Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hornet άλλα παρεμφερή
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Hornet άλλα παρεμφερή
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Μοτοσικλέτα
    25
    220
    581
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimik last edited by

      Ο χρήστης Άρης έγραψε:
      Έχεις ανεβεί στο hornet; Δε σου είναι μικρό; ( είμαι λίγο ψηλότερος και με -10kg)

      Γενική απορία: test ride, μπορείς να κάνεις σε αντιπροσωπείες; Αν ναι, εγώ θα έκανα οπωσδήποτε ένα naked και ένα on-off.
      Ή αν έχεις φίλους με δίκυκλα, ζήτα μία αναγνωριστική βόλτα.

      Οχι δεν έχω ανέβει...τόσο μικρό?

      Θα προσπαθήσω εάν και δύσκολο εδώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        τώρα άμα σου πω οτι το περίμενα πως θα έχει BMW τι θα μου πεις.
        μπορείς να κοιτάξεις για 1150gs στα 3500-4μαξ για μοντέλο του 2002-2003 και με λίγα σχετικά χλμ.
        γενικά δεν ξέρω τι παίζει καθόλου στην Κύπρο (λογικό) αλλά νομίζω πρέπει να λάβεις υπόψιν και το παράγοντα υποστήριξη. να δεις τι παίζει απο συνεργεία και ανταλλακτικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Τα ταξιδια στην Κύπρο με γυμνό εκ των πραγματων δεν είναι κουραστικά, επειδή εκεί ξεχνάς τις 160άρες, τα όρια είναι χαμηλά και αυστηρά.

          Άρη όταν βρεθείς Αθήνα έχεις test ride.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimik last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            Τα ταξιδια στην Κύπρο με γυμνό εκ των πραγματων δεν είναι κουραστικά, επειδή εκεί ξεχνάς τις 160άρες, τα όρια είναι χαμηλά και αυστηρά.

            Άρη όταν βρεθείς Αθήνα έχεις test ride.

            Σωστό....τα 120 (100 το κανονικό όριο σε δρόμο τύπου αττικης οδού) είναι απαράβατο όριο και τα μπλόκα παντού

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              ε τοτε μήπως να πάρεις κανα σκουτερ καλό, 300cc και πάνω να κάνεις τη δουλειά σου χαλαρός....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgebest2 last edited by

                τωρα υπαρχει κ ντυμενο χορνετ το cbrf κοντα στα 10 χιλιαρικα βεβαια με abs ομως

                καλη ιδεα κ το μαξι σκουτερ εχουν κ καλη προστασια απο αερα κ ανετη θεση οδηγου συνοδηγου αλλα νομιζω τελειως διαφορετικη απο την αισθηση μιας κανονικης μηχανης ακομα κ χαμηλου κυβισμου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimik last edited by

                  Ο χρήστης georgebest2 έγραψε:
                  τωρα υπαρχει κ ντυμενο χορνετ το cbrf κοντα στα 10 χιλιαρικα βεβαια με abs ομως

                  καλη ιδεα κ το μαξι σκουτερ εχουν κ καλη προστασια απο αερα κ ανετη θεση οδηγου συνοδηγου αλλα νομιζω τελειως διαφορετικη απο την αισθηση μιας κανονικης μηχανης ακομα κ χαμηλου κυβισμου

                  Είπαμε θέλω να πραγματοποιήσω κι ένα όνειρο...να οδηγώ μια πραγματική μοτοσυκλέτα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:

                    Πέρα από το οτι δεν είχες στην κατοχή σου μοτοσυκλέτα ως τώρα, τι εμπειρία έχεις από μεγάλες μηχανές?

                    Καμμία...αν εξαιρέσεις κάτι βόλτες πριν από 10 χρόνια (στα 18-19) με 250άρια και 400άρια φίλων

                    Mήπως τότε -και με δεδομένο τη σωματική σου διάπλαση- να ξεκίναγες με ένα on-off 600άρι-650άρι, να συνηθίσεις και το γκάζι?

                    Όπως λέει και ο κυριαζής 'στο μυαλό μου είσαι'....

                    Αγαπητέ φίλε, μήπως να κοιτούσες κάτι πιο στα οδηγικά μέτρα σου? Τα gsxr και τα gs1200 (πχ) σαφώς δεν σε κάνουν οδηγό. Επειδή έχεις κ οικογένεια και θα έπρεπε να σκέφτεσαι 2η φορά, κοίτα ένα μηχανάκι που να κάνεις τη δουλειά σου και να γυρνάσ ασφαλής σπίτι σου το βράδυ και άσε τα 4κύλινδρα 600άρια-σφαίρες.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimik last edited by

                      Ο χρήστης xenos έγραψε:

                      Πέρα από το οτι δεν είχες στην κατοχή σου μοτοσυκλέτα ως τώρα, τι εμπειρία έχεις από μεγάλες μηχανές?

                      Καμμία...αν εξαιρέσεις κάτι βόλτες πριν από 10 χρόνια (στα 18-19) με 250άρια και 400άρια φίλων

                      Mήπως τότε -και με δεδομένο τη σωματική σου διάπλαση- να ξεκίναγες με ένα on-off 600άρι-650άρι, να συνηθίσεις και το γκάζι?

                      Όπως λέει και ο κυριαζής 'στο μυαλό μου είσαι'....

                      Αγαπητέ φίλε, μήπως να κοιτούσες κάτι πιο στα οδηγικά μέτρα σου? Τα gsxr και τα gs1200 (πχ) σαφώς δεν σε κάνουν οδηγό. Επειδή έχεις κ οικογένεια και θα έπρεπε να σκέφτεσαι 2η φορά, κοίτα ένα μηχανάκι που να κάνεις τη δουλειά σου και να γυρνάσ ασφαλής σπίτι σου το βράδυ και άσε τα 4κύλινδρα 600άρια-σφαίρες.

                      Είχα την εντύπωση ότι δεν είναι τόσο σφαίρα το Hornet, ειδικά στις χαμηλές....όμως επειδή σκέφτομαι και 2η και 3η φορά θα αρχίσω να ψάχνω και για κανένα v-strom ή CBF 600...δυσκολα τα πράγματα όμως, στην εφημερίδα σήμερα το μόνο που είχε σς σωστή τιμή ήταν ένα KLE 500 τπυ 07 με 4500€, από την άλλη γίνεται χαμός από κάτι ER6n κάτι Hornet και φυσικά Z.

                      Στο ιντερνετ τώρα βρίσκω αυτα....

                      http://www.buysellmoto.com/layouts/inde ... ot_id=5699

                      http://www.buysellmoto.com/layouts/inde ... ot_id=5132

                      http://www.buysellmoto.com/layouts/inde ... ot_id=6045

                      http://www.buysellmoto.com/layouts/inde ... ot_id=5974

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        danaos_master last edited by

                        Το ΚΛΕ το ξεχνάς (δεν έχει φρένα και αναρτήσεις), το TIGER (παλιό 955) το ξεχνάς (δε δουλεύει πλέον, προσπαθεί να την ξεοφορτωθεί), το TRANSALP μάλιστα, το MULTISTRADA είναι αυτό με τις σκοτώστρες που σου έγραψε πιο πάνω ο φίλος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimik last edited by

                          KTM LC640?

                          http://motokinisis.com/vehicles/view/ktm-2005-lc4-640

                          Αν και να πω την αλήθεια μου όλα τα on-off είναι απαίσια στην όψη...θα ξενερώνω κάθε πρωί!!!

                          YAMAHA XJ6?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgebest2 last edited by

                            χορνετ κ τρανσαλπ εχει βγαλει προσφορα η χοντα σε κατι στοκ που εχει.Το χορνετ χωρις abs παιζει λιγο πανω απο τα 6 χιλιαρικα το θεωρω πολυ καλο vfm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zorz last edited by

                              Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
                              Το ΚΛΕ το ξεχνάς (δεν έχει φρένα και αναρτήσεις), το TIGER (παλιό 955) το ξεχνάς (δε δουλεύει πλέον, προσπαθεί να την ξεοφορτωθεί), το TRANSALP μάλιστα, το MULTISTRADA είναι αυτό με τις σκοτώστρες που σου έγραψε πιο πάνω ο φίλος.

                              προσυπογράφω.

                              Επίσης, το KTM είναι εντελώς καγκουρομηχάνημα. Τα ER6n και Hornet είναι αξιόλογα μηχανάκια, αλλά ίσως δεν σου κάτσουν καλά από άποψη εργονομίας (ειδικά το ER6, που είναι ακόμα πιο μαζεμένο). Τώρα η Κύπρος είναι μικρό νησί με ζεστό κλίμα, οπότε μην σε απασχολεί και τόσο η ανεμοκάλυψη. (Σε αντίθεση με εδώ πάνω ας πούμε, που δεν ξέρω αν παλεύεται με γυμνό ο χειμώνας... ).

                              Κάνε μια βόλτα με τα CBF600, XJ6/Diversion, ίσως και με το Bandit. Και τα 3 έχουν παραπλήσιο χαρακτήρα, πρόκειται για οικονομικά, sensible μηχανάκια. Συνήθως έχουν φτηνότερα περιφερειακά (αναρτήσεις/φρένα), χαλύβδινο πλαίσιο (-->βαρύτερα), πιο 'ράθυμη' και σταθερή γεωμετρία αναρτήσεων και πιο 'χαλαρούς' κινητήρες (συνήθως προέρχονται από προηγούμενες γενιές supersport, ρυθμισμένοι για περισσότερη ροπή χαμηλά). Όχι ότι τους λείπει δύναμη, φυσικά. Το Transalp έχει παραπλήσια φιλοσοφία, προσεγγίζοντας το μοντέλο χρήσης από τη σκοπιά του on-off. Το ίδιο και για το V-Strom, που το θεωρώ καλύτερο από το Transalp.

                              Αν διαλέξεις Honda (είτε Hornet, είτε CBF), απέφυγε τα παλιότερα μοντέλα με καρμπυρατέρ γιατί έχουν δυσανάλογα μεγάλη κατανάλωση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Δες για κανα 1/2κύλινδρο on off max ~600cc. Kάνε μια γύρα να δεις τι σε βολεύει (βάρος/υψος κλπ).

                                Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                Επίσης, το KTM είναι εντελώς καγκουρομηχάνημα.

                                Διαφωνώ.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster Banned last edited by

                                  Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
                                  Το ΚΛΕ το ξεχνάς (δεν έχει φρένα και αναρτήσεις), το TIGER (παλιό 955) το ξεχνάς (δε δουλεύει πλέον, προσπαθεί να την ξεοφορτωθεί), το TRANSALP μάλιστα, το MULTISTRADA είναι αυτό με τις σκοτώστρες που σου έγραψε πιο πάνω ο φίλος.

                                  τι είναι το μουλτιστράντα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikospappas last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    Το ΚΛΕ το ξεχνάς (δεν έχει φρένα και αναρτήσεις), το TIGER (παλιό 955) το ξεχνάς (δε δουλεύει πλέον, προσπαθεί να την ξεοφορτωθεί), το TRANSALP μάλιστα, το MULTISTRADA είναι αυτό με τις σκοτώστρες που σου έγραψε πιο πάνω ο φίλος.

                                    τι είναι το μουλτιστράντα?

                                    Ελα ντε, σαν να λες τις Φερραρι σκοτωστρες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      georgetz last edited by

                                      Το ducati multistrada 620 δηλαδή είναι Ferrari;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster Banned last edited by

                                        φερράρι δεν ξέρω αν είναι σκοτώστρα πάντως δεν είναι ... καιρό είχα να ακούσω αυτή τη λέξη... και η γιαγιά μου την έκοψε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikospappas last edited by

                                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                          Το ducati multistrada 620 δηλαδή είναι Ferrari;

                                          Οχι, αλλα για τους μηχανοβιους καποια μοντελα της Ducati, ειναι οτι oi Ferrari στα αυτοκινητα.
                                          Παντως,απο περιφεριακα, ολα τα Ducati ειναι αλλου,οποτε σκοτωστρα Ducati δεν υπαρχει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimik last edited by

                                            Ανέβηκα σήμερα στο Hornet...δεν οδήγησα όμως.

                                            Δεν μου φάνηκε μικρό για μένα...ειδικά όταν μετά ανέβηκα στην Transalp και η μόνη αξιοσημείωτη διαφορά ήταν το μήκος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr