-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρε σεις δεν υπάρχουν τέτοια διλήμματα, παρά μόνο σε εξαιρέσεις. Το 25% των κατόχων Μπεμβέ 1 δεν γνωρίζει ποιοί είναι οι κινητήριοι τροχοί του οχήματος. Ένα άλλο (τεράστιο) ποσοστό την αγοράζει ή την κάνει λήζινγκ για την πριμιά. Κάποιοι άλλοι, πολύ λίγοι, για τα μεγάλα κυβικά της.
Κανένας από αυτούς δεν θα ασχοληθεί με την κατά πολύ φθηνότερη Ιουλιέτα.Αυτή η έρευνα που αναφέρεσαι αφορά την Αγγλία.
Το 1/4 ισχύει γιατί αφορά γυναίκες. Περίπου το 1/4 αγοραστών της 1 είναι γυναίκες και οι γυναίκες δε ξέρουν τη σημαίνει εμπρός ή πίσω κίνηση.
Στην Ελλάδα τα leasing είναι ελάχιστα (τα περισσότερα είναι Astra, Golf, Focus).
Γενικώς εδώ πιστεύω τα πράγματα λίγο διαφορετικά.
Ίσως μόνο η πριμιά που λες να ισχύει και αυτή ενδεχομένως λόγω σήματος.
-
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Πιστεύεις στην Ελλάδα επικρατεί τέτοια αντίληψη?
Δεν είναι 1/4 που λέει πάνω ο dstou, είναι 8/10...ας είναι και 9/10. Πιστεύεις ότι στην Ελλάδα η αγορά της είναι τόσο μεγάλη που οι 8/10 να έχουν την ίδια αντίληψη?
-
Παιδιά πέρα από την πλάκα,δείτε την από κοντά γιατί είναι πολύ καλύτερη από ότι στις φώτογραφίες.Έγω πήγα χθες και την είδα,εξωτερικά είναι πολύ καλύτερη από ότι φαίνεται στο internet,το εσωτερικό της είναι ίσως το καλύτερο της κατηγορίας και αν σκεφτείτε ότι η 118i έχει 170 άλογα,25 κιλά ροπή,7,4 επιτάχυνση με 5,8 κατανάλωση+το ότι είναι η μοναδική με πίσω κίνηση στην κατηγορία πιστεύω ότι όποιος είναι να πάρει 'ακριβό' μικρομεσαίο καλό είναι να τη δει και να την κάνει test drive
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Καλα αντίστοιχα στην Ελλάδα το Golf θεωρείται νεανικό αυτοκίνητο!! και στην Γερμανία και την Αγγλία το έχουν μόνο κάτι ραμολιμέντα για να πηγαίνουν τις κυριακές super market. Αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσεις απο τον συντελεστή που έχουν στην ασφάλεια σε σχέση π.χ. με ενα focus.
Επίσης σε χώρες με σοβαρούς δρόμους πρέπει να έχεις τουλάχιστον 250 άλογα για να καταλάβεις αν οδηγείς fwd η rwd. -
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Επίσης σε χώρες με σοβαρούς δρόμους πρέπει να έχεις τουλάχιστον 250 άλογα για να καταλάβεις αν οδηγείς fwd η rwd.
Το καταλαβαινεις με το που πανε να βαλουν τις αλυσιδες για τα χιονια
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Επίσης σε χώρες με σοβαρούς δρόμους πρέπει να έχεις τουλάχιστον 250 άλογα για να καταλάβεις αν οδηγείς fwd η rwd.Φυσικά και δεν ισχύει αυτό...
-
+1 στον REALZEUS.Αν πιέσεις το αυτοκίνητο στη στροφή και 120 άλογα να έχει καταλαβαίνεις διαφορά
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Πιστεύεις στην Ελλάδα επικρατεί τέτοια αντίληψη?
...εγώ δεν πιστεύω τίποτα.Τα στατιστικά στοιχεία της ίδιας της εταιρείας τα λένε αυτά (και δεν έχω λόγο να τα αμφισβητώ, αφ'ής στιγμής η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων του μοντέλου αφορά τις βασικές του εκδόσεις πετρελαίου-βενζίνης και όχι τις 'ψαγμένες' και πιο ειδικές).
8 στους 10 πάντως,που τους αρέσει η οδήγηση και ενημερώνονται (όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό,ξημερωβραδιαζόμενοι στα fora)με τα της αυτοκίνησης δεν γνωρίζουν τι είδους ανάρτηση έχει το αυτοκίνητο τους.Οι περισσότεροι από αυτούς κυκλοφορούν και με λάθος πιέσεις στα λάστιχά τους. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Πιστεύεις στην Ελλάδα επικρατεί τέτοια αντίληψη?
...εγώ δεν πιστεύω τίποτα.Τα στατιστικά στοιχεία της ίδιας της εταιρείας τα λένε αυτά (και δεν έχω λόγο να τα αμφισβητώ, αφ'ής στιγμής η συντριπτική πλειοψηφία των πωλήσεων του μοντέλου αφορά τις βασικές του εκδόσεις πετρελαίου-βενζίνης και όχι τις 'ψαγμένες' και πιο ειδικές).
8 στους 10 πάντως,που τους αρέσει η οδήγηση και ενημερώνονται (όχι βέβαια σε υπερβολικό βαθμό,ξημερωβραδιαζόμενοι στα fora)με τα της αυτοκίνησης δεν γνωρίζουν τι είδους ανάρτηση έχει το αυτοκίνητο τους.Οι περισσότεροι από αυτούς κυκλοφορούν και με λάθος πιέσεις στα λάστιχά τους.Μα κι εγώ δεν αμφισβήτησα επίσημες πηγές.
Για την Ελλάδα μίλησα και πιο συγκεκριμένα για το φύλο.
Έχω την εντύπωση ότι αυτοί που απάντησαν πως η 1 τους είναι μπροστοκίνητη, δε ξέρουν τη διαφορά της εμπρός με τη πίσω κίνηση. Μη σου πω ότι δεν ήξεραν πως υπάρχει τέτοιο πράγμα
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οι πωλήσεις καλα θα πανε πάντως. Ο ελλην ως γνωστόν ψωνίζει μάρκες και όχι μοντέλα.
Sincerely yours, Chris Bangle.
Περα απο την εμφανιση, που σε καποιους αρεσει. Εχει μεγαλες πιθανοτητες να ειναι το καλυτερο οδηγικα στην κατηγορια, και αυτο συνηθως πουλαει η bmw. Πλαισιο καινουργιο, μοτερ καινουργιο... Τι σε κανει να το θεωρεις κακη επιλογη ;
Είναι όντως πολύ πιθανόν να είναι το ίδιο (αν όχι καλύτερη) οδηγικά από την απερχόμενη 1, αλλά τώρα έχει να αντιμετωπίσει τη Giulietta.
Το Golf και το Astra που λες δε λένε τίποτα οδηγικά σε σχέση με τη Giulietta. Η Alfa είναι πολύ πάνω από αυτά.
Η προηγούμενη 1 ήταν οδηγικά καλύτερη από την 147, πράγμα απολύτως λογικό γιατί τις χώριζαν κοντά 8 χρόνια εξέλιξης.
Για μένα το μεγάλο στοίχημα θα είναι απέναντι στη Giulietta που τη βάζω στη κορυφή της κατηγορίας.
Αυτό θα μάθω σε λίγες μέρες.
Oδηγικα, πραγματι εχει να αντιμετωπισει την Giulietta, η οποια μεχρι στιγμης, ειναι οτι καλυτερο στην κατηγορια, και ειδικοτερα στην προσθιοκινητη 'σχολη' σημερα. Η Bmw φαινεται-ακουγεται-λεγεται, να ειναι, μετα και τους νεους τουρμπατους 'μικρους', η καλυτερη αντιστοιχα, στην πισωκινητη 'σχολη', οποτε η τελικη κριση, πιθανοτατα στο καθαρα οδηγικο κομματι, να προκυψει απο τα γουστα-ορεξεις-συνηθεις, του εκαστοτε οδηγου.
Στα υπολοιπα ομως, καλως/κακως, η Bmw επισης διαφαινεται, να ειναι πιο ολοκληρωμενη ως επιλογη, σε τομεις εργονομιας φινιρισματος, επιλογης/ποικιλιας χρωματων εσωτερικου, και γενικοτερα στην ποιοτητα κατασκευης, φυσικα με το αναλογο -υψηλοτερο- αντιτιμο, αλλα και με μειονεκτημα αντιστοιχα, τους ελαφρως μικροτερους διαθεσιμους χωρους για τους πισω.
Οποτε και παλι η τελικη κριση, στο θεμα του ολοκληρωμενου, θα προκυψει απο το...βαθος της τσεπης του υποψηφιου αγοραστη, και τις προτεραιοτητες του φυσικα - η Bmw παντως κατα την δικη μου εκτιμηση ειναι πιο ολοκληρωμενη συνολικα ως επιλογη- αν και πιστευω οτι το μεγαλυτερο βαρος, θα πεσει στην εμφανιση, οπου εκει μοιραια η G, σαφεστατα προτιμαται απο τους περισσοτερους... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης σε χώρες με σοβαρούς δρόμους πρέπει να έχεις τουλάχιστον 250 άλογα για να καταλάβεις αν οδηγείς fwd η rwd.
Φυσικά και δεν ισχύει αυτό...
Ισχυει ΜΟΝΟ εφοσον μιλαμε για στρωτη, εστω γρηγορη αλλα με γραμμες οδηγηση, και με σαφως χαμηλοτερη μεγιστη ιπποδυναμη, αρκετα κατω απο 200ps...
Oποτε, ΚΥΡΙΩΣ, ετσι οπως τεθηκε, δεν ισχυει αυτο.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κλασσικά ΧΩΡΙΣ xenon!Και χωρίς xenon είναι ΤΡΑ ΓΙ ΚΗ !!!
Και βεβαίως στην Ελλάδα, σιγά μη βάλουν οι Έλληνες xenon...
Θα πονέσουν τα ματάκια μας...
Eπειδη οι προβολεις δειχνουν πολυ πιο μεγαλοι αναλογικα?
Σιγουρα εμφανισιακα θα δειχνει καλυτερη, αλλα δεν φαινεται και χαλια, ΛΟΓΩ απλων φαναριων, τουλαχιστον σε εμενα...
Αυτο με τα ματια μας, δεν το καταλαβα...
Τα εργοστασιακα ΜΗ xenon, νορμαλ φωτα εχουν, τα οποια ΔΕΝ στραβωνουν τους
απεναντι. Αυτο ισχυει εαν στους στανταρ προβολεις, βαλουν λαμπες xenon. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κλασσικά ΧΩΡΙΣ xenon!
Και χωρίς xenon είναι ΤΡΑ ΓΙ ΚΗ !!!
Και βεβαίως στην Ελλάδα, σιγά μη βάλουν οι Έλληνες xenon...
Θα πονέσουν τα ματάκια μας...
Eπειδη οι προβολεις δειχνουν πολυ πιο μεγαλοι αναλογικα?
Σιγουρα εμφανισιακα θα δειχνει καλυτερη, αλλα δεν φαινεται και χαλια, ΛΟΓΩ απλων φαναριων, τουλαχιστον σε εμενα...Απλά με τα xenon σώζεται κάπως το πράγμα γιατί είναι πιο όμορφα με τα τετράγωνα rings.
Χάλια φαίνεται Γρηγόρη με τα απλά φανάρια. Με τα xenon φαίνεται λίγο καλύτερο.
Γενικώς πιστεύω ότι τα εργοστασιακά xenon ομορφαίνουν το εμπρός μέρος σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Αυτο με τα ματια μας, δεν το καταλαβα...
Τα εργοστασιακα ΜΗ xenon, νορμαλ φωτα εχουν, τα οποια ΔΕΝ στραβωνουν τους
απεναντι. Αυτο ισχυει εαν στους στανταρ προβολεις, βαλουν λαμπες xenon.Έχει δυο έννοιες.
Πρώτον, θα πονέσουν τα μάτια μας από την ασχήμια επειδή δύσκολο να πληρώσει ο Έλληνας για xenon και δεύτερον επειδή θα πάνε θα βάλουν λάμπες xenon και με ΤΟΣΟ μεγάλα φανάρια θα τυφλωθούμε.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Μήπως διαθέτεις κάτι ανάλογο για τους αγοραστές Πόρσε? ( ξέρω. )
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
'Believe it or not, 80 percent of BMW 1-series owners believe they are driving a front-wheel-drive car' BMW CEO Norbert Reithofer, 22 March 2010
http://www.autoweek.com/article/20100322/FREE/100329995....για το λόγο αυτό η 'πραγματικά' νέα σειρά 1 (τούτη εδώ δεν είνα τίποτα άλλο από ένα βαρύ restyling της απερχόμενης 1er),θα βασίζεται σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα.
Uploaded with ImageShack.us
-
α το έχω δει και εγώ πολλές φορές αυτό...
'μάγκα , για να έχω τιμόνι..' η απάντηση -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κλασσικά ΧΩΡΙΣ xenon!
Και χωρίς xenon είναι ΤΡΑ ΓΙ ΚΗ !!!
Και βεβαίως στην Ελλάδα, σιγά μη βάλουν οι Έλληνες xenon...
Θα πονέσουν τα ματάκια μας...
Eπειδη οι προβολεις δειχνουν πολυ πιο μεγαλοι αναλογικα?
Σιγουρα εμφανισιακα θα δειχνει καλυτερη, αλλα δεν φαινεται και χαλια, ΛΟΓΩ απλων φαναριων, τουλαχιστον σε εμενα...Απλά με τα xenon σώζεται κάπως το πράγμα γιατί είναι πιο όμορφα με τα τετράγωνα rings.
Χάλια φαίνεται Γρηγόρη με τα απλά φανάρια. Με τα xenon φαίνεται λίγο καλύτερο.
Γενικώς πιστεύω ότι τα εργοστασιακά xenon ομορφαίνουν το εμπρός μέρος σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
Αυτο με τα ματια μας, δεν το καταλαβα...
Τα εργοστασιακα ΜΗ xenon, νορμαλ φωτα εχουν, τα οποια ΔΕΝ στραβωνουν τους
απεναντι. Αυτο ισχυει εαν στους στανταρ προβολεις, βαλουν λαμπες xenon.Έχει δυο έννοιες.
Πρώτον, θα πονέσουν τα μάτια μας από την ασχήμια επειδή δύσκολο να πληρώσει ο Έλληνας για xenon και δεύτερον επειδή θα πάνε θα βάλουν λάμπες xenon και με ΤΟΣΟ μεγάλα φανάρια θα τυφλωθούμε.
Στο πρωτο, οκ, υποκειμενικο, στο δευτερο, ετσι οπως εκφραστηκες στην αρχη, τουλαχιστον εγω δεν καταλαβα κατι τετοιο.
Τωρα το διευκρινισες...
Βεβαια προσωπικα δεν νομιζω να παιξει τοσο καγκουρια, με ενα αυτοκινητο, που ειναι entry level στην premium κατηγορια, αλλα δεν ειναι και το στυλ του 'γληγορου', (βλεπε πχ, Punto Abarth, scirocco, 207Rallye κτλ, με απειρα παραδειγματα τοποθετησης after market xenon δυστυχως...) για να αγοραστει πιθανοτατα απο καθε ειδους 'καγκουρα'.
Πιστευω, οτι ειτε θα αγοραστει απλα 'σκετο' και θα μεινει ετσι, ειτε θα 'φορτωθει'και μεταξυ αλλων θα εχει εργοστασιακα xenon...
Eικασιες του καθενος βεβαια, θα δουμε στην πραξη... -
Έχω δει ΠΑΡΑ πολλές 116i E87/E81 με xenon και βεβαίως 316i.
Η καγκουριά δεν κοιτάει premiumness
-
Μερικες φωτο, απο την νεα 1 σε διαφορετικα χρωματα/εξοπλισμο, απο την εκθεση Φρανφουρτης:
(το πακετο Μ , μεσα-εξω ειναι )
BMW 1 Series (F20) 2011
