-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Πως δεν θα υπάρχει? Οταν θα σου λέει ' Φαληράκι 50 ευρώ' θα πάς ή θα ψάξεις να βρεις αυτόν που θα ζητήσει 40 ή και 30 ευρώ' ? Και μιλάμε για μια απόσταση σαν Πατήσια Πειραιάς χωρίς κίνηση , χωρίς φανάρια και ανοικτό δρόμο οπότε κόστος καυσίμου και διάρκεια σαφώς μικρότερη. Ο ένας λοιπόν στην Αθήνα βγάζει 25-30 ευρώ με κίνηση και ολα τα συμπαραμαρτυρουντα και ο άλλος 50 ευρώ χαλαρότατα.Θα σου πω και ένα άλλο παράδειγμα. Πριν κανα 2 μηνο ήμουν Τήνο για ενα ΣΚ και έμεινα έξω από την Πόλη. Καλώ ΡΤ για να με πάει στην εκκλησία και ήρθε ένα καταταλαιπωρημένο Almera με μια τύπισα ή οποία την είχε δει WRC με πατίνι. Κοινώς , στα παπαρια της όλα , αγωνιστικές γραμμές στην κυριολεξία (αντιθετο ρευμα στις αριστερες , προσπερασμα πάνω σε κλειστές στροφές , κλεισιμο σε παπακια) και όλα αυτά με 5η , 20 χλμ κοντέρ και τσιγάρο στο χέρι και σε ανηφόρα και με όχημα στο αντίθετο ρεύμα. Στο γυρισμό ομως πήρα Μέρκε πάλι με γυναίκα , τυπικότατη στον ΚΟΚ , καθαρότατο το ταξί και μοσχομύριζε και ευγενικότατη με κουλτουρε μουσική στο ΄ραδιο. Πες μου τώρα , αν εγω ξαναέπερνα τηλέφωνο και έλεγα στειλτε ταξί αλλά όχι το Αλμερα με τάδε αριθμό θα την έτσουζε ή όχι? Θα κοιταζε να βελτιωθεί? Αν ηταν εταιρεία και έκανα καταγγελία για όσα έζησα δεν θα την είχαν σκίσει , αντε κάνει συστάσεις?
Σορρυ για το σεντόνι αλλα κάποια πράγματα πρεπει να θεωρουνται αυτονότητα ....
Μ' αρέσει που προσπαθείς να τεκμηριώσεις την άποψή σου σε κάποιον που θεωρεί ότι λες μαλακίες.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Δηλαδή πως θα βολέψουν φίλους;
Επίσης δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα με τις εταιρείες ταξί.
Οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει εταιρεία. Οι φίλοι των 'άχρηστων και ανίκανων πολιτικών' τι ειδική μεταχείριση θα έχουν;Στις παραπανω ερωτησεις σου την απαντηση δινουν τα 9θεσια ταξι που θα λειτουργουν χωρις εδρα και χωρις ταξιμετρο.
παραδειγμα. τα ταξι στα νησια περιμενουν το καλοκαιρι για να δουλεψουν. Με το νεο νομοσχεδιο καποιος με την δυνατοτητα να αγορασει πολλα 9θεσια μπορει σε συνενοηση με τους κατα τοπους ξενοδοχους κλπ να ξεφορτωνει ενα σωρο τετοια ταξι και να παρινει ολα τα φραγκα τη καλοκαιρινη σεζον. οι ντοπιοι... χαρταετο.. η αλλιως υπαλληλοι του καθε μεγαλοεπιχειρηματια.
Υ.Γ. σε καθε συναντηση του ραγκουση με τους ταξιτζηδες ειτε προηγηθηκε ειτε ακολουθησε συναντηση με τον προεδρο του ΣΕΤΕ.Οταν καποιος λεει ''ταξιτζηδες'' οι περισσοτεροι σκεφτονται τους αγενεστατους οδηγους ταξι της πρωτευουσας. Στις μικρες πολεις και τα νησια τι θα κανουν αυτοι που ειναι τωρα ταξιτζηδες και ξαφνικα θα σκανε απο ολα τα μερη της χωρας αλλοι για να τους παρουν τη δουλεια?
Τελευταια παρατηρηση. Αφου το κρατος νοιαζεται τοσο για τον πολεμο με τις συντεχνιες γιατι δεν ανοιγει και τους φαρμακοποιους,δικηγορους,μηχανικους??Δηλαδή θα έχουμε ανταγωνισμό; Πτώση των τιμών; Καλύτερες υπηρεσίες;
Εδώ είναι Ελλάδα και αυτές είναι αθέμιτες πρακτικές. -
Εγώ πάντως έχω γκρι-ανθρακί ΙΧ. Το καλοκαίρι 2012 θα μείνω 2 βδομάδες άπλυτος να μην ξεχωρίζω και βουρ για Κυκλάδες.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Μ' αρέσει που προσπαθείς να τεκμηριώσεις την άποψή σου σε κάποιον που θεωρεί ότι λες μαλακίες.
Του απάντησα
Τις συνθηκες ελευθερου ανταγωνισμου στα ταξι που τις ειδες ????
Ολα τα ταξι με ιδιο τιμολογιο δουλευουν, που οριζεται απο το Υπουργειο.Δεν υπαρχει ανταγωνισμος μεταξυ τους στο θεμα
χρεωσης.
Οτι μαλακια θελει ο καθενας γραφει εδω μεσαΔίκιο έχεις. Ό,τι μαλακία θέλει ο καθένας γράφει εδώ μέσα.
-
Το ίδιο τιμολόγιο ναι αλλά με όχι τις ίδιες συνθήκες. Πχ δε λέει άλλο τιμοκατάλογο αν ο οδηγός έχει Μερκε και άλλο αν έχει λάντα ουτε αλλο αν ειναι βρώμικο /καθαρό . Επίσης στα νησιά δε λέει οτι αν ο πελάτης θέλει να πάει σε άλλο χωριό ταρίφα τα διπλά πχ από αυτά που θα έγραφε το ταξίμετρο έστω και με διπλή ταρίφα ...
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Δηλαδή πως θα βολέψουν φίλους;
Επίσης δεν καταλαβαίνω ποιό είναι το πρόβλημα με τις εταιρείες ταξί.
Οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει εταιρεία. Οι φίλοι των 'άχρηστων και ανίκανων πολιτικών' τι ειδική μεταχείριση θα έχουν;Στις παραπανω ερωτησεις σου την απαντηση δινουν τα 9θεσια ταξι που θα λειτουργουν χωρις εδρα και χωρις ταξιμετρο.
παραδειγμα. τα ταξι στα νησια περιμενουν το καλοκαιρι για να δουλεψουν. Με το νεο νομοσχεδιο καποιος με την δυνατοτητα να αγορασει πολλα 9θεσια μπορει σε συνενοηση με τους κατα τοπους ξενοδοχους κλπ να ξεφορτωνει ενα σωρο τετοια ταξι και να παρινει ολα τα φραγκα τη καλοκαιρινη σεζον. οι ντοπιοι... χαρταετο.. η αλλιως υπαλληλοι του καθε μεγαλοεπιχειρηματια.
Υ.Γ. σε καθε συναντηση του ραγκουση με τους ταξιτζηδες ειτε προηγηθηκε ειτε ακολουθησε συναντηση με τον προεδρο του ΣΕΤΕ.Οταν καποιος λεει ''ταξιτζηδες'' οι περισσοτεροι σκεφτονται τους αγενεστατους οδηγους ταξι της πρωτευουσας. Στις μικρες πολεις και τα νησια τι θα κανουν αυτοι που ειναι τωρα ταξιτζηδες και ξαφνικα θα σκανε απο ολα τα μερη της χωρας αλλοι για να τους παρουν τη δουλεια?
Τελευταια παρατηρηση. Αφου το κρατος νοιαζεται τοσο για τον πολεμο με τις συντεχνιες γιατι δεν ανοιγει και τους φαρμακοποιους,δικηγορους,μηχανικους??Δηλαδή θα έχουμε ανταγωνισμό; Πτώση των τιμών; Καλύτερες υπηρεσίες;
Εδώ είναι Ελλάδα και αυτές είναι αθέμιτες πρακτικές.εγραψα και πιο πανω ΧΩΡΙΣ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ. Στο αεροδρομιο που ο ανταγωνισμος ειναι ''ελευθερος'' πληρωνεις λιγοτερα και απολαμβανεις και καλυτερες υπηρεσιες??
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Το 'κεφαλαιο' περιμενει πως και πως την απελευθερωση να παει να επενδυσει στην ανω κολοπετινιτσα για να χτυπησει την τοπικη αγορα ταξι....
ενταξει, ειναι ενα σοκ να βρισκεσαι σε συνθηκες ελευθερου ανταγωνισμου αν δεν το εχεις ξαναβιωσει...
βγαλε τα μπρατσακια και... welcome to the club1 Αν η αν η ανω κολοπετινιτσα ειναι τουριστικο μερος τοτε την σεζον που δουλευει (χειμερινη-καλοκαιρινη) ναι θα πανε εκει για να παρουν τα λεφτα. δε χρειαζεται να επενδυσουν εκει συγκεκριμενα γιατι τα 9θεσια δεν θα εχουν εδρα.
2 δεν ειμαι ταξιτζης ουτε ΔΥ και βιωνω τον ανταγωνισμο παρα πολυ εντονα, μπορεις να το δεις και εδω http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=13&t=48942&start=45
3 εχει μεγαλη διαφορα να παιρνει περιουσιες το κρατος σε μια μερα γιατι ετσι γουσταρει και αλλο να ανοιξει το επαγγελμα με ορους ευρωπης λαμβανοντας σωστες αποφασεις... -
Ποια περιουσία πήρε το κράτος ακριβώς? Τις άδειες που το ίδιο είχε εκδόσει 30 χρόνια πριν παίρνει πίσω. Δωρεάν τις είχε δώσει, δωρεάν θα τις πάρει. Όσο για τον... αέρα που πληρωσανε οι ταρίφες, πάει φύσηξε πια...
ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, όσους είναι υπέρ της μη απελευθέρωσης του επαγγελμάτος των χιμπαντζοταριφοειδών...
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ποια περιουσία πήρε το κράτος ακριβώς? Τις άδειες που το ίδιο είχε εκδόσει 30 χρόνια πριν παίρνει πίσω. Δωρεάν τις είχε δώσει, δωρεάν θα τις πάρει. Όσο για τον... αέρα που πληρωσανε οι ταρίφες, πάει φύσηξε πια...ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, όσους είναι υπέρ της μη απελευθέρωσης του επαγγελμάτος των χιμπαντζοταριφοειδών...
Oταν τις εδωσε δωρεαν ηταν ολα οκ. μετα ομως οι ταξιτζηδες πληρωσαν για να εχουν το δικαιωμα να τις μεαβιβαζουν.
να τους αποζημιωσει τωρα και να τους τις παρει. -
Ας φέρουν τα νόμιμα έγγραφα που αποδεικνύουν το κόστος μεταβίβασης της άδειας και να τους αποζημιώσουμε.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Ποια περιουσία πήρε το κράτος ακριβώς? Τις άδειες που το ίδιο είχε εκδόσει 30 χρόνια πριν παίρνει πίσω. Δωρεάν τις είχε δώσει, δωρεάν θα τις πάρει. Όσο για τον... αέρα που πληρωσανε οι ταρίφες, πάει φύσηξε πια...
ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, όσους είναι υπέρ της μη απελευθέρωσης του επαγγελμάτος των χιμπαντζοταριφοειδών...
Oταν τις εδωσε δωρεαν ηταν ολα οκ. μετα ομως οι ταξιτζηδες πληρωσαν για να εχουν το δικαιωμα να τις μεαβιβαζουν.
να τους αποζημιωσει τωρα και να τους τις παρει.Νομίζω ότι ο νόμος απαγορεύει την πώληση των αδειών, και επιτρέπει μόνο την δωρεάν μεταβίβαση. Πράγμα που σημαίνει ότι οι πωλήσεις των αδειών αφορούν μαύρα χρήματα. Ακόμα πιστεύεις ότι το κράτος πρέπει να αποζημιώσει παραεμπορικες συναλλαγές ?
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
μετα ομως οι ταξιτζηδες πληρωσαν για να εχουν το δικαιωμα να τις μεαβιβαζουν.
να τους αποζημιωσει τωρα και να τους τις παρει.Στο κράτος πλήρωσαν; Πόσα έδωσαν;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
μετα ομως οι ταξιτζηδες πληρωσαν για να εχουν το δικαιωμα να τις μεαβιβαζουν.
να τους αποζημιωσει τωρα και να τους τις παρει.Στο κράτος πλήρωσαν; Πόσα έδωσαν;
Θέλω να πιστεύω ότι έχει ελλειπή ενημέρωση.
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Ποια περιουσία πήρε το κράτος ακριβώς? Τις άδειες που το ίδιο είχε εκδόσει 30 χρόνια πριν παίρνει πίσω. Δωρεάν τις είχε δώσει, δωρεάν θα τις πάρει. Όσο για τον... αέρα που πληρωσανε οι ταρίφες, πάει φύσηξε πια...
ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά, όσους είναι υπέρ της μη απελευθέρωσης του επαγγελμάτος των χιμπαντζοταριφοειδών...
Oταν τις εδωσε δωρεαν ηταν ολα οκ. μετα ομως οι ταξιτζηδες πληρωσαν για να εχουν το δικαιωμα να τις μεαβιβαζουν.
να τους αποζημιωσει τωρα και να τους τις παρει.και επειδή οι ταξιτζίδες διακινούσαν μαύρο χρήμα πρέπει το κράτος να τους αποζημιώσει ??
ωρε πάτε καλααα??? -
Δεν την παλεύουμε νομίζω!!!
-
Μια δημοσκοπηση που δεν βγηκε ποτε στον αερα γιατι δεν βολευει κυβερνηση εγκαθετους και κομπεξικους
με τον συγκεκριμενο κλαδο.http://www.gsevee.gr/media/gsevee/ereyn ... e_taxi.pdf
-
Θα προτιμούσατε το κόμιστρο των ΤΑΞΙ να καθορίζεται:
Από το κράτος, όπως ισχύει μέχρι σήμερα, με την επιβολή μίας ενιαίας τιμής (πλαφόν) 65,9%
Ελεύθερα από την αγορά ή 26,5% -
Λογικό αποτέλεσμα, αφού ο ανταγωνισμός στους περισσότερους τομείς στην Ελλάδα λειτουργεί προβληματικά και τα καρτέλ κάνουν πάρτυ. Έτσι έχει μάθει ο κόσμος, αυτό προτιμάει.
-
Η έρευνα αποδεικνύει την 'αρτηριοσκληρωτική' νεοελληνική νοοτροπία, έτσι μάθαμε έτσι θέλουμε. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να να υποβληθούν και άλλα ερωτήματα του τύπου:
- Θα θέλατε να χάσετε όλα τα λεφτά σας προκειμένου να προστατευθεί η κλίκα των ταξί;
ή - Θα θέλατε να πληρώσουμε όλοι οι Έλληνες πρόστιμα στη Ε.Ε. για τα κλειστά επαγγέλματα;
Το καλό είναι ότι ο Ραγκούσης το έχει πάρει απόφαση ότι βουλευτικό έδρανο δεν πρόκειται να ξαναδεί, οπότε προχωράει
Ο wannabe ηγετίσκος Θ.Λ. την παλεύει καμιά στάλα; Όλο για αίματα, νεκροκεφαλές, εμπρησμούς κτλπ μιλάει; Θα είχε ενδιαφέρον το ψυχολογικό του προφιλ
- Θα θέλατε να χάσετε όλα τα λεφτά σας προκειμένου να προστατευθεί η κλίκα των ταξί;
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Το καλό είναι ότι ο Ραγκούσης το έχει πάρει απόφαση ότι βουλευτικό έδρανο δεν πρόκειται να ξαναδεί, οπότε προχωράει
Θα τον βάλουμε με το επικρατείας!
TΑΧΙ και συμπεριφορά οδηγών - Εμπειρίες