Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: Θα πρέπει να αλλάξει κάτι?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: Θα πρέπει να αλλάξει κάτι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    27
    59
    310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Γεια και χαρά σε όλους,
      Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
      Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.

      Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.

      Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?

      Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.

      Σημ.
      Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
      301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
      786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
      1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
      1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
      2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Γεια και χαρά σε όλους,
        Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
        Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.

        Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.

        Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?

        Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.

        Σημ.
        Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
        301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
        786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
        1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
        1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
        2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Γεια και χαρά σε όλους,
          Κατόπιν πρόσφατης συζήτησης που είχα με φίλο-υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να ανταλλάξουμε απόψεις σχετικά με το τρέχον καθεστώς των Τελών Κυκλοφορίας στη χώρα μας.
          Ο εν λόγω φίλος ετοιμαζόταν (και ακόμα ετοιμάζεται..) να γίνει φτωχότερος κατά μερικές χιλιάδες Ευρώ για να πάρει ένα ΙΧ της αρεσκείας του και, ξεκινώντας από τα 'σημάδια των καιρών' τα οποία θέλουν τη μετακύλιση του κόστους από την αγορά ενός αυτ/του στη χρήση του (το σύνδρομο του 'συνδρομητισμού', που ολοένα και αναπτύσσεται ), εξέφρασε τους προβληματισμούς του σχετικά με το γεγονός ότι παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ, αυτός που τελικά θα επιλέξει π.χ. ένα Peugeot 206 2.0 Gti (136 άλογα, 19.500 E) θα πρέπει, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα, να καταβάλει 200 Ευρώ χρόνο παραπάνω για το σήμα των Τελών Κυκλοφορίας από αυτόν που επέλεξε το Mini Cooper S (170 άλογα από 1600 τουρμπίσια κυβικά και 25.000 Ε) ή εκείνον που πήρε το Audi S3 με τον κινητήρα-διαμάντι των 1800 κ.εκ. και των 225 ίππων.

          Πιθανώς κάποιοι να θεωρήσουν το παραπάνω ποσό αμελητέο για κάποιον που μπορεί να βάλει στην άκρη τα Χ Ευρώ που κοστίζει το τάδε 2λιτρο, αλλά δεν παύει να αντιστοιχεί σε μια 'τρύπα στην τσέπη' με διάμετρο 200 δραχμές την ημέρα... Ακόμα, δηλαδή, σε λογικά πλαίσια που δεν πλήτονται από τεκμήρια εισοδήματος, την πληρώνουν τα 'κυβικά'.

          Σε τί λοιπόν εξακολουθεί να αντιστοιχεί το πρόσθετο κόστος κυκλοφορίας που καλείται να πληρώσει αυτός που 'συντηρεί' μεγαλύτερο [σε χωριτικότητα, όχι απόδοση] κινητήρα? Τη φθορά στο περιβάλλον από τα καυσαέρια του? Την πρόσθετη 'πολυτέλεια'? Μα, το πρώτο δε θα ήταν σωστότερο να μετριέται από τη μέση κατανάλωση, η οποία φορολογείται ούτως ή άλλως μέσω των επισκέψεων στο βενζινάδικο? Και όσο για το δεύτερο, μεγαλύτερη 'πολυτέλεια' είναι τα 136 'ατμοσφαιρικά' από τα 180 ή τα 225 'τουρμπίσια'?... Άραγε, πότε θα ξεφύγουμε από αυτή τη λογική?

          Σίγουρα το θέμα έχει πολλές διαστάσεις, και δεν έχω το χρόνο (ούτε τις γνώσεις) να τις καλύψω όλες. Ας δούμε λοιπόν τι πιστεύουμε και τι έχουμε να προτείνουμε.

          Σημ.
          Παραθέτω πιο κάτω τις κλίμακες των Τ.Κ. (από τους 4Τ Νοεμβρίου)
          301-785κ.εκ. = 38 Ε/έτος
          786-1357κ.εκ. = 93 Ε/έτος
          1358-1928κ.εκ. = 168 Ε/έτος
          1929-2357κ.εκ. = 372 Ε/έτος
          2358+ κ.εκ. = 483 Ε/έτος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Πρέπει να φτιαχτεί μια φόρμουλα που θα λαμβάνει υπόψη τα κάτωθι
            Ιπποδύναμη αυτοκινήτου
            Κιλά ανά ίππο
            Εμβαδόν αυτοκινήτου
            Βάρος αυτοκινήτου
            Κατανάλωση
            Ηλικία αυτοκινήτου
            Ετήσιο Δελτίο Εκπομπών ρύπων στα ταξί επί πέντε
            Αν είναι το πρώτο, δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας
            Τα χλμ που κάνει ετησίως
            κλπ. Όποιος φτιάξει τέτοια φόρμουλα είναι θεός!!!!!!!!!!!!

            Μια άλλη λύση και η καλύτερη κατ εμε είναι το τέλος να μπεις τις βενζίνες. Κινείσαι άρα υπάρχεις άρα πληρώνεις

            Το κράτος πάντως πρέπει να καταλάβει ότι τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας και από τα διόδια πρέπει να τα ρίχνει στο δρόμο και όχι να μπαλώνει τρύπες άλλων υπουργείων και δαπανών

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              luck last edited by

              Να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας άλλα να έχουν ανταποδοτικότητα. Το κράτος μας ληστεύει.
              Αγοράζεις αυτοκίνητο το Δεκέμβριο και πληρώνεις τέλη για τους 11 προηγούμενους μήνες!
              Γιατί όταν εγώ πουλάω το αυτοκίνητο το Φεβρουάριο να μην μου επιστρέφονται οι υπόλοιποι 10 μήνες που έχω ήδη προπληρώσει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lkar last edited by

                Τα χουμε ξαναγράψει, ο κυβικός τρόπος είναι άχρηστος, άδικος και παρωχημένος. Συμφέρει να πάρεις RX-8 με 1.308κ.εκ. είναι κάτω από τα 1.358 που αλλάζει η κλίμακα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  abc123d last edited by

                  Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
                  Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
                  και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
                  καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
                  αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    madman77 last edited by

                    Τα τελη ειναι ενα χαρατσι κ τπτ αλλο.

                    Κ διοδια πληρωνουμε και την σταθμευση πλεον την πληρωνουμε και η βενζινη εχει ενα καρο φορους και δημοτικα τελη πληρωνουμε για μεσα στην πολη κλπ....

                    Καταργηση τους (ναι ονειρευομαι) αφου δεν αποσκοπουν σε τιποτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      spiros19 last edited by

                      Ο χρήστης abc123d έγραψε:
                      Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
                      Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
                      και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν
                      αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν

                      Ωραιος τροπος για να πηξουμε στα εγξαταλελειμενα οχηματα. Επισης καλο θα ειναι να γινουνε και οι ασφαλειες ετσι, ωστε να μπορουνε αυτοι που κρατανε 3 οχηματα για την παρτη τους και δεν κινουν τα 2 ποτε, να κρατανε τωρα 5 οχηματα, γιατι 'δε συμφερει να τα δωσω κοψοχρονια' αφου οταν τα εκανε εισαγωγη η χουντα το ειχα πληρωσει χρυσο. Ας το κρατησω δεν κοστιζει τιποτα με αυτο το συστημα που προτεινεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης abc123d έγραψε:
                        Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
                        Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
                        και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
                        καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
                        αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν

                        Αυτός που κάνει 50.000 χλμ. ετησίως τα πληρώνει σε φόρο στη βενζίνη έτσι κι αλλιώς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Στην Ελβετία έχουν έναν τύπο ανάλογο του ΒΑΡΟΥΣ και της ΙΣΧΥΟΣ.
                          Εν μέρει συμφωνώ...
                          Θα προέτεινα όμως ένα συνδυασμό ΒΑΡΟΥΣ, ΡΥΠΩΝ και κατανάλωσης, όμως είναι πολύ συζητήσιμο το πως θα προέκυπτε αξιόπιστα η τελευταία...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Τα τέλη είναι ένα ανόητο μέτρο είσπραξης και δείχνει την προχειρότητα του Ελληνικού κράτους όπου παίρνονται αποφάσεις στο γόνατο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • S
                              spiros19 last edited by

                              λαθος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • M
                                manosk last edited by

                                Μια αναπροσαρμογή με βάση την κατανάλωση καυσίμου και τους ρύπους θα έκανε περισσότερο καλό. Έτσι κι αλλιώς τα χρήματα δεν πάνε στη βελτίωση των δρόμων και του περιβάλλοντος, άρα ας χρησιμοποιηθεί το μέτρο ως κίνητρο για λιγότερο ρυπογόνα οχήματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • nasos
                                  nasos last edited by

                                  Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                  παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ

                                  Διόρθωση: Τεκμήρια δεν υπάρχουν μέχρι 2000κε ανεξαρτήτως αξίας, για ανεξάρτητα κυβικά μέχρι 50000 ευρώ εργοστασιακή αξία, και αυτοκίνητα με πρώτη άδεια εώς 31-12-2002 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας.

                                  Οσον αφορά τα υπόλοιπα, κι εγώ είμαι υπέρ της ενσωμάτωσης των τελών στους φόρους της βενζίνης.

                                  Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • M
                                    michelle last edited by

                                    Εμενα αυτο που μου τη δινει στα νευρα εκτος των αλλων ειναι που μας αναγκαζουν να παρουμε το σημα πολυ πριν τη νεα χρονια. Δεν καταλαβαινω γιατι να πληρωνουμε για κατι πριν το χρειαστουμε και το κρατος να επωμιζεται τους τοκους λες και ειμαστε τα απολυτα κοροιδα.

                                    Κατι αντιστοιχο με την παρακρατηση επιστροφης χρηματων στο εκκαθαριστικο της δηλωσης ως (ακουσον-ακουσον) προκαταβολη φορου της επομενης χρονιας - για ορισμενους 'τυχερους' εργαζομενους..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • 9
                                      993cc-man last edited by

                                      Ο χρήστης nasos έγραψε:

                                      παρόλο που το καθεστώς των ΤΕΚΜΡΙΩΝ έπαψε να εφαρμόζεται για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ. με εργοστασιακή τιμή έως 50000 Εύρώ

                                      Διόρθωση: Τεκμήρια δεν υπάρχουν μέχρι 2000κε ανεξαρτήτως αξίας, για ανεξάρτητα κυβικά μέχρι 50000 ευρώ εργοστασιακή αξία, και αυτοκίνητα με πρώτη άδεια εώς 31-12-2002 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας.

                                      .

                                      διόρθωση στην διόρθωση!: μέχρι 31-12-1992 ανεξαρτήτως κυβικών/αξίας

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        alexastrag last edited by

                                        Το πιο δικαιο νομιζω ειναι ο υπολογισμος των τελων με βαση την ιπποδυναμη σε συνδιασμο με τους ρυπους που εκπεμπει ενα οχημα Ιδ.Χρησης.

                                        για την καταναλωση και την κυκλοφορια δεν τιθεται θεμα αφου ηδη φορολογηται οποιος κανει πολλα χιλιομετρα ή εχει μεγαλη καταναλωση το οχημα που εχει απο την φορολογια της βενζινης οπως και αλλοι φιλοι επισημαναν.

                                        τα υπολοιπα για βαρος και μεγεθος δεν θεωρω οτι εχουν σημασια ωστε να λαμβανονται υπ'οψιν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          abc123d last edited by

                                          Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                                          Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
                                          Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
                                          και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν
                                          αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν

                                          Ωραιος τροπος για να πηξουμε στα εγξαταλελειμενα οχηματα. Επισης καλο θα ειναι να γινουνε και οι ασφαλειες ετσι, ωστε να μπορουνε αυτοι που κρατανε 3 οχηματα για την παρτη τους και δεν κινουν τα 2 ποτε, να κρατανε τωρα 5 οχηματα, γιατι 'δε συμφερει να τα δωσω κοψοχρονια' αφου οταν τα εκανε εισαγωγη η χουντα το ειχα πληρωσει χρυσο. Ας το κρατησω δεν κοστιζει τιποτα με αυτο το συστημα που προτεινεις.

                                          Κανεις δεν κραταει αυτοκινητο εφοσον δεν το χρειαζετε ( εκτος καποιων ειδικων περιπτωσεων)
                                          το αυτκινητο δεν ειναι κατι που αυξανει την αξια του οσο το κρατας το αντιθετο συμβαινει
                                          αλλα και παλι αν καποιος ηθελε να κρατησει και 3 και 4 και 10 αυτοκινητα ποιο θα ηταν το προβλημα αν τα ειχε παρκαρισμενα σε δικο του χωρο
                                          ή μηπος ορισμενοι που δεν εχουν προβλημα με τις τιμες της βενζινης και ειναι συνεχως στους δρομους σε ενοχλουν λιγοτερο απο τα παρκαρισμενα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • A
                                            abc123d last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            Τα τελη κυκλοφοριας θα επρεπε να ηταν αναλογα με τα χιλιομετρα που διανυει καθε αυτοκινητο αλιως ας τα αλλαξουν ονομα και ας τα πουν πχ ανωνυμος φορος
                                            Δεν γινετε ενα αυτοκινητο που κανει πχ 3000 χμ να πληρωνει τα ιδια με καποιο αλλο που κανει 50000 χμ
                                            και για να μην αδικηθουν αυτοκινητα επαγκελματικης χρησης τα οποια κανουν πολλα χιλ εκει απλα θα μπορουσε να υπαρχει διαφορετικη κλιμακα
                                            καποιοι θα πουν οτι ειναι δυσκολο να εφαρμοστει οτι θα μηδενιζονται τα κοντερ κτλ δεν ειναι ετσι αν θελουν 'αυτοι' να το εφαρμοσουν ειναι σιγουρο οτι υπαρχει τροπος
                                            αλλα γιατι να το εφαρμοσουν αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να τα περνουν τωρα με ποιο τροπο θα τα περνουν και αν αυτος ειναι ο σωστος τροπος δεν θα κατσουν να ασχοληθουν

                                            Αυτός που κάνει 50.000 χλμ. ετησίως τα πληρώνει σε φόρο στη βενζίνη έτσι κι αλλιώς

                                            Ο φορος στη βενζινη και τα τελη κυκλοφοριας ειναι διαφορετικα πραγματα και εδω βρισκετε η διαφορα αν τα χρηματα απο τα τελη κυκλοφοριας μετατρεπονταν σε αντοιστηχη αυξηση στον φορο της βενζινης τοτε θα συμφονουσα με αυτο που λες
                                            αυτο ομως δεν συμφερει στο κρατος γιατι οπως λειτουργει τωρα το συστημα με τα τελη κυκλοφοριας ειναι σιγουρο εσοδο ενω στην αλλη περιπτωση ( την πιο δικαια) δεν ειναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr