-
Παιδιά καλησπέρα. Με λένε Θάνο . Παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum αλλά είναι πρώτη φορά που συμμετέχω ενεργά. Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για την ποιότητα του φόρουμ αφού έχω μάθει όλο αυτό τον καιρό πράγματα που παλιότερα αγνοούσα.
Λοιπόν τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αποκτήσω ένα roadster αρχικά για καθημερινή χρήση , μικρά ταξιδάκια και αργότερα ίσως και για κάνα track day. Ξέρω ότι ίσως το ιδανικό όχημα για τον άπειρο - μέσο οδηγό είναι το MX- 5, παρόλα αυτά σκέφτηκα να ζητήσω την άποψη σας για το MR2 (W 30) λόγω της κεντρομήχανης διάταξης του και των διαφορών κατά την οδήγηση που αυτή συνεπάγεται. Μιας και δεν έχω πρόσβαση στο mr2forum και επειδή και τα στοιχεία στο διαδίκτυο είναι λίγα ( τουλάχιστον από ανθρώπους που οδηγούν στους ελληνικούς σαπουνόδρομους) θα ήθελα όσοι έχετε στην κατοχή σας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου δώσετε μια σαφή εικόνα αρχικά των χαρακτηριστικών που αφορούν τα τυπικά θέματα όπως την αξιοπιστία , την κατανάλωση, την συντήρηση κτλ καθώς και τα ουσιαστικά ( για ένα roadster) όπως την οδική συμπεριφορά και γενικότερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από αυτό. Επίσης θα ήθελα να θίξω και το θέμα με διάφορα αμερικάνικα βίντεο στο YouTube όπου δείχνουν την τοποθέτηση του 2zz ge με ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έχει κάποιος υπόψη του αν αυτή η μετατροπή μπορεί να γίνει και στην χώρα μας με αξιόπιστο αποτέλεσμα και λογικό κόστος; ( διότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να κυκλοφορεί καθημερινά). Μήπως αυτή η μετατροπή είναι μπλέξιμο και θα έπρεπε να κινηθώ σε άλλα μονοπάτια ( πχ MX-5 με κομπρέσορα ή Honda s2000) . Η αναφορά μου στο στον 2zz ge γίνεται επειδή δεν έχω εμπειρία από MR2 (μόνο φωτογραφίες -βίντεο) και φοβάμαι μήπως αργότερα μου φανεί ότι υστερεί σε δύναμη. Να σημειωθεί ότι έχω εμπειρία από πίσω κίνηση τουλάχιστον μια δεκαετία και οι δυνατότητες μου προσεγγίζουν αυτές του μέσου οδηγού. Δεν έχω εμπειρία όμως από κεντρομήχανο όχημα .
Σας ευχαριστώ.
-
Παιδιά καλησπέρα. Με λένε Θάνο . Παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum αλλά είναι πρώτη φορά που συμμετέχω ενεργά. Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για την ποιότητα του φόρουμ αφού έχω μάθει όλο αυτό τον καιρό πράγματα που παλιότερα αγνοούσα.
Λοιπόν τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αποκτήσω ένα roadster αρχικά για καθημερινή χρήση , μικρά ταξιδάκια και αργότερα ίσως και για κάνα track day. Ξέρω ότι ίσως το ιδανικό όχημα για τον άπειρο - μέσο οδηγό είναι το MX- 5, παρόλα αυτά σκέφτηκα να ζητήσω την άποψη σας για το MR2 (W 30) λόγω της κεντρομήχανης διάταξης του και των διαφορών κατά την οδήγηση που αυτή συνεπάγεται. Μιας και δεν έχω πρόσβαση στο mr2forum και επειδή και τα στοιχεία στο διαδίκτυο είναι λίγα ( τουλάχιστον από ανθρώπους που οδηγούν στους ελληνικούς σαπουνόδρομους) θα ήθελα όσοι έχετε στην κατοχή σας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου δώσετε μια σαφή εικόνα αρχικά των χαρακτηριστικών που αφορούν τα τυπικά θέματα όπως την αξιοπιστία , την κατανάλωση, την συντήρηση κτλ καθώς και τα ουσιαστικά ( για ένα roadster) όπως την οδική συμπεριφορά και γενικότερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από αυτό. Επίσης θα ήθελα να θίξω και το θέμα με διάφορα αμερικάνικα βίντεο στο YouTube όπου δείχνουν την τοποθέτηση του 2zz ge με ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έχει κάποιος υπόψη του αν αυτή η μετατροπή μπορεί να γίνει και στην χώρα μας με αξιόπιστο αποτέλεσμα και λογικό κόστος; ( διότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να κυκλοφορεί καθημερινά). Μήπως αυτή η μετατροπή είναι μπλέξιμο και θα έπρεπε να κινηθώ σε άλλα μονοπάτια ( πχ MX-5 με κομπρέσορα ή Honda s2000) . Η αναφορά μου στο στον 2zz ge γίνεται επειδή δεν έχω εμπειρία από MR2 (μόνο φωτογραφίες -βίντεο) και φοβάμαι μήπως αργότερα μου φανεί ότι υστερεί σε δύναμη. Να σημειωθεί ότι έχω εμπειρία από πίσω κίνηση τουλάχιστον μια δεκαετία και οι δυνατότητες μου προσεγγίζουν αυτές του μέσου οδηγού. Δεν έχω εμπειρία όμως από κεντρομήχανο όχημα .
Σας ευχαριστώ.
-
Παιδιά καλησπέρα. Με λένε Θάνο . Παρακολουθώ αρκετό καιρό το forum αλλά είναι πρώτη φορά που συμμετέχω ενεργά. Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για την ποιότητα του φόρουμ αφού έχω μάθει όλο αυτό τον καιρό πράγματα που παλιότερα αγνοούσα.
Λοιπόν τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να αποκτήσω ένα roadster αρχικά για καθημερινή χρήση , μικρά ταξιδάκια και αργότερα ίσως και για κάνα track day. Ξέρω ότι ίσως το ιδανικό όχημα για τον άπειρο - μέσο οδηγό είναι το MX- 5, παρόλα αυτά σκέφτηκα να ζητήσω την άποψη σας για το MR2 (W 30) λόγω της κεντρομήχανης διάταξης του και των διαφορών κατά την οδήγηση που αυτή συνεπάγεται. Μιας και δεν έχω πρόσβαση στο mr2forum και επειδή και τα στοιχεία στο διαδίκτυο είναι λίγα ( τουλάχιστον από ανθρώπους που οδηγούν στους ελληνικούς σαπουνόδρομους) θα ήθελα όσοι έχετε στην κατοχή σας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να μου δώσετε μια σαφή εικόνα αρχικά των χαρακτηριστικών που αφορούν τα τυπικά θέματα όπως την αξιοπιστία , την κατανάλωση, την συντήρηση κτλ καθώς και τα ουσιαστικά ( για ένα roadster) όπως την οδική συμπεριφορά και γενικότερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και την αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από αυτό. Επίσης θα ήθελα να θίξω και το θέμα με διάφορα αμερικάνικα βίντεο στο YouTube όπου δείχνουν την τοποθέτηση του 2zz ge με ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα. Έχει κάποιος υπόψη του αν αυτή η μετατροπή μπορεί να γίνει και στην χώρα μας με αξιόπιστο αποτέλεσμα και λογικό κόστος; ( διότι το αυτοκίνητο θα πρέπει να κυκλοφορεί καθημερινά). Μήπως αυτή η μετατροπή είναι μπλέξιμο και θα έπρεπε να κινηθώ σε άλλα μονοπάτια ( πχ MX-5 με κομπρέσορα ή Honda s2000) . Η αναφορά μου στο στον 2zz ge γίνεται επειδή δεν έχω εμπειρία από MR2 (μόνο φωτογραφίες -βίντεο) και φοβάμαι μήπως αργότερα μου φανεί ότι υστερεί σε δύναμη. Να σημειωθεί ότι έχω εμπειρία από πίσω κίνηση τουλάχιστον μια δεκαετία και οι δυνατότητες μου προσεγγίζουν αυτές του μέσου οδηγού. Δεν έχω εμπειρία όμως από κεντρομήχανο όχημα .
Σας ευχαριστώ.
-
Ειχα ΜR2 για 4 χρονια....καταπληκτικο αυτοκινητο!!!
-
ποσα χρηματα δινεις;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Πάρε λίζαfix'd
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πάρε λίζα
fix'd
Ή έστω ένα S40...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάρε λίζα
fix'd
Ή έστω ένα S40...
Εχει χάρη που δεν βγήκε αυτό! Θα είχαμε θέμα τότε!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάρε λίζα
fix'd
Ή έστω ένα S40...
C30 είναι το σωστό
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Νομιζω πως μια Lotus Elan fτανει και περισσευει .
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Νομιζω πως μια Lotus Elan fτανει και περισσευει .Μόλις μου ήρθε mail απο τον ιδιοκτήτη της Lotus. Μια ήταν η διαθεσιμη Elan και την πήρε άλλος! Δεν μπορούμε να την ξαναβγαλουμε σε παραγωγή για λόγους μη ανακοινώσιμους!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νομιζω πως μια Lotus Elan fτανει και περισσευει .
Μόλις μου ήρθε mail απο τον ιδιοκτήτη της Lotus. Μια ήταν η διαθεσιμη Elan και την πήρε άλλος! Δεν μπορούμε να την ξαναβγαλουμε σε παραγωγή για λόγους μη ανακοινώσιμους!!!
Φτουυυυυυυ!!! Γκαντεμια . Το χασαμε το κορμι πατριωτηηηηη . Παω να πνιξω τον πονο μου ριχνοντας εναν υπνακο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πάρε λίζα
fix'd
Και κανε την κορνιζα;
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νομιζω πως μια Lotus Elan fτανει και περισσευει .
Μόλις μου ήρθε mail απο τον ιδιοκτήτη της Lotus. Μια ήταν η διαθεσιμη Elan και την πήρε άλλος! Δεν μπορούμε να την ξαναβγαλουμε σε παραγωγή για λόγους μη ανακοινώσιμους!!!
Tην προηγουμενη Πεμπτη θα την πηρε μαλλον....
-
Εκτος του οτι εχει παρατραβηξει πλεον το (καποτε) αστειο με τις λιζες, τις μπρερες και τις ελαν, γιατι τρολαρετε το τοπικ ενος ανθρωπου που μπηκε μεσα και ρωτησε κατι πολυ συγκεκριμενο, ομορφα και ωραια ; Δεν ειναι αλλος ενας νουμπας που ειπε 'Νεος οδηγος ψαχνει αυτοκινητο' για να συμπεριφερεστε ετσι, ας ειμαστε λιγακι πιο προσεκτικοι κι ας μην τους βαζουμε ολους στο ιδιο τσουβαλι ...
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Εκτος του οτι εχει παρατραβηξει πλεον το...Άσε που άμα δεν μπαίνεις συχνά δεν καταλαβαίνεις και τα inside jokes
Στο θέμα μας. MR2 έχω οδηγήσει 2 φορές στην ζωή μου. Και οι 2 ήταν σε πίστα.
Το 1o mr2 ήταν μαμά με λιωμένα λάστιχα και μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε η ουδετερότητά του και το τιμόνι του. Στο όριο καμία σχέση με τις κλασικές πισωκούνες (bmw-mazda). Θέλει τον οδηγό σε εγρήγορση και αν η γωνία ολίσθησης ξεπεράσει ένα μικρό όριο (αισθητά μικρότερο του mx5), τότε έχεις φάει τετακέ χωρίς να το καταλάβεις.Το 2ο mr2 που οδήγησα φορούσε semislicks και ανάρτηση. Η χαρά του πιστάκια. Δεν ήμουν σε θέση να εξερευνήσω τα όριά του, γιατί ήδη πήγαινα πολύ γρήγορα για τα δεδομένα μου ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο φαινόταν ΒΡΑΧΟΣ.
Συμπέρασμα; Πολύ καλό για τον συνειδητοποιημένο timeattacker, αλλά λιγότερο διασκεδαστικό από αντίστοιχης τιμής FR οχήματα.
Τώρα εκτός από την τοποθέτηση του 2zz ge, μπορείς να σκεφτείς και την λύση του κομπρέσορα ή ακόμα καλύτερα να πάρεις ένα s2000 -
Για να βοηθησω λοιπον και γω με την σειρα σαν κατοχος, θα γραψω μερικα πραγματα.
Η καταναλωση με μικτη νορμαλ χρηση θα κυμανθει απο 6 εως 8 λιτρα ανα 100χλμ. Σιγουρα 2λ/100χλμ ειναι μεγαλη διαφορα αλλα υπαρχει τροπος να κανεις την ιδια διαδρομη με ιδια μεση ωριαια και στην μια να καψεις 6 ενω στην αλλη 8. Το ποσο ελαφρυ ποδι εχει ο καθενας, η κατα ποσο φροντιζει να διατηρει την φορα του ειναι δικο του πορβλημα.
Για τους χωρους πολλα εχουν ειπωθει ... εγω εχω να πω πως εφοσον αφαιρεθουν τα αχρηστα ντουλαπακια, το αυτοκινητο χωραει πισω 2 sac voyage και εαν καποιος βγαλει την ρεζερβα απο μπροστα μπορει να χωρεσει αλλη μια + 2 τσαντες ωμου.
Οσο για το engine swap επειδη εγω το κανω τωρα οπου να 'ναι, στειλε μου με ΡΜ οτι αποριες εχεις και ασε τους αλλους να τρολλαρουν.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Οσο για το engine swap επειδη εγω το κανω τωρα οπου να 'ναι, στειλε μου με ΡΜ οτι αποριες εχεις και ασε τους αλλους να τρολλαρουν.
για δώσε πληροφορίες Καμπά... ...έχω ξάδερφο που ενδιαφέρεται.
ΥΓ. αυτό με το τρολάρισμα συμφωνώ ότι το αστείο με την Ελάν έχει καταντήσει αηδία.
-
Aμα ειναι να γινει δημοσια η κουβεντα, καντε μου συγκεκριμενες ερωτησεις για να δωσω απαντησεις εφοσον τις γνωριζω. Αν αρχισω να γραφω γενικα και αοριστα για το swap, τις δυνατοτητες που υπαρχουν, τις λυσεις, τις μεθοδους κτλ. δεν θα τελειωσουμε ποτε.
MR2 ( w30) για καθημερινή χρήση και στο βάθος....2zz ge.