Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 350
    • 351
    • 247 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    7016
    64851
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Τι σημαίνει 'παράλογα' ?
      (Ασε που ακριβώς για το λόγο αυτό που λες -θεωρώ ότι ισχύει- τα 249 τροχό από 265 στρόφαλο είναι από μόνα τους 'παράλογα')

      Πες μου αν έχεις πρόσβαση στα τεύχη τι έδειξε σε σχέση με το Golf R...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        σε εχει μπερδεψει το library ?

        απο το αρθρο του golf R

        Άλλωστε, είναι και ο γεμάτος κινητήρας σε όλο το φάσμα στροφών που προσφέρει και το ανάλογο υπόβαθρο σε επίπεδο επιδόσεων, όπου ενδεικτικά σημειώνουμε πως το Golf αποδεικνύεται αντίστοιχα ταχύ με το Scirocco R DSG και υπολείπεται ελαφρά του S3 Stronic, ενώ προηγείται εν κινήσει από το επίσης 2λιτρο EVO X SST.
        Ξεκινώντας από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, σταματά το χρονόμετρο στα 6,2 δλ. (επίδοση που θα μπορούσε εύκολα να βελτιωθεί με ένα πιο επιθετικό πρόγραμμα launch control στο DSG), ενώ τα 1.000 μ. καλύπτονται σε 26,4 δλ. (Scirocco: 6,3 και 26,2 δλ., S3: 5,6 και 25,1 δλ., EVO X: 6,1 και 26,3 δλ.). Αντίστοιχα, εν κινήσει για τα 80-110 χλμ./ώρα με 3η και 4η σχέση χρειάζεται 2,8 και 3,4 δλ. (Scirocco: 2,9 και 3,3 δλ., S3: 2,5 και 3,4 δλ., EVO X: 2,9 και 3,9 δλ.), ενώ για τα 120-140 χλμ./ώρα με 5η και 6η απαιτούνται 3,5 και 4,4 δλ. (Scirocco: 3,4 και 4,2 δλ., S3: 3 και 4,2 δλ., EVO X: 3,7 και 5,6 δλ).

        απο αρθρο για το s3 (χειροκινητο)

        Audi S3
        ΚΟΣΤΟΣ
        ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.900€

        TEXNIKA

        ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
        Κυβισμός (κ.εκ): 1.984
        Κύλινδροι: 4 σε σειρά
        Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 265/6.000
        Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)**: 245,5/6.100
        Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.)
        : 35,4/2.500
        Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.)**: 32,9/3.600

        ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
        Τελ. Ταχύτητα (χλμ/ώρα): 250
        0-100 χλμ/ώρα (δλ): 5,7*/6,3**
        Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 2,6
        Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 3,5
        Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 3,3/4,2
        Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ): 54,8
        Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ): 13,9

        ΥΓ βλεπω καποια παραλογα παντως το s3 dsg παραειναι γρηγορο, ειδικα σε ρεπριζ που δεν απαιτουν αλλαγη και αυτο ειναι παραλογο γιατι ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο
        επισης ειναι πιο γρηγορο απο scirocco R

        μηπως να παω καμια κοντρα το vellerefonti ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ενα+ δευτερόλεπτο 0-1000 είναι τρελλή διαφορά για ίδιο μοτέρ και μετάδοση, ιδίως επειδή το S3 είναι βαρύτερο.
          Αρα τα 249 δεν ήταν λάθος, άρα το S3 που δοκίμασαν οι 4Τ ήταν '300' άλογα στρόφαλο. Το ζήτημα είναι, είναι όλα τα S3 έτσι ? (δηλ. είναι 'ευχάριστη έκπληξη' ή 'σκάνδαλο' ? )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης teo20net έγραψε:

            Εννοείς ότι ''μαμά'' το S3 έχει πάνω απο τα 265 και συγκεκριμένα +30/35 οπότε 295/300 με ''μαμά'' Setup''?
            Ενημερωτικά, δυναμομετρήσεις ιδιοκτητών S3 με πρόγραμμα μόνο, αν δεν κάνω λάθος κινούνται στο 310-320.
            Συνεπώς, έχω τις αμφιβολίες μου για το +30/35 απο την ονομαστική.

            το προγραμμα παντως αντε να τους δωσει καμια 30αρια αλογα , σε καμια περιπτωση πανω απο 40
            (και μιλαω για τροχο )

            τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο

            η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη

            (ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Ενα+ δευτερόλεπτο 0-1000 είναι τρελλή διαφορά για ίδιο μοτέρ και μετάδοση, ιδίως επειδή το S3 είναι βαρύτερο.
              Αρα τα 249 δεν ήταν λάθος, άρα το S3 που δοκίμασαν οι 4Τ ήταν '300' άλογα στρόφαλο. Το ζήτημα είναι, είναι όλα τα S3 έτσι ? (δηλ. είναι 'ευχάριστη έκπληξη' ή 'σκάνδαλο' ? )

              δε ξερω , εμενα με μπερδεψαν τα παραπανω νουμερα, ειδικα λογω του s3 dsg

              τις μετρησεις τους απο εκκινηση παντως δεν τις πολυ κοιταω , γιατι κανουν ο,τι να ναι.. και θεωρουν οτι η 4κινηση 'πνιγει' την εκκινηση

              ειδικα αυτο το 6.3 στο δικο μου ειναι αστειο

              παντως τωρα μου εχει σκαλωσει να κανουμε φιλικο ανοιγμα με το κωσταντινο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Δηλ ενα απλο πρόγραμμα δινει μεχρι 45 ,50 αλογα παραπάνω αν πούμε οτι τα 265 ειναι πραγματικά στον στροφαλο.Πάντως έχω αμφιβολίες και πιστεύω οτι ειναι παραπάνω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  αποκλειεται να παιρνουν 50 αλογα μονο με προγραμμα δε γινεται αυτο το πραγμα σε αυτους τους κινητηρες

                  και τελοσπαντων δεν φαινεται κατι τετοιο στο δρομο..

                  ειδικα οταν μερικους τους παιρνω απο εκκινηση (λογω κουλαμαρας τους) , μετα με τραμπουκιζουν και λενε οτι τους κοροιδευω που λεω οτι ειμαι στοκ
                  ενας μια φορα κοιτουσε να δει τι ηταν αυτο το κιτρινο στο ταμπλω μου γιατι νομιζε οτι ειναι καποιο error απο τη βελτιωση (ηταν το esp off )

                  μετα ανοιγουμε ρολλαριστα για να δουν οτι μου ριχνουν 2.5 αυτοκινητα καπου κοντα στα 200 και να πειστουν

                  η μικρη αυτη βελτιωση μαλιστα ειναι ενας απο τους βασικους λογους που δε θελησα να χαλασω την εργοστασιακη αξιοπιστια του αυτοκινητου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Τελικά πόσα ειναι στρόφαλο? Ξέρουμε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      οχι

                      εγω δεν πιστευω κανενα πλεον

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teo20net last edited by

                        Anyway, έκανα λάθος και κατάλαβα άλλες απώλειες. Σχετικά με τις απώλεις στροφάλου/τροχών, ενδεχομένως
                        να έχεις δίκιο. Αλλά το να θεωρείς ότι τα Audi λαμβάνουν ειδική αντιμετώπιση κ δηλώνονται να έχουν συγκεκριμένα
                        νούμερα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Με βασει τις επιδόσεις λοιπόν και με βάση τις επιδόσεις ενος κουπέ με απλό πρόγραμμα στα 270 περιπου στροφαλο θεωρώ ότι τα 280 τα έχει σιγουρα.Αν σκεφτούμε οτι εν κινηση το κουπέ φεύγει ,σε ρεπρίζ δηλ,απο το αουντι και οχι απο εκκίνηση πιστευω οτι εκει ειναι.
                          Ενα κουπε νορμαλ 20vt ειναι στο δυναμομετρο 235 + .Στη Θηβα βεβαια ειδα και 245 αλλά αυτό ειναι περιπτωση θα ελεγα.
                          Αρα το s3 θα εχει 10 με 20 αλογα παραπάνω στην πράξη.
                          Για μενα fixed!

                          Στα μικρά τσι και γενικά σε ολα τα νεα τουρμπο κατα γενική ομολογία τα ονομαστικά ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            το βαρος της 'αρκουδας' s3 (1510 κιλα με ηλιοροφη , που ξερουμε σιγουρα μιας και το χει ζυγισει ο vellerefontis ) το βαζεις στους υπολογισμους σου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teo20net last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο

                              η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη

                              (ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)

                              Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
                              έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης teo20net έγραψε:

                                τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο

                                η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη

                                (ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)

                                Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
                                έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!!

                                εμενα μου εδωσαν αλλη τουρμπινα ?

                                αυτο ειναι το αυτοκινητο μου

                                ποσο αντεχει η τουρμπινα του? 350 το παρα πολυ? και αυτο με περιφερειακα.. δε λεω οτι δε μπορει να παρει + αλλα 50, αλλα μια εξατμιση τουλαχιστον τη θελει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                  το βαρος της 'αρκουδας' s3 (1510 κιλα με ηλιοροφη , που ξερουμε σιγουρα μιας και το χει ζυγισει ο vellerefontis ) το βαζεις στους υπολογισμους σου?

                                  Αφου έχει 4κινηση βρε Κιούση δεν θα ηταν και βαρύτερο!....Το οτι το κουπε που ανεφερα ''φευγει'' εν κινηση δεν υποβιβάζει το audi .Αν ηταν και 150 κιλά ελαφρυτερο θα ηταν ισως καλύτερα .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    δεν ειπα αν το υπολογισες στη κοντρα με το κουπε, αλλα γενικα στην εκτιμηση της ιπποδυναμης του

                                    κουπε εχει γνωστος μου και εχουμε κανει τα ανοιγματακια μας με ενα προγραμματακι (σαν κι αυτο που εχεις) εννοειται οτι το αφηνεις πισω, αφου σε στοκ κατασταση ρολλαριστα με χιλια ζορια το περναω (ουτε καν ολοκληρο αυτοκινητο , αν και δε πιασαμε πολυ μεγαλες ταχυτητες)

                                    σε επιδοσεις μονο opel gt θα συγκρινα με το κουπε , s2000 και λοιπα 2λιτρα τουρμπο-hatch το πουλο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      teo20net last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
                                      έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!!

                                      εμενα μου εδωσαν αλλη τουρμπινα ?

                                      αυτο ειναι το αυτοκινητο μου

                                      ποσο αντεχει η τουρμπινα του? 350 το παρα πολυ? και αυτο με περιφερειακα.. δε λεω οτι δε μπορει να παρει + αλλα 50, αλλα μια εξατμιση τουλαχιστον τη θελει [/quote]

                                      S3 έχεις ή 200άρι Α3?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        s

                                        λες να μπηκα στο κοπο να αγοραζω 18αρες ζαντες και αλουμινενιους καθρεφτες και δαγκανες με λογοτυπο s3 για να το κανω να μοιαζει με s ?

                                        δεν ειμαι τετοιος τυπος

                                        ασε που αν ηταν για οποιαδηποτε αλλη εκδοση/ιπποδυναμη μαλλον θα πηγαινα σε golf
                                        το s3 , ειδικα εκεινη τη περιοδο, το θεωρουσα απο τα πιο value for money αυτοκινητα για ολο το πακετο που προσφερει (ιπποδυναμη, πολυτελεια, τετρακινηση)
                                        τοτε δεν υπηρχε καν κατι αναλογο και ουτε και τωρα θεωρω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          teo20net last edited by

                                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                          s

                                          λες να μπηκα στο κοπο να αγοραζω 18αρες ζαντες και αλουμινενιους καθρεφτες και δαγκανες με λογοτυπο s3 για να το κανω να μοιαζει με s ?

                                          δεν ειμαι τετοιος τυπος

                                          ασε που αν ηταν για οποιαδηποτε αλλη εκδοση/ιπποδυναμη μαλλον θα πηγαινα σε golf
                                          το s3 , ειδικα εκεινη τη περιοδο, το θεωρουσα απο τα πιο value for money αυτοκινητα για ολο το πακετο που προσφερει (ιπποδυναμη, πολυτελεια, τετρακινηση)
                                          τοτε δεν υπηρχε καν κατι αναλογο και ουτε και τωρα θεωρω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα

                                          Υπάρχουν κ τέτοιοι πάντως, όσο κ αν εσύ δεν είσαι ένας απο αυτούς!

                                          Έχεις απόλυτο δίκιο..! Δεν καταλαβαίνω τότε προς τι η συζήτηση για το 200άρι!
                                          Αυτό περί τουρμπίνας πάντως, άλλο κ03, άλλο Κ04. Κ για όλα αυτά που σου λέω, επειδή εγώ είμαι της
                                          γενιάς 20vt, ξέρεις που θα ρωτήσεις κ θα σου πούν αυτά για τα οποία μιλάω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            εχω φιλους με 20vt (s3 και 2 tt cabrio quattro)

                                            η συζητηση με τα 200αρια και 265αρια ειναι οντως λιγο μπερδεμα, απλα προσπαθουμε να βρουμε ποσα αλογα τελικα εχει ο 265 γιατι οι 4t με τις μετρησεις τους μας εχουν μπερδεψει λιγακι

                                            (εμενα παντως σιγουρα)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 247 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr