Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 544
    • 545
    • 546
    • 547
    • 548
    • 640
    • 641
    • 546 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    119107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      infinity last edited by

      Ο χρήστης stred έγραψε:
      Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo

      Σίγουρος θάνατος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stred last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
        Φοβερά αυτοκίνητα έβγαιναν σε κάθε εποχή. Και τώρα υπάρχουν. Δεν μπορούμε να γενικεύουμε.

        το θέμα είναι τι λεφτά είχαν..

        και σε τι κατηγορίες υπήρχαν..

        τεσπα ολα αυτα ειναι ασχετα με το bravo, εγω μένω με τους προβληματισμούς μου και ολα καλα..

        Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo

        Σίγουρος θάνατος.

        εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          infinity last edited by

          Ο χρήστης stred έγραψε:

          Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo

          Σίγουρος θάνατος.

          εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..

          Με το συνδυασμό τους, όμως, κανένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stred last edited by

            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

            Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo

            Σίγουρος θάνατος.

            εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..

            Με το συνδυασμό τους, όμως, κανένα.

            ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              konstantinos last edited by

              Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.

              Youtube Video

              Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stred last edited by

                Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
                Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.

                Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.

                είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Ο χρήστης stred έγραψε:

                  ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?

                  Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kouliscd last edited by

                    Το μόνο που είναι χειρότερο στα τωρινά αυτοκίνητα σε σχέση με τα καλά της προηγούμενης δεκαετίας είναι η αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού(άντε και το ηλεκτρόγκαζο). Σε όλα τα υπόλοιπα είναι από αρκετά έως πολύ καλύτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stred last edited by

                      Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                      ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?

                      Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.

                      http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra#Engines

                      ελπίζω να μην είχαν πολλοί μακαρίτηδες την 2λιτρη τουρμπο..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Ο χρήστης stred έγραψε:

                        Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.

                        Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.

                        είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω

                        Καλή - χρυσή και άγια η (όποια) αίσθηση , το θέμα είναι οτι τα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας τη δεκαετία του 80 και του 90 , αυτα δηλαδή που κυμαίνονταν από 1300 έως 1500 κ.εκ , είχαν επιδόσεις που σήμερα τις συγκρίνουμε και γελάμε (0-100 από 13 έως 15 sec) .
                        Tι αίσθηση δηλαδή είχε η ταπεινή Delta (πρώτης γενιάς) , ένα καμουφλαρισμένο Ritmo με κινητήρα Fiat και αναρτήσεις από 128? και αντίστοιχα η επόμενη γενιά (το Ritmo έγινε Tipo) με 72 άλογα στα 1400 κ.εκ?
                        Εξ αλλου , θραύση στην Ελληνική αγορά έκανε η 1100αρα

                        Μπερδεύουμε στο πάζλ της σύγκρισης και των αναμνήσεων , αυτοκίνητα του τότε , που ηταν όμως περιορισμένης παραγωγής ( ή που δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          infinity last edited by

                          Ο χρήστης stred έγραψε:

                          ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?

                          Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.

                          http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra#Engines

                          ελπίζω να μην είχαν πολλοί μακαρίτηδες την 2λιτρη τουρμπο..

                          Καλά οδήγησε εσύ 2λιτρη τούρμπο όπως πας το μπράβο ή το κάθε σύγχρονο μπράβο και μετά κάνουμε συγκρίσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stred last edited by

                            Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

                            Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.

                            Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.

                            είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω

                            Καλή - χρυσή και άγια η (όποια) αίσθηση , το θέμα είναι οτι τα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας τη δεκαετία του 80 και του 90 , αυτα δηλαδή που κυμαίνονταν από 1300 έως 1500 κ.εκ , είχαν επιδόσεις που σήμερα τις συγκρίνουμε και γελάμε (0-100 από 13 έως 15 sec) .
                            Tι αίσθηση δηλαδή είχε η ταπεινή Delta (πρώτης γενιάς) , ένα καμουφλαρισμένο Ritmo με κινητήρα Fiat και αναρτήσεις από 128? και αντίστοιχα η επόμενη γενιά (το Ritmo έγινε Tipo) με 72 άλογα στα 1400 κ.εκ?
                            Εξ αλλου , θραύση στην Ελληνική αγορά έκανε η 1100αρα

                            Μπερδεύουμε στο πάζλ της σύγκρισης και των αναμνήσεων , αυτοκίνητα του τότε , που ηταν όμως περιορισμένης παραγωγής ( ή που δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε).

                            Κωνσταντίνε το θέμα το δικό σου μπορεί να είναι οι επιδόσεις, εγω ομως δεν εχω τέτοιο θέμα.. απο τα 3 αμάξια που είχα στα 2 ήμουν πολυ ευχαριστημένος απο τα γκάζια τους.. και με την dedra πήγαινα αέρα πατέρα και με το 106 μου..

                            το θέμα μου είναι πως εχοντας οδηγήσει σχεδόν ολα τα σύγχρονα μικρομεσαια απλα ΔΕΝ μου αρέσουν τόσο οσο τα πάλια.. δεν ειναι θέμα νοσταλγίας.

                            Καλά οδήγησε εσύ 2λιτρη τούρμπο όπως πας το μπράβο ή το κάθε σύγχρονο μπράβο και μετά κάνουμε συγκρίσεις.

                            εσυ είσαι σίγουρος πως δεν το είχα κάνει?
                            ..απλα τώρα έχει παλιώσει και ας της κανουμε τακτικα σερβις ο καιρος ειναι αμείλικτος...ειδικά στα ιταλικα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              konstantinos last edited by

                              Αλλαγή ελαστικών απόψε (το συνεργείο είχε ηδη κλείσει).
                              Τοποθετήθηκαν τα Goodyear F1 Assymetric 2 ( 91 Y) προς 550,00€.
                              Απομένει αύριο το πρωί να γίνει ευθυγράμμιση και επισκευή ζάντας (η εμπρός δεξιά βρέθηκε στραβωμένη -ας είναι καλά ο περυσινός βλάκας).
                              Πρώτη εντύπωση στα 12 χλμ της διαδρομής για το σπίτι : καλύτερη ποιότητα κύλισης και - ω ναι - δεν γλυστράμε πια!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης stred έγραψε:

                                αν εννοείς της πληροφορίες που μεταφέρει στον οδηγός έχεις δίκιο... ο τρόπος όμως που στρίβει επιταχύνει και φρενάρει είναι τρομερός για τα δεδομένα των παλαιότερων κατασκευών... η δε αίσθηση της στην κορυφή της κατηγορία μακριά από το μέτριο μπράβο

                                αυτος ακριβώς είναι ο προβληματισμος μου... αν η G είναι η κορυφη της κατηγορίας σαν αίσθηση την κάτσαμε τη βάρκα..

                                δωστε μου μια Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo και δεν αλλάζω αμάξι για τα επόμενα 20 χρόνια...

                                δώστε μου μια 47 με το μοτέρ της mito qv την ανάρτηση του ds3 και το idrive της bmw και θα το κρατήσω 4 ever....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  carfanatic last edited by

                                  Facelift ή pref/l θέλεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    το εσωτερικό της προ και το εξωτερικό της φεις...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      konstantinos last edited by

                                      Σαν να στρέφεστε σε VW μου φαίνεται

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        εμένα μου μοιαζει πιο πολύ με υγιή καταναλωτική συμπεριφορά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          konstantinos last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                          εμένα μου μοιαζει πιο πολύ με υγιή καταναλωτική συμπεριφορά...

                                          Τα υβρίδια κάνουν κακό στην υγεία.
                                          Βέβαια από την άλλη , άβυσσος η καταναλωτική συμπεριφορά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            είναι κακό να κρίνεις ?
                                            είπα οτι θα ήθελα μια 47 με τα εξής χαρακτηριστικά δεν είπα να πιάσουμε την κοπτοραπτική...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 544
                                            • 545
                                            • 546
                                            • 547
                                            • 548
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 546 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr