-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τί ακριβώς έγινε εκεί;
Τί συνθήκες αντιμετωπίσανε τά αυτοκίνητα στό συγκεκριμένο σημείο;
Καί ποιά είναι η δική σου εξήγηση,γιά αυτό πού συνέβει;
Ήταν τά 'δύσκολα' σέ αρκετή διάρκεια στό δρόμο,ή ένα συγκεκριμένο εμπόδιο;
Πώς είναι δυνατόν τά SUV νά περνάνε ανετότερα από τά 'καθαρόαιμα' κάποιο εμπόδιο;Ένα RAV ή ένα forester θα περάσουν ευκολότερα από ένα σημείο που δεν χρειάζονται κοντές σχέσεις αλλά περιορισμένης ολίσθησης διαφορικά και κεντρικό σε σχέση με ένα vitara ή ένα jlimny π.χ.
Vitara και Jimny έχω δει να κολλάνε στην άμμο. Forester και RAV ποτέ... -
E,ναι βρέ σύ meco,άλλο είναι άν υπάρχει μία συγκεκριμένη περίπτωση όπου τά SUV είναι καλύτερα από τά 'καθαρόαιμα',καί άλλο νά λέμε ότι τά SUV μέ χωμάτινα λάστιχα υπερτερούν τών 'καθαρόαιμων' (φυσικά 'μανίσιων' καί όχι 'πολεμικών' πιστεύω να εννοεί ο Γιάννης),στό σύνολο.
Εκτός καί άν η συγκεκριμένη διαδρομή πού αναφέρεται,δέν είναι 'μικτών' συνθηκών δυσκολίας.Πού είσαι ρέ Γιάννηηηηηη!!!
-
Συνθήκες δύσκολες ακόμη και για καθαρόαιμα.
Λάσπη με βάθος μέχρι μισό μέτρο, πολύ γλυστερή, νερό μέχρι το γόνατο.
Πλεονεκτήματα; Μα φυσικά το βάρος και οι αναρτήσεις.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Συνθήκες δύσκολες ακόμη και για καθαρόαιμα.Λάσπη με βάθος μέχρι μισό μέτρο, πολύ γλυστερή, νερό μέχρι το γόνατο.
και μετα έπλυνες με ARIEL?
ωραιος
-
Έχασα τη συζήτηση, λόγω φόρτου εργασίας και απουσίας από το κλινόν άστυ - άρα και από το pc- ια πάνω άπό 2 εβδομάδες!
Για τους ίδιους ή παρόμοιους λόγους, έχασα 2 άριστες εκδηλώσεις (Ροδόπη και Καλαμάτα), που ήθελα πολύ να πάω με το Forester.
Μόλις σήμερα δοκίμασα κάποιες βελτιώσεις, που του έκανα, ενώ έλειπα.... Βρήκα την ευκαιρία κι έμεινε 'στο γιατρό' 10 μερούλες και να τι του φόρεσα:
α. μπλοκέ διαφορικό πίσω (από το τούρμπο με βήμα 8% πιο κοντό)
β. μπλοκέ διαφορικό εμπρός (Κούστκο λέγεται η μάρκα του, με ίδιο βήμα, τοποθετείται σε δυνατά Impreza, δεν ξέρω περισσότερα...)
γ. ζάντες 16'' με διάσταση ελαστικών 215/65/16 για την άσφαλτο (μου δίνει λίγο μακρύτερο βήμα κι ισοσκελίζει το 'κόντυμα' των διαφορικών....). Φυδικά για το χώμα/χιόνι λάσπες κλπ, παραμένουν οι 15άρες με τα 205/70/15 Fedima Extreme!!!
Απομένουν να γίνουν και μερικά πράγματα ακόμα... (αλουμινένια ποδιά, ψήλωμα 2 πόντους γύρω-γύρω και στο μέλλον, τούρμπισμα!!!!!)Ανυπομονώ να το δοκιμάσω σε τεραίν λασπωμένα κι απαιτητικά, με κλίσεις και νεροφαγώματα (μόνο ο πίσω πρόβολος να περνάει...)
άντε να βρέξει!!!!
Πάντως , σε επίτηδες κρέμασμα που προκάλεσα σήμερα, πέρασα με άνεση , χωρίς να γυρίσουν καθόλου οι τροχοί (διαγώνιοι) που ήταν στον αέρα!!!
Όσο για το ποστ, συμφωνώ με Γιάννη Αθανασίου καθώς επίσης με τον Bisba (τι κάνεις βρε ψυχή???), χωρίς να διαφωνώ με τους υπόλοιπους....
Όλα πάνε παντού, ειδικά αν υπάρχουν σωστά λάστιχα, περνάνε από ύψος και προβολούς, κι οδηγούνται με τέχνη κι υπομονή, για να μην γίνονται ζημιές....
Τέλος, με LSD μπρος και πίσω, το αυτοκίνητο είναι θεϊκό!!!!! Εντός κι εκτός δρόμου! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Συνθήκες δύσκολες ακόμη και για καθαρόαιμα.
Λάσπη με βάθος μέχρι μισό μέτρο, πολύ γλυστερή, νερό μέχρι το γόνατο.
Έχω περάσει 2 φορές από το ΒΟΥΤΗΜΑ.
Την 1η κόλησα, τη 2η πέρασα, αλλά ήταν πιο ρηχό κι από παλιότερη βροχή σε σχέση με την 1η φορά... και φορούσα τα Fedima!!! Μάλλον αυτά με έβγαλαν....
Δεν είχα τις βελτιώσεις τότε... -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Έ.... Βρήκα την ευκαιρία κι έμεινε 'στο γιατρό' 10 μερούλες και να τι του φόρεσα:
α. μπλοκέ διαφορικό πίσω (από το τούρμπο με βήμα 8% πιο κοντό)
β. μπλοκέ διαφορικό εμπρός (Κούστκο λέγεται η μάρκα του, με ίδιο βήμα,Καταρχήν με γεια σου, καλοφόρετα κ.λ.π.
Να υποθέσω ότι με το μπλοκέ εννοείς περιορισμένης ολίσθησης, οπότε έχω να σε ρωτήσω τα παρακάτω.
1.Δεν είχε πίσω μπλοκέ διαφορικό από τη μάνα του?
2.Με το μπροστά μπλοκέ δεν παρά-έγινε υπερστροφικό?
3.Πόσο στοίχισε το μπροστινό μπλοκέ?
4.Κούτσκο. Δεν την έχω ξανακούσει. Πού την πέτυχες? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Καταρχήν με γεια σου, καλοφόρετα κ.λ.π.
Να υποθέσω ότι με το μπλοκέ εννοείς περιορισμένης ολίσθησης, οπότε έχω να σε ρωτήσω τα παρακάτω.
1.Δεν είχε πίσω μπλοκέ διαφορικό από τη μάνα του?
2.Με το μπροστά μπλοκέ δεν παρά-έγινε υπερστροφικό?
3.Πόσο στοίχισε το μπροστινό μπλοκέ?
4.Κούτσκο. Δεν την έχω ξανακούσει. Πού την πέτυχες?Λοιπόν....
Τα ατμοσφαιρικά μοντέλα, προ του 2002, δεν διαθέτουν πίσω μπλοκέ (περιορισμένης ολίσθησης, ή LSD).
Έβαλα κι εγώ του τούρμπο (ίδιο μοντέλο με το δικό μου) με βήμα 4,44:1 αντί του 4,111:1 που φορούσα.
Έτσι, έπρεπε να βάλουμε και μπροστινό με το ίδιο βήμα, για να μην καταπονείται το κεντρικό διαφορικό.
Εκει που ήτανε όλα έτοιμα , με παίρνουν από το συνεργείο και μου λένε για το μπροστινό μπλοκέ... Αυτό το συγκεκριμένο, κοστίζει 2800€ στην αντιπροσωπεία και προτείνεται για πολύ δυνατά Forester & Impreza '96-2001. Τώρα εμένα μου στοίχισε λιγότερα (...πολυ λιγότερα ). Τη μάρκα δεν την γνώριζα κι εγώ, αλλά μου είπ[αν ότι είναι καλύτερη από την Queife. Δεν ξέρω παραπάνω....
Υπερστροφικό δεν έγινε, απλώς δεν υπάρχει πλέον καθόλου υποστροφή, ούτε σε κλειστές φουρκέτες. Βέβαια με το γκάζι πάντα πατημένο! Όταν αφήσεις κλείνει έντονα την τροχιά και σε βρεγμένο οδόστρωμα, μπορεί να σβουρίξει άμα κάνεις το λάθος. Όταν όμως οδηγείς προσεκτικά, φρένο πριν (αρκετά πριν) και μπεις με σωστά χιλιόμετρα στη στροφή, τότε πατάς τέρμα γκάζι ( σιγά το τέρμα με 120 άλογα... ), σημαδεύεις κι αυτό σε στρίβει με ... όσα!!!! Στην παλιά Εθνική για Μ. Πεύκο, σε 2 φουρκέτες συνεχόμενες, στρίβω με 80χλμ στην κορυφή.....
Μειονέκτημα θα έλεγα ότι δεν υπάρχει, αρκεί να είναι συνειδητοποιημένος όποιος επιλέγει κάτι ανάλογο, διότι χρειάζεται εξοικείωση με το πράμα. Ειδικά μέσα στην πόλη (έντονη, πολύ έντονη επαναφορά τιμονιού) και σε ανοιχτούς δρόμους σε παρατεταμένες στροφές, δεν πρέπει να κάνεις άτσαλα άσε-πάτα στο γκάζι, γιατί.... έτσι στρίβει λιγότερο, ή περισσότερο.
Εκτός δρόμου, εκτός από τη στατική και στημένη δοκιμή, δεν το πήγα. Στο χώμα το οδήγησα λίγο κι είναι φανταστικό. Από το πουθενά αισθάνεσαι.... κάπως! Σαν αυτούς που πάνε με τις πόρτες στο Παγκόσμιο...
Αυτά, αν θες παραπάνω λεπτομέρειες, στείλε π.μ. να μην κουράζουμε και τον κόσμο. -
Ευχαριστώ. Με κάλυψες πλήρως.
Νομίζω ότι το post σου αφορά 'όλο το κόσμο' μιας και έκανες μια αρκετά ενδιαφέρουσα μετατροπή. Άλλη μία ερώτηση τώρα:
Γνωρίζεις αν μπροστινό μπλοκέ διατίθεται και για τα καινούρια forester? -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Έχασα τη συζήτηση, λόγω φόρτου εργασίας και απουσίας από το κλινόν άστυ - άρα και από το pc- ια πάνω άπό 2 εβδομάδες!
Για τους ίδιους ή παρόμοιους λόγους, έχασα 2 άριστες εκδηλώσεις (Ροδόπη και Καλαμάτα), που ήθελα πολύ να πάω με το Forester.
Μόλις σήμερα δοκίμασα κάποιες βελτιώσεις, που του έκανα, ενώ έλειπα.... Βρήκα την ευκαιρία κι έμεινε 'στο γιατρό' 10 μερούλες και να τι του φόρεσα:
α. μπλοκέ διαφορικό πίσω (από το τούρμπο με βήμα 8% πιο κοντό)
β. μπλοκέ διαφορικό εμπρός (Κούστκο λέγεται η μάρκα του, με ίδιο βήμα, τοποθετείται σε δυνατά Impreza, δεν ξέρω περισσότερα...)
γ. ζάντες 16'' με διάσταση ελαστικών 215/65/16 για την άσφαλτο (μου δίνει λίγο μακρύτερο βήμα κι ισοσκελίζει το 'κόντυμα' των διαφορικών....). Φυδικά για το χώμα/χιόνι λάσπες κλπ, παραμένουν οι 15άρες με τα 205/70/15 Fedima Extreme!!!
Απομένουν να γίνουν και μερικά πράγματα ακόμα... (αλουμινένια ποδιά, ψήλωμα 2 πόντους γύρω-γύρω και στο μέλλον, τούρμπισμα!!!!!)Ανυπομονώ να το δοκιμάσω σε τεραίν λασπωμένα κι απαιτητικά, με κλίσεις και νεροφαγώματα (μόνο ο πίσω πρόβολος να περνάει...)
άντε να βρέξει!!!!
Πάντως , σε επίτηδες κρέμασμα που προκάλεσα σήμερα, πέρασα με άνεση , χωρίς να γυρίσουν καθόλου οι τροχοί (διαγώνιοι) που ήταν στον αέρα!!!
Όσο για το ποστ, συμφωνώ με Γιάννη Αθανασίου καθώς επίσης με τον Bisba (τι κάνεις βρε ψυχή???), χωρίς να διαφωνώ με τους υπόλοιπους....
Όλα πάνε παντού, ειδικά αν υπάρχουν σωστά λάστιχα, περνάνε από ύψος και προβολούς, κι οδηγούνται με τέχνη κι υπομονή, για να μην γίνονται ζημιές....
Τέλος, με LSD μπρος και πίσω, το αυτοκίνητο είναι θεϊκό!!!!! Εντός κι εκτός δρόμου!εδω ειμαι και περιμενω να παμε καμια βολτα.
κανε καμια επισκεψη απο τα μερη τα γνωστα .οσο για της διαδρομες ο καθε ενας βλεπει τι θελει και τι γουσταρει να κανει . μπορει ο ενας να το βλεπει δυσκολο και ο αλλος ευκολο και παει λεγοντας .
ολοι παρτε τα βουνα γιατι δεν μας βλεπω καλα .
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ευχαριστώ. Με κάλυψες πλήρως.
Νομίζω ότι το post σου αφορά 'όλο το κόσμο' μιας και έκανες μια αρκετά ενδιαφέρουσα μετατροπή. Άλλη μία ερώτηση τώρα:
Γνωρίζεις αν μπροστινό μπλοκέ διατίθεται και για τα καινούρια forester?Χωρίς να το έχω ψάξει συγκεκριμένα, σίγουρα υπάρχουν μπλοκέ για τα καινούρια μοντέλα. Δεν έχουν άλλωστε διαφορές με τα παλιά, σ' όσα σημεία - μηχανικά μέρη, δεν άλαξαν.
Στη χειρότερη περίπτωση, οποιοδήποτε διαφορικό γίνεται μπλοκέ (LSD), στα μαγικά χέρια του 'Μπούμπη' με περίπου 800-1000€.
Βέβαια στα καινούρια STi (ιαπωνικές εκδόσεις...) μπαίνει εμπρός το θεϊκό SUPERTRACK!!!!
Τώρα που και πόσο το βρίσκει κανείς αυτο?????
Καλή ερώτηση. Το διαδύκτιο να 'ναι καλά. Πάντως το STi του αδερφού μου (που είναι τέτοια ειδική έκδοση ) είναι με μπλοκέ πισω και μπρος.
Άρα θα υπάρχουν λύσεις για αμπρός μπλοκέ και για τα Forester. -
[quote='
εδω ειμαι και περιμενω να παμε καμια βολτα.
κανε καμια επισκεψη απο τα μερη τα γνωστα .οσο για της διαδρομες ο καθε ενας βλεπει τι θελει και τι γουσταρει να κανει . μπορει ο ενας να το βλεπει δυσκολο και ο αλλος ευκολο και παει λεγοντας .
ολοι παρτε τα βουνα γιατι δεν μας βλεπω καλα .[/quote]
Μπάμπη θα επιστρέψω δριμύτερος σε 15-20 μέρες, γιατί φεύγω αύριο σε μια άσκηση στη Β. Ελλάδα.
Τελικά πόσο off-road διαδρομή είναι αυτή που ζητάμε ?