Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 488
    • 489
    • 109 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219854
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      160000κμ, είναι ένας σεβαστός αριθμός χιλιομέτρων.
      Εδώ είναι σωστό να μετρηθεί με κυλινδρομέτρηση ο κινητήρας, όχι μόνον με συμπιεσόμετρο.
      Δεν λύνουμε την μηχανή εάν tσυμπάει λάδια ντε και καλά. Πρέπει να εντοπίσουμε πρώτα από πού. Αυτό μας εντοπίζει το κυλινδρόμετρο.
      Δεν είναι κακό να λύνετε ένα καπάκι σε αυτά τα χιλιόμετρα, όταν μάλιστα συντρέχει λόγος. Μα όταν ο Δίκτης φτάσει μετάξι max min σε 6000 χιλιόμετρα δεν είναι υπερβολή.
      Σίγουρα τα υδραυλικά οστίρια, κατά την χρίση, μαζεύουν εσωτερικά ψήγματα μετάλλου, που τα κάνει ανελαστικά, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν οι βαλβίδες να καούν. Αυτά βγαίνουν και καθαρίζονται.
      Σούμα οι εργασίες καπακιού, φρέζα πλάνισμα, φλάντζες ιμάντες βίδες τσimουχάκια και τα πράγματα του σέρβις, περίπου 700ε .
      Με 160000κμ δεν βλέπω μοτέρ, εκτός εάν το ξεσκίζεις. ‘μούργα’ στο καρτερ δεν έχω βρει ποτέ, την μαζεύει το φίλτρο λαδιού, μα έχω βρει ολόκληρα μέταλλα μπιελών!!!!!....
      Φιλικά
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Εγω η πλακα ειναι οτι εχω 86.000χλμ και οχι 160.000...Απλα το αναφερω επειδη φτανω στον 8ο χρονο οπως αναφερει το μανουαλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
          Εγω η πλακα ειναι οτι εχω 86.000χλμ και οχι 160.000...Απλα το αναφερω επειδη φτανω στον 8ο χρονο οπως αναφερει το μανουαλ.


          Θα σου έλεγα να μην κανείς τίποτα. Θα το μάθαινες γρηγορότερα, αν μας ενημέρωνες.
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Μαλιστα.Κατι αλλο ακομα.Οταν ξαναβαλω βενζινη λεω να βαλω απο εκεινα τα καθαριστικα που μπαινουν στο τεποζιτο.Ποσο κανουν και ποσο βαζεις μεσα ανα λιτρα βενζινης?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
              Μαλιστα.Κατι αλλο ακομα.Οταν ξαναβαλω βενζινη λεω να βαλω απο εκεινα τα καθαριστικα που μπαινουν στο τεποζιτο.Ποσο κανουν και ποσο βαζεις μεσα ανα λιτρα βενζινης?


              Δεν θα σου πρότεινα.
              Σε πελάτη που το έκανε, βγάλαμε ρεζερβουάρ και είχε πολλές σκουριές.
              Για γενικά προστασία, χρησιμοποιώ ρεντεξ. Υπάρχουν στα βενζινάδικα. Εγώ βάζω την μισή δοσολογία που γράφει επάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Σκουριες στο ρεζερβουαρ??? Εμεις δε του εχουμε ξαναβαλει μεσα στα 86.000χλμ που εχει κανει το αμαξι οποτε δε θα ηταν καλο να χρησιμοποιησω ενα?Ποσο κανει το ρεντεξ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Σκουριες σε πλαστικο ρεζερβουαρ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sun last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Σκουριες σε πλαστικο ρεζερβουαρ;

                    Αυτό ακριβώς, τι αυτοκίνητα έχουν στις μέρες μας μεταλικά ρεζερβουάρ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης Sun έγραψε:

                      Σκουριες σε πλαστικο ρεζερβουαρ;

                      Αυτό ακριβώς, τι αυτοκίνητα έχουν στις μέρες μας μεταλικά ρεζερβουάρ;


                      Όχι σε πλαστικό ρεζερβουάρ ρε παιδιά, μην με δέρνετε!!!!.....

                      ROVER 820 Ti και άλλα πολλά….. μα έχω και πελάτες εδώ και 40 χρόνια+!!!!...
                      Φιλικά
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Προσφατα αλλαξα κεφαλη(ολοκαινουρια) στο αμαξι μου λογω καμμενης φλατζας και των πολλων ρεκτιφιε που ειχε φαει.
                        Η μηχανη τωρα εχει μια πιο ομαλη λειτουργια αλλα παρατηρω εμφανως πιο πεσμενη αποδοση σε σχεση με πριν. Να περιμενω να στρωσει οπως ειπε ο μηχανικος? Τι εχετε να πειτε? skoda favorit

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Προσφατα αλλαξα κεφαλη(ολοκαινουρια) στο αμαξι μου λογω καμμενης φλατζας και των πολλων ρεκτιφιε που ειχε φαει.
                          Η μηχανη τωρα εχει μια πιο ομαλη λειτουργια αλλα παρατηρω εμφανως πιο πεσμενη αποδοση σε σχεση με πριν. Να περιμενω να στρωσει οπως ειπε ο μηχανικος? Τι εχετε να πειτε? skoda favorit

                          Έχεις τώρα τη μαμά συμπίεση και έχεις ξεχάσει πως ήταν καινούργιο, αφού με τα πλανίσματα που είχε φάει το παληό καπάκι είχε ανέβει ο λόγος συμπίεσης και είχε ζωηρέψει το μοτέρ. Άρα δικαίως αντιλαμβάνεσαι την πτώση και δεν θα στρώσει όπως λέει η εντζινιέρος σου. Αυτή είναι η κανονική του απόδοση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                            Προσφατα αλλαξα κεφαλη(ολοκαινουρια) στο αμαξι μου λογω καμμενης φλατζας και των πολλων ρεκτιφιε που ειχε φαει.
                            Η μηχανη τωρα εχει μια πιο ομαλη λειτουργια αλλα παρατηρω εμφανως πιο πεσμενη αποδοση σε σχεση με πριν. Να περιμενω να στρωσει οπως ειπε ο μηχανικος? Τι εχετε να πειτε? skoda favorit

                            Έχεις τώρα τη μαμά συμπίεση και έχεις ξεχάσει πως ήταν καινούργιο, αφού με τα πλανίσματα που είχε φάει το παληό καπάκι είχε ανέβει ο λόγος συμπίεσης και είχε ζωηρέψει το μοτέρ. Άρα δικαίως αντιλαμβάνεσαι την πτώση και δεν θα στρώσει όπως λέει η εντζινιέρος σου. Αυτή είναι η κανονική του απόδοση.


                            Και σίγουρα και όπως πάντα καλέ μου 21 γράφεις σωστά, έχει ξεχάσει τι αγόρασε!!!....
                            Ο συνάδελφος αποφεύγοντας τον, παραμύθιασε με φρούδες ελπίδες!!!.... ελπίζω να του έκανε σωστή δουλειά……
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Μου πε να παω σε λιγοτερο απο 1000 κμ να ρυθμισει βαλβιδες γιατι πρεπει να πατησουν στις εδρες και οτι πιθανον θα εχω κομπιασματα και τρεμουλο μεχρι τοτε.

                              Σε ερωτηση μου αν θα ξαναχρειαστει σφιξιμο η κεφαλη μου ειπε οτι δεν τα ξανασφιγκουμε σε αυτα τα αλουμινενια μοτερ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Μου πε να παω σε λιγοτερο απο 1000 κμ να ρυθμισει βαλβιδες γιατι πρεπει να πατησουν στις εδρες και οτι πιθανον θα εχω κομπιασματα και τρεμουλο μεχρι τοτε.

                                Σε ερωτηση μου αν θα ξαναχρειαστει σφιξιμο η κεφαλη μου ειπε οτι δεν τα ξανασφιγκουμε σε αυτα τα αλουμινενια μοτερ.

                                Για τις βαλβίδες ισχύει αυτό που είπε, για τα αλουμινένια μοτέρ ισχύει μόνο αν ο κατασκευαστής λέει σφίξιμο με ορισμένη διαδικασία με kg και μοίρες σε βήματα, λειτουργία ορισμένου χρόνου ( λεπτά της ώρας ) καινούργιες βίδες καπακιού, κλπ, αν δεν το λέει ο κατασκευαστής δεν ισχύει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                  Μου πε να παω σε λιγοτερο απο 1000 κμ να ρυθμισει βαλβιδες γιατι πρεπει να πατησουν στις εδρες και οτι πιθανον θα εχω κομπιασματα και τρεμουλο μεχρι τοτε.

                                  Σε ερωτηση μου αν θα ξαναχρειαστει σφιξιμο η κεφαλη μου ειπε οτι δεν τα ξανασφιγκουμε σε αυτα τα αλουμινενια μοτερ.

                                  Για τις βαλβίδες ισχύει αυτό που είπε, για τα αλουμινένια μοτέρ ισχύει μόνο αν ο κατασκευαστής λέει σφίξιμο με ορισμένη διαδικασία με kg και μοίρες σε βήματα, λειτουργία ορισμένου χρόνου ( λεπτά της ώρας ) καινούργιες βίδες καπακιού, κλπ, αν δεν το λέει ο κατασκευαστής δεν ισχύει.

                                  Εντωμεταξυ οι εργοστασιακες βιδες ειναι grade 8.8 και η μια οπου εχει ανοιχτει νεο σπερωμα παλιοτερα απο σπασιμο της παλιας βιδας, ειναι 10.8 και κοντυτερη. Δεν ξερω ποσο ρολο παιζει αυτο για την αντοχη στο μελλον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dava last edited by

                                    λοιπον σε honda φιλου μου οι καθαριστηρες στο κατεβασμα χτυπανε στο λαστιχακι στη γωνια του παρπριζ και κανει θορυβο...μπορουμε να το ρυθμισουμε να σταματαει πιο νωρις??
                                    επισης σφυριζει πολυ ο ιμαντας του...ειναι ενδειξη αλλαγης ή κατι αλλο?
                                    και ενα τελευταιο,κανει ενα περιεργο θορυβο σαν να χανει συμπιεση...αλαξε φλατζα αλλα τιποτα...το μονο που σκεφτηκα ειναι τρυπια πολλαπλη εξαγ.,ή να θελει ρυθμισμα το vtec...
                                    τα φωτα σας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Με ξεβίδωμα και βάλσιμο ένα δόντι πιο πάνω;

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dava last edited by

                                        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                        Με ξεβίδωμα και βάλσιμο ένα δόντι πιο πάνω;

                                        θα το δοκιμασουμε...ξερει τι μεγεθος χρειαζεται για τη βιδα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          harlek last edited by

                                          Ο χρήστης dava έγραψε:
                                          ...ξερει τι μεγεθος χρειαζεται για τη βιδα?

                                          ΈΛΕΟΣ!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης dava έγραψε:

                                            Με ξεβίδωμα και βάλσιμο ένα δόντι πιο πάνω;

                                            θα το δοκιμασουμε...ξερει τι μεγεθος χρειαζεται για τη βιδα?

                                            12- 13 πολυγωνο ή καρυδακι .Μηπως θες και το εργαλειο ;

                                            Μηπως εχει βαλει λαθος μεγεθος υαλοκαθαριστηρες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 109 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr