Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 204
    • 526
    • 527
    • 202 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10536
    191332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

      Επισης οταν εσβησα και το tcs εκει ξεκινησε το πανηγυρι μιας και το αμαξι κολλαγε κατω.Το ψευτομπλοκε δε το πηρα χαμπαρι να πω και τοσο την αληθεια αλλα δε μπηκα και σε καμια στροφη τοσο τερμα για να το πιεσω.Γενικως το αμαξι το πιεσα μονο σε ευθειες.

      To tcs (=traction control system) είναι το ψευδομπλοκέ . Είναι προφανές ότι αν το απενεργοποιήσεις δεν θα το πάρεις χαμπάρι!

      Τι εννοείς 'κολλάει κάτω';;; Γιατί από ελκτική πρόσφυση σε συνδυασμό με τα efficient grip της goodyear που είχε αυτό που οδήγησα εγώ (sport 150ps) ήτανε μετριότατο...

      Εμενα ο πωλητης μου ειπε πως αυτο δουλευει με το ABS.Δηλαδη πχ μπαινεις σε δεξια στροφη γρηγορα και κοβει το ABS τον μπροστα δεξι τροχο.Τελοσπαντων εγω δε προσπαθω να το βγαλω κορυφη μιας και δεν εχω γνωμη απο αλλο.Αλλα για εμενα μεχρι ωρας ειναι κορυφη αλλα ξαναλεω μεχρι ωρας.Επισης με την ορολογια κολλαγε κατω το αυτοκινητο εννοουσα πως εγραφε πολυ οχι κατι αλλο. Δε θυμαμαι τι λαστιχα ειχε το συγκεκριμενο αλλα προσωπικα αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

      Το tcs χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS! Με αυτά που σου είπε σου περιέγραψε τη λειτουργία του tcs ή ηλεκτρονικού μπλοκέ (όπως λέγεται τελευταίως, προφανώς επειδή κάποιος χαρτογιακάς με Master στο marketing έκρινε ότι ακούγεται πιο 'συμμετοχικό' ). Άρα αν το απενεργοποίησες, είναι προφανές ότι δεν θα καταλάβαινες τη λειτουργία του! Η αλήθεια είναι πάντως ότι είναι αρκετά διακριτικό...

      Έγραφε πολύ;;;

      Οδήγησα... Peugeot 309 Part 2...
      ........................................................................
      Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ μαλακίες με οποιοδήποτε αμάξι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sv2 last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        @Κικιζας

        Εμενα προσωπικα δε με ενοχλησε το ταμπλο.Ειχα οσο χωρο ηθελα να βολευτω και επισης μου αρεσει να ρυθμιζω το καθισμα κατω κατω επειδη νιωθω ποιο αγωνιστικος ετσι! Για την πληροφοριση θα συμφωνησω αν και εχω μπερδεψει πολυ τις ορολογιες πληροφοριση και αισθηση.Τελοσπαντων για το εσωτερικο επισης θα συμφωνησω αλλα λεγοντας πως και το 4ακτινο τιμονι δεν ειναι διολου ασχημο.Γενικως το αμαξι απο φωτο φαινεται απαισιο αλλα απο κοντα πραγματικα αλλαζεις γνωμη αλλα και απο την ωρα που θα το οδηγησεις.

        Το 'πληροφορηση' αναφερεται στην θεση-γωνια των τροχων, εαν και ποσο μας μεταφερεται αυτη η κατασταση ανα πασα στιγμη οταν στριβεις το τιμονι.
        Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου, και το
        'κοφτερο' / 'γρηγορο' εχει αμεση σχεση με τις στροφες απο ακρη σε ακρη.
        Γενικως κατω απο 3 στροφες θεωρειται 'γρηγορο'. Το Focus εχει 2,6, η G πχ εχει το πλεον 'γρηγορο' τιμονι με 2,2 στροφες.
        Απο κοντα θα συμφωνησω, και ιδιαιτερα σε καποια συγκεκριμενα χρωματα φαινεται σαφως καλυτερο, απ' οτι στις φωτο...

        Αντε πάλι με τα τιμόνια.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouliscd last edited by

          Ο χρήστης taurus έγραψε:
          Κι εγώ που δεν έχω δοκιμάσει αστακό, βρίσκω τη γαρίδα κορυφή.

          Μικροαστέ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης markvag έγραψε:

            Επισης οταν εσβησα και το tcs εκει ξεκινησε το πανηγυρι μιας και το αμαξι κολλαγε κατω.Το ψευτομπλοκε δε το πηρα χαμπαρι να πω και τοσο την αληθεια αλλα δε μπηκα και σε καμια στροφη τοσο τερμα για να το πιεσω.Γενικως το αμαξι το πιεσα μονο σε ευθειες.

            To tcs (=traction control system) είναι το ψευδομπλοκέ . Είναι προφανές ότι αν το απενεργοποιήσεις δεν θα το πάρεις χαμπάρι!

            Τι εννοείς 'κολλάει κάτω';;; Γιατί από ελκτική πρόσφυση σε συνδυασμό με τα efficient grip της goodyear που είχε αυτό που οδήγησα εγώ (sport 150ps) ήτανε μετριότατο...

            Εμενα ο πωλητης μου ειπε πως αυτο δουλευει με το ABS.Δηλαδη πχ μπαινεις σε δεξια στροφη γρηγορα και κοβει το ABS τον μπροστα δεξι τροχο.Τελοσπαντων εγω δε προσπαθω να το βγαλω κορυφη μιας και δεν εχω γνωμη απο αλλο.Αλλα για εμενα μεχρι ωρας ειναι κορυφη αλλα ξαναλεω μεχρι ωρας.Επισης με την ορολογια κολλαγε κατω το αυτοκινητο εννοουσα πως εγραφε πολυ οχι κατι αλλο. Δε θυμαμαι τι λαστιχα ειχε το συγκεκριμενο αλλα προσωπικα αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

            **αλλο **το tcs, άλλο το EDL ή EXDS ή όπως ονομάζει κάθε εταιρια το 'ψευδομπλοκέ'! καλά τα είπε ο πωηλητής

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
              αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

              Γιατί όχι 19αρες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sinanai last edited by

                Είναι σαν το ανέκδοτο με τα 99 σουβλάκια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Ο χρήστης chemic έγραψε:

                  **αλλο **το tcs, άλλο το EDL ή EXDS ή όπως ονομάζει κάθε εταιρια το 'ψευδομπλοκέ'! καλά τα είπε ο πωηλητής

                  Η διαφορά είναι;;;;

                  Όλα δεν χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του ABS για να φρενάρουν τον τροχό που σπινάρει;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    Ο χρήστης markvag έγραψε:

                    **αλλο **το tcs, άλλο το EDL ή EXDS ή όπως ονομάζει κάθε εταιρια το 'ψευδομπλοκέ'! καλά τα είπε ο πωηλητής

                    Η διαφορά είναι;;;;

                    Όλα δεν χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του ABS για να φρενάρουν τον τροχό που σπινάρει;;;

                    καταρχάς το tcs απεργοποιείται για να μη κολλάς στο χιόνι.
                    το tcs φρενάρει τον τροχό αλλά αμέσως μετά επεμβαίνει στο κινητήρα κόβωντας την αναφλεξη (το ηλεκτρομπλοκέ απλώς φρενάρει), χωρίς περιορισμό στα km/h που επεμβαίνει. μου έχει ενεργοποιηθεί κ στα 130 δυο τρεις φορές λόγω υδρολίσθησης, ενώ το edl που εχω εγώ είναι μέχρι κάποια χιλιόμετρα που επεμβαίνει κ μέχρι κάποια διαφορά ταχύτητας των μπροστά τροχων (προφανώς μετά από αυτή τη διαφορά δεν μπορεί να κάνει τίποτα κ δεν επεμβαίνει)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης chemic έγραψε:

                      **αλλο **το tcs, άλλο το EDL ή EXDS ή όπως ονομάζει κάθε εταιρια το 'ψευδομπλοκέ'! καλά τα είπε ο πωηλητής

                      Η διαφορά είναι;;;;

                      Όλα δεν χρησιμοποιούν τους αισθητήρες του ABS για να φρενάρουν τον τροχό που σπινάρει;;;

                      καταρχάς το tcs απεργοποιείται για να μη κολλάς στο χιόνι.
                      το tcs φρενάρει τον τροχό αλλά αμέσως μετά επεμβαίνει στο κινητήρα κόβωντας την αναφλεξη (το ηλεκτρομπλοκέ απλώς φρενάρει), χωρίς περιορισμό στα km/h που επεμβαίνει. μου έχει ενεργοποιηθεί κ στα 130 δυο τρεις φορές λόγω υδρολίσθησης, ενώ το edl που εχω εγώ είναι μέχρι κάποια χιλιόμετρα που επεμβαίνει κ μέχρι κάποια διαφορά ταχύτητας των μπροστά τροχων (προφανώς μετά από αυτή τη διαφορά δεν μπορεί να κάνει τίποτα κ δεν επεμβαίνει)

                      Δηλαδή η βασική διαφορά είναι στο ότι το ένα κόβει και την ανάφλεξη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ο χρήστης markvag έγραψε:

                        Επισης οταν εσβησα και το tcs εκει ξεκινησε το πανηγυρι μιας και το αμαξι κολλαγε κατω.Το ψευτομπλοκε δε το πηρα χαμπαρι να πω και τοσο την αληθεια αλλα δε μπηκα και σε καμια στροφη τοσο τερμα για να το πιεσω.Γενικως το αμαξι το πιεσα μονο σε ευθειες.

                        To tcs (=traction control system) είναι το ψευδομπλοκέ . Είναι προφανές ότι αν το απενεργοποιήσεις δεν θα το πάρεις χαμπάρι!

                        Τι εννοείς 'κολλάει κάτω';;; Γιατί από ελκτική πρόσφυση σε συνδυασμό με τα efficient grip της goodyear που είχε αυτό που οδήγησα εγώ (sport 150ps) ήτανε μετριότατο...

                        Εμενα ο πωλητης μου ειπε πως αυτο δουλευει με το ABS.Δηλαδη πχ μπαινεις σε δεξια στροφη γρηγορα και κοβει το ABS τον μπροστα δεξι τροχο.Τελοσπαντων εγω δε προσπαθω να το βγαλω κορυφη μιας και δεν εχω γνωμη απο αλλο.Αλλα για εμενα μεχρι ωρας ειναι κορυφη αλλα ξαναλεω μεχρι ωρας.Επισης με την ορολογια κολλαγε κατω το αυτοκινητο εννοουσα πως εγραφε πολυ οχι κατι αλλο. Δε θυμαμαι τι λαστιχα ειχε το συγκεκριμενο αλλα προσωπικα αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

                        Το tcs χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του ABS! Με αυτά που σου είπε σου περιέγραψε τη λειτουργία του tcs ή ηλεκτρονικού μπλοκέ (όπως λέγεται τελευταίως, προφανώς επειδή κάποιος χαρτογιακάς με Master στο marketing έκρινε ότι ακούγεται πιο 'συμμετοχικό' ). Άρα αν το απενεργοποίησες, είναι προφανές ότι δεν θα καταλάβαινες τη λειτουργία του! Η αλήθεια είναι πάντως ότι είναι αρκετά διακριτικό...

                        Έγραφε πολύ;;;

                        Ναι οτι εγραφε εγραφε, και πολυ μαλιστα.Με a/c αναμενο και 4 ατομα μεσα αφηνε κατω τη δευτερα και με μια καρφωτη τριτη σπινιαριζε για λιγο μεχρι που εβρισκε προσφυση.Ο ανθρωπος μου εξηγουσε πως δουλευει το ηλεκτρομπλοκε αλλα εγω σε στροφη που μπηκα και μπηκα καμποσο πατημενος (στη Πατρα οταν τελειωνει ολη η ευθεια του λιμανιου και στριβεις δεξια εχει μια ωραια δεξια στροφουλα) και μπηκα με γκαζια και με το TCS αναμενο αλλα και παλι το αμαξι σπινιαρε.Παντος εμενα μου αρεσε που το αμαξι εμενε ακλωνητο σε διαφορες συνθηκες του δρομου (σε λακουβες επεφτες δεν ενιωθες τιποτα,σε στροφη να εμπαινες ποιο γρηγορα απο οτι επρεπε το αμαξι συγχωρουσε κλπ) οπου εμενα αυτο πραγματικα μου αρεσε.Βεβαια δεν ηταν σπορτιφ αλλα πιστευω πως οπως λεει και ο χρηστης Κικιζας Γρηγορης αν βαλεις τα ελατηρια που δινουν στη σπορ εκδοση τα πραγματα θα βελτιωθουν πολυ αν ψαχνεις λιγο ποιο σπορτιφ χαρακτηρα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.>> @Κικιζας

                        Εμενα προσωπικα δε με ενοχλησε το ταμπλο.Ειχα οσο χωρο ηθελα να βολευτω και επισης μου αρεσει να ρυθμιζω το καθισμα κατω κατω επειδη νιωθω ποιο αγωνιστικος ετσι! Για την πληροφοριση θα συμφωνησω αν και εχω μπερδεψει πολυ τις ορολογιες πληροφοριση και αισθηση.Τελοσπαντων για το εσωτερικο επισης θα συμφωνησω αλλα λεγοντας πως και το 4ακτινο τιμονι δεν ειναι διολου ασχημο.Γενικως το αμαξι απο φωτο φαινεται απαισιο αλλα απο κοντα πραγματικα αλλαζεις γνωμη αλλα και απο την ωρα που θα το οδηγησεις.

                        Το 'πληροφορηση' αναφερεται στην θεση-γωνια των τροχων, εαν και ποσο μας μεταφερεται αυτη η κατασταση ανα πασα στιγμη οταν στριβεις το τιμονι.
                        Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου, και το
                        'κοφτερο' / 'γρηγορο' εχει αμεση σχεση με τις στροφες απο ακρη σε ακρη.
                        Γενικως κατω απο 3 στροφες θεωρειται 'γρηγορο'. Το Focus εχει 2,6, η G πχ εχει το πλεον 'γρηγορο' τιμονι με 2,2 στροφες.
                        Απο κοντα θα συμφωνησω, και ιδιαιτερα σε καποια συγκεκριμενα χρωματα φαινεται σαφως καλυτερο, απ' οτι στις φωτο...

                        Ευχαριστω για τις διευκρινησεις.Παντος ετσι οπως τα εξηγεις σε πληροφορηση χανει το αυτοκινητο αλλα αισθηση εμενα μου αρεσε μιας και χαμηλα ηταν ελαφρυ και στις ποιο υψηλες ταχυτητες βαραινε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                          αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

                          Γιατί όχι 19αρες;

                          Δε κανουν οι 19αρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                            αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

                            Γιατί όχι 19αρες;

                            ξεφεύγει η τιμή των ελαστικώνΕ ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:

                              αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

                              Γιατί όχι 19αρες;

                              ξεφεύγει η τιμή των ελαστικώνΕ ...

                              Ναι επειδη εκεινα τα λαστιχα ειναι με λαδι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dlmltrls last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                Σωστα! Απ' ότι βλέπω έχει δύο 'γκρίζα'. Το grigio magnesio που ήταν αυτό και το (πιο σκούρο και μολυβί) grigio antracite το οποίο απο κοντά είνα πολύ ωραιο.

                                αυτο που οδηγησες ειναι το anthracite. το μαγνεσιο ειναι πιο ανοιχτο γκρι....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης rafi έγραψε:

                                  Η αισθηση, εχει να κανει με το ποσο βαρυ ή ελαφρυ ειναι το τιμονι, αν το βαρος ειναι συνθετικο πολυ λιγο ή καθολου

                                  Εγω γιατι νομιζα μεχρι σημερα οτι αυτο ειναι το λεγομενο βαρος του τιμονιου..?
                                  Παω να ανοιξω 4Τ.

                                  Το ιδιο πραγμα λεμε, το βαρος ενος τιμονιου, μπορει να ειναι εντονο ή ακριβως το αντιθετο, ή κατι ενδιαμεσο, εχει δηλαδη ελαφρια/βαρια αισθηση, επισης ο παραγοντας 'αισθηση' ειπεισερχεται και απο την φιλοσοφια κατασκευης της κρεμαγιερας, αν ειναι υδραυλικη ή ηλεκρικη, και με τον τροπο που συνδεεται (ή οχι) με την αναρτηση.
                                  Μπορει δηλαδη να εχει ελαφρως ή και καθολου συνθετικη αισθηση, ή το αντιθετο, οπως συμβαινει συνηθως με τις μετριες ηλεκτρικες κρεμαγιερες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης dlmltrls έγραψε:

                                    Σωστα! Απ' ότι βλέπω έχει δύο 'γκρίζα'. Το grigio magnesio που ήταν αυτό και το (πιο σκούρο και μολυβί) grigio antracite το οποίο απο κοντά είνα πολύ ωραιο.

                                    αυτο που οδηγησες ειναι το anthracite. το μαγνεσιο ειναι πιο ανοιχτο γκρι....

                                    Σωστά.

                                    Anthracite:

                                    Magnesio:

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      ...το magnesio δειχνει πιο σπορτιφ, πιο 'πολεμικο'...
                                      Αν ψωνιζα G ή στο magnesio θα ηταν , (με σπορ αναρτηση, 4πιστονες και Xenon φυσικα ) ή nero etna.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                        ...το magnesio δειχνει πιο σπορτιφ, πιο 'πολεμικο'...
                                        Αν ψωνιζα G ή στο magnesio θα ηταν , (με σπορ αναρτηση, 4πιστονες και Xenon φυσικα ) ή nero etna.

                                        Magnesio ή competizione:

                                        To anthracite πρασινίζει λίγο.

                                        (η QV τα brembo και τα xenon τα έχει στάνταρ )

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          αν αγοραζα αυτο το φοκους θα του εβαζα 18αρες επειδη ο θολος φαινεται αδειος στο αυτοκινητο μαζι με 225/45/18 και τιποτα αλλο.

                                          Γιατί όχι 19αρες;

                                          ξεφεύγει η τιμή των ελαστικώνΕ ...

                                          Α τα λεφτά είναι το πρόβλημα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                            (η QV τα brembo και τα xenon τα έχει στάνταρ )

                                            Eνταξει, αλλα κανει και μια 7αρα, χιλιαδες ευρω παραπανω απο την 170αρα με τα συγκεκριμενα 'καλουδια',
                                            εχει κοφτη στις 6,100σαλ , και σε επιδοσεις απο σταση λογω μη απενεργοποιουμενου ASR, εχει μικρες διαφορες.
                                            Αισθητη διαφορα εχει μονο σε ρεπριζ.
                                            Tip: Τραμπα το 500αρακι με μια ελαφρως μτχ 170αρα G, και 10κ μετρητα, με 'χορηγεια' απο το ετερον ημισι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 202 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr