-
καλησπερα στους φιλους του φορουμ.εχω καταληξει αναμεσα σε αυτες τις 4 επιλογες για το νεο μου αυτοκινητο..την βοηθεια σας παιδια ποιο ειναι καλυτερο; ευχαριστω...γιαννης
-
καλησπερα στους φιλους του φορουμ.εχω καταληξει αναμεσα σε αυτες τις 4 επιλογες για το νεο μου αυτοκινητο..την βοηθεια σας παιδια ποιο ειναι καλυτερο; ευχαριστω...γιαννης
-
καλησπερα στους φιλους του φορουμ.εχω καταληξει αναμεσα σε αυτες τις 4 επιλογες για το νεο μου αυτοκινητο..την βοηθεια σας παιδια ποιο ειναι καλυτερο; ευχαριστω...γιαννης
-
τετρακίνητο το θέλεις ; το qq είδα ότι έχει και έναν καλό diesel στα 1,5 γενικά άνετο αυτοκίνητο οι κάτοχοι θα στα πουν καλύτερα το vw αν σε ενδιαφέρει τούρμπο βενζίνη και επιδόσεις το asx καλό και αυτό το 1,8 πετρέλαιο το ΚΙΑ δεν το ξέρω , είδα από κοντά πως είναι πολύ φρέσκο και καλοφτιαγμένο .
-
Τα ίδια και τα ίδια ...
Tiguan: Turbo και ακριβό, μικρός χώρος αποσκευών και premium κατασκευή.
ASX: Ιαπωνικό αξιοπιστο, σκληρά πλαστικά, ανετη αναρτηση, όχι καλα φρενα και καλή καταναλωση.
Sportage: μοντέρνο εξωτερικά, καλός κινητηρας σε αριθμούς, αρκετα μαλακό στον δρόμο, κακη ορατότητα.
Qashqai: δεν λέω γιατί το έχω και μπορεί να μην είμαι αντικειμενικός.Δες τα απο κοντά, οδηγησε τα και θα αποφασίσεις. Διαφορες έχουν μεταξύ τους και ξεχωρίζουν το καθενα σε διαφορετικούς τομείς.
-
Aν αντέχεις οικονομικά tiguan και μάλιστα το facelift που πρέπει να ήρθε.Πολύ καλό σχεδόν παντού αλλά πάει γύρω στα 25000€ το πλούσιο.Αλλιώς από τα άλλα qashqai acenta s με γύρω στα 22000€(το προτιμώ έναντι του asx και ίσως από το υπερβολικό sportage).Το μειον στην ουσία μόνο το μοτέρ και το 5άρι σασμάν.
-
τελικα μονο εμενα αποσχολουν τα κυβικα ενος αυτοκινητου?
εδω εχουμε επιλογες απο 1,4 ως 2 λιτρα. -
Ο χρήστης fanis1972 έγραψε:
τελικα μονο εμενα αποσχολουν τα κυβικα ενος αυτοκινητου?
εδω εχουμε επιλογες απο 1,4 ως 2 λιτρα.Δεν είναι κανένα 2λιτρο. Το ένα 1,4Τ και τα τρία 1,6. Το πιθανότερο για τα βενζινοκίνητα 2κίνητα να μιλάει.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
... Το μειον στην ουσία μόνο το μοτέρ και το 5άρι σασμάν.Το οδήγησες και το βρήκες ... ? Continue please!
-
Σε σχέσυ με το τούρμπο του τιγκουάν και την έλλειψη 6 σχέσεων.Πολύ καλό για ατμοσφαιρικό και το κια με 135 άλογα,καλή ροπή 17 κιλά και έχει κ 6άρι.Μοιραία σε αυτό το θέμα μένουν πίσω τα asx,qashqai.To τελευταίο πήγαινε καλύτερα μέχρι πρότινος αλλά λόγω euro 5 έπεσε λιγάκι.Λέω κάτι λάθος?
-
Mήπως να κοιτούσες και το αδερφάκι του τιγκουάν το yeti 1.4 tsi?Νομίζω είναι το καλύτερο crossover από όλα και σε καλή τιμή.Και ελαφρύτερο από το vw + 4ετή εγγύηση. Πάντως σε όλα αυτά τα οχήματα ταιριάζει πολύ η πανοραμική οροφή που έχουν όλα,πολύ καλό έξτρα,όπως και τα xenon τα εργοστασιακά άλλωστε.
-
Τον Qashqaro με τα μπούνια.
Εξαιρετικό Crossover.Αυτά τα παραάνω για το πεντάρι και τα 115 αλόγατα κάνω ότι δεν τα είδα.
Στο συγκεκριμένο αμάξι τα νούμερα ξεγελάνε πολύ εύκολα
Εκτός αυτού αν κάποιος κοιτάξει τις μετρήσεις του αμαξιού θα δει ότι πολύ είναι ίσως από τα ποιο σβέλτα σε επιταχύνσεις εν κινήσει
Οδήγησέ το φίλε jdo και θα δεις αυτό που λέω
Τα αλλά είναι υπερβολικά ακριβά κατά την γνώμη μου χωρίς να προσφέρουν κάτι παραπάνω
@Cosneo Premium κατασκευή το τιχουάν? Δεν θα συμφωνήσω καθόλου.Καλό ποιοτικά ναι.Premium όμως με τίποτα
Ψευδαίσθηση premium κατασκευής ίσως ναι -
Βασικά καθηγητής δεν είμαι (αν και το ΔΙΚΑΤΣΑ με έχει πιστοποιημένο σε άλλο τομέα όμως) για να δω αν είσαι διαβασμένος! Απλώς θα ήθελα κάτι παραπάνω σ' αυτά τα δύο κατα.
Λοιπόν.
Το Tiguan 1,4 122hp που λογικά είναι ίδιος με το 1,4 του Octavia και το Eos είναι σχετικά αδύναμος στις χαμηλές στροφές (δεν το λέω για κακό αλλα σχετίζεται με την χαμηλή καταναλωση) και η δύναμη του φαίνεται στο αρκετό γκάζι. Εκεί που ξεφευγει βεβαια είναι στην τελική. Πολύ καλή η αίσθηση του κιβωτίου με την 6η μόνο ... να μην έχω καταλάβει τι ρόλο παίζει. Σε συμπεριφορά τόσο σκληρό που μου άρεσε και πολύ καλο τιμόνι σε αίσθηση (αυτά τα ξέρω απο το 4κίνητο 150άρι).
Μια απο τα ίδια στις χαμηλές και τα δύο ατμοσφαιρικά του ASX και του Sportage (οδήγησα το ΙΧ35 ... το ίδιο είναι) Το ΑSΧ μάλιστα μου φάνηκε έως και αδύναμο ιδίως κατα την εκκίνηση ή βαρύ το αμαξωμα που κουβαλάει. Επίσης ανεξήγητα τόσο μαλακό στον δρόμο. Εκεί που το ΑSΧ μου άρεσε είναι στην ηχομόνωση. Μέχρι τα 160 μόνο αεροδυναμικούς ήχους άκουγα και όχι τον κινητήρα.
Το ιχ35 σαν το ASX. υπερβολικά μαλακό (ιδίως το πίσω μέρος σε κάθε εγκάρσια ανωμαλία ... πλέει). Το αργό κάπως ηλεκτρόγκαζο μου αιτιολογήθηκε απο τον πωλητη οτι σχετίζεται με την οικονομία καυσίμου ... αλλα δεν θα μάθω να οδηγώ τωρα μετα απο 20 χρόνια για να κινήσω ένα αμαξι να χρειάζεται οι στροφές να φτάσουν στον θεό.
Στο QQ τωρα. Αρνητικά. Θορυβώδης κινητήρας ιδίως μετα τα 150. Στα 170 με ενόχλησε και ανεβασα την μουσική. Υπάρχουν και αεροδυναμικοί θόρυβοι ... τεραστιοι οι καθρεφτες του (έβαλα και τα ίνοξ καλύμματα ...). Κιβώτιο με ακριβές μεν κουμπωμα αλλα χαλαρή δε αίσθηση. θα μπορούσε να είναι πιο σφιχτό. Εκτός το ιχ35 τα άλλα τρία σκληρά καθίσματα με καλή πλευρική στηριξη αλλα ... ο πάτος κουράζει. Στα θετικά πολύ νευρικός ο κινητήρας και πολύ καλή η συνεργασία του με το ηλεκτρόγκαζο. Οι κοντές σχέσεις βοηθάνε πολύ αλλα θα ήθελα και μια έκτη ... για να συνεχίσει ακόμα και σε τελική. Σαν να 'φρενάρουν' τα όρια και τις επιδόσεις. Προσωπικά το βρήκα απο τα 4 το καλύτερο μηχανικό σύνολο για κάποιον που θέλει να το πατήσει και λίγο ... μόνος του. Σε συμπεριφορά θα το έλεγα έως και σκληρό χωρίς να κοπανάει όμως. Η αίσθηση ότι δεν παιρνει κλίσεις στις στροφές μου άρεσε. Όπως και η αίσθηση ότι μπορεί αν και μπροσθιοκίνητο ... να υπερστρεψει. Το τιμόνι του θα μπορούσε να βαραινει λίγο παραπάνω στα πολλα!
Τριγμούς άκουσα σε όλα πάντως.
Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ Tiguan αν 'ξεπερνούσα' την διαφορά τιμής και την 'ξενερωτη' στα ματια μου εμφάνιση ή το Sportage που με τα χαρακτηριστικά του ιχ35 δείχνει πιο όμορφο αν και κλειστοφοβικό εντός (το Sportage) με πολύ μαυρίλα μέσα και μικρά παραθυρα αλλα και τα σχετικά καλά οδηγικά χαρακτηριστικά του. Και κάπου δίπλα στα δύο η προσωπική μου επιλογη και αγορά που εγινε πριν κάποιους μήνες, το QQ για λόγους εμφάνισης, τιμής (και προσφοράς) και κινητήρα.ΥΓ1. Το QQ είναι Euro5 πλέον. Βλέποντας τον 'νεο' 1,6 στο Juke διαπίστωσα έναν δισταγμό στην εκκίνηση μόνο αν και το ηλεκτρόγκαζο σώζει μάλλον την κατασταση. Δεν ντροπίαζει πάντως και δεν δείχνει τόσο διαφορετικός σε σχέση με τον euro4. Και πάλι ... καλύτερος απο την αντιδραση των άλλων 3.
ΥΓ2. Το premium ... λόγω ονόματως VW. Οπως και να έχει ... στην Ελλαδα ακόμα και το βραζιλιάνικο VW Fox premium είναι!
EDIT: Ουπς... σεντόνι έγραψα!!!
-
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας...τελικα η επιλογη μου θα ειναι το nissan qasqai,αλλωστε αυτο εκανε την αρχη και θα το ακολουθησω...
-
Ο χρήστης jdo έγραψε:
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας...τελικα η επιλογη μου θα ειναι το nissan qasqai,αλλωστε αυτο εκανε την αρχη και θα το ακολουθησω...Δοκιμασε τα πάντως όλα τα crossovers της αγοράς. Μπορεί να δεις κάτι που να σου αρέσει και να μην το είχες υπόψιν σου.
-
Το yeti δεν σε συγκινεί φίλε μου,το κοίταξες?Το 1.4 tsi expirience έχει ίδια τιμή με το qashqai acenta s(21200€)αλλά σε όλα τα περιοδικά βγαίνει πάντα πρώτο και με διαφορά Δεν έχουν και άδικο νομίζω πολύ καλό τουρμπομοτέρ,μικρές διαστάσεις με καλούς χώρους,ποιοτικότατο,δυνατά φρένα και καλή συμπεριφορά με άριστη θέση οδήγησης και 4 χρόνια εγγύηση πλέον.Καλό είναι πριν κλείσεις κάποιο να δεις άλλα 3-4(yeti,qashqai,sportage,3008 thp) και να κάνεις απαραιτήτως test drive Δεν είναι και λίγα τα 22-25000€ σήμερα.
-
συμφωνω με τους προλαλήσαντες , test drive όλα για να έχεις προσωπική άποψη. Καλές οι κριτικές απο περιοδικά , οι απόψεις απο εδω μέσα. Εγω θα απεφευγα qq και tiguan , το πρωτο είναι πλέον γερασμένο και δεν κάνανε τίποτα ουσιαστικό να το αναβαθμίσουν (+ οτι έχει γεμίσει ο τόπος....) και το δευτερο ακριβό και επίσης γερασμένο.
Θα πρόσθετα στη λίστα σου 3008 και yeti.
προσωπικά έχω οδηγήσει asx και 3008 και λέω ότι το peugeot είναι εντυπωσιακό!!! -
2, 3 λεπτομέρειες που καλό είναι να τονιστούν.
Απαραίτητο το ESP. Η συμπεριφορά τους επηρεάζεται απο το υψηλότερο κέντρο βάρους που έχουν σε σχέση με τα συμβατικά.
Η απόσταση απο το έδαφος. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα εκατοστά. Νομίζω το χαμηλώτερο είναι το 3008 και το ψηλότερο το Qashqai και μάλλον και το Tiguan και κάπου αναμεσα τα άλλα (γύρω στα 16/17 εκατοστά).
Μεταπώληση. Αυτονόητο ότι όσο και καλά να είναι, κάποια πέφτουν θύματα των ονοματων ή των εταιριών τους.Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Το yeti δεν σε συγκινεί φίλε μου,το κοίταξες ... δυνατά φρένα και καλή συμπεριφορά.Στον μέσο όρο τα φρενα του. Στο θεμα φρενα το Qashqai μάλλον κάνει και 'σχολή'. Κάπως αγαρμπη η συμπεριφορά του πίσω μέρους του αμαξώματος που μάλλον οφείλεται στις τεραστιες ρόδες (17άρες) σε σχέση με την ρύθμιση της αναρτησης.
Λίγη προσοχή στον εξοπλισμό ήθελε μόνο το Yeti που λεπτομέριες όπως πχ τα χειριστήρια στο τιμόνι τα είχαν στανταρ μόνο στην πλούσια έκδοση (δεν θυμάμαι ποια).το πρωτο είναι πλέον γερασμένο και δεν κάνανε τίποτα ουσιαστικό να το αναβαθμίσουν (+ οτι έχει γεμίσει ο τόπος....)
Το facelift ... θα έλεγα του άλλαξε εξ' ολοκλήρου την εμφάνιση του και μάλλον το ομορφυναν κιόλας πολύ. Ουσιαστικές αλλαγές δεν χρειάστηκαν. Λίγο στην πίσω αναρτηση έγιναν κάποιες ρυθμίσεις για να μην υπάρχει το 'κοπάνημα' του παλιού.
... (+ οτι έχει γεμίσει ο τόπος....) ... αν ήταν λοιμός ναι, θα ήταν πρόβλημα σίγουρα!ΥΓ. Αν και άλλαξαν οι εποχές, πάντα έβλεπα με καλό μάτι και το Dodge Caliber με την ξεχωριστή εμφάνιση και τον δυνατό 1,8 κινητήρα και την πολύ καλή τιμή του.
-
Βασικά με το dodge (που δεν το έχω οδηγήσει, ούτε καν έχω μπει μέσα) το βασικότερο θέμα είναι η μεταπώληση...
-
Μετά από αρκετό ψάξιμο σε περιοδικά, forum και αντιπροσωπείες, έχω οδηγήσει το 3008 (μεταχειρισμένο με περίπου 30000 χλμ) και το Qashqai καινούργιο. Έχω απορίψει τα Sportage και ιχ35 γιατί αν και μου άρεσαν και τα δύο τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, δεν θέλω να δώσω 22000-23000 € για Kia και Hyundai αντίστοιχα (πιθανώς να είμαι λάθος στο συγκεκριμένο μου κόλλημα, αλλά τι να κάνουμε!). Έχω απορρίψει το Tiguan λόγω τιμής και χώρου αποσκευών (πολύ μικρότερος από τους ήδη μικρούς των άλλων για οικογένεια με δύο παιδιά).
Θα ξεπερνούσα το άλλο μου ''κόλλημα'' με τα γαλλικά και θα έπαιρνα άνετα το 3008 στην πλούσια έκδοση Premium Pack αλλά κοστίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 26000€. Το αυτοκίνητο για μένα είναι πανέμορφο και ιδιαίτερα το εσωτερικό του. Και από όσα διαβάζω, οι κάτοχοι εδώ στο forum είναι αρκετά ευχαριστημένοι αφού δεν έχει βγάλει σοβαρά προβλήματα. Από προσωπική άποψη και από όσα μπόρεσα να καταλάβω από 15 λεπτά test drive στο μεταχειρισμένο, μου άρεσε το γεγονός ότι τραβάει από χαμηλές στροφές και έχει μεγάλη ροπή (δεν είμαι ο σούπερ γνώστης, απλά γράφω ότι παρατήρησα). Σε αντίθεση με το Qashqai που κάνοντας αναστροφή με 2α ζοριζόνταν να επιταχύνει.
Συμπερασματικά λέω ότι αν αγοράσω καινούργιο θα επιλέξω το Qashqai Acenta s με περίπου 20500€ με απόσυσρση. Αν πάω σε μεταχειρισμένο θα πρέπει να αποφασίσω μέχρι πόσα δίνεις για ένα αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση που το ίδιο καινούργιο κοστίζει 26000€.
Επίσης έχω δει τα Octavia 5 combi και Seat Altea XL. Και τα δύο είναι πολύ καλές επιλογές με καλό κινητήτα και χώρους, αλλά δεν είναι υπερυψωμένα που τελικά νομίζω ότι είναι αρκετά σημαντικός παράγοντας για την αγορά αυτοκινήτου (αίσθηση ασφάλειας, μεγαλύτερη ορατότητα, άνεση στους ελληνικούς δρόμους με λακούβες μικρές ή μεγάλες ακόμη και μέσα στις πόλεις).
sportage-asx-qasqai-tiguan ποιο να παρω;