-
Bασικά οι πνευματικές ή υδροπνευματικές αναρτήσεις είχαν τεράστια διαφορά από τις απλές πριν από καμμιά 50αριά χρόνια. Έκτοτε η πρόοδος των συμβατικών αναρτήσεων, αλλά και η συνολική βελτίωση των αυτοκινήτων ήταν γεωμετρική και κατάφεραν να μετριάσουν σε κάποιο βαθμό την ανισότητα.
Πάντως, τα τελευταία χρόνια υπάρχει δυνατότητα να εξεταστεί δίπλα δίπλα μια συμβατική με μία υδροπνευματική. Θα ήθελα να δω ένα εξαντλητικό τεστ μεταξύ των δύο βερσιόν στο ίδιο μοντέλο, το C5 δηλαδής. Επίσης, αν δε κάνω λάθος η δυνατότητα αυτή υπάρχει σε Μερσεντές και Λέξους.
Αν έχει κάποιος υπόψη του κάτι τέτοιο δημοσιευμένο, ας το αναφέρει για να γίνουμε σοφότεροι.
Σοβαρό ενοείται συγκριτικό που να εξηγεί πως και γιατί και κυρίως ΠΟΣΟ είναι καλύτερο και ΠΟΥ το καθένα σύστημα στην ίδια πλατφόρμα άμα είναι να διαβάσουμε τίποτα κλισέ τα οποία ντε και καλά οδηγούν στην αυτοεκπληρούμενη προφητεία δεν έχει νόημα. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
για πες, γιατι;
σοβαρα ρωταω... απο τοτε που το οδηγησα αναρωτιεμαι γιατι δεν εχουν επικρατησει καθολικα στην αυτοκινητοβιομηχανια αφου η διαφορα τους ειναι τεραστια...ξερεις ποσο κοστιζει η επισκευη/αλλαγη τους?
Λιγότερο από την επισκευή/αλλαγή ενός dsg?
οχι
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Bασικά οι πνευματικές ή υδροπνευματικές αναρτήσεις είχαν τεράστια διαφορά από τις απλές πριν από καμμιά 50αριά χρόνια. Έκτοτε η πρόοδος των συμβατικών αναρτήσεων, αλλά και η συνολική βελτίωση των αυτοκινήτων ήταν γεωμετρική και κατάφεραν να μετριάσουν σε κάποιο βαθμό την ανισότητα.
Πάντως, τα τελευταία χρόνια υπάρχει δυνατότητα να εξεταστεί δίπλα δίπλα μια συμβατική με μία υδροπνευματική. Θα ήθελα να δω ένα εξαντλητικό τεστ μεταξύ των δύο βερσιόν στο ίδιο μοντέλο, το C5 δηλαδής. Επίσης, αν δε κάνω λάθος η δυνατότητα αυτή υπάρχει σε Μερσεντές και Λέξους.
Αν έχει κάποιος υπόψη του κάτι τέτοιο δημοσιευμένο, ας το αναφέρει για να γίνουμε σοφότεροι.
Σοβαρό ενοείται συγκριτικό που να εξηγεί πως και γιατί και κυρίως ΠΟΣΟ είναι καλύτερο και ΠΟΥ το καθένα σύστημα στην ίδια πλατφόρμα άμα είναι να διαβάσουμε τίποτα κλισέ τα οποία ντε και καλά οδηγούν στην αυτοεκπληρούμενη προφητεία δεν έχει νόημα.Θυμάμαι ότι ένα αγγλικό site (νομίζω το πολύ καλό 4car.co.uk το οποίο δυστυχώς έβαλε λουκέτο πριν 2 χρόνια) είχε κάνει συγκριτικό ανάμεσα στην υδροπνευματική και την 'απλή' C5 όταν είχε βγει και ανακήρυξε σαφώς καλύτερη οδηγικά την απλή. Η μικρή μου εμπειρία με υδροπνευματικά με κάνει να εμπιστεύομαι απόλυτα το συμπέρασμα αυτό!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
καλά, καντο μια βόλτα και τα ξαναλέμε...
μου άλλαξε άποψη περι του τι μπορεί να κάνει ενα αυτοκίνητοΚάθε άνθρωπος έχει διαφορετικά κριτήρια. Εγώ π.χ. σιχαίνομαι τις υδροπνευματικές αναρτήσεις.
Εσύ δεν είσαι αντιπροσωπευτικό δείγμα οδηγού!
Σε ΑΝΕΣΗ όμως δεν νομίζω να υπάρχει θέμα σύγκρισης...
-
Στο πηγάδι κατούρησα Μάρκο;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο πηγάδι κατούρησα Μάρκο;Σε πολύ βαθύ...
-
Το έχω το τεύχος κι άρχισα να ψήνομαι να αρχίσω το σκανάρισμα
Το Golf είναι μα την εξτρά ανάρτηση κι όχι την συμβατική του αλλά και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία.
Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμε -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμεΑυτός είναι ο λόγος που δεν μου αρέσουν αυτά με τις νεραναρτήσεις. Όσο για την άνεση, σε καμιά 30αριά χρόνια που θα είμαι 65 θα αρχίσει να με ενδιαφέρει...
-
Εμένα πάντα μ' ενδιέφερε
Ρε λες να έχω τίποτα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Εμένα πάντα μ' ενδιέφερε
Ρε λες να έχω τίποταΚαλά είσαι...
Να είχες και καλύτερο αμάξι...
BTW είδα ένα ακόμα τις προάλλες...
Είπαμε, είναι σαφώς πιο individual και premium από μία 320...
-
Σαφέστατα και είναι
Μια χαρά είναι τ' αμάξι κατά τα λοιπά
Λάστιχα θέλει βασικά για να μην τρομάζει τον οδηγό του -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λάστιχα θέλει βασικά για να μην τρομάζει τον οδηγό του
Μία τετράδα ένεργκυ κι εσύ για να γλιστράς σε slow motion και να μην τρομάζεις...
-
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
πλακα κανεις ετσι;;;:?
φυσικά
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Το έχω το τεύχος κι άρχισα να ψήνομαι να αρχίσω το σκανάρισμα
Το Golf είναι μα την εξτρά ανάρτηση κι όχι την συμβατική του αλλά και πάλι δεν υπάρχει δικαιολογία.
Αλέξανδρε πάντως δεν νομίζω ότι το C5 έχει ανάγκη στρίβειν.Δεν είναι φτιαγμένο γι αυτή την δουλειά.Βέβαια το καινούριο δεν έχει σχέση με τα προηγούμενα.Εξού κι ο διακόπτης sport ας πούμεAκόμα;
@spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;
-
Σε μερικά λεπτά θα τα ανεβάσω
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
@spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;ειχα διαβασει οτι το κοστος ειναι πολυ υψηλο σε περιπτωση βλαβης, συντηρηση δε ξερω αν χρειαζεται
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
@spiros: τι εννοείς επισκευή/συντήρηση της υδροπνευματικής;
ειχα διαβασει οτι το κοστος ειναι πολυ υψηλο σε περιπτωση βλαβης, συντηρηση δε ξερω αν χρειαζεται
Συντήρηση χρειάζεται κάθε 5 χρόνια ή κάθε 100000 χιλιόμετρα
-
-
Στις C5 αλλαγή σφαιρών στα 200.000χλμ και τα σωληνάκια είναι μεταλλικά αεροπορικού τύπου, καμιά σχέση κατασκευαστικά και σε συμπεριφορά με παλιά βαπόρια σε στυλ Xantia...
send from a galaxy far far away
Οδήγησα....