-
Χαχαχα η φωτό όλα τα λεφτά!
Ξέρεις γερμανικά; Γιατί δεν έστειλε σε αγγλικά να είναι σίγουρος ο γερμαναράς ότι θα καταλάβεις τι λέει; -
Γιατί η κλήση πήγε Γερμανία, δεν ήρθε εδώ.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
20€, μια χαρα
-
τι μια χαρά?
υπήρχε περίπτωση να σου έρθει κλήση για +12 στην ελλάδα? από 31 και πάνω...(ευτυχώς βέβαια)
κι εδώ τόσο είναι έως 20km/h πάνω από το όριο €40 αλλά €20 σε 10 μέρες.... -
Το όριο ήταν 60 και σου βεβαίωσαν παράβαση , επειδή(ς) πήγαινες με 72;
Τι δρόμος ήταν;
Για να μην σιχτιρίζουμε μόνο τις γελοιότητες των δικών μας ορίων... -
Στη Γερμανία τα όρια έχουν νόημα, δεν είναι γελειότητες. Όταν λένε 'στο στενό 30', εννοούν οτι στο στενό δε θα πας με 31. Έχω δει κάμερα να αστράφτει όταν πέρασε κάποιος από στενό με 40. Εξάλλου σου δίνουν το δικαίωμα να ξεκαπνίσεις το εργαλείο στις οτομπαν τους.
-
Εδώ βέβαια δικαιούμαστε να κράζουμε τον σκατόμπατσο, εισπράκτορα της κυβέρνησης που μας έγραψε επειδή πηγαίναμε στο στενό με 60.
-
Μου άρεσε η απίστευτη οργάνωση τους. Αναλυτικά η παράβαση σου, πόσο ήταν το όριο πόσο πήγαινες, φωτογραφία (!) και barcode! Που να δούμε τέτοια στην Ελλάδα.
-
Έγινε ένα τροχαίο πριν μερικές μέρες. Ένα Scudo είχε πρόθεση να στρίψει αριστερά απο ένα δρόμο ο οποίος είχε διακεκομένη διαγράμιση κάτω στο οδόστρωμα. Ο οδηγός έβγαλε φλάς κανονικά ήρθε στο αριστερό μέρος, κοντά στη διακεκομένη γραμμή και την ώρα που έστριβε ένα μηχανάκι ερχόμενο απο πίσω του προσπάθησε να προσπεράσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Και οι 2 αναβάτες της μηχανής πήγαν στο νοσοκομείο - τη στιγμή που μιλάμε είναι και οι 2 πολύ καλά και στα σπίτια τους. Το περίεργο για μένα τουλάχιστον είναι ότι τελικά απο τις συζητήσεις που έγιναν με την ασφαλιστική, φταίει λέει το Scudo διότι έπρεπε να τσεκάρει την κυκλοφορία πίσω του και να δώσει προτεραιότητα κάτι που δεν έκανε.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τοτε να πληρωσει και ο ετερος φορουμαςΔεν πληρώνω, δεν πληρώνω
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Έγινε ένα τροχαίο πριν μερικές μέρες. Ένα Scudo είχε πρόθεση να στρίψει αριστερά απο ένα δρόμο ο οποίος είχε διακεκομένη διαγράμιση κάτω στο οδόστρωμα. Ο οδηγός έβγαλε φλάς κανονικά ήρθε στο αριστερό μέρος, κοντά στη διακεκομένη γραμμή και την ώρα που έστριβε ένα μηχανάκι ερχόμενο απο πίσω του προσπάθησε να προσπεράσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Και οι 2 αναβάτες της μηχανής πήγαν στο νοσοκομείο - τη στιγμή που μιλάμε είναι και οι 2 πολύ καλά και στα σπίτια τους. Το περίεργο για μένα τουλάχιστον είναι ότι τελικά απο τις συζητήσεις που έγιναν με την ασφαλιστική, φταίει λέει το Scudo διότι έπρεπε να τσεκάρει την κυκλοφορία πίσω του και να δώσει προτεραιότητα κάτι που δεν έκανε.Όχι για σενα, για το πόρισμα της ασφαλΗστικής...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έγινε ένα τροχαίο πριν μερικές μέρες. Ένα Scudo είχε πρόθεση να στρίψει αριστερά απο ένα δρόμο ο οποίος είχε διακεκομένη διαγράμιση κάτω στο οδόστρωμα. Ο οδηγός έβγαλε φλάς κανονικά ήρθε στο αριστερό μέρος, κοντά στη διακεκομένη γραμμή και την ώρα που έστριβε ένα μηχανάκι ερχόμενο απο πίσω του προσπάθησε να προσπεράσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Και οι 2 αναβάτες της μηχανής πήγαν στο νοσοκομείο - τη στιγμή που μιλάμε είναι και οι 2 πολύ καλά και στα σπίτια τους. Το περίεργο για μένα τουλάχιστον είναι ότι τελικά απο τις συζητήσεις που έγιναν με την ασφαλιστική, φταίει λέει το Scudo διότι έπρεπε να τσεκάρει την κυκλοφορία πίσω του και να δώσει προτεραιότητα κάτι που δεν έκανε.
Όχι για σενα, για το πόρισμα της ασφαλΗστικής...
Κώστα δεν είναι πόρισμα αυτό. Το γράφει λέει ο ΚΟΚ. Αν κάτω ήταν λέει διπλή γραμή θα έφταιγε το μηχανάκι αλλά με διακεκομένη γραμμή έχει λέει κάθε δικαίωμα να προσπεράσει απο αριστερά και ο οδηγός που στρίβει πρέπει να δώσει προταιρεότητα. Δεν ξέρω, δεν το έχω ψάξει, είμαι τελείως μπερδεμένος. Πράγματα που τα θεωρούσα δεδομένα καταρίπτονται.
-
Μου έχει τύχει παλιά, όταν ήμουν φρέσκος οδηγός ακόμα. Σε δρόμο με διπλή διαχωριστική, η οποία κοβόταν στο ύψος της διασταύρωσης για να μπορεί κάποιος να στρίψει αριστερά, με προσπέρασε μηχανή (την οποία δεν είχα πάρει είδηση καν ότι ήταν πίσω μου) ενώ ξεκινούσα να στρίψω με αποτέλεσμα να τρακάρουμε. Ευτυχώς ο αναβάτης δεν έπαθε τίποτε. Το πόρισμα λοιπόν έλεγε ότι φταίω διότι ενώ κανονικά δεν μπορούσε να με προσπεράσει, στο σημείο αυτό (πλάτους ~4m) που κοβόταν μπορούσε.
Τι να πεις...
-
Aν κατω εχει διπλη γραμμη και θελουμε να στριψουμε αριστερα, ποιος φταιει αν σε αναλογο παραδειγμα ερθει μηχανακι απο πισω και παει να μας προσπερασει την ωρα που στριβουμε? Δεν φταιμε και μεις που θελουμε να στριψουμε παρ ολο που κατω εχει διπλη γραμμη? Συμβαινει συχνα αυτο σε επαρχιακους δρομους...
-
Αν στο σημείο που θέλεις να στρίψεις αριστερά υπάρχει διπλή τότε δεν μπορείς να στρίψεις αριστερά = συνυπαιτιότητα στην καλύτερη. Αν όμως συμβαίνει αυτό που λέω εγώ τότε δε θα έπρεπε να φταις (διότι η απαγόρευση προσπέρασης πρέπει να ισχύει ασχέτως αν δίνει το δικαίωμα στον οδηγό να στρίψει αριστερά σε διασταύρωση), αν και βγαίνει συνυπαιτιότητα πάλι.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τοτε να πληρωσει και ο ετερος φορουμας
Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω
Δεν μπορεί να περιμένει κανείς τίποτα πιο σωστό από μια κοινωνία στην οποία το να έχεις 5,6 γκόμενες σαν τον Στρος Καν ή σαν τον Μιτεράν θεωρείται μαγκιά Ωραία ιδεώδη έχετε εσείς οι Γάλλοι.
-
- continental breakfast
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τοτε να πληρωσει και ο ετερος φορουμας
Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω
Δεν μπορεί να περιμένει κανείς τίποτα πιο σωστό από μια κοινωνία στην οποία το να έχεις 5,6 γκόμενες σαν τον Στρος Καν ή σαν τον Μιτεράν θεωρείται μαγκιά Ωραία ιδεώδη έχετε εσείς οι Γάλλοι.
- πολλά. Είστε εντελώς φλώροι. Ο Σίλβιο σας έχει όλους για πλάκα.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Aν κατω εχει διπλη γραμμη και θελουμε να στριψουμε αριστερα, ποιος φταιει αν σε αναλογο παραδειγμα ερθει μηχανακι απο πισω και παει να μας προσπερασει την ωρα που στριβουμε? Δεν φταιμε και μεις που θελουμε να στριψουμε παρ ολο που κατω εχει διπλη γραμμη? Συμβαινει συχνα αυτο σε επαρχιακους δρομους...Σε διπλη γραμμη δεν επιτρεπεται και η προσπεραση εκτος και αν εχεις κατσει τερμα δεξια κανοντας χωρο να περασει ο αλλος.Οταν ομως θες να στριψεις αριστερα θα εισαι διπλα ακριβως απο την γραμμη οποτε δεν εχει χωρο να περασει.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Έγινε ένα τροχαίο πριν μερικές μέρες. Ένα Scudo είχε πρόθεση να στρίψει αριστερά απο ένα δρόμο ο οποίος είχε διακεκομένη διαγράμιση κάτω στο οδόστρωμα. Ο οδηγός έβγαλε φλάς κανονικά ήρθε στο αριστερό μέρος, κοντά στη διακεκομένη γραμμή και την ώρα που έστριβε ένα μηχανάκι ερχόμενο απο πίσω του προσπάθησε να προσπεράσει. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή. Και οι 2 αναβάτες της μηχανής πήγαν στο νοσοκομείο - τη στιγμή που μιλάμε είναι και οι 2 πολύ καλά και στα σπίτια τους. Το περίεργο για μένα τουλάχιστον είναι ότι τελικά απο τις συζητήσεις που έγιναν με την ασφαλιστική, φταίει λέει το Scudo διότι έπρεπε να τσεκάρει την κυκλοφορία πίσω του και να δώσει προτεραιότητα κάτι που δεν έκανε.Παρα το οτι φαινεται κουφο τελειως, μαλλον δικιο εχει. Απο αντιστοιχο συμβαν, περιγραφομενο εδω μεσα, ειχα κατσει κ ειχα διαβασει ολο τον ΚΟΚ κ κατεληξα στο ιδιο συμπερασμα, οτι σε διακεκομμενη γραμμη ορθα προσπερναει (νομικως, γιατι στην ουσια ειναι ΒΛΑΚΑΣ οποιος το κανει) κ αυτος που στριβει επρεπε να τον δει. Προφανως υπαρχει νομικο κενο κ επρεπε να υπαρχει προβλεψη στον ΚΟΚ - γιατι ειναι πανηλιθιο, πρακτικως αδυνατον να εφαρμοστει κ επικινδυνο για ολους να ισχυει κατι τετοιο - για αυτη την περιπτωση.
Μου έχει τύχει παλιά, όταν ήμουν φρέσκος οδηγός ακόμα. Σε δρόμο με διπλή διαχωριστική, η οποία κοβόταν στο ύψος της διασταύρωσης για να μπορεί κάποιος να στρίψει αριστερά, με προσπέρασε μηχανή (την οποία δεν είχα πάρει είδηση καν ότι ήταν πίσω μου) ενώ ξεκινούσα να στρίψω με αποτέλεσμα να τρακάρουμε. Ευτυχώς ο αναβάτης δεν έπαθε τίποτε. Το πόρισμα λοιπόν έλεγε ότι φταίω διότι ενώ κανονικά δεν μπορούσε να με προσπεράσει, στο σημείο αυτό (πλάτους ~4m) που κοβόταν μπορούσε.
Τι να πεις...
Φυσικα κ δεν εφταιγες εσυ κ ο δικαστης ηταν ΜΑΛΑΚΑΣ. Το σημειο εκεινο διακοπτεται ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ο κοσμος, κ ΟΧΙ για να προσπερναει. Για αυτο εξ'αλλου η διαγραμμιση δεν γινεται διπλη συνεχομενη-σε-διακεκομμενη για 4μ-σε-διπλη συνεχομενη, αλλα σβηνεται τελειως η διπλη κ μετα συνεχιζει η διπλη. Γιατι ο σχεδιαστης του δρομου θελει να δειξει οτι παραμενει η απαγορευση της προσπερασης σε ολο το μηκος του δρομου, αλλα μπορεις να διασχισεις την διαγραμμιση για να στριψεις - ή να περασεις απεναντι, αν βγαινεις απο τον καθετο του δρομου. Καθε τι αλλο ειναι ΗΛΙΘΙΟ.
Aν κατω εχει διπλη γραμμη και θελουμε να στριψουμε αριστερα, ποιος φταιει αν σε αναλογο παραδειγμα ερθει μηχανακι απο πισω και παει να μας προσπερασει την ωρα που στριβουμε? Δεν φταιμε και μεις που θελουμε να στριψουμε παρ ολο που κατω εχει διπλη γραμμη? Συμβαινει συχνα αυτο σε επαρχιακους δρομους...
Αν εχει διπλη γραμμη, ναι. Αν σταματαει η διπλη τελειως (εξαφανιζεται), φταιει αυτος που προσπερναει, οπως εξηγησα απο πανω.
Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.