-
Τι σημαίνει 'παράλογα' ?
(Ασε που ακριβώς για το λόγο αυτό που λες -θεωρώ ότι ισχύει- τα 249 τροχό από 265 στρόφαλο είναι από μόνα τους 'παράλογα')Πες μου αν έχεις πρόσβαση στα τεύχη τι έδειξε σε σχέση με το Golf R...
-
σε εχει μπερδεψει το library ?
απο το αρθρο του golf R
Άλλωστε, είναι και ο γεμάτος κινητήρας σε όλο το φάσμα στροφών που προσφέρει και το ανάλογο υπόβαθρο σε επίπεδο επιδόσεων, όπου ενδεικτικά σημειώνουμε πως το Golf αποδεικνύεται αντίστοιχα ταχύ με το Scirocco R DSG και υπολείπεται ελαφρά του S3 Stronic, ενώ προηγείται εν κινήσει από το επίσης 2λιτρο EVO X SST.
Ξεκινώντας από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, σταματά το χρονόμετρο στα 6,2 δλ. (επίδοση που θα μπορούσε εύκολα να βελτιωθεί με ένα πιο επιθετικό πρόγραμμα launch control στο DSG), ενώ τα 1.000 μ. καλύπτονται σε 26,4 δλ. (Scirocco: 6,3 και 26,2 δλ., S3: 5,6 και 25,1 δλ., EVO X: 6,1 και 26,3 δλ.). Αντίστοιχα, εν κινήσει για τα 80-110 χλμ./ώρα με 3η και 4η σχέση χρειάζεται 2,8 και 3,4 δλ. (Scirocco: 2,9 και 3,3 δλ., S3: 2,5 και 3,4 δλ., EVO X: 2,9 και 3,9 δλ.), ενώ για τα 120-140 χλμ./ώρα με 5η και 6η απαιτούνται 3,5 και 4,4 δλ. (Scirocco: 3,4 και 4,2 δλ., S3: 3 και 4,2 δλ., EVO X: 3,7 και 5,6 δλ).απο αρθρο για το s3 (χειροκινητο)
Audi S3
ΚΟΣΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.900€TEXNIKA
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός (κ.εκ): 1.984
Κύλινδροι: 4 σε σειρά
Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 265/6.000
Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)**: 245,5/6.100
Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.): 35,4/2.500
Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.)**: 32,9/3.600ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελ. Ταχύτητα (χλμ/ώρα): 250
0-100 χλμ/ώρα (δλ): 5,7*/6,3**
Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 2,6
Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 3,5
Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 3,3/4,2
Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ): 54,8
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ): 13,9ΥΓ βλεπω καποια παραλογα παντως το s3 dsg παραειναι γρηγορο, ειδικα σε ρεπριζ που δεν απαιτουν αλλαγη και αυτο ειναι παραλογο γιατι ειναι πιο βαρυ απο το χειροκινητο
επισης ειναι πιο γρηγορο απο scirocco Rμηπως να παω καμια κοντρα το vellerefonti ?
-
Ενα+ δευτερόλεπτο 0-1000 είναι τρελλή διαφορά για ίδιο μοτέρ και μετάδοση, ιδίως επειδή το S3 είναι βαρύτερο.
Αρα τα 249 δεν ήταν λάθος, άρα το S3 που δοκίμασαν οι 4Τ ήταν '300' άλογα στρόφαλο. Το ζήτημα είναι, είναι όλα τα S3 έτσι ? (δηλ. είναι 'ευχάριστη έκπληξη' ή 'σκάνδαλο' ? ) -
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
Εννοείς ότι ''μαμά'' το S3 έχει πάνω απο τα 265 και συγκεκριμένα +30/35 οπότε 295/300 με ''μαμά'' Setup''?
Ενημερωτικά, δυναμομετρήσεις ιδιοκτητών S3 με πρόγραμμα μόνο, αν δεν κάνω λάθος κινούνται στο 310-320.
Συνεπώς, έχω τις αμφιβολίες μου για το +30/35 απο την ονομαστική.το προγραμμα παντως αντε να τους δωσει καμια 30αρια αλογα , σε καμια περιπτωση πανω απο 40
(και μιλαω για τροχο )τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο
η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη
(ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ενα+ δευτερόλεπτο 0-1000 είναι τρελλή διαφορά για ίδιο μοτέρ και μετάδοση, ιδίως επειδή το S3 είναι βαρύτερο.
Αρα τα 249 δεν ήταν λάθος, άρα το S3 που δοκίμασαν οι 4Τ ήταν '300' άλογα στρόφαλο. Το ζήτημα είναι, είναι όλα τα S3 έτσι ? (δηλ. είναι 'ευχάριστη έκπληξη' ή 'σκάνδαλο' ? )δε ξερω , εμενα με μπερδεψαν τα παραπανω νουμερα, ειδικα λογω του s3 dsg
τις μετρησεις τους απο εκκινηση παντως δεν τις πολυ κοιταω , γιατι κανουν ο,τι να ναι.. και θεωρουν οτι η 4κινηση 'πνιγει' την εκκινηση
ειδικα αυτο το 6.3 στο δικο μου ειναι αστειο
παντως τωρα μου εχει σκαλωσει να κανουμε φιλικο ανοιγμα με το κωσταντινο
-
Δηλ ενα απλο πρόγραμμα δινει μεχρι 45 ,50 αλογα παραπάνω αν πούμε οτι τα 265 ειναι πραγματικά στον στροφαλο.Πάντως έχω αμφιβολίες και πιστεύω οτι ειναι παραπάνω.
-
αποκλειεται να παιρνουν 50 αλογα μονο με προγραμμα δε γινεται αυτο το πραγμα σε αυτους τους κινητηρες
και τελοσπαντων δεν φαινεται κατι τετοιο στο δρομο..
ειδικα οταν μερικους τους παιρνω απο εκκινηση (λογω κουλαμαρας τους) , μετα με τραμπουκιζουν και λενε οτι τους κοροιδευω που λεω οτι ειμαι στοκ
ενας μια φορα κοιτουσε να δει τι ηταν αυτο το κιτρινο στο ταμπλω μου γιατι νομιζε οτι ειναι καποιο error απο τη βελτιωση (ηταν το esp off )μετα ανοιγουμε ρολλαριστα για να δουν οτι μου ριχνουν 2.5 αυτοκινητα καπου κοντα στα 200 και να πειστουν
η μικρη αυτη βελτιωση μαλιστα ειναι ενας απο τους βασικους λογους που δε θελησα να χαλασω την εργοστασιακη αξιοπιστια του αυτοκινητου
-
Τελικά πόσα ειναι στρόφαλο? Ξέρουμε?
-
οχι
εγω δεν πιστευω κανενα πλεον
-
Anyway, έκανα λάθος και κατάλαβα άλλες απώλειες. Σχετικά με τις απώλεις στροφάλου/τροχών, ενδεχομένως
να έχεις δίκιο. Αλλά το να θεωρείς ότι τα Audi λαμβάνουν ειδική αντιμετώπιση κ δηλώνονται να έχουν συγκεκριμένα
νούμερα... -
Με βασει τις επιδόσεις λοιπόν και με βάση τις επιδόσεις ενος κουπέ με απλό πρόγραμμα στα 270 περιπου στροφαλο θεωρώ ότι τα 280 τα έχει σιγουρα.Αν σκεφτούμε οτι εν κινηση το κουπέ φεύγει ,σε ρεπρίζ δηλ,απο το αουντι και οχι απο εκκίνηση πιστευω οτι εκει ειναι.
Ενα κουπε νορμαλ 20vt ειναι στο δυναμομετρο 235 + .Στη Θηβα βεβαια ειδα και 245 αλλά αυτό ειναι περιπτωση θα ελεγα.
Αρα το s3 θα εχει 10 με 20 αλογα παραπάνω στην πράξη.
Για μενα fixed!Στα μικρά τσι και γενικά σε ολα τα νεα τουρμπο κατα γενική ομολογία τα ονομαστικά ειναι λιγοτερα απο τα πραγματικά.
-
το βαρος της 'αρκουδας' s3 (1510 κιλα με ηλιοροφη , που ξερουμε σιγουρα μιας και το χει ζυγισει ο vellerefontis ) το βαζεις στους υπολογισμους σου?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο
η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη
(ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)
Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!! -
Ο χρήστης teo20net έγραψε:
τα 50 και 60 αλογα που υποσχονται οι βελτιωτες δεν τα χω δει ποτε στο δρομο
η διαφορα σε πειραγμενο 265 ειναι πολυ μικρη σε σχεση με ενα 200αρι ή ενα 1.8 tfsi οπου ειναι πολυ πιο εντονη
(ειναι φυσικο βεβαια καθως και ποσοστιαια να το παρεις η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη στους μικροτερους κινητηρες)
Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!!εμενα μου εδωσαν αλλη τουρμπινα ?
αυτο ειναι το αυτοκινητο μου
ποσο αντεχει η τουρμπινα του? 350 το παρα πολυ? και αυτο με περιφερειακα.. δε λεω οτι δε μπορει να παρει + αλλα 50, αλλα μια εξατμιση τουλαχιστον τη θελει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το βαρος της 'αρκουδας' s3 (1510 κιλα με ηλιοροφη , που ξερουμε σιγουρα μιας και το χει ζυγισει ο vellerefontis ) το βαζεις στους υπολογισμους σου?Αφου έχει 4κινηση βρε Κιούση δεν θα ηταν και βαρύτερο!....Το οτι το κουπε που ανεφερα ''φευγει'' εν κινηση δεν υποβιβάζει το audi .Αν ηταν και 150 κιλά ελαφρυτερο θα ηταν ισως καλύτερα .
-
δεν ειπα αν το υπολογισες στη κοντρα με το κουπε, αλλα γενικα στην εκτιμηση της ιπποδυναμης του
κουπε εχει γνωστος μου και εχουμε κανει τα ανοιγματακια μας με ενα προγραμματακι (σαν κι αυτο που εχεις) εννοειται οτι το αφηνεις πισω, αφου σε στοκ κατασταση ρολλαριστα με χιλια ζορια το περναω (ουτε καν ολοκληρο αυτοκινητο , αν και δε πιασαμε πολυ μεγαλες ταχυτητες)
σε επιδοσεις μονο opel gt θα συγκρινα με το κουπε , s2000 και λοιπα 2λιτρα τουρμπο-hatch το πουλο..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μα το θεμα δεν είναι ο κινητήρας σας! Έχεις δει τι τούρμπο φοράς εσύ και τι το S3? Η διαφορά παροχής που
έχουν είναι πολύ μεγάλη και πίστεψέ με...το μοτέρ αντέχει κι άλλη...κι άλλη....!!!εμενα μου εδωσαν αλλη τουρμπινα ?
αυτο ειναι το αυτοκινητο μου
ποσο αντεχει η τουρμπινα του? 350 το παρα πολυ? και αυτο με περιφερειακα.. δε λεω οτι δε μπορει να παρει + αλλα 50, αλλα μια εξατμιση τουλαχιστον τη θελει [/quote]
S3 έχεις ή 200άρι Α3?
-
s
λες να μπηκα στο κοπο να αγοραζω 18αρες ζαντες και αλουμινενιους καθρεφτες και δαγκανες με λογοτυπο s3 για να το κανω να μοιαζει με s ?
δεν ειμαι τετοιος τυπος
ασε που αν ηταν για οποιαδηποτε αλλη εκδοση/ιπποδυναμη μαλλον θα πηγαινα σε golf
το s3 , ειδικα εκεινη τη περιοδο, το θεωρουσα απο τα πιο value for money αυτοκινητα για ολο το πακετο που προσφερει (ιπποδυναμη, πολυτελεια, τετρακινηση)
τοτε δεν υπηρχε καν κατι αναλογο και ουτε και τωρα θεωρω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφτα -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
sλες να μπηκα στο κοπο να αγοραζω 18αρες ζαντες και αλουμινενιους καθρεφτες και δαγκανες με λογοτυπο s3 για να το κανω να μοιαζει με s ?
δεν ειμαι τετοιος τυπος
ασε που αν ηταν για οποιαδηποτε αλλη εκδοση/ιπποδυναμη μαλλον θα πηγαινα σε golf
το s3 , ειδικα εκεινη τη περιοδο, το θεωρουσα απο τα πιο value for money αυτοκινητα για ολο το πακετο που προσφερει (ιπποδυναμη, πολυτελεια, τετρακινηση)
τοτε δεν υπηρχε καν κατι αναλογο και ουτε και τωρα θεωρω οτι υπαρχει σε αυτα τα λεφταΥπάρχουν κ τέτοιοι πάντως, όσο κ αν εσύ δεν είσαι ένας απο αυτούς!
Έχεις απόλυτο δίκιο..! Δεν καταλαβαίνω τότε προς τι η συζήτηση για το 200άρι!
Αυτό περί τουρμπίνας πάντως, άλλο κ03, άλλο Κ04. Κ για όλα αυτά που σου λέω, επειδή εγώ είμαι της
γενιάς 20vt, ξέρεις που θα ρωτήσεις κ θα σου πούν αυτά για τα οποία μιλάω. -
εχω φιλους με 20vt (s3 και 2 tt cabrio quattro)
η συζητηση με τα 200αρια και 265αρια ειναι οντως λιγο μπερδεμα, απλα προσπαθουμε να βρουμε ποσα αλογα τελικα εχει ο 265 γιατι οι 4t με τις μετρησεις τους μας εχουν μπερδεψει λιγακι
(εμενα παντως σιγουρα)
AUDI FORUM