Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 526
    • 527
    • 206 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10533
    179927
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Bασικά οι πνευματικές ή υδροπνευματικές αναρτήσεις είχαν τεράστια διαφορά από τις απλές πριν από καμμιά 50αριά χρόνια. Έκτοτε η πρόοδος των συμβατικών αναρτήσεων, αλλά και η συνολική βελτίωση των αυτοκινήτων ήταν γεωμετρική και κατάφεραν να μετριάσουν σε κάποιο βαθμό την ανισότητα.
      Πάντως, τα τελευταία χρόνια υπάρχει δυνατότητα να εξεταστεί δίπλα δίπλα μια συμβατική με μία υδροπνευματική. Θα ήθελα να δω ένα εξαντλητικό τεστ μεταξύ των δύο βερσιόν στο ίδιο μοντέλο, το C5 δηλαδής. Επίσης, αν δε κάνω λάθος η δυνατότητα αυτή υπάρχει σε Μερσεντές και Λέξους.
      Αν έχει κάποιος υπόψη του κάτι τέτοιο δημοσιευμένο, ας το αναφέρει για να γίνουμε σοφότεροι.
      Σοβαρό ενοείται συγκριτικό που να εξηγεί πως και γιατί και κυρίως ΠΟΣΟ είναι καλύτερο και ΠΟΥ το καθένα σύστημα στην ίδια πλατφόρμα άμα είναι να διαβάσουμε τίποτα κλισέ τα οποία ντε και καλά οδηγούν στην αυτοεκπληρούμενη προφητεία δεν έχει νόημα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:

        καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
        μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητο

        Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.

        για πες, γιατι;
        σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...

        ξερεις ποσο κοστιζει η επισκευη/αλλαγη τους?

        Λιγότερο από την επισκευή/αλλαγή ενός dsg?

        οχι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:
          Bασικά οι πνευματικές ή υδροπνευματικές αναρτήσεις είχαν τεράστια διαφορά από τις απλές πριν από καμμιά 50αριά χρόνια. Έκτοτε η πρόοδος των συμβατικών αναρτήσεων, αλλά και η συνολική βελτίωση των αυτοκινήτων ήταν γεωμετρική και κατάφεραν να μετριάσουν σε κάποιο βαθμό την ανισότητα.
          Πάντως, τα τελευταία χρόνια υπάρχει δυνατότητα να εξεταστεί δίπλα δίπλα μια συμβατική με μία υδροπνευματική. Θα ήθελα να δω ένα εξαντλητικό τεστ μεταξύ των δύο βερσιόν στο ίδιο μοντέλο, το C5 δηλαδής. Επίσης, αν δε κάνω λάθος η δυνατότητα αυτή υπάρχει σε Μερσεντές και Λέξους.
          Αν έχει κάποιος υπόψη του κάτι τέτοιο δημοσιευμένο, ας το αναφέρει για να γίνουμε σοφότεροι.
          Σοβαρό ενοείται συγκριτικό που να εξηγεί πως και γιατί και κυρίως ΠΟΣΟ είναι καλύτερο και ΠΟΥ το καθένα σύστημα στην ίδια πλατφόρμα άμα είναι να διαβάσουμε τίποτα κλισέ τα οποία ντε και καλά οδηγούν στην αυτοεκπληρούμενη προφητεία δεν έχει νόημα.

          Θυμάμαι ότι ένα αγγλικό site (νομίζω το πολύ καλό 4car.co.uk το οποίο δυστυχώς έβαλε λουκέτο πριν 2 χρόνια) είχε κάνει συγκριτικό ανάμεσα στην υδροπνευματική και την 'απλή' C5 όταν είχε βγει και ανακήρυξε σαφώς καλύτερη οδηγικά την απλή. Η μικρή μου εμπειρία με υδροπνευματικά με κάνει να εμπιστεύομαι απόλυτα το συμπέρασμα αυτό!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
            μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητο

            Κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.

            Εσύ δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα οδηγού!

            Σε ΑΝΕΣΗ όμως δεν νομίζω να υπάρχει θέμα σύγκρισης...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Στο πηγάδι κατούρησα Μάρκο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Στο πηγάδι κατούρησα Μάρκο;

                Σε πολύ βαθύ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Το έχω το τεύχος κι άρχισα να ψήνομαι να αρχίσω το σκανάρισμα
                  Το Golf είναι μα την εξτρά ανάρτηση κι όχι την συμβατική του αλλά και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία.
                  Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                    Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμε

                    Αυτός είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αυτά με τις νεραναρτήσεις. Όσο για την άνεση, σε καμιά 30αριά χρόνια που θα είμαι 65 θα αρχίσει να με ενδιαφέρει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Εμένα πάντα μ' ενδιέφερε
                      Ρε λες να έχω τίποτα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                        Εμένα πάντα μ' ενδιέφερε
                        Ρε λες να έχω τίποτα

                        Καλά είσαι...

                        Να είχες και καλύτερο αμάξι...

                        BTW είδα ένα ακόμα τις προάλλες...

                        Είπαμε, είναι σαφώς πιο individual και premium από μία 320...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          orestisren last edited by

                          Σαφέστατα και είναι

                          Μια χαρά είναι τ' αμάξι κατά τα λοιπά
                          Λάστιχα θέλει βασικά για να μην τρομάζει τον οδηγό του

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                            Λάστιχα θέλει βασικά για να μην τρομάζει τον οδηγό του

                            Μία τετράδα ένεργκυ κι εσύ για να γλιστράς σε slow motion και να μην τρομάζεις...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billy7 last edited by

                                Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:

                                πλακα κανεις ετσι;;;:?

                                φυσικά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                  Το έχω το τεύχος κι άρχισα να ψήνομαι να αρχίσω το σκανάρισμα
                                  Το Golf είναι μα την εξτρά ανάρτηση κι όχι την συμβατική του αλλά και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία.
                                  Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμε

                                  Youtube Video

                                  Aκόμα;

                                  @spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestisren last edited by

                                    Σε μερικά λεπτά θα τα ανεβάσω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                      @spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;

                                      ειχα διαβασει οτι το κοστος ειναι πολυ υψηλο σε περιπτωση βλαβης, συντηρηση δε ξερω αν χρειαζεται

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestisren last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        @spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;

                                        ειχα διαβασει οτι το κοστος ειναι πολυ υψηλο σε περιπτωση βλαβης, συντηρηση δε ξερω αν χρειαζεται

                                        Συντήρηση χρειάζεται κάθε 5 χρόνια ή κάθε 100000 χιλιόμετρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Το συγκριτικό λοιπόν του τεύχους 153 ημέρα κυκλοφορίας 3-9-2010

                                          Απολάυστε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zx-lover last edited by

                                            Στις C5 αλλαγή σφαιρών στα 200.000χλμ και τα σωληνάκια είναι μεταλλικά αεροπορικού τύπου, καμιά σχέση κατασκευαστικά και σε συμπεριφορά με παλιά βαπόρια σε στυλ Xantia...

                                            send from a galaxy far far away

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 206 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr