-
Καλησπέρα σας,σκεφτομαι να κάνω αγορα αυτοκινήτου και θα ήθελα την βοήθειά σας μιας και το βασικό μου μοντέλο επιλογής είναι το 3008 premiun pack 1.6 diesel (vs ASX 1.8 diesel).Οι τιμή του είναι περ'ιπου ίδια με της βενζίνης γι αυτο και θα ήθελα την άποψή σας αν κάποιος ξέρει κάτι για τον diesel κινητήρα και γενικότερα αν είστε ευχαριστημένοι από το 3008 στις μετακινήσεις σας. Αυτα για αρχή.....ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σας,σκεφτομαι να κάνω αγορα αυτοκινήτου και θα ήθελα την βοήθειά σας μιας και το βασικό μου μοντέλο επιλογής είναι το 3008 premiun pack 1.6 diesel (vs ASX 1.8 diesel).Οι τιμή του είναι περ'ιπου ίδια με της βενζίνης γι αυτο και θα ήθελα την άποψή σας αν κάποιος ξέρει κάτι για τον diesel κινητήρα και γενικότερα αν είστε ευχαριστημένοι από το 3008 στις μετακινήσεις σας. Αυτα για αρχή.....ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σας,σκεφτομαι να κάνω αγορα αυτοκινήτου και θα ήθελα την βοήθειά σας μιας και το βασικό μου μοντέλο επιλογής είναι το 3008 premiun pack 1.6 diesel (vs ASX 1.8 diesel).Οι τιμή του είναι περ'ιπου ίδια με της βενζίνης γι αυτο και θα ήθελα την άποψή σας αν κάποιος ξέρει κάτι για τον diesel κινητήρα και γενικότερα αν είστε ευχαριστημένοι από το 3008 στις μετακινήσεις σας. Αυτα για αρχή.....ευχαριστώ
-
Καταρχήν το βασικότερο είναι αν κάνεις πάνω από 18000 χλμ το χρόνο.Αν κάνεις τότε συμφέρει σίγουρα το ντίζελ.Το asx αξίζει σαν πακέτο μόνο σαν ντίζελ(αν και ακριβούτσικο πάλι) κατά τη γνώμη μου,το βενζινοκίνητο υπολείπεται έναντι του ανταγωνισμού(yeti tsi,tiguan,sportage,ix35,3008 thp).Eγώ στη θέση σου θα πήγαινε για το yeti 1.4 tsi expirience που είναι πολύ αξιόλογο και σε καλή τιμή και τα ρέστα σε βενζίνες.Αν όχι ρίξε μια ματιά σε qashqai 1.5 dci βγαίνει πιο φτηνά από το 3008 hdi.Το 3008 θα το κοίταζα μόνο σαν thp 156 με grip control,το ντίζελ του είναι μάλλον αργό για το βάρος του και με αλμυρή τιμή.Το σημαντικό πάντως είναι να μας πεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο.
-
Το ASX όντως είναι ακριβό , αλλά φοράει τον καλύτερο κινητήρα στην κατηγορία .
Από την άλλη ούτε το 3008 είναι φθηνό .**Πόσο σου βγαίνουν με τις προσφορές , Για πες μας εκδόσεις και τιμές . **
Λείπουν πληροφορίες -
Πάντως αφού κοιτάς 3008 hdi που κάνει γύρω στα 25-26000€ γιατί δεν κοιτάς το αδελφό c4 1.6 hdi 112 attraction που έχει γύρω στο 20άρικο(πολύ φτηνότερα δηλαδή) και τα βγάζει πέρα πιο καλά με το βάρος του? Επίσης είναι αρκετά ευρύχωρο και με 400άρι πορτ παγκάζ(+3 χρόνια δωρεάν σέρβις) περιπού ισάξιο δηλαδή με το ευρύχωρο 3008.Αλλωστε τα crossover που δεν έχουν τετρακίνηση δεν προσφέρουν και κάτι παραπάνω σε σχέσυ με τα απλά χάτς(μόνο την ντεμέκ μούρη πληρώνεις στην ουσία) .Για αυτό για crossover που δεν έχει τετρακίνηση δεν αξίζει να δώσεις πάνω από 23000€(θα τα έδινα ίσως μόνο για το yeti tsi και το qashqai dci) το πολύ.Για δες και την περίπτωση c4 hdi 112 (είναι φτηνό για πετρέλαιο)
-
Ακυρο για το qashqai dci acenta 25000+ πάει.Το χα για πιο φτηνό
-
Εφόσον στη κουβέντα βάζεις diesel, γαλλικά, πολυμορφικά (γιατί το 3008 για πολυμορφικό μου κάνει και όχι για crossover) γιατί δεν κοιτάς και το Scenic με το 1.6 dci και 130 άλογα? Με έναν από τους καλύτερους diesel αυτή τη στιγμή και καλή τιμή... 24.950-2.000 προσφορά Renault-1.400 από κάποια απόσυρση +χρώμα/πινακίδες/τέλη, δλδ περίπου 22.000 φουλ κομπλέ!
-
Πάντως δεν θυμάμαι στο thread του 3008 κάποιον με το πετρέλαιο, οπότε δεν ξέρω αν θα βρεθεί κάποιος που το έχει να σου πει τη γνώμη του. Ίσως αν κάποιος έχει το κινητήρα αυτό σε κάποιο άλλο μοντέλο. Τα 112 άλογα του κινητήρα αυτού ακούγονται λίγα γιατί είναι αρκετά βαρύ, αλλά η ροπή του είναι 270, δεν ξέρω αν το βοηθά αυτό πολύ στις επιδόσεις.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εφόσον στη κουβέντα βάζεις diesel, γαλλικά, πολυμορφικά (γιατί το 3008 για πολυμορφικό μου κάνει και όχι για crossover) γιατί δεν κοιτάς και το Scenic με το 1.6 dci και 130 άλογα? Με έναν από τους καλύτερους diesel αυτή τη στιγμή και καλή τιμή... 24.950-2.000 προσφορά Renault-1.400 από κάποια απόσυρση +χρώμα/πινακίδες/τέλη, δλδ περίπου 22.000 φουλ κομπλέ!+1 δεν ηξερα πως ήρθε κιόλας.Αριστη επιλογή,πολύ δυνατός ντίζελ,με 6άρι,πολύ χαμηλούς ρύπους και τέλη 94€ ,δεν υστερεί κάπου σε σχέσυ με το 3008.Και τα έχεις όλα με 22950 με έκπτωση
-
Εχει ανακοινωθει τιμή από Ιούνιο Ιούλιο και αν θυμάμαι καλά το έχουν ήδη παραγγείλει 2 μέλη του φόρουμ στο σχετικό θέμα του μοντέλου.
Αν βάλεις και καμιά απόσυρση από τις αντιπροσωπείες αφαιρείς άλλα -1.350 euro περίπου, άρα βγαίνει 22.000 περίπου με το κλειδί στο χέρι.
94 ευρώ τέλη, εργοστασιακή κατανάλωση 4,5 και 320 ροπή. Νομίζω πολύ καλό πακέτο, ειδικά έναντι του 3008. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εχει ανακοινωθει τιμή από Ιούνιο Ιούλιο και αν θυμάμαι καλά το έχουν ήδη παραγγείλει 2 μέλη του φόρουμ στο σχετικό θέμα του μοντέλου.
Αν βάλεις και καμιά απόσυρση από τις αντιπροσωπείες αφαιρείς άλλα -1.350 euro περίπου, άρα βγαίνει 22.000 περίπου με το κλειδί στο χέρι.
94 ευρώ τέλη, εργοστασιακή κατανάλωση 4,5 και 320 ροπή. Νομίζω πολύ καλό πακέτο, ειδικά έναντι του 3008.Very nice! Με μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα το απαράδεκτο τιμόνι (εκτός κι αν το έχουν διορθώσει) και ένα ψιλοκοπανηματάκι από την ανάρτηση. Τίποτα το σοβαρό για οικογενειακό δηλαδή...
Θα συμφωνήσω με το συμπέρασμά σου...
-
το έχουν ήδη παραγγείλει 2 μέλη του φόρουμ στο σχετικό θέμα του μοντέλου
Παρόν! Δεν παρελήφθει ακόμη.Νεότερα προσεχώς!
-
Ευχαριστω όλους σας για την άμεση ανταπόκριση
Εχω ένα CRV απο τον 05/'09 και έκανα 44000χλμ (και 2ο αυτοκίνητο) όποτε πιστεύω ότι μου πάει το diesel. Ξέκινησα με το ASX αλλα κολάω στο εσωτερικό του αν και ο κινητηρας μου φάνηκε καλός, μου άρεσε το 3008 για το εσωτερικό του πολυ και οι χώροι του με ικανοποιούν.Φτάνοντας στις τιμές και πάντα για τον ίδιο εξοπλισμο(premium pack) το diesel ειναι στα 27260€ -400€(συγγενής κάτοχος peugeot) -1400€(απόσυρση) (135€ σήμα) με την βενζίνη να είναι περίπου στα 1000€ πιο φθηνή.
Fiestaros το yeti είναι το επόμενο που θα κοιτάξω και samatistas ευχαριστω για το scenic το αγνοούσα τελειως(στο τραπέζι και αυτο!!) και alexandr ευχαριστω γιατι νομιζω μετράει η αποψή σου γιατι απ οτι βλέπω στα posts σου το 'σκίζεις' το 3008 και καλά το κάνεις!!
Σας ευχαριστώ όλους και i'll be back!! -
Δεν κατάλαβα καλά,σκοπεύεις να δώσεις το crv ?Θα μπορούσες πάντως να πας σε yeti 1.8 tsi 4x4 ambition(θα συνεχίσεις να έχεις και τετρακίνηση,και δεν θα πληρώνεις τα μαμισιάτικα του 2λιτρου) και για 2ο πας σε κάτι μικρό και οικονομικό(π.χ. corsa 1.3 diesel,νέο picanto 1.2) ή κάποιο μτχ μικρό με 7 χιλιάρικα.Aν δεν πουλας το crv,θα έχεις και πάλι κάτι μεγαλούτσικο σαν το 3008-asx?
-
Πάντως με την τιμή που παραθέτεις για το 3008, το Scenic είναι 3-4.000 euro κάτω (βενζίνη 3008/diesel αντίστοιχα). Νομίζω νικάει κατά κράτος. Για το τιμόνι του Scenic ΙΙΙ είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το Scenic II, αλλά σε κάθε περίπτωση χαρακτηρίζεται ελαφρύ.
Σε σχέση με το Yeti TSi και το ASX δεν το συγκρίνω γιατί μετά τίθεται θέμα αλλαγής κατηγορίας. Μεταξύ TSi και Diesel ASX προσωπική επιλογή το 2ο. Πολύ πιο όμορφο, με πολύ καλό κινητήρα αν και πιο ακριβό αν δεν κάνω λάθος.
-
Fiestaros ναι λεω να δωσω το crv μου ( !!! (με πολυ μεγαλη μου λύπη αν και το σκέφτομαι ακομη!!)Γιατι δεν μπορω την ελληνική κρατική βλακεια και όχι γιατι δεν μπορώ να το συντηρώ. Τα 44000χλμ τα εχω κάνει με το CRV παλολο που υπάρχει και 2ο,αυτο εννουσα και γι αυτο σκέφτομαι το diesel. Αυριο ισως πάω να δω και το yeti, αλλα σκέφτομαι για κάτι μεγαλουτσικο σε 3008-ASX όπως είπες ή κατι άλλο σε diesel (μιας και είμαι σε επαρχία), και για 2ο ενα μικρο βενζίνη.
Λέω.....
Samatistas ελπιζω να έχω νεότερα σύντομα για Yeti-ASX,thx -
Θεωρώ ότι και τα 2 είναι ακριβά για τις δυνατότητες τους .
Το ASX ακριβό με τον 1.8 D ( ο οποίος είναι εξαιρετικός ) και ψιλοχάλια μέσα . ( το σώζει μόνο η μεγάλη οθόνη στο ταμπλό η οποί αν δεν κάνω λάθος δεν μπαίνει στο D )
Το καλό με το 3008 έρχεται απο την εσωτερική σχεδίαση και ότι σε D είναι εξαταχύτο κιβώτιο . Αλλά τα 1450 κιλά δεν είναι λίγα και η τιμή ξεφεύγει . Το κακό είναι ότι ο 1.6T έχει μέν 150hp αλλά έχει και πολλά Co2 170 από το site και 167 από τους 4Τ
Αν πάρεις το GripControl που θεωρητικά είναι ο λόγος που το αγοράζεις έχει ένα ακριβό 2WD με ηλεκτρονική ψευδαίσθηση.Δύο εναλλακτικές προτάσεις . . . Στην ίδια κατηγορία τιμής , που προσωπικά τις θεωρώ ανώτερες .
1 ) http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=7065
Όμορφο - Ιδιαίτερο , 122hp , με Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 140 , Εξατάχυτο , κάτω από 1300 κιλά , με καλή κατανάλωση .
2 ) http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=7029
Αν και το Vag δεν είναι η συμπάθεια μου , δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω τα καλά . 4χ2 και εδώ στην πλήρη έκδοση με 122hp αλλά με turbo που δίνει ροπή 20.4 από τις 1500 στροφές και με Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 152
Αν είναι να δείς το Scenic βάλε στην λίστα σου
αυτό : Ford C-Max (new) Titanium 1.6Τ απλό ή Grand με
150hp 24.5 κιλά ροπή 1400-1500 κιλά , με Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 154 και 159 αντίστοιχα.
Έχει χώρους , δύναμη , καλό εσωτερικό , είναι ήσυχο , και θα βρεις σίγουρα κάποια καλή προσφορά στην Ford κάτω απο τα 23.000 ίσως και 22.000 για την Titanium που έχει τα πάντα . -
Sprsk ευχαριστω για τις απόψεις και τα διαφορα μοντέλα
Σπαζοκεφαλια μεγάλη!! Αλλα μάλλον γιατι οι κατηγορίες μικρα SUV και πολυμορφικά ειναι λιγο πολυ κοντα νομιζω
Ευχαριστω πάντως και συνεχίζω το ψάξιμο!! -
Ο χρήστης newbaby έγραψε:
Sprsk ευχαριστω για τις απόψεις και τα διαφορα μοντέλα
Σπαζοκεφαλια μεγάλη!! Αλλα μάλλον γιατι οι κατηγορίες μικρα SUV και πολυμορφικά ειναι λιγο πολυ κοντα νομιζω
Ευχαριστω πάντως και συνεχίζω το ψάξιμο!!Θα σου ξαναπροτείνω να περάσεις και μία βόλτα από τη ρενώ...
ASX 1.8 diesel vs Peugeot 3008 1.6 και 1.6 disel