'παραδοσιακό' αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
Θα με ενδιέφερε πολύ αν μπορούσα να μάθω τι διαφορές έχουν στον προγραμματισμό και τη λειτουργία ένα σαν το δικό σου κι ένα σαν του Κων/νου (ακόμα καλύτερα να έβλεπα τον κώδικα από πρώτο χέρι ).ψιλοαχετο, αλλα το 7αρι dsg ειναι γτπκ απο αποψη αξιοπιστιας ντροπη για τη vw που βαζει ενα τοσο προβληματικο ανταλλακτικο στα αυτοκινητα της
είναι νέας τεχνολόγίας και... από ότι μαθαίνω από τους φίλους μηχανικούς μου το... σπάνε... λίγο οι ιδιοκτήτες που έχουν θέμα... και το θέμα συνήθως είναι αλλαγή δίσκου σε σχετικά λιγότερα χλμ από ότι σε χειροκίνητο...
περα απο δισκους που τρωει γρηγορα ακομα και σε 122 εχει θεμα και με τον εγκεφαλο που ειναι πανακριβος
εσκασε σε φιλο μου το προβλημα και ηταν εκτος εγγυησης και επειδη το χουν παθει κι αλλοι , δεχτηκαν χωρις πολλα πολλα να του αλλαξουν τσαμπα το ανταλλακτικο και πληρωσε μονο τα εργατικα (διαβασε βεβαια και για αναλογη περιπτωση στο ιντερνετ και πηγε υποψιασμενος)
το θεμα ειναι ναι μεν του εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση, αλλα μετα απο αυτα τι?
ηδη σκεφτεται να το στειλει για να βρει την ηρεμια του, αυτοκινητο λιγο πανω απο 2 ετων
ειναι απογοητευτικοι , ειδικα οταν βλεπεις προβληματα που υπαρχουν εδω και πολλα χρονια (πχ πολλαπλασιαστες) να συνεχιζουν να υπαρχουν
αυτο σημαινει οτι αγοραζουν ανταλλακτικα της πλακας και το ξερουν, δεν ειναι δυνατον προβληματα που υπηρχαν σε προηγουμενης γενιας κινητηρες να υπαρχουν ακομα (και στο s3 που ξερω τουλαχιστον θυμηθηκαν μετα απο 3-4 χρονια να κανουν ανακληση )
οσο για τους εγκεφαλους των dsg , μαλλον θα προκειται για χειριστης ποιοτητας , δεν ειναι δυνατον να χαλανε τοσο συχνα και τοσο γρηγορα αυτα τα πραγματα.. ουτε σε κινεζικα κινητα δε συμβαινουν αυτα
και τα πουλανε πανακριβα απο πανω..
φταει σιγουρα η borg warner που τα φτιαχνει ετσι, αλλα φταιει και το vag που χωρις ιδιαιτερο δισταγμο τα πεταει στα αυτοκινητα της και οποιον παρει ο χαρος..
-
Ηρέμησε ρε Γιώργο! Ούτε ο Πάσχος δεν κάνει έτσι με τα καβουρδιστήρια της Φάουβε!
Welcome back mate!
-
Στεφανε εγω fanboy δεν ειμαι οταν βλεπω τις μαλακιες τις λεω, μου αρεσουν πολυ τα vag σαν αυτοκινητα και φιλοσοφια, αλλα οτι εχουν θεματα ποιοτητας εχουν και μαλιστα σοβαρα
δυστυχως δεν ειμαστε ολοι σε θεση να τα αλλαζουμε στη 4ετια και να πηγαινουμε σε καινουρια.. αν μπορουσα δηλαδη εγω αυτο θα εκανα σημερα οπως εκανε και ο Κωσταντινος, θα το ξεφορτωνομουν γιατι οπου να ναι θα αρχισει να ζηταει
και δε θα βγαινα φυσικα κερδισμενος στο οικονομικο , ειναι πολυ πιο φθηνο να συντηρεις το αυτοκινητο σου απο το να το σκοτωσεις για να παρεις καινουριο, αλλα τουλαχιστον θα ειχα την ησυχια μου γιατι δυστυχως μιλαμε για αυτοκινητα με ημερομηνια ληξης..ευχαριστω
GOLF R - SCIROCCO R