Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τελική επιλογή
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τελική επιλογή
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    30
    168
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrewk last edited by

      Καλησπερα..Ενδιαφερομαι για αγορα καινουργιου αυτοκινητου(το 1ο μου) και ειμαι αναμεσα σε 3 αλλα απο οτι καταλαβα οσο καθομαι και το ψαχνω κατι βρισκω που δεν μου αρεσει και με προτρεπει απο την αγορα του.Λοιπον εχουμε και λεμε.
      1)Audi a1 1.2 tfsi
      2)Ford fiesta sport 1.6
      3)Seat ibiza SE 1.2 tsi

      Εχουμε και λεμε..Το Audακι το εκανα test drive μου αρεσε αλλα δεν εχει τον εξοπλισμο που εχουν τα αλλα δυο,ακομα στα πισω καθισματα δεν υπαρχει αρκετος χωρος και δεν κανει για ψηλους..Τιμη γυρω στα 15.000 με αποσυρση.Γενικα πιστευω οτι στην τιμη πληρωνω και το ονομα οποτε δεν νομιζω πως αξιζει.

      Το fiestακι το εκανα test drive μου αρεσε αρκετα..Ο κινητηρας του πολυ καλος αλλα δεν μου αρεσαν τα φρενα,μετα ειδα οτι πισω εχει ταμπουρα και αναρωτηθηκα θα εχω 1.6 κινητηρα με 120 αλογατα και πισω θα μου εχει ταμπουρα??Δεν ξερω δεν μου καθεται και δεν ξερω αν εχει μεγαλη διαφορα με τα δισκοφρενα.(Χρειαζομαι τα φωτα σας).Το ταμπλο δεν με ενθουσιαζει και τοσο...Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση..

      Το ibiza οπτικα μου αρεσει,εχει καλητερο εξοπλισμο απο τα αλλα..Ωραιες ζαντες,κλιματισμο κτλπ..(κριμα που το fr ειναι ακριβο).Κατι αλλο που με προβληματιζει ειναι οτι εχει ημιακαμπτο αξονα ενω τα αλλα δεν εχουν(απο οτι νομιζω)..Απο δευτερα θα παω να κανω ενα test drive να δω τι γινεται γιατι ακουω seat και δεν μου ερχονται τα καλυτερα στο μυαλο μου..Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση

      Τι εχετε να πειτε για τον 1.2 tsi με τα 105 αλογα σε σχεση με το 1.6 του fiesta??Απο καταναλωση πιο ειναι καλυτερο??

      Επειδη εχω μπερδευτει θελω να μου δωσετε την γνωμη σας..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        andrewk last edited by

        Καλησπερα..Ενδιαφερομαι για αγορα καινουργιου αυτοκινητου(το 1ο μου) και ειμαι αναμεσα σε 3 αλλα απο οτι καταλαβα οσο καθομαι και το ψαχνω κατι βρισκω που δεν μου αρεσει και με προτρεπει απο την αγορα του.Λοιπον εχουμε και λεμε.
        1)Audi a1 1.2 tfsi
        2)Ford fiesta sport 1.6
        3)Seat ibiza SE 1.2 tsi

        Εχουμε και λεμε..Το Audακι το εκανα test drive μου αρεσε αλλα δεν εχει τον εξοπλισμο που εχουν τα αλλα δυο,ακομα στα πισω καθισματα δεν υπαρχει αρκετος χωρος και δεν κανει για ψηλους..Τιμη γυρω στα 15.000 με αποσυρση.Γενικα πιστευω οτι στην τιμη πληρωνω και το ονομα οποτε δεν νομιζω πως αξιζει.

        Το fiestακι το εκανα test drive μου αρεσε αρκετα..Ο κινητηρας του πολυ καλος αλλα δεν μου αρεσαν τα φρενα,μετα ειδα οτι πισω εχει ταμπουρα και αναρωτηθηκα θα εχω 1.6 κινητηρα με 120 αλογατα και πισω θα μου εχει ταμπουρα??Δεν ξερω δεν μου καθεται και δεν ξερω αν εχει μεγαλη διαφορα με τα δισκοφρενα.(Χρειαζομαι τα φωτα σας).Το ταμπλο δεν με ενθουσιαζει και τοσο...Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση..

        Το ibiza οπτικα μου αρεσει,εχει καλητερο εξοπλισμο απο τα αλλα..Ωραιες ζαντες,κλιματισμο κτλπ..(κριμα που το fr ειναι ακριβο).Κατι αλλο που με προβληματιζει ειναι οτι εχει ημιακαμπτο αξονα ενω τα αλλα δεν εχουν(απο οτι νομιζω)..Απο δευτερα θα παω να κανω ενα test drive να δω τι γινεται γιατι ακουω seat και δεν μου ερχονται τα καλυτερα στο μυαλο μου..Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση

        Τι εχετε να πειτε για τον 1.2 tsi με τα 105 αλογα σε σχεση με το 1.6 του fiesta??Απο καταναλωση πιο ειναι καλυτερο??

        Επειδη εχω μπερδευτει θελω να μου δωσετε την γνωμη σας..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrewk last edited by

          Καλησπερα..Ενδιαφερομαι για αγορα καινουργιου αυτοκινητου(το 1ο μου) και ειμαι αναμεσα σε 3 αλλα απο οτι καταλαβα οσο καθομαι και το ψαχνω κατι βρισκω που δεν μου αρεσει και με προτρεπει απο την αγορα του.Λοιπον εχουμε και λεμε.
          1)Audi a1 1.2 tfsi
          2)Ford fiesta sport 1.6
          3)Seat ibiza SE 1.2 tsi

          Εχουμε και λεμε..Το Audακι το εκανα test drive μου αρεσε αλλα δεν εχει τον εξοπλισμο που εχουν τα αλλα δυο,ακομα στα πισω καθισματα δεν υπαρχει αρκετος χωρος και δεν κανει για ψηλους..Τιμη γυρω στα 15.000 με αποσυρση.Γενικα πιστευω οτι στην τιμη πληρωνω και το ονομα οποτε δεν νομιζω πως αξιζει.

          Το fiestακι το εκανα test drive μου αρεσε αρκετα..Ο κινητηρας του πολυ καλος αλλα δεν μου αρεσαν τα φρενα,μετα ειδα οτι πισω εχει ταμπουρα και αναρωτηθηκα θα εχω 1.6 κινητηρα με 120 αλογατα και πισω θα μου εχει ταμπουρα??Δεν ξερω δεν μου καθεται και δεν ξερω αν εχει μεγαλη διαφορα με τα δισκοφρενα.(Χρειαζομαι τα φωτα σας).Το ταμπλο δεν με ενθουσιαζει και τοσο...Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση..

          Το ibiza οπτικα μου αρεσει,εχει καλητερο εξοπλισμο απο τα αλλα..Ωραιες ζαντες,κλιματισμο κτλπ..(κριμα που το fr ειναι ακριβο).Κατι αλλο που με προβληματιζει ειναι οτι εχει ημιακαμπτο αξονα ενω τα αλλα δεν εχουν(απο οτι νομιζω)..Απο δευτερα θα παω να κανω ενα test drive να δω τι γινεται γιατι ακουω seat και δεν μου ερχονται τα καλυτερα στο μυαλο μου..Τιμη περιπου 14.000 με αποσυρση

          Τι εχετε να πειτε για τον 1.2 tsi με τα 105 αλογα σε σχεση με το 1.6 του fiesta??Απο καταναλωση πιο ειναι καλυτερο??

          Επειδη εχω μπερδευτει θελω να μου δωσετε την γνωμη σας..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ημιάκαμπτο έχουν και τα 3.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiestaros last edited by

              To a1 το λές και μόνος άστο ακριβό,πιο αργό και με φτωχό εξοπλισμό.Και τα 3 έχουν ημιάκαμπτο ,μόνο το mini cooper στην κατηγορία έχει πολλαπλούς.Τα φρένα του fiesta μια χαρά μου φάνηκαν παρά τα ταμπούρα(σημαντικό ρόλο πάντα παίζουν η κατάσταση των ελαστικών και αν δεν σου φτάνουν βάζεις με κόστος 200€ ένα σετ πιο καλά aftermarket τακάκια και σωληνάκια υψηλής κάποια στιγμή και όλα μέλι γάλα.Τέλος το ibiza tsi είναι λίγο οικονομικότερο σε κατανάλωση 0,5-1 λίτρο περίπου,αλλά έχει 2 χρόνια εγγύηση έναντι 5 του φιέστα και λίγο ακριβότερα σέρβις.Από επιδόσεις είναι και τα δυο γρήγορα με ένα κλικ καλύτερο το tsi στις ρεπριζ μεσαίων στροφών(όχι όμως πολύ χαμηλά μέχρι της 1800 σαλ έχει υστέρηση και ψηλά μετά τις 5000 σαλ ψοφάει ενώ το φιέστα τραβάει καλά μέχρι τον κόφτη).Οδηγικά είναι καλύτερο και πιο παιχνιδιάρικο το φιέστα.Πάρε όποιο σου αρέσει μεταξύ fiesta-ibiza, όχι μόνο το a1.Το ibiza νομίζω του παέι καλύτερα η έκδοση sport+dsg(που γίνεται 7-τάχυτο έναντι 5-τάχυτου.Κάνε και test-drive και διάλεξε μεταξύ των 2.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                andrewk last edited by

                Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                To a1 το λές και μόνος άστο ακριβό,πιο αργό και με φτωχό εξοπλισμό.Και τα 3 έχουν ημιάκαμπτο ,μόνο το mini cooper στην κατηγορία έχει πολλαπλούς.Τα φρένα του fiesta μια χαρά μου φάνηκαν παρά τα ταμπούρα(σημαντικό ρόλο πάντα παίζουν η κατάσταση των ελαστικών και αν δεν σου φτάνουν βάζεις με κόστος 200€ ένα σετ πιο καλά aftermarket τακάκια και σωληνάκια υψηλής κάποια στιγμή και όλα μέλι γάλα.Τέλος το ibiza tsi είναι λίγο οικονομικότερο σε κατανάλωση 0,5-1 λίτρο περίπου,αλλά έχει 2 χρόνια εγγύηση έναντι 5 του φιέστα και λίγο ακριβότερα σέρβις.Από επιδόσεις είναι και τα δυο γρήγορα με ένα κλικ καλύτερο το tsi στις ρεπριζ μεσαίων στροφών(όχι όμως πολύ χαμηλά μέχρι της 1800 σαλ έχει υστέρηση και ψηλά μετά τις 5000 σαλ ψοφάει ενώ το φιέστα τραβάει καλά μέχρι τον κόφτη).Οδηγικά είναι καλύτερο και πιο παιχνιδιάρικο το φιέστα.Πάρε όποιο σου αρέσει μεταξύ fiesta-ibiza, όχι μόνο το a1.Το ibiza νομίζω του παέι καλύτερα η έκδοση sport+dsg(που γίνεται 7-τάχυτο έναντι 5-τάχυτου.Κάνε και test-drive και διάλεξε μεταξύ των 2.

                Πιστευω με το test drive του ibiza να καταληξω καπου..Εσυ εχεις το sport?Αν ναι περιπου ποσο ειναι η καταναλωση??

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  popol-ros last edited by

                  να πας να δωσεις προκαταβολη για το καινουργιο φιεστα S

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • F
                    fiestaros last edited by

                    Ο χρήστης andrewk έγραψε:

                    To a1 το λές και μόνος άστο ακριβό,πιο αργό και με φτωχό εξοπλισμό.Και τα 3 έχουν ημιάκαμπτο ,μόνο το mini cooper στην κατηγορία έχει πολλαπλούς.Τα φρένα του fiesta μια χαρά μου φάνηκαν παρά τα ταμπούρα(σημαντικό ρόλο πάντα παίζουν η κατάσταση των ελαστικών και αν δεν σου φτάνουν βάζεις με κόστος 200€ ένα σετ πιο καλά aftermarket τακάκια και σωληνάκια υψηλής κάποια στιγμή και όλα μέλι γάλα.Τέλος το ibiza tsi είναι λίγο οικονομικότερο σε κατανάλωση 0,5-1 λίτρο περίπου,αλλά έχει 2 χρόνια εγγύηση έναντι 5 του φιέστα και λίγο ακριβότερα σέρβις.Από επιδόσεις είναι και τα δυο γρήγορα με ένα κλικ καλύτερο το tsi στις ρεπριζ μεσαίων στροφών(όχι όμως πολύ χαμηλά μέχρι της 1800 σαλ έχει υστέρηση και ψηλά μετά τις 5000 σαλ ψοφάει ενώ το φιέστα τραβάει καλά μέχρι τον κόφτη).Οδηγικά είναι καλύτερο και πιο παιχνιδιάρικο το φιέστα.Πάρε όποιο σου αρέσει μεταξύ fiesta-ibiza, όχι μόνο το a1.Το ibiza νομίζω του παέι καλύτερα η έκδοση sport+dsg(που γίνεται 7-τάχυτο έναντι 5-τάχυτου.Κάνε και test-drive και διάλεξε μεταξύ των 2.

                    Πιστευω με το test drive του ibiza να καταληξω καπου..Εσυ εχεις το sport?Αν ναι περιπου ποσο ειναι η καταναλωση??

                    Εγώ έχω το 1.6 s μοντέλο 2007,το προηγούμενο δηλαδή,ρίξε μια ματιά στο θέμα προηγούμενων ημερών μεταξύ ibiza tsi sport-fiesta sport και κυρίως στη σελίδα 2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      keeent last edited by

                      Ειχα σχεδον ιδιο διλημμα με εσενα. (fiesta sport vs ibiza sport)
                      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=48873

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Mi.To. ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                          Mi.To. ?

                          Στα 13-14000 οι μόνες mito που μπορεί να βρει είναι τα ψοφάλογα με τα 77 και 95 άλογα και αυτές progression ούτε dinstinctive(που καλά καλά δεν έχουν και το dna) Μόνο οι τουρμπάτες αξίζουν και αυτές είναι η 135άρα και η qv

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fiestaros last edited by

                            Αμα δεις στο fiat.gr ''έξυπνη επιλογή'' έχει κάποια στοκ grande punto t-jet 120 sport με τιμές 12000 με απόσυρση και 12900 χωρίς

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • R
                              red_monster last edited by

                              a1

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • sprsk
                                sprsk last edited by

                                @ fiestaros
                                Αν δεν κάνω λάθος η Mi.To Mi.To 1.4T Progression 135hp έχει Τιμή Βασική Έκδοση 17500 € - απόσυρση περίπου 1000 = 16500 - την επιδότηση 800-1000 = 15500 .
                                Μπορεί να κάνω λάθος αλλά ΑΝ είχε κοντά στα 15,500 - 16,000 πιστεύω ότι αξίζει μία ματιά .
                                CO2 126 (γρ./χλμ.) 126 τέλη κυκλοφορίας .
                                Ειδικά όταν ο φίλος γράφει για συμπεριφορά και φρένα . Επίσης οι επιδόσεις αυτού του moter είναι αισθητά καλύτερες απο τα υπόλοιπα .
                                Εναλλακτική με τον multiair θα ήταν το Punto Evo περίπου 1000- 1500 euro πιο χαμηλα .


                                Όμως τελικά
                                Η έξυπνη επιλογή σε αυτά τα λεφτά είναι το [b]Bravo 1.4 με 120 Dynamic ή 150hp TJET Sport[/b] Αυτό που πριν λίγο καιρό το αγόραζες 18-20,000 τώρα το έχει σε stock στα** 14.000** - 15,000
                                Μόνο μειονέκτημα τα τέλη για το 150hp
                                εδώ http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=202&CFID=613368&CFTOKEN=93132911&jsessionid=84308b6028ff9890b1e0626f2f5e45665366
                                Στα λεφτά του είναι περισσότερο αυτοκίνητο απο τα υπόλοιπα . Ειδικά το πολύ συμφέρον 120hp . με 14.020 euro

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • F
                                  fiestaros last edited by

                                  Sprsk,Πρώτον ο φίλος δεν ανέφερε πουθενά για μικρομεσαίο(αμα είναι παίρνει και leon 1.2 tsi copa ή και στοκ 1.4 tsi style).Πιθανόν θέλει κάτι μικρό γουστόζικο και σπορτίφ.Αλλο να γυρνάς με 3.95 μ. εντός πόλης και άλλο με 4.35 του bravo.Επίσης οι ρύποι είναι too much για σήμερα,άμα είναι έτσι κοιτάει και για 207 rallye τα στοκ 5-τάχυτα που έχουν κανα 15άρι με απόσυρση και είναι και προτιμότερο από το bravo πιο μαζεμένο και πιο γρήγορο.Επίσης mito τουρμπάτη progression δεν έχει πλέον,δεν βρίσκεις κάτω από 17000€ τουρμπάτη κομπλέ με απόσυρση.Μόνο το 105 έκδοση super,οριακά με απόσυρση μπορεί.Οπότε κάτι μεταξύ fiesta sport-ibiza tsi sport+ esp-grande punto 120 sport.Όλα αυτά έχουν γύρω στα 13000€ με απόσυρση και είναι σούπερ προτάσεις .Όλα είναι φτηνά,ευέλικτα για πόλη,μουράτα,σβέλτα,σπορτίφ στο δρόμο και με χαμηλά τέλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                                    Sprsk,Πρώτον ο φίλος δεν ανέφερε πουθενά για μικρομεσαίο(αμα είναι παίρνει και leon 1.2 tsi copa ή και στοκ 1.4 tsi style).Πιθανόν θέλει κάτι μικρό γουστόζικο και σπορτίφ.Αλλο να γυρνάς με 3.95 μ. εντός πόλης και άλλο με 4.35 του bravo.Επίσης οι ρύποι είναι too much για σήμερα,άμα είναι έτσι κοιτάει και για 207 rallye τα στοκ 5-τάχυτα που έχουν κανα 15άρι με απόσυρση και είναι και προτιμότερο από το bravo πιο μαζεμένο και πιο γρήγορο.Επίσης mito τουρμπάτη progression δεν έχει πλέον,δεν βρίσκεις κάτω από 17000€ τουρμπάτη κομπλέ με απόσυρση.Μόνο το 105 έκδοση super,οριακά με απόσυρση μπορεί.Οπότε κάτι μεταξύ fiesta sport-ibiza tsi sport+ esp-grande punto 120 sport.Όλα αυτά έχουν γύρω στα 13000€ με απόσυρση και είναι σούπερ προτάσεις .Όλα είναι φτηνά,ευέλικτα για πόλη,μουράτα,σβέλτα,σπορτίφ στο δρόμο και με χαμηλά τέλη.

                                    τι το μουράτο έχει ένα ιμπιζα και ένα πούντο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kostastyper last edited by

                                      Βασικά τι σε ενδιαφέρει στο αυτοκίνητο που θέλεις να πάρεις να μας πεις πρώτα,τι τύπος οδηγού είσαι κτλ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fiestaros last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                        Sprsk,Πρώτον ο φίλος δεν ανέφερε πουθενά για μικρομεσαίο(αμα είναι παίρνει και leon 1.2 tsi copa ή και στοκ 1.4 tsi style).Πιθανόν θέλει κάτι μικρό γουστόζικο και σπορτίφ.Αλλο να γυρνάς με 3.95 μ. εντός πόλης και άλλο με 4.35 του bravo.Επίσης οι ρύποι είναι too much για σήμερα,άμα είναι έτσι κοιτάει και για 207 rallye τα στοκ 5-τάχυτα που έχουν κανα 15άρι με απόσυρση και είναι και προτιμότερο από το bravo πιο μαζεμένο και πιο γρήγορο.Επίσης mito τουρμπάτη progression δεν έχει πλέον,δεν βρίσκεις κάτω από 17000€ τουρμπάτη κομπλέ με απόσυρση.Μόνο το 105 έκδοση super,οριακά με απόσυρση μπορεί.Οπότε κάτι μεταξύ fiesta sport-ibiza tsi sport+ esp-grande punto 120 sport.Όλα αυτά έχουν γύρω στα 13000€ με απόσυρση και είναι σούπερ προτάσεις .Όλα είναι φτηνά,ευέλικτα για πόλη,μουράτα,σβέλτα,σπορτίφ στο δρόμο και με χαμηλά τέλη.

                                        τι το μουράτο έχει ένα ιμπιζα και ένα πούντο?

                                        Για ένα νεαρό 18άρη ή 20άρη ζάχαρη είναι .Σε σχέσυ με ένα yaris ή corsa αυτά είναι πιο ωραία στις τρίθυρες και σπορ εκδόσεις τους,ιδίως αν τα συνδιάσεις με λευκό χρώμα,φιμέ,τις αεροτομές και τα μπάκετ που έχουν και 16άρες ή 17άρες ζάντες και ένα τελικό εξάτμισης με μια ωραία μπούκα .Αν μιλάμε για πιο μεγάλες ηλικίες(30+ ή 40+) σαφώς και δεν μιλάμε για μουράτα(εκεί ταιριάζουν τα cc,crossover,κουπέ στυλ scirocco-megane coupe).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          'μουρατα' όσο μουρατα μπορει να είναι ένα σουπερμινι είναι τα κρανίου mito-a1-ds3

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • A
                                            audipassion last edited by

                                            Εγώ το Α1 θα έπαιρνα , αφού κινήσε εντός των τοιχών να βλέπεις έναν όμορφο διάκοσμο να έχεις καλή ανάρτηση ibiza και fiesta πηδάνε λίγο και να κάνεις και οικονομία στο καύσιμο .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr