-
Έχει 0,26 το 3/5πορτο civic? ειδικά το Type-R αποκλίεται να έχει τόσο.
-
Το ...τοπίο στο θέμα της αεροδυναμικής του τωρινού σιβικ είναι θολό...επίσημα δεν το είχαμε δει πουθενά, απλά σε κάποια δοκιμή νομίζω αναφέρθηκε αυτή την πληροφορία για το πεντάθυρο σιβικ( 0,26)! Σε όλους μας έκανε εντύπωση τότε που δεν το σχολίασε ποτέ διαφημιστικά η εταιρία ως προσόν του οχήματος και ως εκ τούτου διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για την ορθότητα της μέτρησης! Σίγουρα το σιβικ είναι αεροδυναμικό αλλά το νούμερο είναι εντυπωσιακά χαμηλό!
Υπομονή...λίγες μέρες έμειναν μέχρι την έκθεση στην Φρανκφούρτη για να δούμε επιτέλους τι θα είναι το νέο σιβικ. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχει 0,26 το 3/5πορτο civic? ειδικά το Type-R αποκλίεται να έχει τόσο.Κι όμως φίλε, τόσο έχει! Κοίτα εδώ, κάτω-κάτω, στα τεχνικά χαρακτηριστικά.. Πιο επίσημο, δε γίνεται!
http://asia.vtec.net/Reviews/eCTR/index.html -
Καλά αυτό δεν είναι επίσημο, ίσως να κάνω λάθος αλλά μου φαίνεται πολύ χαμηλό νούμερο ειδικά για την έκδοση type-r. Η απλή δηλαδή με τα στενά λάστιχα κλπ πόσο να έχει?
-
Αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά το κείμενο θα δεις ότι κάπου πριν τον πίνακα γράφει 'The official specifications for the Singapore Domestic Market FN2 Civic Type-R is listed in the table below.' Το 'official', αν θυμάμαι καλά από τα λίγα αγγλικά που γνωρίζω, σημαίνει 'επίσημος'!
Εν πάση περιπτώσει, δεν οφελεί να αμφισβητείς κάτι το οποίο φαίνεται άλλωστε και δια γυμνού οφθαλμού: το αυτοκίνητο δείχνει να έχει πάρει το σχήμα του (και όντως έτσι είναι, σύμφωνα με επίσημα χείλη ανθρώπων της Χόντα τότε - 2006) από τη σταγόνα του νερού όταν κυλάει.
ΟΙι 'απλές' εκδόσεις που λες με τον κινητήρα των 1.8 λίτρων και 2.2 diesel φορούν ακριβώς ίδιο πλάτος ελαστικών με το τάπερ. Το μόνο που φοράει στενότερα ελαστικά είναι αυτό των 1.4 λίτρων, το οποίο όντως, θα πρέπει να είναι.. ακόμα πιο αεροδυναμικό (πολύ ελαφρώς υποθέτω..)!
-
το 8ης γενεάς υβρίδικο είχε cd=0.26. Δεν αμφισβητώ για την ώρα το τι λένε αλλά αν το type-r έχει τόσο χαμηλό συντελεστή και ένα αξιοπρεπές coefficient of lift τότε τα απλά μοντέλα θα είναι πιο κάτω. Κυριακή κόντη γιορτή για την 8,5 γενεά του οχήματος στα πρότυπα του golf.
-
Μην ξεχνάμε όμως ότι το υβριδικό βασίζονταν στο σεντάν, το οποίο δεν είχε και μεγάλη σχέση σαν σχήμα με το 3/5θυρο.. βλήμα! Οπότε, αν και με πάνφαρδια λάστιχα 225 χιλιοστών, φαντάζει πολύ λογικό το 0,26 για το 3θυρο τάπερ. Και βέβαια, όταν μιλάμε για βασικές εκδόσεις, μιλάμε βασικά για την έκδοση των.. 1,4 λίτρων με τα στενότερα ελαστικά (που είναι και τα βασικά υπεύθυνα για την όποια μείωση στην αντίσταση κύλισης..) Όσο για την.. 8,5η γενιά, συμφωνώ απόλυτα! Έχω την υποψία ότι θα καταφέρουν να.. κατακρεουργήσουν ένα μοναδικής προσωπικότητας σχήμα, τόσο μέσα όσο και έξω!
-
Σου φαντάζει πολύ λογικό να έχει το 3/5πορτο μικρότερο Cd από το σεντάν?
-
Ναι, μου φαντάζει ότι το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ 3θυρο είναι αεροδυναμικότερο από το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σεντάν! Πού είναι το πρόβλημά σου??? Θα ήταν καλύτερα πάντως αν μας έλεγες μονάχα την ταπεινή και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ άποψή σου χωρίς να σχολιάζεις μονίμως αυτήν (την ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ, αν μή τί άλλο..) κάποιου άλλου εδώ πέρα. Αυτά, έτσι πολύ.. φιλικά και χωρίς παρεξήγηση!
-
Ναι για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ μιλάω, εφόσον είναι ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ η άποψή σου αυτή, ΤΕΛΟΣ.
-
Α μάλιστα.. ΤΩΡΑ δηλαδή εσύ κατάλαβες ότι η άποψή μου είναι τεκμηριωμένη.. ΟΚ, πάσο..
-
Γιατί τόσο τσίτωμα βρε μάνα μου?
-
Πού βλέπεις το τσίτωμα? Επαναλαμβάνω: ΠΑΣΟ!
-
Γιώργο μου θύμισες που το είχα διαβάσει...στο temple of vtec! Πράγματι είναι εγκυρότατο site.
Στα ευρωπαϊκά όμως διαφημιστικά φυλλάδια του 5θυρου (ελληνικό και αγγλικό που έχω στην κατοχή μου) δεν αναγράφουν πουθενά τον συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης. Είναι απορίας άξιο γιατί δεν το έγραψαν...
Αν πάντως το υβριδικό με τα στενά πέλματα είχε συντελεστή 0.26 τότε μάλλον οριακά θα μπορούσαμε να έχουμε το ίδιο! Μην νομίζεις ότι είμαστε καλύτεροι αεροδυναμικά από το σεντάν.Πληροφοριακά πάντως -για τους μη γνώστες- σας παραθέτω τις διαστασεις ελαστικών στα χατσμπακ σιβικ 8ης γενιάς:
- 1400 205-55-16
- 1800 225-45-17
- type-r 225-40-18
-
Διόλου απίθανο Σπύρο να το.. αγνόησαν κιόλας! Βλέπεις, ο αεροδυναμικός συντελεστής πλέον δεν 'πουλάει' τόσο όσο κάποτε..
Αναφορικά πάντως με την.. 'αεροδυναμική' σύγκριση σεντάν και χατς, εκείνο που ξέρω με σιγουριά είναι οι πολλές αεροδυναμικές λεπτομέρειες του 'δικού' μας, χατς. Παρατήρησε το λιλιπούτειο και σχεδόν σε ίδια γωνία με το τεράστιο και πολύ κεκλιμένο παρμπρίζ καπώ μας (εξού και τα πολλά παράπονα για χτυπημένο από τα πετραδάκια χρώμα στο καπώ..), τους εντελώς αόρατους από τον αέρα, κρυμένους καθαριστήρες, την πολύ 'κυρτή' και 'κλειστή' από χαραμάδες και γωνίες μετωπική επιφάνεια, την κάλυψη όλου του πατώματος με επίπεδη ποδιά ώστε να μήν προεξέχει τίποτα κάτω, τη 'χυτή' ουρά και γενικά, το σχήμα σταγόνας σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου. Δεν είμαι σίγουρος αν όλες αυτές οι λεπτομέρειες συνοδεύουν και το σεντάν, στον ίδιο βαθμό τουλάχιστον..
Το γεγονός πάντως ότι και τα δυο αυτοκίνητα μοιράζονται τον ίδιο αεροδυναμικό συντελεστή λέει πολλά και μάλιστα, περισσότερα για το χατς!
-
Δεν διαφωνώ μαζί σου αλλά θα σου αντιπροβάλλω ότι έχεις μεγαλύτερη αντίσταση από τους τεράστιους καθρέφτες του χατς:lol: ! Επίσης έχουμε φαρδύτερα ελαστικά και μεγαλύτερο βάρος από το σεντάν.
Το κατά πόσο αυτά επηρρεάζουν τον αεροδυναμικό συντελεστή ας μας το ξεδιαλύνουν οι γνώστες.
Να το ξέχασαν πάντως στα φυλλάδια δεν το πιστεύω...είναι κάτι που το γράφουν οι εταιρείες συνήθως.
Να το αγνόησαν συνειδητά κρίνοντας το ως ελάσσονος σημασίας πληροφορία, να το δεκτώ, όμως απ' όσα ξέρω, η καλύτερη αεροδυναμική συνεπάγεται οικονομία καυσίμων οπότε η απορία μου παραμένει.
Διαφημιστικά θεωρώ ότι είναι πιασάρικο να μιλάς για το πλέον αεροδυναμικό αυτοκίνητο της κατηγορίας...
Άγνωσται βέβαια αι βουλαί των μαρκετάδων της εταιρείας! -
Αν ψάξεις Σπύρο τα διαφημιστικά φυλάδια πολλών σημερινών μοντέλων μάλλον θα δεις ότι από τα περισσότερα λείπει ο αεροδυναμικός συντελεστής. Είναι αυτό που λέω, δεν πουλάει πολύ πλέον όπως τη δεκαετία του '90 ας πούμε. Δε με εξέπληξε καθόλου που αυτό το στοιχείο έλειπε από το φυλάδιο ΚΑΙ του Σιβίκ 8ης γενιάς. Και δεν ξέρω για τους Ευρωπαίους, αλλά ο δικός μας.. Σάρακας δε φημίζεται και για την υπερβολική του αγάπη και κατά συνέπεια, προώθηση/διαφήμιση στα αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύει. Πιο πολύ βλακείες γράφει στα φυλάδιά του παρά τα πραγματικά προτερήματα των αυτοκινήτων αυτών.
Και βέβαια, δε μπορώ να αμφισφητήσω το σάιτ της Σιγκαπούρης όσον αφορά την εγκυρότητά του. Στο κάτω κάτω δε γράφει ότι το τάπερ έχει ένα Cd 0,30 ας πούμε, ώστε το κακό να είναι μικρό σε περίπτωση που η πληροφορία είναι άκυρη. Εδώ μιλάμε για ένα εντυπωσιακό 0,26! Δεν παίζεις με αυτά τα νούμερα έτσι εύκολα..
-
Ο ΙΚΕ εχει ενα δικαιο. Η τιμη αυτη σε ενα οχημα με φουστες αεροτομες και λοιπα δεν μπορεις να την πετυχεις τοσο ευκολα. Στην μπερλινα με το σχημα που εχει ειναι πολυ πιο ευκολο να πετυχεις τη τιμη αυτη αν και με πολλα τρυκ (οπως ποδια κατω απο τον κινητηρα κ.λπ.).
Τωρα μια τιμη του 0.25 για το υβριδικο τη θεωρω φυσικη εξελιξη. Αλλα βελτιωση σε ενα πιο bluff body της ταξης του 12.5% χωρις μεγαλες αλλαγες μου φανταζει δυσκολη.
Οπως ειπα ομως Κυριακη κοντη γιορτη. Σε 3 εβδομαδες στη Γερμανια.
Κατι ακομα. Γιατι ο 2.2cdti μου φαινεται μεταμοσχευση του κινητηρα του Accord;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τωρα μια τιμη του 0.25 για το υβριδικο τη θεωρω φυσικη εξελιξη. Αλλα βελτιωση σε ενα πιο bluff body της ταξης του 12.5% χωρις μεγαλες αλλαγες μου φανταζει δυσκολη.
Δεν ξέρω πόσο δύσκολο είναι να βελτιώσουν την αεροδυναμική 12,5 %, όμως, για το χατσμπακ τόσο έγραψε στο πρόσφατο δελτίο τύπου της η χόντα!
Για του γραπτού λόγου το αληθές
http://www.honda.co.uk/cars/campaigns/2 ... efined.pdfΥπομονή και αγωνία μέχρι τις 12 Σεπτεμβρίου που θα έχουμε αποκαλυπτήρια. Η χόντα υποστηρίζει ότι τέλη του χρόνου-αρχές του '12 θα πωλείται ήδη στο Ηνωμένο βασίλειο! Τα πρώτα τεστ ντραιβ θα τα έχουμε τον Νοέμβριο.
-
@ spyros.s
Εκτός και αν είμαι τυφλός αυτό:
The new Civic’s aerodynamic efficiency also played a key role in maximising its refinement. Several members of the development team called upon their Formula One experience to help deliver a car that combines a low coefficient of drag with excellent high-speed stability. Hours of meticulous work in the Honda wind tunnel has improved performance, reduced fuel consumption and resulted in an exceptionally quiet interior.
Δεν αναφέρει πουθενά ένα νούμερο της τάξης του 12.5%
επιπλέον
My big challenge was to match the noise and vibration levels of our European competitors. I am proud to say that we have achieved our goals
Το να πιάσω τα όρια των σημερινών μοντέλων των ανταγωνιστών μου σημαίνει ότι σε λίγο καιρό μετά την παρουσίαση θα είμαι και πάλι πίσω. Γιατί όλοι προχωρούν εμπρός.
Δύο διαφορετικές αναγνώσεις για το ίδιο κείμενο.
HONDA CIVIC (2011)