-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Έπιανε με 4 άτομα 120 στην ευθεία του Μεγαρορινγκ?
Οριακά και μόνο αν έβγαζες καλά τις φιστικιές, τα έπιανε. Κοντέρ, πάντα, και με το lane change στημένο στο τέλος της ευθείας... ηρωικές εποχές.
Και φρένα στην αμμοπαγίδα!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μη με βαζεις στο τρυπακι να κανω εγκαθετο ποστSent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έπιανε με 4 άτομα 120 στην ευθεία του Μεγαρορινγκ?
Οριακά και μόνο αν έβγαζες καλά τις φιστικιές, τα έπιανε. Κοντέρ, πάντα, και με το lane change στημένο στο τέλος της ευθείας... ηρωικές εποχές.
Και φρένα στην αμμοπαγίδα!
Φρένα στην αμμοπαγίδα όχι γιατί αν το είχες έστριβες και πίστεψε με το είχαμε αλλά και το έχουμε ακόμα κι ας πέρασαν λίγο τα χρόνια. Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά πηγαίναμε-και πηγαίνουμε-που σαι ρε Κούμπα να θυμηθούμε εκείνο τον Αχαιό- ακόμα δεν τίθεται θέμα- παντού και πάντα αέρα. Βέβαια και ο Σπύρος οργίαζε στο τιμόνι του Γιαπωνέζου, προσωπικό αυτοκίνητο γαρ, και κακά τα ψέματα όλοι είναι θέμα τεχνικής ΚΑΙ θάρρους. Τα αμάξια του τότε είχαν άλλη αίσθηση λίγο το βάρος πιο χαμηλό λίγο το γενικότερο στήσιμο χωρίς ηλεκτρονικά να σε κόβουν σου δίνανε αυτό το κάτι άλλο, κι αν το είχες σαν τον Κώστα-χαθήκαμε ρε σύ μας έφαγαν τα τρεξίματα αλλά ελπίζω να τα πούμε σύντομα- μπορούσες να τα πάς αέρα και να το ευχαριστηθείς πραγματικά. Ήταν ωραίες εποχές τότε και όσο κι αν ακούγεται περίεργο στην ερώτηση 106 Rallye vs Mito QV ή απάντηση είναι ο παλιός παρόλες τις αδυναμίες τους σε σχέση με την σύγχρονη πανέμορφη και γρήγορη συνάμα Ιταλίδα. Γιατί; Γιατί έτσι και όποιος κατάλαβε κατάλαβε
-
-
-
-
-
ρε παιδια στο σαιτ της τογιοτα στον εξοπλισμο της δευτερης εκδοσης του νεου γιαρις αναφερει οτι επιπλεον της βασικης εχει ταχυμετρο !!!! δηλαδη η βασικη δεν εχει ταχυμετρο?? λιγο τραγικο το βρισκω ελπιζω να ειναι τυπογραφικο γιατι ακομα και η βασικη μου φαινεται μια χαρα εκδοση.
-
για το Ts έχουμε κανα νέο;
θέλω να τσιμπήσω αμαξάκι σε κανα 6μηνο κ πρέπει να μαζεύω προτάσεις
-
καθε χρονο αγοραζεις και καινουργιο αυτοκινητο εσυ....
-
το καραβάκι σου κ σ'άλλη παραλία
-
Πολύ καλό το γιαρις! Μ' αρέσει τα μαλα. Έχει πλέον και κανονικό πίνακα οργάνων που είναι συν μεγάλο. Κινητήρες τζάμι. Σφαίρα θα παει στις πωλήσεις. Εστρωσαν πολύ οι γιαπωνεζοι στο σχεδιασμό. Καλούς κινητήρες είχαν. Καλά πακέτα φτιάχνουν πλέον!
-
Το εσωτερικό του δείχνει φτηνιαρικο,εχοντας χάσει την διαφορετικότητα του. Daihatsu θυμιζει
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Το εσωτερικό του δείχνει φτηνιαρικο,εχοντας χάσει την διαφορετικότητα του. Daihatsu θυμιζει+1
downgrade, ακολουθώντας τα χνάρια του μίκρα!
το δε ηλεκτρονικό κοντερ στη μέση εμένα μου άρεσε πολύ. Ειδικά το εφέ που εκανε τις ενδειξεις να φαίνονται πως έρχονται από μακριά!!
κ εξωτερικά έχασε αυτό το στυλάκι φουσκας που είχε, που επίσης μου άρεσε κ το έκανε να διαφέρει ενώ του έδινε πολύ καλούς χώρους μέσα
το συρομενο κάθισμα τί τους έφταιγε κ το διώξαν? -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Το εσωτερικό του δείχνει φτηνιαρικο,εχοντας χάσει την διαφορετικότητα του. Daihatsu θυμιζειακριβώς αυτό...πισωγύρισμα κάνανε όπως και οι ...γαλλοιάπωνες της νισσαν με το ινδικό κατασκεύασμα. Τελικά όλα χάνονται στο βωμό της μείωσης του κόστους. Οι Αμερικανοί λένε ότι έχει γίνει το ίδιο και στο σιβικ σενταν 2012. Μάλλον δεν μας τα λένε καλά τα τζαπώνια τελευταία!
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
για το Ts έχουμε κανα νέο;θέλω να τσιμπήσω αμαξάκι σε κανα 6μηνο κ πρέπει να μαζεύω προτάσεις
Λεφτά υπάρχουν!
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Το εσωτερικό του δείχνει φτηνιαρικο,εχοντας χάσει την διαφορετικότητα του. Daihatsu θυμιζει
το συρομενο κάθισμα τί τους έφταιγε κ το διώξαν?
Πάει κι αυτό ; Και να πεις πως είχε τουλάχιστον το Verso-S ...
-
Εξωτερικά έτσι κι έτσι... Ο πίνακας οργάνων
-
Καθόλου άσχημο το νέο αλλά η θέση οδήγησης είναι το ίδιο χάλια όπως το τωρινό? δλδ σα να κάθεσαι σε καρέκλα για φαγητό και όχι για οδήγηση προφανώς!
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Καθόλου άσχημο το νέο αλλά η θέση οδήγησης είναι το ίδιο χάλια όπως το τωρινό? δλδ σα να κάθεσαι σε καρέκλα για φαγητό και όχι για οδήγηση προφανώς!Από οτι λέγεται πρέπει να βελτιώθηκε η θέση οδηγησης που στο προηγούμενο ήταν όντως άθλια και άβολη για ανδρικό σωματότυπο.Από την άλλη έχασε το φουτουριστικό στοιχείο που είχε το εσωτερικό(κυρίως της 1ης γενιάς) και πλέον εναρμονίστηκε πλήρως με το παπουδέ προφίλ των υπόλοιπων toyota
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)