-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravoΣίγουρος θάνατος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φοβερά αυτοκίνητα έβγαιναν σε κάθε εποχή. Και τώρα υπάρχουν. Δεν μπορούμε να γενικεύουμε.το θέμα είναι τι λεφτά είχαν..
και σε τι κατηγορίες υπήρχαν..
τεσπα ολα αυτα ειναι ασχετα με το bravo, εγω μένω με τους προβληματισμούς μου και ολα καλα..
Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo
Σίγουρος θάνατος.
εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo
Σίγουρος θάνατος.
εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..
Με το συνδυασμό τους, όμως, κανένα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo
Σίγουρος θάνατος.
εχοντας κλείσει πάνω απο 100.000 χλμ με μια τέτοια και 40.000 με το b διαφωνώ τα μάλα που λέμε..
Με το συνδυασμό τους, όμως, κανένα.
ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?
-
Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.
Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.
είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?
Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.
-
Το μόνο που είναι χειρότερο στα τωρινά αυτοκίνητα σε σχέση με τα καλά της προηγούμενης δεκαετίας είναι η αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού(άντε και το ηλεκτρόγκαζο). Σε όλα τα υπόλοιπα είναι από αρκετά έως πολύ καλύτερα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?
Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra#Engines
ελπίζω να μην είχαν πολλοί μακαρίτηδες την 2λιτρη τουρμπο..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.
Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.
είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω
Καλή - χρυσή και άγια η (όποια) αίσθηση , το θέμα είναι οτι τα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας τη δεκαετία του 80 και του 90 , αυτα δηλαδή που κυμαίνονταν από 1300 έως 1500 κ.εκ , είχαν επιδόσεις που σήμερα τις συγκρίνουμε και γελάμε (0-100 από 13 έως 15 sec) .
Tι αίσθηση δηλαδή είχε η ταπεινή Delta (πρώτης γενιάς) , ένα καμουφλαρισμένο Ritmo με κινητήρα Fiat και αναρτήσεις από 128? και αντίστοιχα η επόμενη γενιά (το Ritmo έγινε Tipo) με 72 άλογα στα 1400 κ.εκ?
Εξ αλλου , θραύση στην Ελληνική αγορά έκανε η 1100αραΜπερδεύουμε στο πάζλ της σύγκρισης και των αναμνήσεων , αυτοκίνητα του τότε , που ηταν όμως περιορισμένης παραγωγής ( ή που δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε).
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
ε και? εσυ δε μπορείς να καταλάβεις ενα αμάξι αν μπορεί να σηκώσει κάποιο αριθμό αλόγων εκτος και αν το οδηγήσεις με αυτά?
Ξέρω, γι'αυτό είπα σίγουρος θάνατος.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lancia_Dedra#Engines
ελπίζω να μην είχαν πολλοί μακαρίτηδες την 2λιτρη τουρμπο..
Καλά οδήγησε εσύ 2λιτρη τούρμπο όπως πας το μπράβο ή το κάθε σύγχρονο μπράβο και μετά κάνουμε συγκρίσεις.
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Για να λυθούν οι απορίες περί 'φοβερών' αυτοκινήτων του παρελθόντος και από ποια κατηγορία και πάνω τα έβρισκες.
Ευτυχώς για όλους συναντούμε όλο και καλύτερα αυτοκίνητα σήμερα κατεβαίνοντας κατηγορίες.
είπε κανεις πως το κριτήριο για 'φοβερά' αμάξια ειναι ο γύρος πίστας? μιλάμε για αίσθηση τόση ώρα.. εγω τουλάχιστον γι'αυτο μιλάω
Καλή - χρυσή και άγια η (όποια) αίσθηση , το θέμα είναι οτι τα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας τη δεκαετία του 80 και του 90 , αυτα δηλαδή που κυμαίνονταν από 1300 έως 1500 κ.εκ , είχαν επιδόσεις που σήμερα τις συγκρίνουμε και γελάμε (0-100 από 13 έως 15 sec) .
Tι αίσθηση δηλαδή είχε η ταπεινή Delta (πρώτης γενιάς) , ένα καμουφλαρισμένο Ritmo με κινητήρα Fiat και αναρτήσεις από 128? και αντίστοιχα η επόμενη γενιά (το Ritmo έγινε Tipo) με 72 άλογα στα 1400 κ.εκ?
Εξ αλλου , θραύση στην Ελληνική αγορά έκανε η 1100αραΜπερδεύουμε στο πάζλ της σύγκρισης και των αναμνήσεων , αυτοκίνητα του τότε , που ηταν όμως περιορισμένης παραγωγής ( ή που δεν μπορούσαμε να αποκτήσουμε).
Κωνσταντίνε το θέμα το δικό σου μπορεί να είναι οι επιδόσεις, εγω ομως δεν εχω τέτοιο θέμα.. απο τα 3 αμάξια που είχα στα 2 ήμουν πολυ ευχαριστημένος απο τα γκάζια τους.. και με την dedra πήγαινα αέρα πατέρα και με το 106 μου..
το θέμα μου είναι πως εχοντας οδηγήσει σχεδόν ολα τα σύγχρονα μικρομεσαια απλα ΔΕΝ μου αρέσουν τόσο οσο τα πάλια.. δεν ειναι θέμα νοσταλγίας.
Καλά οδήγησε εσύ 2λιτρη τούρμπο όπως πας το μπράβο ή το κάθε σύγχρονο μπράβο και μετά κάνουμε συγκρίσεις.
εσυ είσαι σίγουρος πως δεν το είχα κάνει?
..απλα τώρα έχει παλιώσει και ας της κανουμε τακτικα σερβις ο καιρος ειναι αμείλικτος...ειδικά στα ιταλικα -
Αλλαγή ελαστικών απόψε (το συνεργείο είχε ηδη κλείσει).
Τοποθετήθηκαν τα Goodyear F1 Assymetric 2 ( 91 Y) προς 550,00€.
Απομένει αύριο το πρωί να γίνει ευθυγράμμιση και επισκευή ζάντας (η εμπρός δεξιά βρέθηκε στραβωμένη -ας είναι καλά ο περυσινός βλάκας).
Πρώτη εντύπωση στα 12 χλμ της διαδρομής για το σπίτι : καλύτερη ποιότητα κύλισης και - ω ναι - δεν γλυστράμε πια! -
Ο χρήστης stred έγραψε:
αν εννοείς της πληροφορίες που μεταφέρει στον οδηγός έχεις δίκιο... ο τρόπος όμως που στρίβει επιταχύνει και φρενάρει είναι τρομερός για τα δεδομένα των παλαιότερων κατασκευών... η δε αίσθηση της στην κορυφή της κατηγορία μακριά από το μέτριο μπράβο
αυτος ακριβώς είναι ο προβληματισμος μου... αν η G είναι η κορυφη της κατηγορίας σαν αίσθηση την κάτσαμε τη βάρκα..
δωστε μου μια Lancia Dedra του 95' με τους αυτοματισμους-γκαζια του bravo και δεν αλλάζω αμάξι για τα επόμενα 20 χρόνια...
δώστε μου μια 47 με το μοτέρ της mito qv την ανάρτηση του ds3 και το idrive της bmw και θα το κρατήσω 4 ever....
-
Facelift ή pref/l θέλεις?
-
το εσωτερικό της προ και το εξωτερικό της φεις...
-
Σαν να στρέφεστε σε VW μου φαίνεται
-
εμένα μου μοιαζει πιο πολύ με υγιή καταναλωτική συμπεριφορά...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εμένα μου μοιαζει πιο πολύ με υγιή καταναλωτική συμπεριφορά...Τα υβρίδια κάνουν κακό στην υγεία.
Βέβαια από την άλλη , άβυσσος η καταναλωτική συμπεριφορά. -
είναι κακό να κρίνεις ?
είπα οτι θα ήθελα μια 47 με τα εξής χαρακτηριστικά δεν είπα να πιάσουμε την κοπτοραπτική...
Fiat Bravο 2007