μια απορία: γιατί κανείς δεν αναφέρει και τους κορεάτες;
Για δες λίγο το KIA ceed ή το αδελφάκι του Hyundai i30
Επίσης πέρνα λίγο και από Opel για να δεις το Meriva που έχει πολύ καλούς χώρους (και όχι το astra).
Κοίτα λίγο και το skoda YETI, και το c3 picasso αν θέλεις κάτι ξεχωριστό. Ο αδελφός μου που έχει το 1,4 μια χαρά πάει με 4 άτομα μέσα και γεμάτο χώρο αποσκευών.
Αν δεν ενδιαφέρεσαι για μεταπωλητική αξία θα σου έλεγα να πας σε ότι φτηνότερο βρείς. Σίδερα στο δρόμο είναι τα αυτοκίνητα για να κάνουμε τη δουλειά μας. Σκέψου πως θα ένιωθες άν έπαιρνες ένα πακετάκι 2.000 ευρώ και το πετούσες απλά στο δρόμο. Ε αυτό κάνεις όταν παίρνεις ένα ακριβότερο αυτοκίνητο.
Αν εξαιρέσεις κάτι dacia ή κάποια κινέζικα και ινδικά, όλα τα άλλα αυτοκίνητα ασφαλή είναι για τον μέσο οδηγό που δεν θέλει να αυτοκτονήσει ή να δολοφονήσει. Βρες το φτηνότερο με τον καλύτερο εξοπλισμό και κράτα το μέχρι να το πετάξεις. Αν τώρα έχεις μεγαλεία νεόπλουτου φαντασμένου που πιστεύει ότι το αυτοκίνητο είναι προέκταση του εγώ του, τότε πάω πάσο....πάρε το πιο φαντεζί.
Αν ενδιεφέρεσαι για μεταπωλητική αξία, σκέψου ότι αυτό το δίλημα θα το αντιμετωπίσεις σε 6 -7-8 χρόνια. Για δες τι μεταπωλητική αξία έχει σήμερα ένα 1,8...τίποτα. Πριν από 2 χρόνια όμως τα πράγματα ήταν αλλιώς, έτσι και σε 8 χρόνια (αν ζήσουμε μέχρι τότε) τα πράγματα πάλι θα είναι αλλιώς. Άρα το κριτήριο της μεταπωλητικής αξίας είναι κάτι το εξαιρετικά ασαφές γιατί αποφασίζεις για μετά από 8 χρόνια με βάση του τί βλέπεις τώρα.
Από αξιοπιστία, μπορεί να πάρεις VAG και να τρέχεις στα συνεργεία, όπως το ίδιο μπορεί να γίνει με ένα renault, με ένα KIA, με ένα Hyundai, και από την άλλη μπορείς να δεις στους δρόμους nissan και φιατάκια 20ετίας και βάλε.
Από κατανάλωση, αν δεν πάς σε SUV, οι παράμετροι που παίζουν ρόλο είναι τόσοι πολλοί που δεν θα βγάλεις άκρη.