Ο χρήστης a453 έγραψε:
Όχι, δεν ήταν ερώτηση, απλά το είδα γραμμένο σε εγχειρίδιο χρήσης ενός. Θεώρησα όμως πως η σύσφιξη δεν είναι απαραίτητη για τους 'μόνιμους', γιατί ίσως έχουν πιο σταθερή σύνδεση, λόγω της μονιμότητάς τους.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Η συμβουλή μου:
ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΟΝΙΜΟ ΚΟΤΣΑΔΟΡΟ
Οι επώνυμοι κοτσαδόροι (Tobo, bring, westfallia κλπ) έχουν χάρτες με τα σημεία του πλαισίου (σασί) του αυτοκινήτου, στα οποία βιδώνεται με ειδικές πλάκες για κάθε μοντέλο. Αυτό γίνεται, γιατί ξέρουν (βάσει κατασκευαστή) τα σημεία του αυτοκινήτου που μπορούν να έλξουν, χωρίς να παραμορφωθεί το σασί.
Σε περίπτωση οπίσθιου τρακαρίσματος, απλά ξεβιδώνεται ο κοτσαδόρος και επανέρχεται το πλαίσιο. Δεν θέλω να φανταστώ αυτοκίνητο τρακαρισμενο απο πίσω με κολλημένο κοτσαδόρο...
Τα περί συσφίξεων είναι απλά παραμύθια...Το κόλλημα με αργκόν (στην καλύτερη περίπτωση) του σασί του αυτοκινήτου με ένα ισχυρό πλέγμα άκαμπτων σιδερικών, είναι απείρως επικινδυνότερο...