-
Συχνά διαβάζω στα ειδικά περιοδικά αυτοκινήτου , ότι το τάδε ή το δείνα μοντέλο είναι διασκεδαστικό στον δρόμο. Επίσης ότι κάποιο άλλο είναι μεν πολύ ασφαλές αλλά όχι διασκεδαστικό. Μετά από 25 χρόνια που αγοράζω τέτοια περιοδικά δεν έχω καταλάβει με απόλυτη ακρίβεια τι σημαίνει ' διασκεδαστική οδική συμπεριφορά ' . Από τι ακριβώς εξαρτάται, με ποιόν τρόπο την αντιλαμβάνεται ο οδηγός και σε τι ακριβώς διαφέρει από την 'ασφαλή'. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες κι απόψεις , καθώς και τον τρόπο που ο καθένας αντιλαμβάνεται τα παραπάνω , όχι μόνο με βάση τη λογική αλλά και το συναίσθημα. Επίσης θα ήθελα να ξέρω πόσοι οδηγούν πραγματικά διασκεδαστικά στον δρόμο και πόσοι με ασφάλεια !
-
Συχνά διαβάζω στα ειδικά περιοδικά αυτοκινήτου , ότι το τάδε ή το δείνα μοντέλο είναι διασκεδαστικό στον δρόμο. Επίσης ότι κάποιο άλλο είναι μεν πολύ ασφαλές αλλά όχι διασκεδαστικό. Μετά από 25 χρόνια που αγοράζω τέτοια περιοδικά δεν έχω καταλάβει με απόλυτη ακρίβεια τι σημαίνει ' διασκεδαστική οδική συμπεριφορά ' . Από τι ακριβώς εξαρτάται, με ποιόν τρόπο την αντιλαμβάνεται ο οδηγός και σε τι ακριβώς διαφέρει από την 'ασφαλή'. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες κι απόψεις , καθώς και τον τρόπο που ο καθένας αντιλαμβάνεται τα παραπάνω , όχι μόνο με βάση τη λογική αλλά και το συναίσθημα. Επίσης θα ήθελα να ξέρω πόσοι οδηγούν πραγματικά διασκεδαστικά στον δρόμο και πόσοι με ασφάλεια !
-
Συχνά διαβάζω στα ειδικά περιοδικά αυτοκινήτου , ότι το τάδε ή το δείνα μοντέλο είναι διασκεδαστικό στον δρόμο. Επίσης ότι κάποιο άλλο είναι μεν πολύ ασφαλές αλλά όχι διασκεδαστικό. Μετά από 25 χρόνια που αγοράζω τέτοια περιοδικά δεν έχω καταλάβει με απόλυτη ακρίβεια τι σημαίνει ' διασκεδαστική οδική συμπεριφορά ' . Από τι ακριβώς εξαρτάται, με ποιόν τρόπο την αντιλαμβάνεται ο οδηγός και σε τι ακριβώς διαφέρει από την 'ασφαλή'. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες κι απόψεις , καθώς και τον τρόπο που ο καθένας αντιλαμβάνεται τα παραπάνω , όχι μόνο με βάση τη λογική αλλά και το συναίσθημα. Επίσης θα ήθελα να ξέρω πόσοι οδηγούν πραγματικά διασκεδαστικά στον δρόμο και πόσοι με ασφάλεια !
-
Πιθανότατα με τον όρο 'διασκεδαστική' να εννοείται κάθε είδους ..παντιλίκι ή 'διώξιμο' της ουράς, ενώ με τον όρο 'ασφαλής αλλά όχι διασκεδαστική' να εννοείται ότι το ESP(VDC, DSTC..) ..σου κόβει το βήχα!
-
Προσωπικά θεωρώ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο που πολύ απλά το κάνεις οτι θές.Δηλαδή αυτός που ξέρει,να μπορεί να πλασάρει και να τοποθετεί το αυτοκίνητο στην στροφή χωρίς υστερίες και απότομες αντιδράσεις.Το ασφαλές δεν υστερεί απαραίτητα σε απόλυτες δυνατότητες αλλά έχει μια μονόπλευρη συμπεριφορά που δεν σε αφήνει να συμμετέχεις τόσο
Προσωπική άποψη -
Ο χρήστης bug έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο που πολύ απλά το κάνεις οτι θές.Δηλαδή αυτός που ξέρει,να μπορεί να πλασάρει και να τοποθετεί το αυτοκίνητο στην στροφή χωρίς υστερίες και απότομες αντιδράσεις.Το ασφαλές δεν υστερεί απαραίτητα σε απόλυτες δυνατότητες αλλά έχει μια μονόπλευρη συμπεριφορά που δεν σε αφήνει να συμμετέχεις τόσο
Προσωπική άποψηΠροσωπική και .....γαλλική άποψη
-
Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει 'ορισμός' ,ζητάω τις προσωπικές απόψεις !
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ διασκεδαστικό το αυτοκίνητο που πολύ απλά το κάνεις οτι θές.Δηλαδή αυτός που ξέρει,να μπορεί να πλασάρει και να τοποθετεί το αυτοκίνητο στην στροφή χωρίς υστερίες και απότομες αντιδράσεις.Το ασφαλές δεν υστερεί απαραίτητα σε απόλυτες δυνατότητες αλλά έχει μια μονόπλευρη συμπεριφορά που δεν σε αφήνει να συμμετέχεις τόσο
Προσωπική άποψηΠροσωπική και .....γαλλική άποψη
Ετσι,έτσι
-
Διασκεδαστικό για μένα είναι το αμάξι(ανεξαρτήτου κυβισμού και επιδόσεων)που θα σου δώσει την δυνατότητα να παίξεις μαζί του αλλά παράλληλα να σου συγχωρεί(μέχρι κάποιο σημείο)λάθη!Με λίγα λόγια είναι αυτό που προείπα,να παίξεις μαζί του!Θες να μπεις γραμμές?Να μπεις!Θες να διώξεις την ουρά ή να πετάξεις την μούρη?(εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου να πετάω μούρη).Να το κάνεις!Αλλά να μην φοβάσαι όταν τα κάνεις όλα αυτα!Να έχεις εμπιστοσήνη στο αμάξι!Αλλά και να το σέβεσαι ταυτόχρονα!
-
Οδηγικά διασκεδαστικά αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά.
Πώς αλλιώς να πείς σε περιοδικό πως είναι για γέλια και να μην σου κόψουν τη διαφήμιση;;;
(άντε, πέστε να με φάτε τώρα!! ) -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Οδηγικά διασκεδαστικά αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά.Πώς αλλιώς να πείς σε περιοδικό πως είναι για γέλια και να μην σου κόψουν τη διαφήμιση;;;
(άντε, πέστε να με φάτε τώρα!! )Η ακυρότητα σε όλο της το μεγαλείο... Τουλάχιστον πες κάτι συγκεκριμένο, άκου τα γερμανικά... δηλαδή μια Μ3 δεν είναι διασκεδαστική κατά την άποψή σου; Ή μια Πόρσε 996; Αντιθέτως, να υποθέσω ότι επειδή υπάρχει το ραλί και το 306, όλα τα γαλλικά είναι διασκεδαστικά. Έλεος.
Γενικά κατα τ'άλλα συμφωνώ με τον polo_gti, αλλά θελω να προσθέσω ότι πολλές φορές η ασφάλεια δεν έχει να λέει με το πόσο διασκεδαστικό είναι ένα όχημα. Και εξαρτάται τι εννοείς ασφάλεια, παθητική ή ενεργητική;
-
Εχω έναν φίλο (κολλητό) που έχει συλλογή από τρελλά αυτοκίνητα τα οποία έχω οδηγήσει αρκετές φορές. Ετσι όπως ενοείτε την 'διασκεδαστική οδήγηση' μπορώ να πω τα εξής :
- Το MAZDA RX7 (280 PS) σε τρομάζει και το οδηγάς με σφιγμένο στομάχι και μπόλικο ιδρώτα. Δεν συγχωρεί λάθη και θέλει να είσαι 'χεράς' για να το πας καλά.
Αρα δεν είναι διασκεδαστικό! - Η Alfa GTV 2.5 του '86 είναι υπάκουη και μπορείς να παίξεις με το γκάζι και το τιμόνι χωρίς φόβο ακούγοντας ταυτόχρονα τον εκπληκτικό βρυχηθμό του V6 στ'αυτιά σου. Αρα super διασκεδαστικό
- Η SLK 230 Comp του 2002 είναι αποστειρωμένη και απόλυτα προβλέψιμη. Σημαδεύεις και προχωράς, απλά χωρίς υστερίες. Τα ηλεκτρονικά οδηγούν για σένα !
Η συλλογή του περιλλάμβάνει 11 αυτοκίνητα, το κάθε ένα ξεχωριστό, αλλά εγώ αναφέρω 3 χαρακτηριστικά του διαφορετικού τρόπου προσεγγισης της οδήγησης.
- Το MAZDA RX7 (280 PS) σε τρομάζει και το οδηγάς με σφιγμένο στομάχι και μπόλικο ιδρώτα. Δεν συγχωρεί λάθη και θέλει να είσαι 'χεράς' για να το πας καλά.
-
Τα στανταρ της παθητικής λίγο πολύ τα έχουν όλα τα αυτοκίνητα σήμερα!Αυτό που εννούσα εγώ ήταν να σου εμπνέει εμπιστοσήνη το αμάξι που οδηγείς όταν ανεβάσεις τους ριθμούς!Να θες π.χ να μπεις σε μία στροφή και να σε κρατήσει και να μην φοβάσαι μην βρεθειίς να πίνεις καφεδάκι παρέα με κανένα δέντρο,αλλά ακόμα και αν το παρακάνεις(στο μπάσιμο εννοω)να σου δίνει το περιθώριο να το διορθώσεις!Δεν είναι μόνο η ενεργητική ασφάλεια(καλά φρένα,καλά κρατήματα) που μετράει για ένα διασκεδαστικό αμάξι,είναι και η αμεσότητα του όλου συνόλου προς τον οδηγό και της συμπεριφοράς του στον δρόμο!
-
εχω την αντυπωση οτι χαρακτηριστικο αυτοκινητου που ΔΕΝ ειναι διασκεδαστικα ειναι το ΤΥΡΕR kai FOCUS RS......
για το λογο οτι ειναι ετσι στημενη η αναρτηση ετσι ωστε να περναει απλα flat out σε καθε στροφη και οχι απλα να πεζεις..........
οπως ειπε και ο φιλτατος Clarckson : για να γυρισω στο στουντιο θα προτιμησω το ιμπρεζα, το φοκους θα το αφησω για τον καμερα μαν.
οπως ειπε και ενας φιλος παραπανω διασκεδαστικο : το κανεις οτι θελεις..... -
Θα συμφωνήσω και εγώ ότι διασκεδαστικό είναι το αυτοκίνητο όπου μπορείς να ρυθμίσεις την συμπεριφορά του πριν, στο μέσο και στην έξοδο της στροφής.
Αν είναι και αποτελεσματικό τότε το αυτοκίνητο λέγεται σπορ.
Αν είναι απλά αποτελεσματικό τότε δεν είναι σπορ διότι δεν κάνει τα κέφια του οδηγού (π.χ Audi S3)
Αν είναι απλά διασκεδαστικό και όχι τόσο αποτελεσματικό πρόκειται για κλασικό αμάξι, σπορ προηγούμενης δεκαετίας... (βλέπε MX-5)
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Οδηγικά διασκεδαστικά αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά.
Πώς αλλιώς να πείς σε περιοδικό πως είναι για γέλια και να μην σου κόψουν τη διαφήμιση;;;
(άντε, πέστε να με φάτε τώρα!! )Η ακυρότητα σε όλο της το μεγαλείο... Τουλάχιστον πες κάτι συγκεκριμένο, άκου τα γερμανικά... δηλαδή μια Μ3 δεν είναι διασκεδαστική κατά την άποψή σου; Ή μια Πόρσε 996; Αντιθέτως, να υποθέσω ότι επειδή υπάρχει το ραλί και το 306, όλα τα γαλλικά είναι διασκεδαστικά. Έλεος.
προφανώς ο Τabs μιλάει για γήινα μοντέλα φίλε Skye. Και, αν θες τη γνώμη μου, ναι, για μένα που είμαι κουλός ούτε η Μ3 ούτε η 996 είναι διασκεδαστικά αυτοκίνητα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να διασκεδάσω οδηγώντας τα, γιατί δεν μπορώ να 'τα πάω'. Αλλά και κουλός να μην ήμουν, δεν ξέρω πόσο ρυθμίσιμο μπορεί να είναι στη συμπεριφορά του ένα υπερόπλο σαν τη Μ3. Αν ποτέ οδηγήσω κάποιο από αυτά, θα με πηγαίνει εκείνο = δεν θα διασκεδάσω. Ενώ πχ. με ένα Ραλλάκι ή με ένα Γιαρις TS θα το χαρεί η ψυχούλα μου (οι πρώτες λέξεις που μου περνάνε από το μυαλό είναι 'λούνα παρκ', 'ροντέο', 'η χαρά του παιδιού'...)
Σπύρος
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Οδηγικά διασκεδαστικά αυτοκίνητα είναι τα Γερμανικά.
Πώς αλλιώς να πείς σε περιοδικό πως είναι για γέλια και να μην σου κόψουν τη διαφήμιση;;;
(άντε, πέστε να με φάτε τώρα!! )Η ακυρότητα σε όλο της το μεγαλείο... Τουλάχιστον πες κάτι συγκεκριμένο, άκου τα γερμανικά... δηλαδή μια Μ3 δεν είναι διασκεδαστική κατά την άποψή σου; Ή μια Πόρσε 996; Αντιθέτως, να υποθέσω ότι επειδή υπάρχει το ραλί και το 306, όλα τα γαλλικά είναι διασκεδαστικά. Έλεος.
Γενικά κατα τ'άλλα συμφωνώ με τον polo_gti, αλλά θελω να προσθέσω ότι πολλές φορές η ασφάλεια δεν έχει να λέει με το πόσο διασκεδαστικό είναι ένα όχημα. Και εξαρτάται τι εννοείς ασφάλεια, παθητική ή ενεργητική;
Από κάθε 100 Γαλλικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν πέρσι πχ, πόσα ήταν VTS/Rallye κλπ οδηγικά ευχάριστα;
Από κάθε 100 Ιταλικά, πόσα ήταν Σπόρτινγκ, Άλφα κλπ ευχάριστα;
Από κάθε 100 Γερμανικά πόσα ήταν 'Μ' και Πόρσε; Ή RS;
Ούτε μετά από 100 χρόνια κινέζικων βασανιστηρίων δεν θα πειστώ πως το Γκολφ έστω και σε GTi έκδοση ήταν οδηγικά ευχάριστο (το 4, το 5 δεν ήρθε ακόμα).Αντιθέτως διασκεδαστικά είναι, υπό το πρίσμα που ανέφερα παραπάνω!
Α! Και με τα λεφτά της Μ3 πόσα Ραλί αγόραζα πέρσι; Γύρω στα 7;
Τώρα περί οδηγικά 'διασκεδαστικού' δεν πιστεύω πως μπορεί να δοθεί ορισμός...
Άλλος διασκεδάζει να πηγαίνει με τις πάντες, άλλος να 'περνάει την Eau Rouge flat out' χωρίς να κινείται τσίκ το αμάξι από την τροχιά του, άλλος διασκεδάζει να πηγαίνει άνετος λόγω ανάρτησης στις λακούβες, άλλος στα εκτός δρόμου κατσάβραχα, και άλλος να ηγαίνει στον Διόνυσο και να υποστρέφει μεν με 30 (βλέπε Γκολφ 4 1400 με λάστιχα κατασκευαστή), αλλά να ξέρει πως όσο και να τσαρουχώσει τα φρένα δεν πρόκειται να τον φοβίσει η ουρά γυρνώντας... -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Εχω έναν φίλο (κολλητό) που έχει συλλογή από τρελλά αυτοκίνητα τα οποία έχω οδηγήσει αρκετές φορές. Ετσι όπως ενοείτε την 'διασκεδαστική οδήγηση' μπορώ να πω τα εξής :- Το MAZDA RX7 (280 PS) σε τρομάζει και το οδηγάς με σφιγμένο στομάχι και μπόλικο ιδρώτα. Δεν συγχωρεί λάθη και θέλει να είσαι 'χεράς' για να το πας καλά.
Αρα δεν είναι διασκεδαστικό! - Η Alfa GTV 2.5 του '86 είναι υπάκουη και μπορείς να παίξεις με το γκάζι και το τιμόνι χωρίς φόβο ακούγοντας ταυτόχρονα τον εκπληκτικό βρυχηθμό του V6 στ'αυτιά σου. Αρα super διασκεδαστικό
- Η SLK 230 Comp του 2002 είναι αποστειρωμένη και απόλυτα προβλέψιμη. Σημαδεύεις και προχωράς, απλά χωρίς υστερίες. Τα ηλεκτρονικά οδηγούν για σένα !
Η συλλογή του περιλλάμβάνει 11 αυτοκίνητα, το κάθε ένα ξεχωριστό, αλλά εγώ αναφέρω 3 χαρακτηριστικά του διαφορετικού τρόπου προσεγγισης της οδήγησης.
Άρα καταλήγουμε στο ότι κάτι που είναι διασκεδαστικό για κάποιον, μπορεί να μην είναι για κάποιον άλλον. Σίγουρα ο Κύρκος θα θεωρεί πολύ πιο διασκεδαστικό το RX7 από την GTV και δε θα έχει άδικο. Προσωπικά, διασκεδαστικό σημαίνει να σε κάνει να αγαπήσεις την οδήγηση και αυτό μπορεί να γίνει με άπειρους τρόπους. Είτε με αστείρευτη δύναμη, που θα σε κάνει να ιδρώνεις (όπως το RX7 καλή ώρα), είτε με το τρομερό κράτημα (ο καθένας ας βάλει ό,τι του αρέσει εδώ) είτε με γλιστρήματα με λίγα χιλιόμετρα (ΜΧ5 για πάντα).
Επειδή πάντως έχω ζήσει με τους δύο τελευταίους τρόπους που αναφέρω παραπάνω, νομίζω ότι τα γλιστρήματα με λίγα χιλιόμετρα είναι ο καλύτερος. Ο κίνδυνος να πληγώσεις το αυτοκίνητο και το κορμί σου είναι μηδαμινός, δεν κοστίζουν πολύ σε βενζίνη και είναι το μοναδικό που μπορείς να απολαύσεις ακόμα και σε αυτήν την πηγμένη Αθήνα. - Το MAZDA RX7 (280 PS) σε τρομάζει και το οδηγάς με σφιγμένο στομάχι και μπόλικο ιδρώτα. Δεν συγχωρεί λάθη και θέλει να είσαι 'χεράς' για να το πας καλά.
-
Ενα διασκεδαστικο αυτοκινητο ειναι ενα αυτοκινητο που σου επιτρεπει να παιξεις μαζι του (πχ τοποθετηση στην στροφη, drift κλπ κλπ) χωρις να σε φοβιζει πχ χωρις να εχει αποτομες αντιδρασεις περα απο το οριο).
Με αυτη την λογικη (και το λεω με το χερι στην καρδια) το Lada 2105 που εχω ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο διασκεδαστικο απο το AstraG που ειχα. Ασχετα αν 9/10 περιπτωσεις-μετακινησεις το Astra ειναι σαφως πιο ευχαριστο αυτοκινητο για να κυκλοφορεις.
-
'Από κάθε 100 Γαλλικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν πέρσι πχ, πόσα ήταν VTS/Rallye κλπ οδηγικά ευχάριστα; '
Eίσαι τελείως άκυρος όμως. Ούτε καν έχεις συνειδητοποιήσει ότι πέρισυ είχε σταματήσει και το ραλί και το σάξο να πωλείται καινούργιο, εις αναμονήν άφιξης του 107, το οποίο όπως είναι στις φωτογραφίες τουλάχιστον είναι πιο άσχημο και από ρενό. 307 και 206 που πουλήθηκαν πάντως, δεν έχουν καμία σχέση με 106 και 306. Ειδικά το 307, αν δεν είχε το σήμα, το πέρναγες άνετα για γερμανικό αυτοκίνητο.
Από κάθε 100 Ιταλικά, πόσα ήταν Σπόρτινγκ, Άλφα κλπ ευχάριστα;
Για τη στροφή του Γκρούπο πάλι, τι να πω; Άλλοι απο κει. Στη φίατ πια ή φτιάχνουν άσχημα/ αδιάφορα αυτοκίνητα, ή τα κάνουν επίσης Γερμανικά (βλέπε stilo). Στην Άλφα ρομέο είναι ακόμα χειρότεροι, γιατί δε σέβονται ούτε το όνομα της φίρμας κ τη σπορ ιστορία της και φτιάχνουν αυτοκίνητα που ούτε το VDC δεν απενεργοποιείται! Ντροπή για το όνομα της Άλφα.
Από κάθε 100 Γερμανικά πόσα ήταν 'Μ' και Πόρσε; Ή RS;
Ούτε μετά από 100 χρόνια κινέζικων βασανιστηρίων δεν θα πειστώ πως το Γκολφ έστω και σε GTi έκδοση ήταν οδηγικά ευχάριστο (το 4, το 5 δεν ήρθε ακόμα).Τα γκολφ 1,2 και λιγότερο το 3 ήταν ευχάριστα, σύμφωνα με τον ειδικό τύπο. Το 4 σαφώς δεν έχει καμία σχέση και δεν θα'πρεπε καν να λέγεται GTi.
'Αντιθέτως διασκεδαστικά είναι, υπό το πρίσμα που ανέφερα παραπάνω! '
Αυτό λες τώρα, και παρακάτω λες:
'Τώρα περί οδηγικά 'διασκεδαστικού' δεν πιστεύω πως μπορεί να δοθεί ορισμός...'
Μήπως φάσκεις και αντιφάσκεις; Μήπως είσαι λίγο μπερδεμένος; Μήπως δεν έχεις ιδέα τι πιστεύεις τελικά;
'Α! Και με τα λεφτά της Μ3 πόσα Ραλί αγόραζα πέρσι; Γύρω στα 7; '
Πω ρε φίλε είσαι πολύ ακραίος τυπάς. Δεν μιλήσαμε για το πόσο προσιτό είναι ένα αμάξι, αλλά πόσο διασκεδαστικό. Εσύ λοιπόν άμα σου χαρίζανε μια modena ας μην την έπαιρνες, γιατί έχεις το σάξο το υπεραυτοκίνητο. Χαλάρωσε λίγο. Είπαμε, καλά αυτοκίνητα τα σαξοραλλα, γρήγορα, ελαφριά, (χωρίς παθητική ασφάλεια βέβαια σύμφωνα με το euroncap) κ όπου του πεις να πάει θα πάει, αλλά μην πορώνεσαι τόσο.
'προφανώς ο Τabs μιλάει για γήινα μοντέλα φίλε Skye. Και, αν θες τη γνώμη μου, ναι, για μένα που είμαι κουλός ούτε η Μ3 ούτε η 996 είναι διασκεδαστικά αυτοκίνητα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να διασκεδάσω οδηγώντας τα, γιατί δεν μπορώ να 'τα πάω'. Αλλά και κουλός να μην ήμουν, δεν ξέρω πόσο ρυθμίσιμο μπορεί να είναι στη συμπεριφορά του ένα υπερόπλο σαν τη Μ3. Αν ποτέ οδηγήσω κάποιο από αυτά, θα με πηγαίνει εκείνο = δεν θα διασκεδάσω. Ενώ πχ. με ένα Ραλλάκι ή με ένα Γιαρις TS θα το χαρεί η ψυχούλα μου (οι πρώτες λέξεις που μου περνάνε από το μυαλό είναι 'λούνα παρκ', 'ροντέο', 'η χαρά του παιδιού'...) '
Mα στην πραγματικότητα, αν όντως είσαι κουλός όπως λες, ούτε το ραλί θα το ευχαριστηθείς -εκτός αν το τρέχεις μόνο ευθείες ούτε και θα το πας όπως πρέπει. Έπειτα, γι'αυτό έγραψα ότι έπρεπε να διευκρινήσει για τι ακριβώς μιλαει κ όχι να καταδικάζει μια ολόκληρη αγορά λόγω κόμπλεξ. Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να δεχτώ ότι το Γκόλφ 4 είναι ένα αδιάφορο όχημα. Δεν είμαι υπέρμαχος του Γερμανικού αυτοκινήτου. Αλλά δε μπορείς να τα ισοπεδώνεις όλα κ να κατακρίνεις κάτι μόνο κ μόνο επειδή δεν έχεις λεφτά να το αγοράσεις.
Φιλικά,
Δημήτρης.
Περι διασκεδαστικής οδήγησης