-
Καλησπέρα και από μένα.Είμαι νέος στο forum και γενικότερα τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι με μηχανές! Έβγαλα δίπλωμα για 50 cc και θα ήθελα τώρα να αγοράσω ένα scooter 50 cc. Επειδή γνωρίζω ελάχιστα θα ήθελα να μου προτείνεται ποια είναι τα καλύτερα για να αγοράσει κανείς αυτή την περίοδο.Μεταχειρισμένο θα αγοράσω οπότε θα ήθελα κάτι που να είναι γρήγορο(για scooter 50cc) και να μην έχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τα ανταλλακτικά του. Περιμένω τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και από μένα.Είμαι νέος στο forum και γενικότερα τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι με μηχανές! Έβγαλα δίπλωμα για 50 cc και θα ήθελα τώρα να αγοράσω ένα scooter 50 cc. Επειδή γνωρίζω ελάχιστα θα ήθελα να μου προτείνεται ποια είναι τα καλύτερα για να αγοράσει κανείς αυτή την περίοδο.Μεταχειρισμένο θα αγοράσω οπότε θα ήθελα κάτι που να είναι γρήγορο(για scooter 50cc) και να μην έχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τα ανταλλακτικά του. Περιμένω τις προτάσεις σας
-
Καλησπέρα και από μένα.Είμαι νέος στο forum και γενικότερα τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι με μηχανές! Έβγαλα δίπλωμα για 50 cc και θα ήθελα τώρα να αγοράσω ένα scooter 50 cc. Επειδή γνωρίζω ελάχιστα θα ήθελα να μου προτείνεται ποια είναι τα καλύτερα για να αγοράσει κανείς αυτή την περίοδο.Μεταχειρισμένο θα αγοράσω οπότε θα ήθελα κάτι που να είναι γρήγορο(για scooter 50cc) και να μην έχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τα ανταλλακτικά του. Περιμένω τις προτάσεις σας
-
piaggio tufon 50
-
Ο χρήστης crider έγραψε:
...θα ήθελα τώρα να αγοράσω ένα scooter 50 cc...Αν σε ενδιαφέρει Kymco Agility City 50 του κουτιού ενός χρόνου, με 1500χιλιόμετρα πεσμου.
Θα το πάρεις σε πολύ καλή τιμή στην εμπορία που το έδωσα.
Σου εγγυώμαι ότι είναι σε υπεράριστη κατάσταση σχεδόν καινούριο και με άριστο στρώσιμο.Αυτό το γράφω γιατί αφού αναζητάς μεταχειρισμένο τουλάχιστον να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην ανησυχείς μήπως σου κάτσει κάτι στραβό στην επιλογή σου.
Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου ένα PM και θα σου στείλω το όνομα της εμπορίας και θα κανονίσω να το πάρεις και σε καλή τιμή ...
-
Gillera Runner μονο.Ολα τα υπολοιπα ειναι παρα μα παρα πολυ αργα.
-
Το Gilera έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλό αλλά ότι βγάζει πάρα πολλά προβλήματα.Το Typhoon επίσης ότι είναι γρήγορο άλλα πολλοί λένε ότι η Piaggio δεν είναι πολύ καλή.Μειονεκτήματα για το KYMCO Agilty?Καμία άλλη πρόταση?
-
Ο χρήστης crider έγραψε:
...Μειονεκτήματα για το KYMCO Agilty?Εμένα πάντως δεν μου είχε παρουσιάσει τίποτα.
Μειονέκτημα ότι σαν 50άρι, δεν είναι για μεγάλες διαδρομές.
Τελική στο κοντέρ με τέρμα το γκάζι ακριβώς 55km/h (σε ευθεία επίπεδη)
Σε ανηφόρα τελική 35km/h.
Για κοντινές αποστάσεις και σε δρόμους που ήταν ταχείας κυκλοφορίας εμένα με ικανοποίησε πλήρως.Αν αναζητάς σκούτερ που να το πηγαίνεις άφοβα σε όλους τους δρόμους άφοβα, ξεχνάς τα 50άρια και κοιτάς παραπάνω κυβικά.
Εγώ οδηγώ τις τελευταίες μέρες το Ιταλικό 300cc.
Έχει τα θετικά του, έχει ήδη και τα αρνητικά του. Αυτό όμως δεν αφορά το θέμα. -
55 km/h ? Είναι το δίχρονο? Κάτι πιο γρήγορο σε 50cc?Το Typhoon π.χ. είναι πιο γρήγορο? Ή κάποιο άλλο από τα 3 που ήδη αναφέραμε.
-
Τα 50άρια βάση 'παγκόσμιας νομοθεσίας' που ισχύει και στην Ελλάδα, θεωρούνται μοτοποδήλατα και υποχρεωτικά έχουν τελική ταχύτητα 45km/h τα οποία στο κοντέρ δείχνουν από 50km/h έως 55km/h. Για αυτό έχουν διάφορους κόφτες καθώς και οι κινητήρες τους είναι 'μπουκωμένοι'.
Από εκεί και πέρα τα 4χρονα αποδίδουν λιγότερα άλογα ενώ τα δίχρονα περισσότερα. Για αυτό τα δίχρονα είναι ποιο σπιρτόζικα, αρπάζουν περισσότερο.
Όποιος θέλει αύξηση επιδόσεων θα πρέπει να πάει σε αύξηση από 50cc σε 72cc ή 80cc ή και 90cc ανάλογα το ΚΙΤ, τον κατασκευαστή, το ρίσκο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το σκούτερ θα βάλει 'φωτιές στους δρόμους'.
Στα Ιταλικά ίσως οι βελτιώσεις αποδίδουν περισσότερο αλλά σε σκούτερ τύπου Kymco κλπ... οι βελτιώσεις δεν είναι θεαματικές.
Π.χ. στο δικό μου το KYMCO η επίσημη βελτίωση στα 80cc κόστιζε πριν δύο βδομάδες 230euro αλλά η αύξηση στην τελική ταχύτητα δεν θα ξεπερνούσε και πάλι τα 60 με 65km/h. Απλά θα ήταν ποιο άνετο σε ανηφόρες και θα άρπαζε ποιο γρήγορα... Αυτά. -
To μαλαγκούτι το 50άρι 2χρονο που είχα στην ευθεία έβλεπα στο κοντέρ 100 χιλ/ώρα!!!!!
-
Ποιο malaguti είχες?Πόσα άλογα ήταν?Και ένας φίλος μου που είχε Gilera έπιανε 90-95 σε ευθεία.Θέλω κάποιο που να πιάνει τόσα περίπου σε ευθεία.Από όσο έχω καταλάβει όσα έχουν 4+ hp πιάνουν τέτοια ταχύτητα.
-
Δε θυμάμαι ακριβώς 50άρι μαλαγκούτι ...
-
Μα πως γίνεται ένα νόμιμο μοτοποδήλατο να έχει τελική 100Km/h όταν ρητά ο νόμος αυτό το απαγορεύει;
Από την άλλη ο νόμος απαγορεύει να βγάζουν άδεια και πινακίδα όσα μοτοποδήλατα είναι πάνω από 4KW ισχύ (5,4ps).
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα όλοι οι 16άρηδες θα αγόραζαν 50άρια σαν αυτό:
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=349
ή αυτό:
http://www.aprilia.com/en-US/Model/7530 ... rview.aspxΠερίεργα πράγματα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μα πως γίνεται ένα νόμιμο μοτοποδήλατο να έχει τελική 100Km/h όταν ρητά ο νόμος αυτό το απαγορεύει;Από την άλλη ο νόμος απαγορεύει να βγάζουν άδεια και πινακίδα όσα μοτοποδήλατα είναι πάνω από 4KW ισχύ (5,4ps).
Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα όλοι οι 16άρηδες θα αγόραζαν 50άρια σαν αυτό:
http://www.derbi.com/int/index.php?opti ... Itemid=349
ή αυτό:
http://www.aprilia.com/en-US/Model/7530 ... rview.aspxΠερίεργα πράγματα.
Πολύ περίεργα πράγματα
Θυμάμαι.... Τα εισαγωγής από Ιαπωνία παλαιότερα (δε ξέρω τώρα) όταν ξεπέρναγες μια ταχύτητα άναβε ένα κόκκινο φωτάκι που υπήρχε στο ταμπλό που σου υπευνθίμιζε οτι πάς με απαγορευμένη ταχύτητα !!!!
-
Ναι όντως είναι περίεργο αυτό.Αλλά τελικά ότι η νομοθεσία δεν εμπόδισε τις κατασκευαστικές εταιρείες να τα φτιάξουν αυτά τα μοντέλα και να τα βγάλουν στην αγορά.Αν ξέρετε λοιπόν ποια μοντέλα σε 50cc πιάνουν 80-100 km/h τελική θα με βοηθούσε πολύ.
-
Στο εμπόριο υπάρχουν αλλά η τροχαία δεν βγάζει άδεια και πινακίδα.
Εγώ στην γειτονιά μου έχω δυο-τρεις μικρούς (μετανάστες) που κυκλοφορούν με κάτι ιταλικά σκουτεράκια και τρέχουν σαν τους τρελούς. Αλλά δεν έχουν πινακίδα, ούτε άδεια, ούτε ασφάλεια. Παράνομα εντελώς.Για αυτό φίλε μου πρόσεχε. Μπορεί να βρεις σκούτερ που να έχει καλές επιδόσεις αλλά στην τροχαία να στο κόψουν και να μην μπορείς να βγάλεις άδεια και πινακίδα.
Μόνο από τα χαρτιά ταξινόμησης (τελωνείο/και χαρτιά κατασκευαστή) θα καταλάβεις αν πληρεί προϋποθέσεις για άδεια μοτοποδηλάτου.
Αν το πάρεις μεταχειρισμένο ζήτα να δεις αυτά τα χαρτιά και την άδεια της τροχαίας ανανεωμένη για το 2011.
Προσοχή λοιπόν.
-
Όταν το 1997 στα 17 μου αγόρασα ένα piaggio NTT 50cc είχε τελική περίπου 90χλμ στο κοντέρ.
Αν τώρα βάζουν κόφτες απλά μετα την αγορα του μοτοποδηλάτου τον παρακάμπτεις. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στο εμπόριο υπάρχουν αλλά η τροχαία δεν βγάζει άδεια και πινακίδα.Ρε φίλε θα μας τρελλάνεις , ρωτά η τροχαία πόση τελική βγάζει το 50άρι;;
Η το κάνουν βόλτα για να το δοκιμάσουν;;Εγώ ξέρω διότι έχω δοκιμάσει πάρα πολλά 50άρια δίχρονα πάνε από 70 έως 100 χιλ/ώρα!!!
Αν πηγαίνουν λιγότερα θέλει έλεγχο στα ΄΄μπαλάκια΄΄ αν δε τα βάλεις σωστά δεν πάνε αν τα βάλεις όμως σωστά σκιζουν!!!!
Τα δε φτιαγμένα 80άρια;;;; (50άρια στα χαρτιά) άστο καλύτερα!!!!!! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ ξέρω διότι έχω δοκιμάσει πάρα πολλά 50άρια δίχρονα πάνε από 70 έως 100 χιλ/ώρα!!!
Αν πηγαίνουν λιγότερα θέλει έλεγχο στα ΄΄μπαλάκια΄΄ αν δε τα βάλεις σωστά δεν πάνε αν τα βάλεις όμως σωστά σκιζουν!!!!
Τα δε φτιαγμένα 80άρια;;;; (50άρια στα χαρτιά) άστο καλύτερα!!!!!!Χμμ θα με βόηθαγες πολύ αν μου έλεγες μερικά μοντέλα που να είναι κοντά στα 90 km/h !!
Αγορά Scooter 50 cc