Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 144
    • 145
    • 97 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    18207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asproylis last edited by

      Εμενα ειναι συνεχεια στη μεση, γιατι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • xenos
        xenos last edited by

        Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:
        Εμενα ειναι συνεχεια στη μεση, γιατι?

        nb/nbfl έχεις?

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
          Μάχιμος ο xenos!

          Σήμερα κάναμε την πρώτη μας βόλτα με βροχή.

          Τα εμαθα τα δικα σου!!! Και μια S class δεν νου την παιρνεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            infinity last edited by

            Ο χρήστης xenos έγραψε:

            Η ένδειξη με την πίεση λαδιού χρησιμεύει κάπου;
            Στο ρελαντί είναι στις 2-3 γραμμές και όταν ανεβαίνουν οι στροφές φτάνει πολύ ψηλά.

            Αν είχε πραγματικό σένσορα θα ήταν υπερχρήσιμη, όμως η συγκεκριμένη βγάζει μια υπολογισμένη τιμή με βάση παράγοντες όπως στροφές/λεπτό κλπ και το υπολογίζει.

            Τώρα δηλαδή δε μας ενδιαφέρει τι γράφει;

            Μάχιμος ο xenos!

            Σήμερα κάναμε την πρώτη μας βόλτα με βροχή.

            Τα εμαθα τα δικα σου!!! Και μια S class δεν νου την παιρνεις

            Δεν είναι αυτό που νομίζεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

              Σήμερα κάναμε την πρώτη μας βόλτα με βροχή.

              Τα εμαθα τα δικα σου!!! Και μια S class δεν νου την παιρνεις : [/quote]
              Δεν είναι αυτό που νομίζεις. [/quote]
              Μην φας εχουμε γλαροσουπα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                Η ένδειξη με την πίεση λαδιού χρησιμεύει κάπου;
                Στο ρελαντί είναι στις 2-3 γραμμές και όταν ανεβαίνουν οι στροφές φτάνει πολύ ψηλά.

                Αν είχε πραγματικό σένσορα θα ήταν υπερχρήσιμη, όμως η συγκεκριμένη βγάζει μια υπολογισμένη τιμή με βάση παράγοντες όπως στροφές/λεπτό κλπ και το υπολογίζει.

                Τώρα δηλαδή δε μας ενδιαφέρει τι γράφει;

                Δυστυχώς δεν αντιπροσωπεύει την τιμή που μετράει ένας αισθητήρας.

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  asproylis last edited by

                  Ο χρήστης xenos έγραψε:

                  Εμενα ειναι συνεχεια στη μεση, γιατι?

                  nb/nbfl έχεις?

                  Ναι nbfl....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης Ασπρουλης έγραψε:

                    Εμενα ειναι συνεχεια στη μεση, γιατι?

                    nb/nbfl έχεις?

                    Ναι nbfl....

                    Πρέπει να αλλάξεις το sender για να 'νιώσει' λίγο. Μπες σε ένα μχ φόρουμ, θα το βρεις (δεν θυμάμαι ακριβώς τι παίζει).

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ssnick last edited by

                      Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                      Υπάρχει γνωστή εταιρεία που έχει σχεδόν... ειδίκευση στα Mx-5 και τα Mazda γενικότερα. Συνεργάζεται απευθείας με τη Mazda Europe και τα μοντέλα είναι γενικά σε καλύτερες τιμές σε σχέση με τον εξοπλισμό. Carmodels λέγεται το κατάστημα. Φέρνει γενικά και καλά μεταχειρισμένα, πολλές φορές από πελάτες που τα έχουν πάρει από τον ίδιο λίγα χρόνια πριν.
                      Οι Mazdάκηδες το ξέρουν το μαγαζί εδώ και πολλά χρόνια, δεν είναι κανένας άγνωστος 'μαντράς' δηλαδή.

                      Εμένα μου κόστισε όσο το μεσαίο μοντέλο της επίσημης αντιπροσωπείας... αλλά με όλο τον εξοπλισμό τον παραπάνω στα λεφτά μέσα. Το Mid της επίσημης δεν έχει DSC, bluetooth και cruise. Το πακέτο bluetooth+cruise control κόστιζε κάπου έξτρα 700-800 ευρώ. Για το DSC δεν θυμάμαι καν πόσο έχει έξτρα.

                      Όσον αφορά στην ανάρτηση που έλεγα, υπάρχει διαφορετικό στήσιμο για το RC, χωρίς να ξέρω νούμερα, όμως έχοντας οδηγήσει και προηγούμενα μοντέλα σε μένα τουλάχιστον η διαφορά ήταν εμφανής. Γενικά έχουν κάνει το αυτοκίνητο ένα κλικ πιό 'στιβαρό', φεύγοντας από την καθαρή λογική του 'toy car'. Δεν έχει 'βαρύνει' ας πούμε σαν SLK, αλλά σίγουρα έχει 'ωριμάσει' (για πολλούς 'χαλάσει', αλλά εγώ το προτιμώ έτσι).

                      Στο NC-FL παντως ειναι στανταρ πλεον το DSC και απο την base εκδοση (αμα θα μπεις και στο επισημο site της mazda μπορεις να το δεις) οπως και το trip computer για την mid εκδοση! Τα παραπανω που εχει εσενα ειναι το bluetooth και το cruise control! Υπαρχει βεβαια και η εκδοση mid με bluetooth και cruise control και οπως σωστα ειπες κοστιζει 700€ παραπανω!!

                      Φιλικα παντα!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        georgebest2 last edited by

                        καλησπερα σε ολους
                        θα ηθελα την βοηθεια σας δινωντας μου καποια ινφο για την αξια που εχει ενα μιατα 1.6 μκ2.5 2005 μοντελο απο τα τελευταια πριν τον nc.Τοσο σε ιδιωτη οσο κ σε μαντρα.Το αμαξι εχει ελαχιστα χλμ κ γενικα εχει χρησιμοποιηθει ελαχιστα λογο κ αλλου αυτοκινητου κ μηχανης.Ξερω οτι καλυτερη περιοδος ηταν την ανοιξη να το δωσω αλλα τωρα πηρα την αποφαση...Αν καποιος μπηκε προσφατα σε διαδικασια πωλησης αν μπορει να γραψει 5 πραγματα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by







                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Οτι πρέπει για τους ελληνικούς δρόμους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Μια μέρα έτυχε να σταματήσω σε κατηφόρα και χρειάστηκε να κάνω πίσω, αλλά οι ρόδες άρχισαν να σπινάρουν και δεν προχωρούσε προς τα πάνω. Ο δρόμος δεν ήταν άσφαλτος και δεν πρόσεξα αν είχε νερά (συνήθως έχει εκεί). Έχει τύχει σε άλλον; Δεν το προσπάθησα και πολύ γιατί τελικά δεν χρειάστηκε να κάνω πίσω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Εξαιτίας της κατηφόρας, είχε πέσει όλο το βάρος στον μπροστινό άξονα. Οι πίσω τροχοί φορτίζονταν ελάχιστα κι η πρόσφυση είχε πάει περίπατο. Φοράς μπλοκέ ή όχι; Αλλά μπορεί να συμβεί αντίστοιχα και στις δύο περιπτώσεις.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Εξαιτίας της κατηφόρας, είχε πέσει όλο το βάρος στον μπροστινό άξονα. Οι πίσω τροχοί φορτίζονταν ελάχιστα κι η πρόσφυση είχε πάει περίπατο. Φοράς μπλοκέ ή όχι; Αλλά μπορεί να συμβεί αντίστοιχα και στις δύο περιπτώσεις.

                                  Μπόνους βίδεο:
                                  http://www.youtube.com/watch?v=qvCy9q_d ... r_embedded

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    infinity last edited by

                                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                    Εξαιτίας της κατηφόρας, είχε πέσει όλο το βάρος στον μπροστινό άξονα. Οι πίσω τροχοί φορτίζονταν ελάχιστα κι η πρόσφυση είχε πάει περίπατο. Φοράς μπλοκέ ή όχι; Αλλά μπορεί να συμβεί αντίστοιχα και στις δύο περιπτώσεις.

                                    Ναι, σωστό αυτό που λες. Χωρίς μπλοκέ είμαι (ακόμη ). Με μπλοκέ η κατάσταση θα ήταν καλύτερη;
                                    Πιστευω οτι σε κανονικό δρόμο δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι σε άθλια κατάσταση και πρέπει να τρεχουν και λάδια από φαγητά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Σαμπα,
                                      θεωρεις οτι με μπλοκε θα ξεκολλαγε? και στο δικο μου πολλες φορες σε αντιστοιχες περιπτωσεις (πχ να ξεκιναω για ανηφορα και κατω να γλιστραει) σπιναρει τρελα και μενει στο ιδιο σημειο....θελει πολυ καλο ζυγισμα σε γκαζι και συμπλεκτη αλλα και παλι ειναι αναποφευκτο το σπιναρισμα ( γι αυτο αναρωτιεμαι τι θα εκανε με μπλοκε). φυσικα θεωρουμε παντα οτι εχουμε και λαστιχα σε καλη κατασταση

                                      νομιζω με κεντρομηχανο δεν θα χαμε τετοιο ''θεμα'' (πχ αν και δεν θυμαμαι καλα, νομιζω σε αναλογη περιπτωση με το mr2 που ειχα ξεκολλαγα γρηγορα με ελαχιστο σπιναρισμα)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        infinity last edited by

                                        Στην ανηφόρα πρέπει να είναι καλύτερα τα πράγματα γιατί πέφτει όλο το βάρος στους πίσω τροχούς και κερδίζουν σε πρόσφυση. Ή μήπως όχι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vaggman last edited by

                                          Σε αντιστοιχη φαση,πλακοστρωτο,κλιση 50-60 μοιρων,οπισθεν...ιδρωσα να ξεκωλλησω...με μπλοκε 18αρι NBFL...
                                          Την πατησα (σαν) μ@λ@κ@ς....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Κλίση 50-60 μοιρών δεν υπάρχει καμία περίπτωση! Τα καλύτερα off road με τετρακίνηση και κοντές σχέσεις δεν πάνε πάνω από 45-50 μοίρες. 45 μοίρες = 100% κλίση = γκρεμός

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 97 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr