Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    GOLF R - SCIROCCO R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. GOLF R - SCIROCCO R
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 101
    • 102
    • 62 / 102
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    2031
    23297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
      Τελος, μη ξεχνας οτι το νανο δε προσφερει καμια εγγυηση, ενω η williams εχει 5 χρονια.

      Προφανως λοιπον και ΔΕΝ ειναι το ιδιο.

      Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

      Νίκο ηρέμησε, πλήρωσες ένα σορό λεφτά, σε πιστεύουμε ότι το έψαξες, πιστεύουμε ότι είναι διαφορετικό, αλλά ένα απλό χειμικό προιόν είναι το οποίο επενεργέι πάνω στην λάκα της βαφής του αυτοκινήτου και κάνει 'bond' με αυτή δυνατά, με αποτέλεσμα να μπορούν να δώσουν 5 χρόνια εγγύηση και να κρατάει αρκετά προστατευμένο το αυτοκίνητο...

      Δύο πράγματα δεν ξεκαθαρίζουν οι τύποι,

      το ένα: πως βγάινει αποτελεσματικά αφού χρειάζεται να γίνει χημική αντίδραση με τη λάκα(βερνίκι) του χρώματος άρα και γίνεται μέρος της οπότε όταν αφαιρείται, βγαίνει κι ένα μέρος της...

      το δυο: πως δεν χάνεις την εγγύηση της βαφής σου αφού επενεργεί χημικά πάνω της...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • giuseppe-busso
        giuseppe-busso last edited by

        Ο χρήστης dimgster έγραψε:
        Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
        Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.

        Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...

        main points
        το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
        στρίβει με τον μπροστά άξονα
        διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή του

        καλή συνέχεια

        Τα αμάξια στήνονται από πίσω προς τα εμπρός και σε μεγάλο βαθμό το πίσω μέρος καθορίζει το πως στρίβει το εμπρός. Εξαρτάται από τη φιλοσοφία του καθενός κατασκευαστή και το σκοπό του. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

          Τελος, μη ξεχνας οτι το νανο δε προσφερει καμια εγγυηση, ενω η williams εχει 5 χρονια.

          Προφανως λοιπον και ΔΕΝ ειναι το ιδιο.

          Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

          Νίκο ηρέμησε, πλήρωσες ένα σορό λεφτά, σε πιστεύουμε ότι το έψαξες, πιστεύουμε ότι είναι διαφορετικό, αλλά ένα απλό χειμικό προιόν είναι το οποίο επενεργέι πάνω στην λάκα της βαφής του αυτοκινήτου και κάνει 'bond' με αυτή δυνατά, με αποτέλεσμα να μπορούν να δώσουν 5 χρόνια εγγύηση και να κρατάει αρκετά προστατευμένο το αυτοκίνητο...

          Δύο πράγματα δεν ξεκαθαρίζουν οι τύποι,

          το ένα: πως βγάινει αποτελεσματικά αφού χρειάζεται να γίνει χημική αντίδραση με τη λάκα(βερνίκι) του χρώματος άρα και γίνεται μέρος της οπότε όταν αφαιρείται, βγαίνει κι ένα μέρος της...

          το δυο: πως δεν χάνεις την εγγύηση της βαφής σου αφού επενεργεί χημικά πάνω της...

          Ήρεμος είμαι ...απολύτως. μη το βάλει κανείς, ποσώς με ενδιαφέρει ...εγώ είμαι πλήρως ικανοποιημένος.

          Για το ένα που λες, δε ξέρω. Δεν είμαι χημικός. Όλοι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από καλό στο αυτοκίνητό μου.

          Στο δυο, η περιποίηση γίνεται στο βερνίκι και ΟΧΙ στη βαφή. Συνεπώς δεν έχει καμιά σχέση με τη βαφή του αυτοκινήτου σου. Το βερνίκι πρακτικά προστατεύει.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimgster last edited by

            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

            Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
            Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.

            Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...

            main points
            το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
            στρίβει με τον μπροστά άξονα
            διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή του

            καλή συνέχεια

            Τα αμάξια στήνονται από πίσω προς τα εμπρός και σε μεγάλο βαθμό το πίσω μέρος καθορίζει το πως στρίβει το εμπρός. Εξαρτάται από τη φιλοσοφία του καθενός κατασκευαστή και το σκοπό του. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης.

            δεν καταλαβαινω ποιό ειναι το point αυτου που γράφεις

            διαφωνείς;

            ενα rallye στρίβει με τον πίσω άξονα παρόλο που ειναι μπροστοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης dimgster έγραψε:

              δεν καταλαβαινω ποιό ειναι το point αυτου που γράφεις αλλά δεν αναιρει αυτό που ανέφερα

              ενα rallye στρίβει με τον πίσω άξονα παρόλο που ειναι μπροστοκίνητο

              Ότι και το R με τον πίσω άξονα στρίβει όπως και όλα. Το πως είναι θέμα στησίματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vellerefontis last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
                Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.

                Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...

                main points
                το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
                στρίβει με τον μπροστά άξονα
                διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή του

                καλή συνέχεια

                Τα αμάξια στήνονται από πίσω προς τα εμπρός και σε μεγάλο βαθμό το πίσω μέρος καθορίζει το πως στρίβει το εμπρός. Εξαρτάται από τη φιλοσοφία του καθενός κατασκευαστή και το σκοπό του. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης.

                ναι, είναι ατυχής η παρατήρηση του φίλου, πράγματι, και αυτό έχει βιδωθεί από τον πίσω άξονα και με αυτόν καταφέρνει να στρίβει το μπροστά τόσο καλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by

                  Ίσως ήθελε να εννοήσει ότι ο εμπρός άξονας είναι πολύ σταθερός, το οποίο είναι και πραγματικότητα νομίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vellerefontis last edited by

                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                    ...Δύο πράγματα δεν ξεκαθαρίζουν οι τύποι,

                    το ένα: πως βγάινει αποτελεσματικά αφού χρειάζεται να γίνει χημική αντίδραση με τη λάκα(βερνίκι) του χρώματος άρα και γίνεται μέρος της οπότε όταν αφαιρείται, βγαίνει κι ένα μέρος της...

                    το δυο: πως δεν χάνεις την εγγύηση της βαφής σου αφού επενεργεί χημικά πάνω της...

                    ...Για το ένα που λες, δε ξέρω. Δεν είμαι χημικός. Όλοι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε και το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από καλό στο αυτοκίνητό μου.

                    Στο δυο, η περιποίηση γίνεται στο βερνίκι και ΟΧΙ στη βαφή. Συνεπώς δεν έχει καμιά σχέση με τη βαφή του αυτοκινήτου σου. Το βερνίκι πρακτικά προστατεύει.

                    Νίκο, υπάρχει περίπτωση, επειδή πλήρωσες τόσα λεφτά, να είσαι λίγο πιο θετικός για το προιόν από ότι του αξίζει μιας και δεν κατάλαβες την σημαντικότητα των επιχειρημάτων μου?

                    το βερνίκι είναι αλληλένδετο με την ζωή του χρώματος, όπως και η πρώτη στρώση, το primer που λέμε... αν κάποιος επηρεάσει χημικά την σταθερότητα του ενός εκ των δύο ή και των δύο, στην περίπτωσή μας του επιστρώματος σε μια βαφή, τότε έχει πάρει μεγάλο ρίσκο...

                    είναι απλό αυτό που λέω, και αυτά που ρωτώ?>
                    πως βγαίνει χωρίς να [πληγώνει] βγάζει και χρώμα?
                    πως εγγυούνται για κάτι που είναι σίγουρο ότι αλλάζει την συνολική βαφή του αυτοκινήτου και άρα, βάση των όρων και προυποθέσεων συντήρησης και επισκευής του αυτοκινήτου, δεν καλύπτεται από την εργοστασιακή εγγύηση?

                    δεν είναι τυχαίο ότι το διάστημα της εγγύησης είναι πολύ μεγάλο για μια τόσο 'απλή' φαινομενικά κατεργασία... υπάρχουν και αρνητικοί λόγοι σε αυτό... μήπως όταν με το κακό αρχίζει να ξεφτίζει το υπερ-βερνίκι (γιατί περί αυτού πρόκειται τώρα που το έψαξα στο ιντερνετ διεξοδικά) θα είναι πολύ δύσκολο να κάνεις full paint restoration και θα πρέπει να το ξύσεις με υαλόχαρτο μέχρι το primer για να το βάψεις ξανά?

                    θέτω κάποια λογικά επιχειρήματα και από το δικό τους site δεν έχω βρεί καμία επιβεβαίωση επιστημονικά για το αντίθετο των όσων λέω... μάλιστα ο τύπος στο μαγαζί, όταν τον ρώτησα πως γβαίνει, μου είπε με ξυσιμο, όπως κι άμα βάψεις το αυτοκίνητο...

                    αρκετά όμως

                    από κοντά αν θες... ή σε άλλο θέμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vellerefontis last edited by

                      Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                      Ίσως ήθελε να εννοήσει ότι ο εμπρός άξονας είναι πολύ σταθερός, το οποίο είναι και πραγματικότητα νομίζω.

                      είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι έχει τόσο σταθερό εμπρόσθιο άξονα... με τόση δύναμη υπό πίεση. Πότε θα σε ξαναδούμε ρε Προφ?!?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by

                        Παιδί, δουλειά, τρεξίματα έχουν περιορίσει δραματικά τον ελεύθερο χρόνο. Είμαι συντονισμένος όμως και κάποια στιγμή πιστεύω θα τα πούμε, να δω και από κοντά το μηχάνημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimgster last edited by

                          Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                          Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
                          Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.

                          Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...

                          main points
                          το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
                          στρίβει με τον μπροστά άξονα
                          διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή του

                          καλή συνέχεια

                          Τα αμάξια στήνονται από πίσω προς τα εμπρός και σε μεγάλο βαθμό το πίσω μέρος καθορίζει το πως στρίβει το εμπρός. Εξαρτάται από τη φιλοσοφία του καθενός κατασκευαστή και το σκοπό του. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης.

                          ναι, είναι ατυχής η παρατήρηση του φίλου, πράγματι, και αυτό έχει βιδωθεί από τον πίσω άξονα και με αυτόν καταφέρνει να στρίβει το μπροστά τόσο καλά...

                          Ατυχης δεν ειναι καθόλου.
                          Επειδή πίσω ειναι βιδωμένο κάνει οτι προστάζει το εμπρός μέρος.
                          Από υποστοφή λόγω γκαζιού μέχρι απότομο turn in λόγω πρόσφυσης.
                          Αρα το αμάξι κάνει οτι του λέει/επιβάλει ο εμπρος άξονας.

                          Ξαναλέω για να καταλάβετε τι εννοώ οτι ένα rallye μπορεί να στρίβει και με τον πίσω άξονα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimgster last edited by

                            5 λεπτά μιλησα στο τηλέφωνο, ενω έγραφα την απάντηση και βλέπω 2-3 νεα post

                            O prof κατάλαβε τι λέω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              steering last edited by

                              Νομίζω ότι είναι προφανέστατο αυτό που εννοείς (είχα 106).

                              Αν θέλει όμως ο κάτοχος, αφού έχει κάνει ήδη κάποια χλμ, ας μας γράψει τις εντυπώσεις του - σύγκριση σε σχέση με το s3 και κυρίως που νομίζει ότι μειονεκτεί το R.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                                Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
                                Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.

                                Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...

                                main points
                                το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
                                στρίβει με τον μπροστά άξονα
                                διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή του

                                καλή συνέχεια

                                Τα αμάξια στήνονται από πίσω προς τα εμπρός και σε μεγάλο βαθμό το πίσω μέρος καθορίζει το πως στρίβει το εμπρός. Εξαρτάται από τη φιλοσοφία του καθενός κατασκευαστή και το σκοπό του. Αυτό ισχύει ανεξαρτήτου μετάδοσης κίνησης.

                                ναι, είναι ατυχής η παρατήρηση του φίλου, πράγματι, και αυτό έχει βιδωθεί από τον πίσω άξονα και με αυτόν καταφέρνει να στρίβει το μπροστά τόσο καλά...

                                Ατυχης δεν ειναι καθόλου.
                                Επειδή πίσω ειναι βιδωμένο κάνει οτι προστάζει το εμπρός μέρος.
                                Από υποστοφή λόγω γκαζιού μέχρι απότομο turn in λόγω πρόσφυσης.
                                Αρα το αμάξι κάνει οτι του λέει/επιβάλει ο εμπρος άξονας.

                                Ξαναλέω για να καταλάβετε τι εννοώ οτι ένα rallye μπορεί να στρίβει και με τον πίσω άξονα.

                                δεν έχω οδηγήσει το r , αλλά το 160αρη συμπεριφέρεται όπως αναφέρει ο dimgster...  το πίσω μέρος μένει τρομερά ακλονητο στον δρόμο και η κατεύθυνση χαράσεται αποκλειστικά με το μπροστινό... δεν θέλει πλασάρισμα του πίσω μέρους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vellerefontis last edited by

                                  Ο χρήστης steering έγραψε:
                                  Νομίζω ότι είναι προφανέστατο αυτό που εννοείς (είχα 106).

                                  Αν θέλει όμως ο κάτοχος, αφού έχει κάνει ήδη κάποια χλμ, ας μας γράψει τις εντυπώσεις του - σύγκριση σε σχέση με το s3 και κυρίως που νομίζει ότι μειονεκτεί το R.

                                  έχω κάνει τέσσερα χιλιάρικα... αλλά ακόμη δεν αισθάνομαι ότι μονομιάς μπορώ να γράψω υπέρ/ κατά του ενός έναντι του άλλου πέραν της προφανούς υπεροχής της ποιότητας υλικών του S3 αλλά σε καμία περίπτωση στην συναρμογή η οποία δεν υστερεί καθόλου...

                                  για [περισσότερα] σχόλια αργότερα... προς το παρόν είμαι πολυ χαρούμενος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vellerefontis last edited by

                                    Ο χρήστης dimgster έγραψε:
                                    Ατυχης δεν ειναι καθόλου.
                                    Επειδή πίσω ειναι βιδωμένο κάνει οτι προστάζει το εμπρός μέρος.
                                    Από υποστοφή λόγω γκαζιού μέχρι απότομο turn in λόγω πρόσφυσης.
                                    Αρα το αμάξι κάνει οτι του λέει/επιβάλει ο εμπρος άξονας.

                                    Ξαναλέω για να καταλάβετε τι εννοώ οτι ένα rallye μπορεί να στρίβει και με τον πίσω άξονα.

                                    δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά τέλος πάντων, ψιλοβαριέμαι τώρα...

                                    ξαναδιάβασε αυτό που λέει ο Busso...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimgster last edited by

                                      Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                      Ατυχης δεν ειναι καθόλου.
                                      Επειδή πίσω ειναι βιδωμένο κάνει οτι προστάζει το εμπρός μέρος.
                                      Από υποστοφή λόγω γκαζιού μέχρι απότομο turn in λόγω πρόσφυσης.
                                      Αρα το αμάξι κάνει οτι του λέει/επιβάλει ο εμπρος άξονας.

                                      Ξαναλέω για να καταλάβετε τι εννοώ οτι ένα rallye μπορεί να στρίβει και με τον πίσω άξονα.

                                      δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά τέλος πάντων, ψιλοβαριέμαι τώρα...

                                      ξαναδιάβασε αυτό που λέει ο Busso...

                                      Αυτο που λέει ο Busso ειναι άσχετο με αυτο που έγραψα εγω.
                                      Δεν ανέλυσα από που προκύπτει αυτη η συμπεριφορά. Μίλησα για το αποτέλεσμα του στησίματος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimgster last edited by

                                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                        δεν έχω οδηγήσει το r , αλλά το 160αρη συμπεριφέρεται όπως αναφέρει ο dimgster...  το πίσω μέρος μένει τρομερά ακλονητο στον δρόμο και η κατεύθυνση χαράσεται αποκλειστικά με το μπροστινό... δεν θέλει πλασάρισμα του πίσω μέρους

                                        επειδή έχω οδηγήσει το 160 αρκετά περισσότερο από R σου λέω οτι το R ειναι αισθητά πιο απρόθυμο στο πλασάρισμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          taurus last edited by

                                          Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                                          δεν έχω οδηγήσει το r , αλλά το 160αρη συμπεριφέρεται όπως αναφέρει ο dimgster...  το πίσω μέρος μένει τρομερά ακλονητο στον δρόμο και η κατεύθυνση χαράσεται αποκλειστικά με το μπροστινό... δεν θέλει πλασάρισμα του πίσω μέρους

                                          επειδή έχω οδηγήσει το 160 αρκετά περισσότερο από R σου λέω οτι το R ειναι αισθητά πιο απρόθυμο στο πλασάρισμα

                                          Θες να πεις οτι η πολυδιαφημισμένη... συμμετοχικότητά του πήγε περίπατο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            οι διαπιστωσεις σας ειναι φοβερες

                                            vag υποστροφικο, μα πού ακουστηκε?

                                            vag με δυνατοτερο κινητηρα, ακομα πιο υποστροφικο? αποκλειεται..

                                            ναι ωραια δεν ειναι συμμετοχικο και στριβει μονο του, ανακαλυψατε το τροχο

                                            Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                                            Ξαναλέω για να καταλάβετε τι εννοώ οτι ένα rallye μπορεί να στρίβει και με τον πίσω άξονα.

                                            αυτο λεγεται νευρικο και επικιδυνο
                                            ακομα και οι psa-ιτες εχουν κατα κανονα εγκαταλειψει (ευτυχως για μενα ) αυτη τη λογικη και φτιαχνουν ομορφα(?) υποστροφικα αμαξακια που δε φευγει με τιποτα η ουρα τους
                                            (αμα φυγει βεβαια γινεται χαμος στα κοντα μεταξονια , αλλα τεσπα )

                                            ΥΓ χιουμοριστικα τα γραφω αυτα, μην ερθω μετα και δω κανενα αρπαγμενο

                                            παρολα αυτα θα συμφωνησω με αυτο (και θα επιμεινω) που πιστευω οτι εχει στο νου του ο vellerefontis , οτι καλυτερο ειναι ενα αυτοκινητο που φαινεται υποστροφικο (αλλα δεν ειναι απαραιτητα) και μπορεις να το γυρνας με λιγη παραπανω προσπαθεια, αλλα οταν θες εσυ, παρα ενα που κανει τα δικα του και ειναι τελικα νευρικο
                                            καποιοι φτιαχνουν ετσι τα αυτοκινητα τους για να μην τρομαζει ο κοσμος και να ειναι φιλικα , υπαρχουν και πιο hardcore επιλογες για οσους θελουν κατι πιο νευρικο (ή συμμετοχικο για καποιους, οχι απαραιτητα το ιδιο πραγμα) , αν και τελικα αυτες οι επιλογες ολο και μειωνονται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 62 / 102
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr