-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οσο για τον οδηγό, αν δεν μπορεί να διαισθανθεί και αν δεν ξέρει τι κάνει, τότε κακώς ψάχνει τα όρια του αυτοκινήτου του διότι είναι επικίνδυνος. Συνεπώς έξω η παράμετρος 'οδηγός'. Για παράδειγμα, το τωρινό μου αυτοκίνητο έχει τόσο υψηλά όρια που δεν διαννοούμαι καν να τα πλησιάσω σε δημόσιο δρόμο διότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θανατηφόρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να το κάνω, η λογική μου απλά το απαγορεύει (και υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις αυξημένης ασφάλειας που μπορώ να παίξω με αυτά).Στο δικό μου το αυτοκίνητο, σαν οδηγός (που γνωρίζω τις δυνατότητές μου και του αυτοκινήτου) δεν τολμώ καν να ψάξω να βρω τα όριά του στα βουνά της Αθήνας. Το θεωρώ από τραγικό ως επικίνδυνο.
Άλλο το πάω ΠΟΛΥ γρήγορα, πάω αεροπορία στα βουνά όπου ξέρω τις δυνατότητές μου και του αυτοκινήτου μου και άλλο πάω στο όριο. Πιστεύω ότι αυτή τη διαφορά δεν τη γνωρίζουν μερικοί.
Πιστεύω ότι ελάχιστοι από αυτούς που έχουν γράψει πάνε 100% το αυτοκίνητό τους στο ΟΡΙΟ σε δημόσιους δρόμους, είτε γιατί το όριο του αυτοκινήτου τους είναι υψηλότερα από αυτούς ή γιατί δεν έχουν τα @@ να το κάνουν και είναι απολύτως λογικό γιατί ο παράγοντας φόβος είναι αυτός που θα προστατέψει.
Ναι, ΟΚ το σχόλιο με τη μπαριέρα δέχομαι ότι ήταν υπερβολικό. Η λογική του οφείλεται στην απειρία του κάθε κουλού που κυκλοφορεί στους δρόμους που δεν ξέρει που παν τα 4 και βγαίνει στη Πεντέλη για να μπει με τις πόρτες και τελικά αγοράζει καναδυό στρέμματα. Αλλά δε μπορώ να δεχθώ ότι όσοι γράφουν έχουν βρει τα όριά τους και αυτοκίνητου στους δημόσιους δρόμους και τα έχουν εξαντλήσει μέσα σε δυο χρόνια ώστε το βαρέθηκαν και ήρθε η ώρα για πωλητήριο γιατί από εκεί άρχισε η κουβέντα. Ίσως γιατί εγώ δεν τολμώ να το κάνω σε δημόσιο δρόμο. Γρήγορα ναι, θα πάω...αλλά να βγω για να ψάξω να βρω τα όρια του αυτοκινήτου σε δημόσιο δρόμο...όχι, με τίποτα και δε βλέπω κανένα νόημα
-
πώς γνωριζεις τα όρια του αυτοκινήτου σου άμα δεν το έχεις ξεζουμίσει όπως πρέπει;
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
πώς γνωριζεις τα όρια του αυτοκινήτου σου άμα δεν το έχεις ξεζουμίσει όπως πρέπει;Είπα ότι γνωρίζω τα όρια του αυτοκινήτου μου?
Διάβασε πάλι το ποστ μου.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ΠΡΟΣΟΧΗ, ακολουθει αληθινο μεν, λιγο χιουμοριστικο δε, ποστΝάσο/Ντίνο.
Και γιαυτο το λόγο τα αυτοκίνητα είναι μέσα μεταφοράς και όχι εργαλεία για να βρούμε τα όρια μας και τα δικά τους και γιαυτο δε μπορώ να δεχθώ ότι κάποιος το έχει καταφερει σε δυο χρόνια.ναι γιαυτο ολοι κυκλοφορουμε με zastava του 70, απλα για να μεταφερομαστε
..................
ωρα για υπνο.
epic post.
κ σε πολλά συμφωνώ.
να συμπληρώσω πως συνήθως με άτσαλες κινήσεις (γκαζιου ή τιμονιού) ή λάθος γραμμές (κλείσιμο πριν το apex της στροφής, επείδη ασυναισθητα φοβομαστε οτι θα μας πετάξει έξω) εκβιάζουμε-κατεβάζουμε συνειδητά εμείς οι ίδιοι τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου μας, κ νομίζουμε πως εκεί ειναι το όριο των 100 χλμ που λες.
ο νίκος πιστευω πως αναφέρεται στο 'απόλυτο' όριο που δε το προκαλούμε εμείς, αλλά είναι το 'απόλυτο', κ έρχεται ακομα κ αν κάνοντας ο οδηγός τα πάντα 'σωστά'. κ εκεί είναι αλλη ιστορία το να βγεις αλώβητος!
Επαναλαμβάνω ότι κυρίως το φρεναρισμα-ζύγισμα στη είσοδο της στροφής, κάνει την αγωνιστική οδήγηση, που όλοι μας το εχουμε ξεγράψει σε δημόσιο δρόμο. κ πολύ σωστά βεβαια, αφού είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι, αλλά κ το πιο ουσιαστικό στους αγώνες πιστας
Ποιος από εμάς στις ευθείες είτε είναι τέρμα γκάζι είτε τέρμα φρένο? γιατί αυτό ειναι φτάνω στα όρια ή όπως λέγανε κ οι πιο παλιοί του φόρουμ, πριν φρενάρεις για τη στροφή μέτρα από μέσα σου μεχρι το 3 κ μετα φρέναρε:lol: -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ο νίκος πιστευω πως αναφέρεται στο 'απόλυτο' όριο που δε το προκαλούμε εμείς, αλλά είναι το 'απόλυτο', κ έρχεται ακομα κ αν κάνοντας ο οδηγός τα πάντα 'σωστά'. κ εκεί είναι αλλη ιστορία το να βγεις αλώβητος!
Επαναλαμβάνω ότι κυρίως το φρεναρισμα-ζύγισμα στη είσοδο της στροφής, κάνει την αγωνιστική οδήγηση, που όλοι μας το εχουμε ξεγράψει σε δημόσιο δρόμο. κ πολύ σωστά βεβαια, αφού είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι, αλλά κ το πιο ουσιαστικό στους αγώνες πιστας
Ποιος από εμάς στις ευθείες είτε είναι τέρμα γκάζι είτε τέρμα φρένο? γιατί αυτό ειναι φτάνω στα όρια ή όπως λέγανε κ οι πιο παλιοί του φόρουμ, πριν φρενάρεις για τη στροφή μέτρα από μέσα σου μεχρι το 3 κ μετα φρέναρε:lol:Αααα γειά σου!
Με πιάνεις.
Ποιός τα κάνει όλα αυτά με το τεράστιο ρίσκο που συμπεριλαμβάνεται σε τέτοια οριακή οδήγηση σε έναν δημόσιο δρόμο?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
πώς γνωριζεις τα όρια του αυτοκινήτου σου άμα δεν το έχεις ξεζουμίσει όπως πρέπει;
Είπα ότι γνωρίζω τα όρια του αυτοκινήτου μου?
Διάβασε πάλι το ποστ μου.
σόρρυ. ειπες 'δυνατότητες'.
και ποιά η διαφορα απο τα όρια δλδ;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Οσο για τον οδηγό, αν δεν μπορεί να διαισθανθεί και αν δεν ξέρει τι κάνει, τότε κακώς ψάχνει τα όρια του αυτοκινήτου του διότι είναι επικίνδυνος. Συνεπώς έξω η παράμετρος 'οδηγός'. Για παράδειγμα, το τωρινό μου αυτοκίνητο έχει τόσο υψηλά όρια που δεν διαννοούμαι καν να τα πλησιάσω σε δημόσιο δρόμο διότι τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θανατηφόρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να το κάνω, η λογική μου απλά το απαγορεύει (και υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις αυξημένης ασφάλειας που μπορώ να παίξω με αυτά).
Στο δικό μου το αυτοκίνητο, σαν οδηγός (που γνωρίζω τις δυνατότητές μου και του αυτοκινήτου) δεν τολμώ καν να ψάξω να βρω τα όριά του στα βουνά της Αθήνας. Το θεωρώ από τραγικό ως επικίνδυνο.
Άλλο το πάω ΠΟΛΥ γρήγορα, πάω αεροπορία στα βουνά όπου ξέρω τις δυνατότητές μου και του αυτοκινήτου μου και άλλο πάω στο όριο. Πιστεύω ότι αυτή τη διαφορά δεν τη γνωρίζουν μερικοί.
Πιστεύω ότι ελάχιστοι από αυτούς που έχουν γράψει πάνε 100% το αυτοκίνητό τους στο ΟΡΙΟ σε δημόσιους δρόμους, είτε γιατί το όριο του αυτοκινήτου τους είναι υψηλότερα από αυτούς ή γιατί δεν έχουν τα @@ να το κάνουν και είναι απολύτως λογικό γιατί ο παράγοντας φόβος είναι αυτός που θα προστατέψει.
Ναι, ΟΚ το σχόλιο με τη μπαριέρα δέχομαι ότι ήταν υπερβολικό. Η λογική του οφείλεται στην απειρία του κάθε κουλού που κυκλοφορεί στους δρόμους που δεν ξέρει που παν τα 4 και βγαίνει στη Πεντέλη για να μπει με τις πόρτες και τελικά αγοράζει καναδυό στρέμματα. Αλλά δε μπορώ να δεχθώ ότι όσοι γράφουν έχουν βρει τα όριά τους και αυτοκίνητου στους δημόσιους δρόμους και τα έχουν εξαντλήσει μέσα σε δυο χρόνια ώστε το βαρέθηκαν και ήρθε η ώρα για πωλητήριο γιατί από εκεί άρχισε η κουβέντα. Ίσως γιατί εγώ δεν τολμώ να το κάνω σε δημόσιο δρόμο. Γρήγορα ναι, θα πάω...αλλά να βγω για να ψάξω να βρω τα όρια του αυτοκινήτου σε δημόσιο δρόμο...όχι, με τίποτα και δε βλέπω κανένα νόημα
σιγα το υπεραυτοκινητο που δε μπορεις να πλησιασεις τα ορια του
το οτι δε μπορεις εσυ να πλησιασεις τα ορια του ή δεν θες, δε σημαινει οτι δε μπορει καποιος αλλος να το κανει. Το αυτοκινητο του nass ναι ειναι δυσκολο να οδηγηθει οριακα, γιατι αυτοματα σημαινει οτι πας παρα πολυ γρηγορα και τα σημεια που μπορει να γινει αυτο ειναι πολυ λιγα.
μου αρεσει που εισαι σιγουρος και απολυτος μαλιστα!
-
Έχω μπροστά μου μια στροφή η οποία υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να παρθεί με 80 χλμ/ώρα.
Ο Νίκος θεωρεί πως φτάνω/ξεπερνάω το όριο=μπαίνω με 120->μπαριέρα, χαντάκι, Βατοπέδι, Grand Canyon κλπ.
Κάποιοι άλλοι θα μπουν με 81, 82, 85, θα δουν το ξάκρισμα/παλατσάρισμα/μπιστάρισμα και θα πράξουν αναλόγως.
Simple as that.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ή όπως λέγανε κ οι πιο παλιοί του φόρουμ, πριν φρενάρεις για τη στροφή μέτρα από μέσα σου μεχρι το 3 κ μετα φρέναρε:lol:EPIC!
σόρρυ. ειπες 'δυνατότητες'.
και ποιά η διαφορα απο τα όρια δλδ;
Τα ορια ενος αυτοκινητου ειναι ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ και η δυνατοτητες σου να οδηγησεις στο οριο το αυτοκινητο ειναι ΕΔΩ ΚΑΤΩ.
Για να φτασεις στο οριο του αυτοκινητου πρεπει να ξεπερασεις τον εαυτο σου (ή να εισαι natural οδηγαρα και χαμενο ταλεντο απο τα λαγωνικα της F1 και του WRC), αρα να μην νιωθεις ανετα στο αυτοκινητο σου ή να εχεις αγνοια των δυνατοτητων σου και του αυτοκινητου (αρα αναποφευκτα θα τα ξεπερασεις και θα στουκαρεις) ή να εχεις απωλεια φοβου. Αν καποιος θελει να φτασει στα ορια της φυσικης, πρεπει να παιξει πολυ ηρεμα γιατι δυστυχως ολα ειναι μετρημενα: η ταχυτητα με την οποια πρεπει να εισαι για σε πεταξει η στροφη (προφανως αν μπεις ατσαλα θα σε πεταξει με λιγοτερα κλπ κλπ), ο δρομος στο πλαι δεν ειναι ατελειωτος και στα βουνα το κυριοτερο ειναι οτι απο την μια εχεις κατι βραχια ΝΑ και απο την αλλη γκρεμους πολλων μετρων. Αρα το πας λιγο λιγο λιγο λιγο οσο νιωθεις ανετα.
Ε ακομα και τοτε φαινεται θα σε κραζουν καποιοι που ειναι καλυτεροι απο εσενα σε ολους τους τομεις της οδηγησης και σκεψης! -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
σόρρυ. ειπες 'δυνατότητες'.
και ποιά η διαφορα απο τα όρια δλδ;
Τα ορια ενος αυτοκινητου ειναι ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ και η δυνατοτητες σου να οδηγησεις στο οριο το αυτοκινητο ειναι ΕΔΩ ΚΑΤΩ.
Για να φτασεις στο οριο του αυτοκινητου πρεπει να ξεπερασεις τον εαυτο σου (ή να εισαι natural οδηγαρα και χαμενο ταλεντο απο τα λαγωνικα της F1 και του WRC), αρα να μην νιωθεις ανετα στο αυτοκινητο σου ή να εχεις αγνοια των δυνατοτητων σου και του αυτοκινητου (αρα αναποφευκτα θα τα ξεπερασεις και θα στουκαρεις) ή να εχεις απωλεια φοβου. Αν καποιος θελει να φτασει στα ορια της φυσικης, πρεπει να παιξει πολυ ηρεμα γιατι δυστυχως ολα ειναι μετρημενα: η ταχυτητα με την οποια πρεπει να εισαι για σε πεταξει η στροφη (προφανως αν μπεις ατσαλα θα σε πεταξει με λιγοτερα κλπ κλπ), ο δρομος στο πλαι δεν ειναι ατελειωτος και στα βουνα το κυριοτερο ειναι οτι απο την μια εχεις κατι βραχια ΝΑ και απο την αλλη γκρεμους πολλων μετρων. Αρα το πας λιγο λιγο λιγο λιγο οσο νιωθεις ανετα.
Ε ακομα και τοτε φαινεται θα σε κραζουν καποιοι που ειναι καλυτεροι απο εσενα σε ολους τους τομεις της οδηγησης και σκεψης!Says who? Και στο κάτω κάτω, στο 4ΤΦ είμαστε, όχι στο stavrovelonia.gr. Μιλάμε δε για καθημερινά αυτοκίνητα, όχι για F458.
-
Αρα κι εσυ εχεις βρει το οριο του αυτοκινητου σου και του εαυτου σου δηλαδη;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
ΠΡΟΣΟΧΗ, ακολουθει αληθινο μεν, λιγο χιουμοριστικο δε, ποστ
Νάσο/Ντίνο.
Και γιαυτο το λόγο τα αυτοκίνητα είναι μέσα μεταφοράς και όχι εργαλεία για να βρούμε τα όρια μας και τα δικά τους και γιαυτο δε μπορώ να δεχθώ ότι κάποιος το έχει καταφερει σε δυο χρόνια.ναι γιαυτο ολοι κυκλοφορουμε με zastava του 70, απλα για να μεταφερομαστε
..................
ωρα για υπνο.
epic post.
κ σε πολλά συμφωνώ.
να συμπληρώσω πως συνήθως με άτσαλες κινήσεις (γκαζιου ή τιμονιού) ή λάθος γραμμές (κλείσιμο πριν το apex της στροφής, επείδη ασυναισθητα φοβομαστε οτι θα μας πετάξει έξω) εκβιάζουμε-κατεβάζουμε συνειδητά εμείς οι ίδιοι τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου μας, κ νομίζουμε πως εκεί ειναι το όριο των 100 χλμ που λες.
ο νίκος πιστευω πως αναφέρεται στο 'απόλυτο' όριο που δε το προκαλούμε εμείς, αλλά είναι το 'απόλυτο', κ έρχεται ακομα κ αν κάνοντας ο οδηγός τα πάντα 'σωστά'. κ εκεί είναι αλλη ιστορία το να βγεις αλώβητος!
Επαναλαμβάνω ότι κυρίως το φρεναρισμα-ζύγισμα στη είσοδο της στροφής, κάνει την αγωνιστική οδήγηση, που όλοι μας το εχουμε ξεγράψει σε δημόσιο δρόμο. κ πολύ σωστά βεβαια, αφού είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι, αλλά κ το πιο ουσιαστικό στους αγώνες πιστας
Ποιος από εμάς στις ευθείες είτε είναι τέρμα γκάζι είτε τέρμα φρένο? γιατί αυτό ειναι φτάνω στα όρια ή όπως λέγανε κ οι πιο παλιοί του φόρουμ, πριν φρενάρεις για τη στροφή μέτρα από μέσα σου μεχρι το 3 κ μετα φρέναρε:lol:σωστη η παρατηρηση σου.
η αληθεια ειναι οτι τουλαχιστον εγω προσωπικα, παντα 'κραταω κατι' στο σημειο αυτο. Αλλα ο λογος ειναι οτι για να μπορεσεις να παρεις το 100% θα πρεπει να ...ξαναπερασεις
φανταζεσαι βολτα και να ανεβοκατεβαινεις απο το ιδιο σημειο? Πολυ σπανια πλεον -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αρα κι εσυ εχεις βρει το οριο του αυτοκινητου σου και του εαυτου σου δηλαδη;Nαι, γιαυτό και προχώρησα σιγά σιγά σε βελτιώσεις σε φρένα, αναρτήσεις και ελαστικά.
-
Ενταξει τοτε, εγω λοιπον που ειμαι νουμπας και δεν ξερω να οδηγω αρα δεν βρισκω τα ορια μου και του αυτοκινητου μου φτανουν 90 αλογα, επισης του Νικου του φτανουν 170 γιατι κι αυτος ειναι νουμπας και το οριο για εμας ειναι μακρια και φοβομαστε να μην αγορασουμε οικοπεδα.
Τι να πεις;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το οτι δε μπορεις εσυ να πλησιασεις τα ορια του ή δεν θες, δε σημαινει οτι δε μπορει καποιος αλλος να το κανει. Το αυτοκινητο του nass ναι ειναι δυσκολο να οδηγηθει οριακα, γιατι αυτοματα σημαινει οτι πας παρα πολυ γρηγορα και τα σημεια που μπορει να γινει αυτο ειναι πολυ λιγα.μου αρεσει που εισαι σιγουρος και απολυτος μαλιστα!
Ρε Σπύρο...for f$ck's sake δηλαδή...διάβαζε το ποστ πριν τρολάρεις.
Ούτε μίλησα ότι έχω υπεραυτοκίνητο, ούτε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ να ΠΛΗΣΙΑΣΩ (πρόσεξε τις λέξεις) τα όρια του si μου.
Έγραψα κάτι πολύ συγκεκριμένο:
Στο δικό μου το αυτοκίνητο, σαν οδηγός (που γνωρίζω τις δυνατότητές μου και του αυτοκινήτου) δεν τολμώ καν να ψάξω να βρω τα όριά του στα βουνά της Αθήνας. Το θεωρώ από τραγικό ως επικίνδυνο.
Επίσης, έχουμε διαφορετικό definition του ορίου προφανώς. Εγώ το βλέπω από την αγωνιστική σκοπιά, εσύ από τη 'πολιτική'. Εσύ μπορεί να πιστεύεις ότι επειδή πήγες ΓΡΗΓΟΡΑ και γλίστρισες λίγο, ότι ήσουν στο όριο του αυτοκίνητου ενώ ήσουν στο ΟΡΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ. Αποκλείεις το γεγονός ότι από ΛΑΘΟΣ ΣΟΥ μπορεί να γλίστρισες.
Ξέρεις τι σημαίνει ανακαλύπτω το όριο? Ότι είσαι ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ μα ΤΟΣΟ σταθερός οδηγός που στο κάθε πέρασμά σου φρενάρεις στο ακριβές σημείο και πιέζεις όλο και περισσότερο να βρεις που είναι το ΟΡΙΑΚΟ σημείο να φρενάρεις πριν αποσταθεροποιηθεί το αυτοκίνητο.
Πάμε μια μέρα καρτόδρομο να σου δείξω τι θα πει όριο. Πάμε να δεις τι σημαίνει να κατεβαίνεις με 120κμ και να ψάχνεις να βρεις στο σωστό σημείο φρεναρίσματος να στρίψεις στην valvoline σε σημείο να σηκώνει ο πίσω τροχός. ΑΥΤΟ είναι όριο.
Έχω μπροστά μου μια στροφή η οποία υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να παρθεί με 80 χλμ/ώρα.
Ο Νίκος θεωρεί πως φτάνω/ξεπερνάω το όριο=μπαίνω με 120->μπαριέρα, χαντάκι, Βατοπέδι, Grand Canyon κλπ.
Κάποιοι άλλοι θα μπουν με 81, 82, 85, θα δουν το ξάκρισμα/παλατσάρισμα/μπιστάρισμα και θα πράξουν αναλόγως.
Simple as that.
Όχι, αυτό είναι η δική σου λογική του ορίου.
Ο 'Νίκος', το εξήγησε παραπάνω.
Το 81/82/85 και το ξάκρισμα είναι πιο πιθανό να οφείλεται σε λάθος ΔΙΚΟ ΣΟΥ, παρά στο γεγονός ότι βρήκες τα ΟΡΙΑ του αυτοκινήτου σου επειδή έφτασες λίγο στο πλάι του δρόμου.
Γίναμε χεράδες και φτάσαμε και τα όρια του αυτοκινήτου μας, πριν ξεπεράσουμε τα δικά μας...
-
Βρε Νίκο, δεν είναι δύσκολο να βρεις το όριο καθημερινού χατς 100-110 ίππων, αλλά και αρκετά πιο δυνατού από αυτό. Σιγά τα supercars με τις τεράστιες δυνατότητες... Αν θέλεις δε, βρίσκεις το όριο των ελαστικών και του συγκεκριμένου ασφαλτοτάπητα. Πολύ εύκολο για έναν έμπειρο και λίγο ψαγμένο. Τώρα αν το Si σου έχει τόσο υψηλά όρια, πάω πάσο. Με ένα Golf 122, Focus 115 κλπ πάντως δεν είναι δύσκολο.
-
Βασικό αλλο το βρίσκω τα όρια του αυτοκινήτου μου (για σχετικά ανθρώπινα αμάξια) κι αλλο οδηγαω μια διαδρομή στα όρια.
Νομίζω αντιλαμβάνεστε τη διαφορα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε Νίκο, δεν είναι δύσκολο να βρεις το όριο καθημερινού χατς 100-110 ίππων, αλλά και αρκετά πιο δυνατού από αυτό. Σιγά τα supercars με τις τεράστιες δυνατότητες... Αν θέλεις δε, βρίσκεις το όριο των ελαστικών και του συγκεκριμένου ασφαλτοτάπητα. Πολύ εύκολο για έναν έμπειρο και λίγο ψαγμένο. Τώρα αν το Si σου έχει τόσο υψηλά όρια, πάω πάσο. Με ένα Golf 122, Focus 115 κλπ πάντως δεν είναι δύσκολο.αν πιασει ενας οδηγος αγωνων τεραστιου βεληνεκους (hamilton πχ) το αυτοκινητο σου κατα πασα πιθανοτητα θα το παει πολυ πιο γρηγορα απο σενα
αυτο σημαινει οτι ισως εχεις βρει τα δικα σου ορια με το ταδε αυτοκινητο και τη ταδε διαδρομη , αλλα οχι απαραιτητα του ιδιου του αυτοκινητουοποτε εχει ενα δικιο ο νικος, ο οποιος αλλωστε μιλαει για 170 αλογα οπου τα ορια ανεβαινουν αρκετα και τελοσπαντων μιλαμε για ενα σβελτο αυτοκινητο
εκει που εγω διαφωνω με το νικο ειναι οτι ασχετως με το ποσο τα εκμεταλλευομαστε ή οχι τα αλογα ειναι καλο να υπαρχουν και οσο λιγοτερα ειναι τοσο πιο ευκολα τα βαριεσαι , οποτε δε θα θυσιαζα αλογα για την οποια αισθηση
ομως αυτο ειναι και θεμα γουστου
αν μου δινε εμενα την si πχ ο νικος , σιγουρα θα με εντυπωσιαζε η αισθηση το τιμονι και πισω κινηση (που γενικα με εντυπωσιαζει γιατι δεν τη ξερω σχεδον καθολου και ακομα παραμενει κατι 'πρωτογνωρο' για μενα ), ομως η ιπποδυναμη πολυ συντομα θα αποτελουσε προβλημα απο τη στιγμη που εχω συνηθισει κατι πιο δυνατο
και τελικα δεν ειναι τοσο απιθανο να βαρεθεις τα 170 αλογα , αν κρινω οτι απο καποιο σημειο και μετα και τα 200+ δεν εντυπωσιαζουν
και αυτο δεν εχει να κανει με το ποσο εκμεταλλευεσαι κατι ή οχι , ουτε με κοντρες σε ευθειες
ειναι μια γενικοτερη κατασταση που την εχουμε ζησει σχεδον ολοι, αφου ολοι ουσιαστικα ξεκινησαμε να οδηγουμε κατι αρκετα αδυναμο
οσο καλο κι αν ηταν, ακομα και αν δεν το εξαντλησαμε στο 101% , ηταν συντομα αδυναμο για τα γουστα μας
μεχρι δηλαδη να φτασεις σε κατι αστεια γρηγορο , το οποιο θα σε φοβιζει πλεον , θεωρω οτι η οποια ενδιαμεση ιπποδυναμη καποια στιγμη (αργα ή γρηγορα αναλογα το μεγεθος) δε θα σου φτανει
-
Γιατί δεν γίνεται καμιά συνάντηση ορίων? Εγώ θα είμαι παρών
-
εγω ειμαι μεσα , αλλα μονο με c2 παω ορια
αμα παθει κατι κανα αυτοκινητο σας κανουμε μια φιλικη no hard feelingsτο κλεισιμο της πορτας φανταζομαι οτι σε εχει πεισει πληρως για τη στιβαροτητα του
τρομαξτε απο το επιβλητικο τερας της αυτοκινησης
Περί αναζήτησης ορίων [Διάσπαση]