-
Γεια και χαρά σε όλους,
Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.
Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?
Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.
Σημ.
Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος -
Γεια και χαρά σε όλους,
Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.
Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?
Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.
Σημ.
Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος -
Γεια και χαρά σε όλους,
Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.
Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?
Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.
Σημ.
Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος -
Πρέπει να φτιαχτεί μια φόρμουλα που θα λαμβάνει υπόψη τα κάτωθι
Ιπποδύναμη αυτοκινήτου
Κιλά ανά ίππο
Εμβαδόν αυτοκινήτου
Βάρος αυτοκινήτου
Κατανάλωση
Ηλικία αυτοκινήτου
Ετήσιο Δελτίο Εκπομπών ρύπων στα ταξί επί πέντε
Αν είναι το πρώτο, δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας
Τα χλμ που κάνει ετησίως
κλπ. Όποιος φτιάξει τέτοια φόρμουλα είναι θεός!!!!!!!!!!!!Μια άλλη λύση και η καλύτερη κατ εμε είναι το τέλος να μπεις τις βενζίνες. Κινείσαι άρα υπάρχεις άρα πληρώνεις
Το κράτος πάντως πρέπει να καταλάβει ότι τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας και από τα διόδια πρέπει να τα ρίχνει στο δρόμο και όχι να μπαλώνει τρύπες άλλων υπουργείων και δαπανών
-
Να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας άλλα να έχουν ανταποδοτικότητα. Το κράτος μας ληστεύει.
Αγοράζεις αυτοκίνητο το Δεκέμβριο και πληρώνεις τέλη για τους 11 προηγούμενους μήνες!
Γιατί όταν εγώ πουλάω το αυτοκίνητο το Φεβρουάριο να μην μου επιστρέφονται οι υπόλοιποι 10 μήνες που έχω ήδη προπληρώσει; -
Τα χουμε ξαναγράψει, ο κυβικός τρόπος είναι άχρηστος, άδικος και παρωχημένος. Συμφέρει να πάρεις RX-8 με 1.308κ.εκ. είναι κάτω από τα 1.358 που αλλάζει η κλίμακα
-
Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν -
Τα τελη ειναι ενα χαρατσι κ τπτ αλλο.
Κ διοδια πληρωνουμε και την σταθμευση πλεον την πληρωνουμε και η βενζινη εχει ενα καρο φορους και δημοτικα τελη πληρωνουμε για μεσα στην πολη κλπ....
Καταργηση τους (ναι ονειρευομαι) αφου δεν αποσκοπουν σε τιποτα.
-
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν
αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουνΩραιος τροπος για να πηξουμε στα εγξαταλελειμενα οχηματα. Επισης καλο θα ειναι να γινουνε και οι ασφαλειες ετσι, ωστε να μπορουνε αυτοι που κρατανε 3 οχηματα για την παρτη τους και δεν κινουν τα 2 ποτε, να κρατανε τωρα 5 οχηματα, γιατι 'δε συμφερει να τα δωσω κοψοχρονια' αφου οταν τα εκανε εισαγωγη η χουντα το ειχα πληρωσει χρυσο. Ας το κρατησω δεν κοστιζει τιποτα με αυτο το συστημα που προτεινεις.
-
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουνΑυτός που κάνει 50.000 χλμ. ετησίως τα πληρώνει σε φόρο στη βενζίνη έτσι κι αλλιώς
-
Στην Ελβετία έχουν έναν τύπο ανάλογο του ΒΑΡΟΥΣ και της ΙΣΧΥΟΣ.
Εν μέρει συμφωνώ...
Θα προέτεινα όμως ένα συνδυασμό ΒΑΡΟΥΣ, ΡΥΠΩΝ και κατανάλωσης, όμως είναι πολύ συζητήσιμο το πως θα προέκυπτε αξιόπιστα η τελευταία... -
Τα τέλη είναι ένα ανόητο μέτρο είσπραξης και δείχνει την προχειρότητα του Ελληνικού κράτους όπου παίρνονται αποφάσεις στο γόνατο...
-
λαθος
-
Μια αναπροσαρμογή με βάση την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους θα έκανε περισσότερο καλό. Έτσι κι αλλιώς τα χρήματα δεν πάνε στη βελτίωση των δρόμων και του περιβάλλοντος, άρα ας χρησιμοποιηθεί το μέτρο ως κίνητρο για λιγότερο ρυπογόνα οχήματα.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 ΕύρώΔιόρθωση: Τεκμήρια δεν υπάρχουν μέχρι 2000κε ανεξαρτήτως αξίας, για ανεξάρτητα κυβικά μέχρι 50000 ευρώ εργοστασιακή αξία, και αυτοκίνητα με πρώτη άδεια εώς 31-12-2002 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας.
Οσον αφορά τα υπόλοιπα, κι εγώ είμαι υπέρ της ενσωμάτωσης των τελών στους φόρους της βενζίνης.
-
Εμενα αυτο που μου τη δινει στα νευρα εκτος των αλλων ειναι που μας αναγκαζουν να παρουμε το σημα πολυ πριν τη νεα χρονια. Δεν καταλαβαινω γιατι να πληρωνουμε για κατι πριν το χρειαστουμε και το κρατος να επωμιζεται τους τοκους λες και ειμαστε τα απολυτα κοροιδα.
Κατι αντιστοιχο με την παρακρατηση επιστροφης χρηματων στο εκκαθαριστικο της δηλωσης ως (ακουσον-ακουσον) προκαταβολη φορου της επομενης χρονιας - για ορισμενους 'τυχερους' εργαζομενους..
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ
Διόρθωση: Τεκμήρια δεν υπάρχουν μέχρι 2000κε ανεξαρτήτως αξίας, για ανεξάρτητα κυβικά μέχρι 50000 ευρώ εργοστασιακή αξία, και αυτοκίνητα με πρώτη άδεια εώς 31-12-2002 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας.
.
διόρθωση στην διόρθωση!: μέχρι 31-12-1992 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας
-
Το πιο δικαιο νομιζω ειναι ο υπολογισμος των τελων με βαση την ιπποδυναμη σε συνδιασμο με τους ρυπους που εκπεμπει ενα οχημα Ιδ.Χρησης.
για την καταναλωση και την κυκλοφορια δεν τιθεται θεμα αφου ηδη φορολογηται οποιος κανει πολλα χιλιομετρα ή εχει μεγαλη καταναλωση το οχημα που εχει απο την φορολογια της βενζινης οπως και αλλοι φιλοι επισημαναν.
τα υπολοιπα για βαρος και μεγεθος δεν θεωρω οτι εχουν σημασια ωστε να λαμβανονται υπ'οψιν.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν
αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουνΩραιος τροπος για να πηξουμε στα εγξαταλελειμενα οχηματα. Επισης καλο θα ειναι να γινουνε και οι ασφαλειες ετσι, ωστε να μπορουνε αυτοι που κρατανε 3 οχηματα για την παρτη τους και δεν κινουν τα 2 ποτε, να κρατανε τωρα 5 οχηματα, γιατι 'δε συμφερει να τα δωσω κοψοχρονια' αφου οταν τα εκανε εισαγωγη η χουντα το ειχα πληρωσει χρυσο. Ας το κρατησω δεν κοστιζει τιποτα με αυτο το συστημα που προτεινεις.
Κανεις δεν κραταει αυτοκινητο εφοσον δεν το χρειαζετε ( εκτος καποιων ειδικων περιπτωσεων)
το αυτκινητο δεν ειναι κατι που αυξανει την αξια του οσο το κρατας το αντιθετο συμβαινει
αλλα και παλι αν καποιος ηθελε να κρατησει και 3 και 4 και 10 αυτοκινητα ποιο θα ηταν το προβλημα αν τα ειχε παρκαρισμενα σε δικο του χωρο
ή μηπος ορισμενοι που δεν εχουν προβλημα με τις τιμες της βενζινης και ειναι συνεχως στους δρομους σε ενοχλουν λιγοτερο απο τα παρκαρισμενα -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουνΑυτός που κάνει 50.000 χλμ. ετησίως τα πληρώνει σε φόρο στη βενζίνη έτσι κι αλλιώς
Ο φορος στη βενζινη και τα τελη κυκλοφοριας ειναι διαφορετικα πραγματα και εδω βρισκετε η διαφορα αν τα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας μετατρεπονταν σε αντοιστηχη αυξηση στον φορο της βενζινης τοτε θα συμφονουσα με αυτο που λες
αυτο ομως δεν συμφερει στο κρατος γιατι οπως λειτουργει τωρα το συστημα με τα τελη κυκλοφοριας ειναι σιγουρο εσοδο ενω στην αλλη περιπτωση ( την πιο δικαια) δεν ειναι
ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: Θα πρέπει να αλλάξει κάτι?